je naam en emailadres invullen en klikkenquote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, oké. Ik heb nog nooit een petitie getekend.
O, makkelijk. Getekend.quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je naam en emailadres invullen en klikken![]()
Hmmkey.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Merendeel wilde Brussel een keer meemaken. Dus hebben we dat gedaan. Niet dat dat zo boeiend was. Die mensen daar rijden echt agressief.
haha fucking faaaaaaal bitchhhhquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag weer lekker dikke kwarktaart gemaakt. Kom ik er net achter dat ik de slagroom ben vergeten.
Hopelijk is het alsnog te eten.
Komt die weer met zijn niet-gebakken kant en klare cheesecakes.quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag weer lekker dikke kwarktaart gemaakt. Kom ik er net achter dat ik de slagroom ben vergeten.
Hopelijk is het alsnog te eten.
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmmkey.
Kom je naar Londen volgende week. Fok meet.
quote:
Jongens plagen, kusjes vragen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Komt die weer met zijn niet-gebakken kant en klare cheesecakes.
Deucieboy ik hoop dat die smaakt.quote:Op zondag 21 december 2014 22:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Jongens plagen, kusjes vragen.
Nee, alleen met slagroom.quote:Op zondag 21 december 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Belgische wafels met chocoladesaus en ijs.
Van zo'n doosje van Dr. Oetker? Zit alleen bodemmix en zo'n dikmaakpoeder in. Kwark moet je er altijd zelf bij doen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan ik kwark maken en dat zo eten van het overgebleven kwarktaartspul? Heb de vorige keer alleen de bodemmix eruit gehaald.
Ja. Oh ja, natuurlijk. Meh, gooi het dan wel weg.quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Van zo'n doosje van Dr. Oetker? Zit alleen bodemmix en zo'n dikmaakpoeder in. Kwark moet je er altijd zelf bij doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |