Nou, ik ben er niet vies van. Zolang het maar een vrouwtje is hè.quote:
mooie skinny fit manquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor de gene die het leuk vinden en nooit in BB topic komen
Gewoon hardop aanzettenquote:Op zondag 21 december 2014 12:44 schreef Montelly het volgende:
In de gym, iphone met nieuwe slooptracks erop en alles klaar gezet. Vergeet ik mijn oordopjes😖
Nog nooit gedaan. Wel een aziaat/pinda. Verbazingwekkend grote piemel had die.quote:Op zondag 21 december 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
Volgende keer geen negers pijpen, krijg je dus ebola van
quote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
vandaag een mocro in de gym die trapoefeningen gaat doen tegen de squatbar wtf
ik had die turk helemaal kapot geslagenquote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
Negatieve Aandachttrekkers daarquote:Op zondag 21 december 2014 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #879
dacht dat ik me slecht voelde
Jij grote knuffelbeer jij. Daar zit toch onmogelijk rayge inquote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Negatieve Aandachttrekkers daar![]()
![]()
Lekker op de bank, fimlpje aan, eten wat je eten kan en goed uitrusten!
Sterkte!
quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij grote knuffelbeer jij. Daar zit toch onmogelijk rayge in.
Zit de kerstspecial van heel holland bakt te kijken. Kneuteriger kan niet
Eten als je je slecht voelt? Ik denk dat menig persoon van het dieettopic zo begonnen isquote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Negatieve Aandachttrekkers daar![]()
![]()
Lekker op de bank, fimlpje aan, eten wat je eten kan en goed uitrusten!
Sterkte!
Ray gourmet met normale stukken vleesquote:Op zondag 21 december 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
Hahah. Kom net twee x gasten uit mn gym tegen in de Jumbo. Heel karretje werd geanalyseerd.
Haten op gourmetten, jij eet zeker een kat met kerstmisquote:
met je pik in andermans kont zitten dat is pas gayquote:
Of een kat of gourmetten? waarom geen kat gourmetten?quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haten op gourmetten, jij eet zeker een kat met kerstmis
haha een gourmetter!!!quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
somsquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
met je pik in andermans kont zitten dat is pas gay
Gewoon bam, zo'n ribeye op de plaat, geen ruimte meer voor de minifalafels van de restquote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ray gourmet met normale stukken vlees
Niet als je nohomo zegtquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
met je pik in andermans kont zitten dat is pas gay
Je kan ook gewoon zelf vlees prepareren vriendquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit.
Allemaal van dat net niet eten. En zo klein allemaal.
whahaquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Steek dan de bbq aan. Gourmetten is echt zo'n wijvending. Veel sekslozer ga je het niet krijgen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf vlees prepareren vriend
goed idee.. kutkattenquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bbq al vaak genoeg. Ik heb echt niks tegen gourmetten. Andere sfeer, ander eten, maar dat maakt het er niet minder op. Ik denk dat het grotendeels ligt aan de mensen met wie je bent.quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Steek dan de bbq aan. Gourmetten is echt zo'n wijvending. Veel sekslozer ga je het niet krijgen.
'vanavond lekker gourmetten met mn hubby![]()
'
Hey JMF, ben jij dit?quote:Op zondag 21 december 2014 15:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
goed idee.. kutkatten
Dan nog blijft het kut. Kleine kut bakjes met kleine kut hapjes. Нет, спасибо господин клоков.quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf vlees prepareren vriend
Wtf man, gym stonk kkerg vandaagquote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
gwn neqschot togquote:Op zondag 21 december 2014 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
ik had die turk helemaal kapot geslagen
die bakjes zijn voor de groenten, vlees gooi je op de bakplaat er bovenquote:Op zondag 21 december 2014 15:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan nog blijft het kut. Kleine kut bakjes met kleine kut hapjes. Нет, спасибо господин клоков.
Mini frikandellen zeker ook nietquote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Er komen geen minihamburgers mijn huis in.
Die je deelt met anderen, want gezelligquote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die bakjes zijn voor de groenten, vlees gooi je op de bakplaat er boven
Vms pls, je kan er toch gewoon 10 stukken tegelijk op leggen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef VMSDKR het volgende:
Gourmetten, 5 minuten op twee happen wachten.
En dan pakken drie andere mensen een stukje want 'deze is al gaar haha en je hebt er al zoveel opliggen.'.quote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vms pls, je kan er toch gewoon 10 stukken tegelijk op leggen.
Is mij nog nooit overkomen, srs.quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan pakken drie andere mensen een stukje want 'deze is al gaar haha en je hebt er al zoveel opliggen.'.
Niet met tokkies om de tafel gaan zitten helpt.quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan pakken drie andere mensen een stukje want 'deze is al gaar haha en je hebt er al zoveel opliggen.'.
of mensen die al je shit pakken onder het mom van delen en dan boos worden als je zegt dat je graag ook nog wat wilquote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, ze snappen zelf ook wel dat ze daar niet mee wegkomen.quote:
Hahah. C_C heb griep momenteelquote:Op zondag 21 december 2014 15:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Eten als je je slecht voelt? Ik denk dat menig persoon van het dieettopic zo begonnen is
Je hebt toch al een heet gourmetpannetje. Gewoon brandmerken als ze dat flikken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is? Ga je fonduen, komen je "gasten" en die gaan dan beweren dat fonduen met olie gewoon frituren is. LOLquote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef THEFXR het volgende:
nog erger dan gourmetten! van die pokkeprikkers die uit de pot flikkeren
[ afbeelding ]
kaasfondue is gewoon torturequote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaasfondue lijkt me zo intens smerig he. Fondue in het algemeen wel.
Als ik wat minder aidserig zou zijn zou ik een discussie starten over waarom je überhaupt zou faciallen aangezien je 'm op het leukste moment eruit moet trekken. Weg stimulatie. En dan met je hand een beetje afmaken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol nice, goed overzicht.
87% neemt facial, hoe is het in real life? eerder 8.7% denk ik
Is ook vies idd. Zo Wee als de helquote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaasfondue lijkt me zo intens smerig he. Fondue in het algemeen wel.
Das Emmentaler idd. Zo muf en Wee bah.quote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
Die kaas is echt smerig man, stinkt ook naar de dood.
Mijn raket komt ook naar boven bij de gedachte.quote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik wat minder aidserig zou zijn zou ik een discussie starten over waarom je überhaupt zou faciallen aangezien je 'm op het leukste moment eruit moet trekken. Weg stimulatie. En dan met je hand een beetje afmaken.
Maar m'n raketje komt naar boven bij de gedachte
Net alsof jij niet graag over een man heen squirtquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik wat minder aidserig zou zijn zou ik een discussie starten over waarom je überhaupt zou faciallen aangezien je 'm op het leukste moment eruit moet trekken. Weg stimulatie. En dan met je hand een beetje afmaken.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn raket komt ook naar boven bij de gedachte.
nee srs voor 1 keer is het vast geil gezicht maar gewoon afmaken is toch lekkerder joh.quote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net alsof jij niet graag over een man heen squirt
Whehehequote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn raket komt ook naar boven bij de gedachte.
Wat?... Zijn gains plunderen? Tuurlijkquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Klokov het volgende:
Pak jij Weissman wel eens op die manier aan MsMessy?
Je hebt zojuist 750 gram haring in een holle kies/maag gegooid?quote:
ik zuig nu sensueel op het rode puntje van een raketje. Kan alleen niet te lang achter elkaar ivm zuurstoftekort.quote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je mag wel naar mijn haring happen.
Amateurquote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik zuig nu sensueel op het rode puntje van een raketje. Kan alleen niet te lang achter elkaar ivm zuurstoftekort.
Het waren behoorlijke, heb ze niet gewogen helaas, mar haring is 222 per 100 gram, en een goeie maatjes haring is wel richting 100gram. Ik zie net dat de haring die ik net pakte in myfitness van 300kcals uitgaat. Is idd. teveel ja thanksquote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hebt zojuist 750 gram haring in een holle kies/maag gegooid?
Hey Weissman ben je fatty?quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 16:08 schreef Montelly het volgende:
Gourmetten...
Verwachting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Realiteit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die mij een gourmetstel voorzetten krijgen en pets op hun gezicht. Mijn ouders weten nu dat ze dat soort onzin moeten laten. 30 minuten wachten op een hapje, kom nouquote:Op zondag 21 december 2014 16:08 schreef Montelly het volgende:
Gourmetten...
Verwachting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Realiteit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha. Ik snap je.quote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik zuig nu sensueel op het rode puntje van een raketje. Kan alleen niet te lang achter elkaar ivm zuurstoftekort.
plus eenquote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga dit jaar beide kerstdagen gourmetten.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
cker alleen maar frikedellen in je pannetje jmf hahahahah
hahahahha frikandelle in dat gijle nichtjequote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
cker alleen maar frikedellen in je pannetje jmf hahahahah
Ja maar staat de politie bij jou in de slaapkamer?quote:Op zondag 21 december 2014 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee toch? Dacht dat dat wettelijk verboden was. Mag polygamie eigenlijk? Ook niet toch?
Hey Klokovquote:
Haha, ik heb hem pas vorige week ontdektquote:Op zondag 21 december 2014 04:33 schreef VMSDKR het volgende:
Porter als gymmuziek. GRS, als je in mijn broekje probeert te komen ben je de juiste weg ingeslagen.
Hey JMF. Wanneer weer kastanjes verzamelen haha oke laterz
Hey Champy, oude spaarder.quote:
Beetje snitchen hier. Dan kan ik net zo goed iedereen hier vertellen dat jij de meesteres in kwestie bent!quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
KLB / In ziektewet door meesteres.
Hey Deucestengel. Beetje onder een kloon posten.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
Hey boys, zijn jullie wel gezond bezig? http://www.vetpercentage.com/wat-is-een-gezond-vetpercentage/
Een gemiddeld gezond vetpercentage?quote:Voor mannen boven de 40 jaar geldt een gemiddeld gezond vetpercentage van 20%
Je kan zeggen wat je wil maar dit is gewoon hoe de vrouwtjes het graag zien.quote:
Wie heeft er nou tijd om 1 uur lang te pompe, gew 10 min neuken en dan terug naar de gymquote:Op zondag 21 december 2014 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar dit is gewoon hoe de vrouwtjes het graag zien.
Niet zo opgepompte berggorilla die na 3,3 meter hardlopen uitgeput is. En dus ook zeker niet een wijffie 1 uur lang in de kut kan boren.
zou jij je 1 uur lang laten pompen door hem?quote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel gekke onderontwikkelde pecs tho
Ik zou me wel laten pompe door jou jeroenquote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou jij je 1 uur lang laten pompen door hem?
Ben normaal niet zo van dat hele gladde gedoe, maar zou 'm m'n bed niet uitschoppen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou jij je 1 uur lang laten pompen door hem?
waz je nummerquote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben normaal niet zo van dat hele gladde gedoe, maar zou 'm m'n bed niet uitschoppen.
Maar goed, ik ben dan ook niet heel kieskeurig ofzo.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waz je nummer![]()
als je begrijpt wat ik bedoel![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waz je nummer![]()
als je begrijpt wat ik bedoel![]()
zou je Dima doenquote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben normaal niet zo van dat hele gladde gedoe, maar zou 'm m'n bed niet uitschoppen.
Maar goed, ik ben dan ook niet heel kieskeurig ofzo.
android zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 23:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat is dit, hele tijd een niet parkeren bord rechtsboven in me telefoon maar alles doet t
Wowowow. Nice.quote:Op maandag 22 december 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
season finale homeland staat al online.
Hmmmm, DM staat open hoor schatje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
iig op kickass
ik dm je wel ff![]()
Ga slapen dan, kleuter.quote:Op maandag 22 december 2014 03:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Nogal.
IK WIL GODVERDOMME SLAPEN.
ik woeide zo hier heen vanmorgen. Hij ging zomaar 48/uquote:
wat gaat het worden?quote:Op maandag 22 december 2014 08:39 schreef Weissman het volgende:
straks lekker gym slope
al 1 week niet geweest
afgelopen zaterdag smolov jr voor bench afgesloten. Man man man. pecs voelen als prikkeldraad alvanaf vrijdagquote:
Zo warm worden die krengen niet. Wordt hooguit een brandblaartje. Nou daar ben je met een paar dagen ook wel weer vanaf.quote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt toch al een heet gourmetpannetje. Gewoon brandmerken als ze dat flikken.
Lol fonduen in waterquote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is? Ga je fonduen, komen je "gasten" en die gaan dan beweren dat fonduen met olie gewoon frituren is. LOL
En dat het met water hoort. "Gaatmet water hoor, zo is het net frituren"
En vreten dat ze doen dan als het gewoon in de olie is, want ja, was toch wel lekker zo. Uhuh
Of nog erger is kaas fondue![]()
En nog erger is chocoladefondue. Hey angl3
Als ze geen facial neemt moet je de ketting aanhalen.quote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol nice, goed overzicht.
87% neemt facial, hoe is het in real life? eerder 8.7% denk ik
Gevoel van macht. Net zoals verkrachtingen. Want je pik in zo'n droge kut rammen doe je echt niet voor seksueel genot.quote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kaas = baas. Maar kaasfondue hoeft van mij nou ook weer niet. Kaas door de andijviestamppot, kaas door de pastasausquote:Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Das Emmentaler idd. Zo muf en Wee bah.
Zowieso vind ik gesmolten kaas niet om te hachelen
Das een pens werk voor een stukkie brood.quote:
goeie 8pack genetics.quote:
alsof iemand hier lift. Ray is gewoon in de ketel met toverdrank gevallen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie heeft er nou tijd om 1 uur lang te pompe, gew 10 min neuken en dan terug naar de gym
Vooral naar je telefoon/tablet scherm blijven loeren dan aandachtstrekker.quote:Op maandag 22 december 2014 03:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Nogal.
IK WIL GODVERDOMME SLAPEN.
Haha 48 km/hquote:Op maandag 22 december 2014 08:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik woeide zo hier heen vanmorgen. Hij ging zomaar 48/u
vanmiddag zal die wel hard moeten trekken d'r anwat een wind zeg
Zit jij bij Kwik-Fit?quote:
haha. hij loopt normaal gewoon 45. Op zo een electronisch snelheid checkbord 43quote:Op maandag 22 december 2014 09:12 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Haha 48 km/h. Kun jij geen dispensatie aanvragen bij de RDW dat je wat meer vermogen eruit mag trekken.
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 09:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. hij loopt normaal gewoon 45. Op zo een electronisch snelheid checkbord 43![]()
alleen met optrekken halen andere me in, maar who cares. best zo.
ff aanvragen of ik 100cc mag d'r op, gelijk ff voetgas d'r op fixen. haha
Ik zag in het winkelcentrum ook een scooter met voetgas staan. leek er op dat dat was omgebouwd iig. Is toch veel handiger lijkt me. behalve als je daar een tas of een doos tussen je benen zet dan LOL
motor is dat. wel voetgas zie je. Mooi man. REserve wieltje.quote:Op maandag 22 december 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. 125 cc'tje. 1cc per kg lichaamsgewicht.
hoe is het met je ebola?quote:Op maandag 22 december 2014 09:43 schreef Drinky het volgende:
jezus christus niet normaal hoe vroeg het nu is. Tiijd voor anti-gains
Ik had een fucking doorgedraaide quinn verwacht die heel pakistan over hoop schoot om haqqani af te knallen. Ik zat er naast.quote:
Hij gaat nu de IS in hun reet neuken, nu hij heartbroken is.quote:Op maandag 22 december 2014 10:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik had een fucking doorgedraaide quinn verwacht die heel pakistan over hoop schoot om haqqani af te knallen. Ik zat er naast.
quote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef fathank het volgende:
en alweer die tyfusspoilers ga lekker naar het homelandtopic
of turkentopicquote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef fathank het volgende:
en alweer die tyfusspoilers ga lekker naar het homelandtopic
Rara van wie is deze quote? Wie is er zo rock 'n roll?quote:Ik drink heel af en toe wel eens wat teveel Westmalle, dan voel je je de volgende dag alsof je onder een kudde olifanten terecht bent gekomen.![]()
En je durft met niemand meer te praten...
Ik ben met sterke drank diverse keren in het ziekenhuis beland. Ik drink het alsof ik bier drink, dat gaat dus niet goed.![]()
clumsy_clownquote:Op maandag 22 december 2014 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Rara van wie is deze quote? Wie is er zo rock 'n roll?
Van alcohol in het ziekenhuis belandenquote:
Foutquote:
Is het überhaupt iemand uit dit topic?quote:
Yes.quote:
Nog 1 gokje dan, No1quote:
Wederom fout.quote:
zo goed als over, maar kreeg net nadat dat voorbij was een blaasontsteking die sinds gister voorbij isquote:
is het Dima?quote:Op maandag 22 december 2014 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Wederom fout.
Uitslag om 13:00 uur.
wat heb ik gewonnen henkie?quote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
ONZ / Zeg Sneeks, en andere crew: hoe smaakt dat nou?
quote:Op maandag 22 december 2014 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Heel m'n beeld van butch snakey naar de klote
Een avondje c_c&Ang3lquote:
Nee man kan Ang3l wel handelen, nohomoquote:Op maandag 22 december 2014 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Een avondje c_c&Ang3l
Prijs is overdraagbaar, dus je kan er ook iemand anders een plezier mee doen als je nog aan je karma moet werken
beetje jammer ditquote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
ONZ / Zeg Sneeks, en andere crew: hoe smaakt dat nou?
Weerwolvenquote:Op maandag 22 december 2014 11:52 schreef seto het volgende:
hey boys wanneer weerwolven van wakkerdam gym meet?
Met mijn lijf beland ik natuurlijk al snel door alcohol in t ziekenhuis, maar nee:Pquote:
Hell yeahquote:
Zeg! Heb ik er ook nog iets over te zeggen?quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee man kan Ang3l wel handelen, nohomo
manlet?quote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met mijn lijf beland ik natuurlijk al snel door alcohol in t ziekenhuis, maar nee:P
1.83m en 67kgquote:
True, jammer dat je z'n liveperformance in de melkweg gemist hebt.quote:Op zondag 21 december 2014 19:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, ik heb hem pas vorige week ontdektWorlds is een enorm goed album.
ohquote:
Ligt er ook aan of je ooit/vaak drinkt of niet jaquote:Op maandag 22 december 2014 12:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh
haha
nou, ik 184 en 120kg maar euhm, ik denk dat ik van een half biertje achteruit ga lopen opzekers
ja precies. nooit idd. dus dan kun je niks hebben idd.quote:Op maandag 22 december 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je ooit/vaak drinkt of niet ja
netjesquote:Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral speciaalbier merk ik hard. Laatst eentje genomen in een biercafe. Dacht ik kan daarna wel naar huis rijden, na 1 biertje van 7%. Niet dusvolgens de wet mocht het vast maar voelde me zo gaar dat ik 3 uur lang daar heb gezeten om nuchter te worden.
Speciaalbierquote:Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral speciaalbier merk ik hard. Laatst eentje genomen in een biercafe. Dacht ik kan daarna wel naar huis rijden, na 1 biertje van 7%. Niet dusvolgens de wet mocht het vast maar voelde me zo gaar dat ik 3 uur lang daar heb gezeten om nuchter te worden.
Ja de ene keer valt t gewoon harder dan de andere. Als je moe bent, of bv niet zo veel gegeten hebt. Kan bij mij ook erg verschillen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ang3lquote:Op maandag 22 december 2014 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Speciaalbier. Laatst 3 Duvels op thuis op de bank. Dubbele tong waar je bang van wordt
![]()
Duvels drink je weg als gewoon bier totdat je opeens de alcohol voeltquote:Op maandag 22 december 2014 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Speciaalbier. Laatst 3 Duvels op thuis op de bank. Dubbele tong waar je bang van wordt
![]()
Goed te drinken, maar je wordt er zo bokkezat vanquote:
Daarom is "ff wat gaan drinken na het werk" altijd zo gemeen, of borrels aan het einde vd middag. Nog niets gegeten, moe, en dan aan de drank. En dan loop je nietsvermoedend naar de wc en knal je tegen je pervy 50-jarige collega aan die een 19-jarige studente staat af te likkenquote:Op maandag 22 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de ene keer valt t gewoon harder dan de andere. Als je moe bent, of bv niet zo veel gegeten hebt. Kan bij mij ook erg verschillen.
Drinken met je collega's. Not even once.quote:Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom is "ff wat gaan drinken na het werk" altijd zo gemeen, of borrels aan het einde vd middag. Nog niets gegeten, moe, en dan aan de drank. En dan loop je nietsvermoedend naar de wc en knal je tegen je pervy 50-jarige collega aan die een 19-jarige studente staat af te likken
Hahah ja dat merk je echt zo hard, voelde me toen echt vaag na 2 blikjes bierquote:Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom is "ff wat gaan drinken na het werk" altijd zo gemeen, of borrels aan het einde vd middag. Nog niets gegeten, moe, en dan aan de drank. En dan loop je nietsvermoedend naar de wc en knal je tegen je pervy 50-jarige collega aan die een 19-jarige studente staat af te likken
Mwah, op m'n huidige werk zou ik het ook niet doen, maar bij de vorige had ik serieus wel toffe collega's waar ik leuke avonden mee in de stad heb gehad. Uiteindelijk bleef toch een vaste kliek over en gingen de moekes naar huis om de kids naar hockey te brengen. Ben er ook wel eens een weekendje weg mee geweest/ thuis feestje gegeven.quote:Op maandag 22 december 2014 13:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Drinken met je collega's. Not even once.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Thuisfeestjequote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben er ook wel eens een weekendje weg mee geweest/ thuis feestje gegeven.
Het gaat er niet om of ze tof zijn of niet. Ik heb best prima collega's waarmee ik een avondje zou kunnen doorzakken. Maar het zijn collega's, en geen vrienden. Dat hou ik graag gescheiden. Ik zie m'n collega's vaak genoeg, daar hoef ik ook niet nog eens mee in de kroeg te zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, op m'n huidige werk zou ik het ook niet doen, maar bij de vorige had ik serieus wel toffe collega's waar ik leuke avonden mee in de stad heb gehad. Uiteindelijk bleef toch een vaste kliek over en gingen de moekes naar huis om de kids naar hockey te brengen. Ben er ook wel eens een weekendje weg mee geweest/ thuis feestje gegeven.
Nogal ja.quote:Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Goed te drinken, maar je wordt er zo bokkezat van
Op zich wel goed punt hoor. Bij mij/ons was die grens wat vaag. Maar goed, dat krijg je op zich denk ik wel gauw, omdat we bijv met diensten 16 uur lang samen aan het werk waren, de hele nacht door. De sfeer is op zo'n operatiekamer heel anders, veel persoonlijker.quote:Op maandag 22 december 2014 13:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze tof zijn of niet. Ik heb best prima collega's waarmee ik een avondje zou kunnen doorzakken. Maar het zijn collega's, en geen vrienden. Dat hou ik graag gescheiden. Ik zie m'n collega's vaak genoeg, daar hoef ik ook niet nog eens mee in de kroeg te zitten.
USA bierquote:Op maandag 22 december 2014 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nogal ja.
Was laatst in Amsterdam in een Amerikaans biercafe. We bestelden een standaard Belgisch biertje (maar goed, vaak beter dan USA) en dat vond de ober dus ook raar. "Nooooo, we're gonna do something else. Il'll pick the beer for you guys. I've got just the thing
"
Kregen we dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik stond dit weekend bij de Tuinen en zag een grote witte pot whey. 5 sec dacht ik "Zal ik?" en toen ging het weer terug naar "neh".quote:Op maandag 22 december 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe altijd gewoon schepje whey in mn vodka
lekker samen frituren biertje erbij bitterballen lekkerquote:Op maandag 22 december 2014 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op zich wel goed punt hoor. Bij mij/ons was die grens wat vaag. Maar goed, dat krijg je op zich denk ik wel gauw, omdat we bijv met diensten 16 uur lang samen aan het werk waren, de hele nacht door. De sfeer is op zo'n operatiekamer heel anders, veel persoonlijker.
Aan de andere kant nog meer argumenten om ze niet ook nog eens privé te zien natuurlijk.
Vind ik dus ook niet neequote:Op maandag 22 december 2014 13:18 schreef fathank het volgende:
[..]
USA bierDat ze het uberhaupt bier durven noemen. Er is geen enkel Amerikaans bier dat ook maar in de buurt van Belgisch bier komt imho.
Gang Bang Beer?quote:Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
etiquet met een gang bang d'r op of zo?
Preach.quote:Op maandag 22 december 2014 13:18 schreef fathank het volgende:
[..]
USA bierDat ze het uberhaupt bier durven noemen. Er is geen enkel Amerikaans bier dat ook maar in de buurt van Belgisch bier komt imho.
Ga liftenquote:Op maandag 22 december 2014 13:21 schreef Jahr00n het volgende:
ik verveel me kapot
en dit is de eerste dag van de vakantie nog maar
jezus
Ik woon direct achter een biercafe, maar moet zeggen dat ik er al in geen maanden meer gewweest benquote:Op maandag 22 december 2014 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Preach.
Belgisch Biercafé Boudewijn is overigens een aanrader, voor als jullie een keer in Roffa zijn en fatsoenlijk bier zoeken.
Moortgat in Arnhem voor de liefhebber.quote:Op maandag 22 december 2014 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Preach.
Belgisch Biercafé Boudewijn is overigens een aanrader, voor als jullie een keer in Roffa zijn en fatsoenlijk bier zoeken.
Ja ook tof.quote:Op maandag 22 december 2014 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Moortgat in Arnhem voor de liefhebber.
Goede website welquote:Op maandag 22 december 2014 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Moortgat in Arnhem voor de liefhebber.
Nee toch is cadeautje van Henkquote:Op maandag 22 december 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Heb ik er ook nog iets over te zeggen?
lekker togquote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Tering helMenneke van 18 zit me keihard te versieren.
Zeg, doe eens ff normaal! Ik ken je vader en je leraar!
zeker eerst ff heel zwoel geinteresserd aan zitten kijken de hele tijd dat jong.quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
ik bedoel maar, Cor zou er een moord voor doenquote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Jong vlees angel. Spuit het glazuur van je tanden en dat 6x in een nacht.
zeg ben je hommo ofso????quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Zie het helemaal voor me hoe er zo'n Nat Geo docu van gemaakt wordt.quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Jong vlees angel. Spuit het glazuur van je tanden en dat 6x in een nacht.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zeker eerst ff heel zwoel geinteresserd aan zitten kijken de hele tijd dat jong.
ff tong tegen wang.
en nou dit. tsss....
quote:
quote:
Mag dat dan wel met de stem van Richard Attenborough?quote:Op maandag 22 december 2014 13:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor me hoe er zo'n Nat Geo docu van gemaakt wordt.
En kijk hier zien we de paringsdans van de homo homo sapien in natuurlijke habitat. Zie hoe het jongere mannetje het oudere mannetje probeert uit te dagen.
lekkkere rustige stem heerlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag dat dan wel met de stem van Richard Attenborough?
Mja, helaas overledenquote:
over het algemeen wel is mijn ervaringquote:Op maandag 22 december 2014 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
nohomo maar volgens mij is een anus altijd wel aardig strak
Gewoon zo'n rijgkoordje in laten zetten danquote:Op maandag 22 december 2014 13:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
over het algemeen wel is mijn ervaring
pas bij 50+ word het wat minder
Oooo gelukkigquote:Op maandag 22 december 2014 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie bedoelen David attenborough. Richard was z'n broer en was acteur en idd dood. David is van de docus en leeft nog.
Pauwel Kwakquote:Op maandag 22 december 2014 13:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |