Nou, ik ben er niet vies van. Zolang het maar een vrouwtje is hè.quote:
mooie skinny fit manquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor de gene die het leuk vinden en nooit in BB topic komen
Gewoon hardop aanzettenquote:Op zondag 21 december 2014 12:44 schreef Montelly het volgende:
In de gym, iphone met nieuwe slooptracks erop en alles klaar gezet. Vergeet ik mijn oordopjes😖
Nog nooit gedaan. Wel een aziaat/pinda. Verbazingwekkend grote piemel had die.quote:Op zondag 21 december 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
Volgende keer geen negers pijpen, krijg je dus ebola van
quote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
vandaag een mocro in de gym die trapoefeningen gaat doen tegen de squatbar wtf
ik had die turk helemaal kapot geslagenquote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
Negatieve Aandachttrekkers daarquote:Op zondag 21 december 2014 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #879
dacht dat ik me slecht voelde
Jij grote knuffelbeer jij. Daar zit toch onmogelijk rayge inquote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Negatieve Aandachttrekkers daar![]()
![]()
Lekker op de bank, fimlpje aan, eten wat je eten kan en goed uitrusten!
Sterkte!
quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij grote knuffelbeer jij. Daar zit toch onmogelijk rayge in.
Zit de kerstspecial van heel holland bakt te kijken. Kneuteriger kan niet
Eten als je je slecht voelt? Ik denk dat menig persoon van het dieettopic zo begonnen isquote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Negatieve Aandachttrekkers daar![]()
![]()
Lekker op de bank, fimlpje aan, eten wat je eten kan en goed uitrusten!
Sterkte!
Ray gourmet met normale stukken vleesquote:Op zondag 21 december 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
Hahah. Kom net twee x gasten uit mn gym tegen in de Jumbo. Heel karretje werd geanalyseerd.
Haten op gourmetten, jij eet zeker een kat met kerstmisquote:
met je pik in andermans kont zitten dat is pas gayquote:
Of een kat of gourmetten? waarom geen kat gourmetten?quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haten op gourmetten, jij eet zeker een kat met kerstmis
haha een gourmetter!!!quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
somsquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
met je pik in andermans kont zitten dat is pas gay
Gewoon bam, zo'n ribeye op de plaat, geen ruimte meer voor de minifalafels van de restquote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ray gourmet met normale stukken vlees
Niet als je nohomo zegtquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
met je pik in andermans kont zitten dat is pas gay
Je kan ook gewoon zelf vlees prepareren vriendquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit.
Allemaal van dat net niet eten. En zo klein allemaal.
whahaquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Steek dan de bbq aan. Gourmetten is echt zo'n wijvending. Veel sekslozer ga je het niet krijgen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf vlees prepareren vriend
goed idee.. kutkattenquote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bbq al vaak genoeg. Ik heb echt niks tegen gourmetten. Andere sfeer, ander eten, maar dat maakt het er niet minder op. Ik denk dat het grotendeels ligt aan de mensen met wie je bent.quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Steek dan de bbq aan. Gourmetten is echt zo'n wijvending. Veel sekslozer ga je het niet krijgen.
'vanavond lekker gourmetten met mn hubby![]()
'
Hey JMF, ben jij dit?quote:Op zondag 21 december 2014 15:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
goed idee.. kutkatten
Dan nog blijft het kut. Kleine kut bakjes met kleine kut hapjes. Нет, спасибо господин клоков.quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf vlees prepareren vriend
Wtf man, gym stonk kkerg vandaagquote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
gwn neqschot togquote:Op zondag 21 december 2014 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
ik had die turk helemaal kapot geslagen
die bakjes zijn voor de groenten, vlees gooi je op de bakplaat er bovenquote:Op zondag 21 december 2014 15:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan nog blijft het kut. Kleine kut bakjes met kleine kut hapjes. Нет, спасибо господин клоков.
Mini frikandellen zeker ook nietquote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Er komen geen minihamburgers mijn huis in.
Die je deelt met anderen, want gezelligquote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die bakjes zijn voor de groenten, vlees gooi je op de bakplaat er boven
Vms pls, je kan er toch gewoon 10 stukken tegelijk op leggen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef VMSDKR het volgende:
Gourmetten, 5 minuten op twee happen wachten.
En dan pakken drie andere mensen een stukje want 'deze is al gaar haha en je hebt er al zoveel opliggen.'.quote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vms pls, je kan er toch gewoon 10 stukken tegelijk op leggen.
Is mij nog nooit overkomen, srs.quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan pakken drie andere mensen een stukje want 'deze is al gaar haha en je hebt er al zoveel opliggen.'.
Niet met tokkies om de tafel gaan zitten helpt.quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan pakken drie andere mensen een stukje want 'deze is al gaar haha en je hebt er al zoveel opliggen.'.
of mensen die al je shit pakken onder het mom van delen en dan boos worden als je zegt dat je graag ook nog wat wilquote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, ze snappen zelf ook wel dat ze daar niet mee wegkomen.quote:
Hahah. C_C heb griep momenteelquote:Op zondag 21 december 2014 15:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Eten als je je slecht voelt? Ik denk dat menig persoon van het dieettopic zo begonnen is
Je hebt toch al een heet gourmetpannetje. Gewoon brandmerken als ze dat flikken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is? Ga je fonduen, komen je "gasten" en die gaan dan beweren dat fonduen met olie gewoon frituren is. LOLquote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef THEFXR het volgende:
nog erger dan gourmetten! van die pokkeprikkers die uit de pot flikkeren
[ afbeelding ]
kaasfondue is gewoon torturequote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaasfondue lijkt me zo intens smerig he. Fondue in het algemeen wel.
Als ik wat minder aidserig zou zijn zou ik een discussie starten over waarom je überhaupt zou faciallen aangezien je 'm op het leukste moment eruit moet trekken. Weg stimulatie. En dan met je hand een beetje afmaken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol nice, goed overzicht.
87% neemt facial, hoe is het in real life? eerder 8.7% denk ik
Is ook vies idd. Zo Wee als de helquote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaasfondue lijkt me zo intens smerig he. Fondue in het algemeen wel.
Das Emmentaler idd. Zo muf en Wee bah.quote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
Die kaas is echt smerig man, stinkt ook naar de dood.
Mijn raket komt ook naar boven bij de gedachte.quote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik wat minder aidserig zou zijn zou ik een discussie starten over waarom je überhaupt zou faciallen aangezien je 'm op het leukste moment eruit moet trekken. Weg stimulatie. En dan met je hand een beetje afmaken.
Maar m'n raketje komt naar boven bij de gedachte
Net alsof jij niet graag over een man heen squirtquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik wat minder aidserig zou zijn zou ik een discussie starten over waarom je überhaupt zou faciallen aangezien je 'm op het leukste moment eruit moet trekken. Weg stimulatie. En dan met je hand een beetje afmaken.
Maar m'n raketje komt naar boven bij de gedachte
quote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn raket komt ook naar boven bij de gedachte.
nee srs voor 1 keer is het vast geil gezicht maar gewoon afmaken is toch lekkerder joh.quote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net alsof jij niet graag over een man heen squirt
Whehehequote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn raket komt ook naar boven bij de gedachte.
Wat?... Zijn gains plunderen? Tuurlijkquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Klokov het volgende:
Pak jij Weissman wel eens op die manier aan MsMessy?
Je hebt zojuist 750 gram haring in een holle kies/maag gegooid?quote:
ik zuig nu sensueel op het rode puntje van een raketje. Kan alleen niet te lang achter elkaar ivm zuurstoftekort.quote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je mag wel naar mijn haring happen.
Amateurquote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik zuig nu sensueel op het rode puntje van een raketje. Kan alleen niet te lang achter elkaar ivm zuurstoftekort.
Het waren behoorlijke, heb ze niet gewogen helaas, mar haring is 222 per 100 gram, en een goeie maatjes haring is wel richting 100gram. Ik zie net dat de haring die ik net pakte in myfitness van 300kcals uitgaat. Is idd. teveel ja thanksquote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hebt zojuist 750 gram haring in een holle kies/maag gegooid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |