Oh dacht dat je het alleen deed voor de like.quote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je de petitie wel getekend???!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt best mee laatste tijd, kijk niet eens meer zoveel op facebookquote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wist niet eens dat jij zo actief was op facebook.
ga zelf, met je 'ik heb geen feestboek'quote:Op zondag 21 december 2014 22:02 schreef Deuce92 het volgende:
Ga ga ergens anders geheimzinnig doen met jullie Facebook capriolen.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dacht dat je het alleen deed voor de like.hahaha, nee ik wil dat mensen gaan tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor petitie?quote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je de petitie wel getekend???!
mwehquote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
Ik vind die linkse zo hottttttttttttt he ik kan er gewoon niet over ophouden
[ afbeelding ]
Is toch zina als je daar met lust naar kijkt?quote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
Ik vind die linkse zo hottttttttttttt he ik kan er gewoon niet over ophouden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
Ik weet niet of mijn humor aan het veranderen is maar ik heb de afgelopen week al een paar keer hardop gelachen om de dingen die op facebook zijn gepost.
https://scontent-a-ams.xx(...)699f0d88&oe=54FA6D26
'Hope it's a playstation'
ewa nee, we waren na een dag al klaar en zijn toen naar brussel gereden. daar verder gechilledquote:
why not berlijnnquote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ewa nee, we waren na een dag al klaar en zijn toen naar brussel gereden. daar verder gechilled
Aha, oké. Ik heb nog nooit een petitie getekend.quote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
https://www.vvaa.nl/actue(...)-Redvrijeartenskeuze
Lekkere DILF toch.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaawellllll, hij is 43
[ afbeelding ]
Merendeel wilde Brussel een keer meemaken. Dus hebben we dat gedaan. Niet dat dat zo boeiend was. Die mensen daar rijden echt agressief.quote:
je naam en emailadres invullen en klikkenquote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, oké. Ik heb nog nooit een petitie getekend.
O, makkelijk. Getekend.quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je naam en emailadres invullen en klikken![]()
Hmmkey.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Merendeel wilde Brussel een keer meemaken. Dus hebben we dat gedaan. Niet dat dat zo boeiend was. Die mensen daar rijden echt agressief.
haha fucking faaaaaaal bitchhhhquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag weer lekker dikke kwarktaart gemaakt. Kom ik er net achter dat ik de slagroom ben vergeten.
Hopelijk is het alsnog te eten.
Komt die weer met zijn niet-gebakken kant en klare cheesecakes.quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag weer lekker dikke kwarktaart gemaakt. Kom ik er net achter dat ik de slagroom ben vergeten.
Hopelijk is het alsnog te eten.
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmmkey.
Kom je naar Londen volgende week. Fok meet.
quote:
Jongens plagen, kusjes vragen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Komt die weer met zijn niet-gebakken kant en klare cheesecakes.
Deucieboy ik hoop dat die smaakt.quote:Op zondag 21 december 2014 22:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Jongens plagen, kusjes vragen.
Nee, alleen met slagroom.quote:Op zondag 21 december 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Belgische wafels met chocoladesaus en ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |