Hmmkey.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Merendeel wilde Brussel een keer meemaken. Dus hebben we dat gedaan. Niet dat dat zo boeiend was. Die mensen daar rijden echt agressief.
haha fucking faaaaaaal bitchhhhquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag weer lekker dikke kwarktaart gemaakt. Kom ik er net achter dat ik de slagroom ben vergeten.
Hopelijk is het alsnog te eten.
Komt die weer met zijn niet-gebakken kant en klare cheesecakes.quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag weer lekker dikke kwarktaart gemaakt. Kom ik er net achter dat ik de slagroom ben vergeten.
Hopelijk is het alsnog te eten.
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmmkey.
Kom je naar Londen volgende week. Fok meet.
quote:
Jongens plagen, kusjes vragen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Komt die weer met zijn niet-gebakken kant en klare cheesecakes.
Deucieboy ik hoop dat die smaakt.quote:Op zondag 21 december 2014 22:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Jongens plagen, kusjes vragen.
Nee, alleen met slagroom.quote:Op zondag 21 december 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Belgische wafels met chocoladesaus en ijs.
Van zo'n doosje van Dr. Oetker? Zit alleen bodemmix en zo'n dikmaakpoeder in. Kwark moet je er altijd zelf bij doen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan ik kwark maken en dat zo eten van het overgebleven kwarktaartspul? Heb de vorige keer alleen de bodemmix eruit gehaald.
Ja. Oh ja, natuurlijk. Meh, gooi het dan wel weg.quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Van zo'n doosje van Dr. Oetker? Zit alleen bodemmix en zo'n dikmaakpoeder in. Kwark moet je er altijd zelf bij doen.
Verander die t in de quote even in een d. Zo vernederend.quote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het was een valstrik, nu zijn wij getrouwd
Cidden het is iets wat je totaal niet verwacht.quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga ik doenladen na die tip in dit topic, even zoekzoek doen.
Ja, popcorn time krijg ik niet werkende op Kuhuntu Linuxquote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Iedereen blijft gewoon downloaden hier dus?
mijn maagdelijkheid is jouw cadeauquote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verander die t in de quote even in een d. Zo vernederend.
Waar is mijn huwelijkscadeau?
Popcorn Time bedoelde ik er ook mee. Gewoon films kijken via illegale wegen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, popcorn time krijg ik niet werkende op Kuhuntu Linux
quote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn maagdelijkheid is jouw cadeau
Was dat verbod alweer vergeten, blijf nog gewoon kijken maar verander wel mocht er een waarschuwing binnenkomenquote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Popcorn Time bedoelde ik er ook mee. Gewoon films kijken via illegale wegen.
Ik heb vanaf een week na dat verbod niets meer illegaal gedownload, geloof ik.
Hahahahahaha. Goeien garp.quote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een groter cadeau is niet denkbaar in onze cultuur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een groter cadeau is niet denkbaar in onze cultuur.Maar het was grappig omdat zij beweerde maagd te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een groter cadeau is niet denkbaar in onze cultuur.Maagd in bed, no thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niks, weet niks, roept de hele tijd ''auw!!''.
Liever een slet dan.
Oh ja. Alsof wij dat gaan geloven nadat ze ons half heeft verteld dat ze aan de pil is enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar het was grappig omdat zij beweerde maagd te zijn.![]()
Bij mij roept elke vrouw "auw!!".quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maagd in bed, no thanx.
Liever een slet dan.
Ik zou trouwens graag een maandelijks vast bedrag betalen voor een legaal systeem waarbij ik alle films vanuit waar dan ook ter wereld uit welk jaar dan ook eenvoudig kan bekijken, maar dat is helaas niet mogelijk vanwege alle licenties die verspreid liggen. Een dienst als Netflix is leuk, maar de nieuwste films moet je nog steeds lang op wachten en ze staan er meestal ook niet voor altijd op. Hetzelfde met series die geen Netflix Original zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was dat verbod alweer vergeten, blijf nog gewoon kijken maar verander wel mocht er een waarschuwing binnenkomen
Tenzij je van plan bent om je vrouw na een nacht te dumpen zie ik niet in hoe een maagd een probleem kan zijn. Of suck je zelf zo erg dat je het nodig vindt voor een vrouw om ervaringen bij anderen op te doen om haar seksualiteit te ontplooien?quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maagd in bed, no thanx.
Liever een slet dan.
Ik ga deze discussie hier niet aan.quote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Landysh het volgende:
Tenzij je van plan bent om je vrouw na een nacht te dumpen zie ik niet in hoe een maagd een probleem kan zijn. Of suck je zelf zo erg dat je het nodig vindt dat een vrouw perse ervaringen bij anderen moet opdoen om haar seksualiteit te ontplooien?
Nou niet doen alsof jij überhaupt kan discussiëren, Weissie.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie hier niet aan.
wowquote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tenzij je van plan bent om je vrouw na een nacht te dumpen zie ik niet in hoe een maagd een probleem kan zijn. Of suck je zelf zo erg dat je het nodig vindt voor een vrouw om ervaringen bij anderen op te doen om haar seksualiteit te ontplooien?
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat blackmailing inhoudt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
verder is dat blackmailing, wat jullie aan het doen zijn, met jullie mij uitlachen om mijn maagd zijn en de pil die ik zgn heb
dwaas die deuce
Deze.quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
Ja, misschien is KB de pil aan het gebruiken op hoop dat haar borsten groter worden. Wats met jullie?
Is toch helemaal niet nodig.quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
Ja, misschien is KB de pil aan het gebruiken op hoop dat haar borsten groter worden. Wats met jullie?
Mijn kennis over random onderwerpen is grenzeloosquote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze.![]()
![]()
![]()
Jij weet te veel over pilgebruik. How come?
okay check je dmquote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ké, stuur je nummer maar. [ afbeelding ]
How come how long it's not right it's so wrongquote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze.![]()
![]()
![]()
Jij weet te veel over pilgebruik. How come?
Is meestal maar tijdelijk dat effect.quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
How come how long it's not right it's so wrong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is meestal maar tijdelijk dat effect.Wow kizim ken je klassiekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cliché plsquote:
Ja he! Komt altijd goed van pas.quote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, wel een makkelijk te onthouden nummer heb je.
Zo vroeg al afsluiten? Wat heb je met Borte gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |