Hey, is alweer een tijdje geleden sinds dat ik hier heb gepost maar goed.. zit even met een issue en wil graag even weten hoe mensen hier tegen aankijken.
Ik ben regelmatig in de gym te vinden, en train redelijk hard dus de resultaten mogen er wezen.
Tijd geleden had ik haar een foto gestuurd van mijn rug en armen, waarop ze dus weinig/niks zei, nja geen probleem als ze het niet top vind of niks wilt zeggen maar ik kon het toch niet laten om die foto niet op instagram/fb te plaatsen omdat ik mijn vordering toch wel echt top vind.
Nu kwam ze er gister ineens achter (het was niet alsof ik het aan het verbergen was, aangezien mijn profiel gewoon openstaat) dat ik dat had gepost en was ze helemaal over de zeik met dat ik aandacht van meisjes wil en dat ik niet zomaar zo een "intieme" foto kan plaatsen.
Begon ze helemaal te schelden met dat ze een paar van die "sletten dood zou maken" maar het was gewoon een oud klas genoot en wat willekeurige meiden die wat opmerkingen maakten, maar vooral gasten waarmee ik train en vrienden die weten dat ik train. (of die meiden aan het flirten waren of iets hield ik mij niet echt mee bezig en ik weet dat vaak ook niet echt goed.. ben soms nogal een kluns met die hints oppikken maar goed).
Verder vind ik dat zij wel heel erg jaloers is en weet ik niet of ik daar zo wel mee verder kan, het lijkt alsof zij het totaal niet goed vind dat ik er steeds beter begin uit te zien en zij probeerde mij ook al te verbieden dat ik geen tanktops meer zou mogen dragen omdat "iedereen dan je spieren kan zien". Mijn mond viel open van verbazing toen zij dat zei omdat dat naar mijn mening nergens op slaat.
Meningen/advies?.
Waz met jou!