wowquote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tenzij je van plan bent om je vrouw na een nacht te dumpen zie ik niet in hoe een maagd een probleem kan zijn. Of suck je zelf zo erg dat je het nodig vindt voor een vrouw om ervaringen bij anderen op te doen om haar seksualiteit te ontplooien?
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat blackmailing inhoudt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
verder is dat blackmailing, wat jullie aan het doen zijn, met jullie mij uitlachen om mijn maagd zijn en de pil die ik zgn heb
dwaas die deuce
Deze.quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
Ja, misschien is KB de pil aan het gebruiken op hoop dat haar borsten groter worden. Wats met jullie?
Is toch helemaal niet nodig.quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
Ja, misschien is KB de pil aan het gebruiken op hoop dat haar borsten groter worden. Wats met jullie?
Mijn kennis over random onderwerpen is grenzeloosquote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze.![]()
![]()
![]()
Jij weet te veel over pilgebruik. How come?
okay check je dmquote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ké, stuur je nummer maar. [ afbeelding ]
How come how long it's not right it's so wrongquote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze.![]()
![]()
![]()
Jij weet te veel over pilgebruik. How come?
Is meestal maar tijdelijk dat effect.quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
How come how long it's not right it's so wrong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is meestal maar tijdelijk dat effect.Wow kizim ken je klassiekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cliché plsquote:
Ja he! Komt altijd goed van pas.quote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, wel een makkelijk te onthouden nummer heb je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |