Nee, alleen met slagroom.quote:Op zondag 21 december 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Belgische wafels met chocoladesaus en ijs.
Van zo'n doosje van Dr. Oetker? Zit alleen bodemmix en zo'n dikmaakpoeder in. Kwark moet je er altijd zelf bij doen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan ik kwark maken en dat zo eten van het overgebleven kwarktaartspul? Heb de vorige keer alleen de bodemmix eruit gehaald.
Ja. Oh ja, natuurlijk. Meh, gooi het dan wel weg.quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Van zo'n doosje van Dr. Oetker? Zit alleen bodemmix en zo'n dikmaakpoeder in. Kwark moet je er altijd zelf bij doen.
Verander die t in de quote even in een d. Zo vernederend.quote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het was een valstrik, nu zijn wij getrouwd
Cidden het is iets wat je totaal niet verwacht.quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga ik doenladen na die tip in dit topic, even zoekzoek doen.
Ja, popcorn time krijg ik niet werkende op Kuhuntu Linuxquote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Iedereen blijft gewoon downloaden hier dus?
mijn maagdelijkheid is jouw cadeauquote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verander die t in de quote even in een d. Zo vernederend.
Waar is mijn huwelijkscadeau?
Popcorn Time bedoelde ik er ook mee. Gewoon films kijken via illegale wegen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, popcorn time krijg ik niet werkende op Kuhuntu Linux
quote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn maagdelijkheid is jouw cadeau
Was dat verbod alweer vergeten, blijf nog gewoon kijken maar verander wel mocht er een waarschuwing binnenkomenquote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Popcorn Time bedoelde ik er ook mee. Gewoon films kijken via illegale wegen.
Ik heb vanaf een week na dat verbod niets meer illegaal gedownload, geloof ik.
Hahahahahaha. Goeien garp.quote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een groter cadeau is niet denkbaar in onze cultuur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een groter cadeau is niet denkbaar in onze cultuur.Maar het was grappig omdat zij beweerde maagd te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een groter cadeau is niet denkbaar in onze cultuur.Maagd in bed, no thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niks, weet niks, roept de hele tijd ''auw!!''.
Liever een slet dan.
Oh ja. Alsof wij dat gaan geloven nadat ze ons half heeft verteld dat ze aan de pil is enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar het was grappig omdat zij beweerde maagd te zijn.![]()
Bij mij roept elke vrouw "auw!!".quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maagd in bed, no thanx.
Kan niks, weet niks, roept de hele tijd ''auw!!''.
Liever een slet dan.
Ik zou trouwens graag een maandelijks vast bedrag betalen voor een legaal systeem waarbij ik alle films vanuit waar dan ook ter wereld uit welk jaar dan ook eenvoudig kan bekijken, maar dat is helaas niet mogelijk vanwege alle licenties die verspreid liggen. Een dienst als Netflix is leuk, maar de nieuwste films moet je nog steeds lang op wachten en ze staan er meestal ook niet voor altijd op. Hetzelfde met series die geen Netflix Original zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was dat verbod alweer vergeten, blijf nog gewoon kijken maar verander wel mocht er een waarschuwing binnenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |