álleen als jij mij een like teruggeeft!quote:Op zondag 21 december 2014 21:48 schreef Landysh het volgende:
Hij is al twee minuten online en geen een like. Kaabee like dan.
Voor wat. Ik like sowieso alles wat je deelt.quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
álleen als jij mij een like teruggeeft!
Boeit me ook al minder.quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel leuk en handig om even snel nieuws te checken en voor lolfilmpjes, maar voor de rest is iedereen overgestapt op Insta, volgens mij.
Nu je het zegt ja, ik moet ook nog dagen inhalen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
Vandaag gevast. Kom er net achter dat vandaag de kortste dag van het jaar is
mn profielfotoquote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Voor wat. Ik like sowieso alles wat je deelt.
Jij ja.quote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Ben blij dat ik er geen heb.
Wow ik keek vandaag naar buiten en dacht voor het eerst deze winter 'wat is het vroeg donker'.quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
Vandaag gevast. Kom er net achter dat vandaag de kortste dag van het jaar is
Oh dacht dat je het alleen deed voor de like.quote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je de petitie wel getekend???!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt best mee laatste tijd, kijk niet eens meer zoveel op facebookquote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wist niet eens dat jij zo actief was op facebook.
ga zelf, met je 'ik heb geen feestboek'quote:Op zondag 21 december 2014 22:02 schreef Deuce92 het volgende:
Ga ga ergens anders geheimzinnig doen met jullie Facebook capriolen.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dacht dat je het alleen deed voor de like.hahaha, nee ik wil dat mensen gaan tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor petitie?quote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je de petitie wel getekend???!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |