Lauwe but.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Snakey het volgende:
Zo'n 12 graden inderdaad met dit soort bier.
Niemand had ook anders van je verwacht.quote:
Jammer weer dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:32 schreef static het volgende:
[..]
Niemand had ook anders van je verwacht.
Daar heb ik 2 dagen terug een sixpack van opgedronken.quote:
De viltjes zijn in ieder geval goed, het bier wat erop staat lust ik nietquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:35 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 dagen terug een sixpack van opgedronken.
Voelde me de ochtend daarna best duf.
Ahm, daar is de nutteloze bemoeial weer.quote:
Je had natuurlijk even vooraf moeten melden dat je geen bemoeienis wilde. Domdomdom.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:59 schreef static het volgende:
[..]
Ahm, daar is de nutteloze bemoeial weer.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Je had natuurlijk even vooraf moeten melden dat je geen bemoeienis wilde. Domdomdom.
Ik ben helemaal niet kaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:56 schreef smegmanus het volgende:
Hahaha crewfittie.
Static, ik kies jou!
Want Bart is kaal en heeft een obsessie voor latex, houtlijm en aalscholvers;
Kale koppen niet te stoppen ja toch?quote:
Als je Westmalle koud drinkt is de helft van je smaak weg. Maar dat weten alleen echte bierdrinkers uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Lauwe but.
Doe mij maar een heldere pils op 5 graden
remlof is meer van de kwantiteit dan van de kwaliteit op biergebied, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je Westmalle koud drinkt is de helft van je smaak weg. Maar dat weten alleen echte bierdrinkers uiteraard.
Oh mijn kop is wel kaal ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kale koppen niet te stoppen ja toch?
Nee, het moet gewoon fris smaken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:29 schreef Bart het volgende:
[..]
remlof is meer van de kwantiteit dan van de kwaliteit op biergebied, dat weet je toch.
Ik met niks meer dan 15% meer. (Sommige wijn is tegen de 15%) Dan gaat er altijd iets mis bij me.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het moet gewoon fris smaken.
Als ik daar geen zin in heb neem ik wel een Guinness
Sowieso waag ik me aan geen enkele drank met meer dan 6% alcohol.
Ik krijg gewoon koppijn de volgende dag als ik zwaarder spul drinkquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik met niks meer dan 15% meer. (Sommige wijn is tegen de 15%) Dan gaat er altijd iets mis bij me.
Ik drink heel af en toe wel eens wat teveel Westmalle, dan voel je je de volgende dag alsof je onder een kudde olifanten terecht bent gekomen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon koppijn de volgende dag als ik zwaarder spul drink
Ja precies, nadat ik op m'n 19e een keer na een avond continu Hoegaarden Grand Cru atten de volgende morgen echt gewoon dood wou heb ik dergelijk spul afgezworen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik drink heel af en toe wel eens wat teveel Westmalle, dan voel je je de volgende dag alsof je onder een kudde olifanten terecht bent gekomen.![]()
En je durft met niemand meer te praten...
Als ik voor de kwantiteit ga drink ik ook alleen maar pils. Daar kom je na een stevig ontbijt wel vrij snel overheen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja precies, nadat ik op m'n 19e een keer na een avond continu Hoegaarden Grand Cru atten de volgende morgen echt gewoon dood wou heb ik dergelijk spul afgezworen,
Oh het gewone pils gaat er hier nog steeds regelmatig in behoorlijke hoeveelheden in, maar daar ben ik kennelijk zo aan gewend dat ik er totaal geen last van hebquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik voor de kwantiteit ga drink ik ook alleen maar pils. Daar kom je na een stevig ontbijt wel vrij snel overheen.
Maar dat gebeurt eigenlijk niet zo vaak meer. Ik ben duidelijk geen 20 meer.
Dat dacht ik ook. Tot ik ermee stopte. Toen was ik ineens toch een wat helderder persoon dan ik van mezelf dacht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh het gewone pils gaat er hier nog steeds regelmatig in behoorlijke hoeveelheden in, maar daar ben ik kennelijk zo aan gewend dat ik er totaal geen last van heb
Oh ik heb ook wel perioden dat ik helemaal niet drink, maar daar word ik vooral niet vrolijker vanquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik ermee stopte. Toen was ik ineens toch een wat helderder persoon dan ik van mezelf dacht.
Helemaal zonder doe ik ook niet. Ik heb wel een paar drinkmaatjes waar ik af en toe mee doorzak. Goede stress reliever.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel perioden dat ik helemaal niet drink, maar daar word ik vooral niet vrolijker van
Yep, beter dan yogaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Helemaal zonder doe ik ook niet. Ik heb wel een paar drinkmaatjes waar ik af en toe mee doorzak. Goede stress reliever.
Bek dicht tegen kale mensen he, smegmasletquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:56 schreef smegmanus het volgende:
Hahaha crewfittie.
Static, ik kies jou!
Want Bart is kaal en heeft een obsessie voor latex, houtlijm en aalscholvers;
Sneeuwt het al daar?quote:
Ik heb nog wel wat haar over.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bek dicht tegen kale mensen he, smegmaslet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |