quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_baasje_te_zien.html
aaahhh illuminati! ik zag dit filmpje net op feestboek en toen ik het zag dacht ik meteen: wow deze moet ik met deuce delen en toen kwam ik hier naar dit topic en zag ik dit linkje alquote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_baasje_te_zien.html
Ik ookquote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoooo goedkoop, ik ga ook boeken als ik iemand vind die mee wilt.
Hahahah.quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
21:21 - User Che_ heeft zojuist het topic verlaten.
Heb em net nog gezien. Hij fokt niet nu ja doeiquote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
21:21 - User Che_ heeft zojuist het topic verlaten.
Met wie gaan we.quote:Op zondag 21 december 2014 21:25 schreef Landysh het volgende:
Dit wordt een fok meet? De reis naar Parijs (zo heette die organisatie toen) was ook een soort van ChatNu meet. Kwam zeker 5/6 mensen van het forum tegen.
Utrecht was te ver, maar Londen is kennelijk oké.quote:Op zondag 21 december 2014 21:25 schreef Landysh het volgende:
Dit wordt een fok meet? De reis naar Parijs (zo heette die organisatie toen) was ook een soort van ChatNu meet. Kwam zeker 5/6 mensen van het forum tegen.
Echt hè.quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Utrecht was te ver, maar Londen is kennelijk oké.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb em net nog gezien. Hij fokt niet nu ja doei
doeiii DOEI
altijd in extremen bij jouquote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
Ey, hummus is op zich toch ook gewoon een prima maaltijd? Vet, vezels, proteine, alles zit er al in. Waarom nog extra brood erbij?
Heb vandaag 200 gram hummus op.
Tis supergezond hoor. Kikkerwten swsquote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
Ey, hummus is op zich toch ook gewoon een prima maaltijd? Vet, vezels, proteine, alles zit er al in. Waarom nog extra brood erbij?
Heb vandaag 200 gram hummus op.
ja.quote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd in extremen bij jou![]()
Maar ik geef je geen ongelijk, humus is lekkeral heb ik er liever wel iets bij, brood, tomaat, iets.
Nou ik vond die van maza wel lekker.quote:Op zondag 21 december 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis supergezond hoor. Kikkerwten sws
Maar die fabrieksrommel niet.
ik vind die artist zo leukkkk hequote:
Gel bana sana yapiyim.quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nou ik vond die van maza wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |