abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147787783
Geachte medezolderkamer-autisten,

2014 loopt op zijn achterste benen en daarom wordt het eens de hoogste tijd afgelopen FOK! jaar te evalueren d.m.v. de jaarlijkse, felle strijd die de KLB Verkiezing hoort.

Afgelopen twee jaren is de nominatielijst in elkaar geschroefd door Geelman, waarvan akte, maar vorig jaar bleek dat sommige nominaties nogal dubbelop waren of ietwat te vergezocht. Na de twee opwarmertjes voor de verkiezing is dit de enige echte KLB nominatielijst!

Meest geliefde user: In de vorige verkiezingen heette dit nog "de beste user", maar gezien er geen objectieve kwalificaties zijn voor het correct reageren in KLB, is er besloten dit om te buigen naar een subjectievere en eenvoudiger te duidende titel. Elke "sociale" groep (we hebben het hier nog steeds over KLB) heeft zijn publiekslieveling. Deze titel gaat dan ook naar de user die jij het liefst in je topic ziet en die volgens jou altijd garant staat voor een sprankeltje kwaliteit in de lijst met Active Topics.

Meest geliefde moderator: Aangezien yvonne en Danny het beleid van de hoed tot de rand kennen kunnen zij alleen bepalen wie de beste moderator is. Voor de users is het slechts een kwestie welke van deze grote smurfen ze het meest gunnen om een slotje op hun meest kansloze topics te gooien.

Irritantste troll: zo lang het internet bestaat, zo lang zijn er al flapdrollen die er plezier uithalen andere mensen het bloed onder de nagels te halen. Deze kansloze, doch creatieve figuren stoppen express moeite in hun pogingen andere users te agiteren. Domme tokkies met een plank voor hun kop vallen niet in deze categorie. De winnaar van deze titel krijgt daarnaast, mits de FA's ons gunstig zijn een weekje wel verdiende Fok! vakantie.

Meest gevatte user: altijd weet deze user een scherpe, droge, intellectuele of kneiterharde comment te plaatsen die in veel gevallen een reactie teweeg brengt. Als deze user een column had in de Spits, dan was het misschien niet zo'n ongelofelijke papierverspilling geweest. De keyboardkunstenaar, de user waarvan je houdt, of van houdt om te haten!

Meest empathische KLB-er: Het klinkt misschien als een contradictio in terminis, maar het bestaat KLB-ers die net wat meer mededogen en sociale vaardigheden hebben en daarom in het land der ongevoeligen koning zijn. Deze user zou het niet durven om een topic te bestempelen als "kut-topic" en al helemaal niet de TS in kwestie een "kut-TS of hommo" zou willen noemen. Deze user zijn/haar medeleven zou beter in R&P op zijn plek zijn.

Ze proberen me te besodeflikkeren!: Deze user straalt uit in zijn domheid. De kortzichtige comments, kromme redeneringen, stomme acties en met een beheersing van de Nederlandse taal waar zelfs die stoere boiis nog van zouden zeggen: "wollah, dat is grammatical helemaal haram, sahbi!" Domme ploerten verdienen ook een schouderklopje. Kortom, deze user zou je heel graag bij de Rijdende Rechter terug zien komen.

De Tatjana Simic: Het heeft iets fouts, maar tegelijkertijd iets verschrikkelijk geils. Deze Fok!ker/Fok!ster lijkt jouw wel een aangenaam hapje. Nog sterker als je de kans zou krijgen dan zou je hem/haar: keihard doen/palen/volspuiten/anaal vernederen.

KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ook afgelopen jaar waren de "Nederlandse vrouwen :') " "Vrouwen :') " en "Vrouwen zijn vieze hoeren" niet van de lucht. Het werd dit jaar herhaaldelijk weer duidelijke waar stereotype van de gefrustreerde maagdelijke zolderkamer autist vandaan komt. Alsof het een sport was hebben een gros van de KLB-ers zich schuldig gemaakt aan seksistische en zelfs misogynische uitspraken, alles in zelf-medelijden gedrenkt. Dat, terwijl al deze jongetjes eigenlijk gewoon een beetje naar oprechte vrouwenliefde hunkeren. Wie van de Fok!kers heeft dit het hardste nodig dit jaar?

Ik mis je :'( : Luisteren naar mensen is moeilijk, zeker als je rebels bent ingesteld, niet begrepen wordt als geniale geest door de bekrompen digitale samenleving of je gewoon zeer temperamentvol bent. In deze categorie vallen allen wiens zwarte naam nog zwarter is geworden door die akelige horizontale streep. Oftewel: welke ban moet worden opgeheven?

Room 101: door de jaren heen heeft Fok! een geheel eigen repertoire van inside jokes and me-me's verzameld die wel 450 keer zijn gebruikt, voor 50 cent zijn gekocht, pics van je zusje hebben of soms in de kont is geplast. Welke van deze uitdrukkingen kan Room 101 oftewel de prullenbak in, om vervangen te worden door een nieuwe hippe, superhilarischmegafantastische tot-in-den-treure-herhaalde uitgekouwde grap.

Dit zijn de categorieėn van dit jaar en daar moet u het mee doen! Stemmen mag in het volgende topic: KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUS

Enige regels:
- Niet op jezelf stemmen. Naast dat het kinderachtig en sneu is, is het ook nog contraproductief. Als iedereen op zichzelf stemt, heeft iedereen evenveel stemmen. En alleen Downie-voetbalcompetities hebben meerdere winnaars.
- Hou je aan de richtlijnen voor het plaatsen van je stem (geen SC in het stemtopic. Vorig jaar was het een enorme kut opdracht om alle stemmen terug te zoeken tussen dat gewauwel).
- Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".

Je kunt stemmen tot en met 28 december 24.00, zodat we nog voor het einde van het jaar de feestelijke uitslag kunnen mededelen!

In dit topic mag je je stemmen delen, stemmen werven over de ontwikkeling van de strijd ouwehoeren enzovoort. Veel plezier met de strijd!

Tussenstand:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---

En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen! ^O^
pi_147787810
Sodeju weer een lange downtime
pi_147787813
doet ie het weer?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_147787827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
doet ie het weer?
Hij doet het weer
pi_147787828
Zat net opeens in een irc met allemaal nerdjes
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_147787838
En haan.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147787840
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
Zat net opeens in een irc met allemaal nerdjes
Waar :D
pi_147787843
Of iemand die zich Haan noemde iig
Stop the violence
Down with the hate
pi_147787860
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:42 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Waar :D
irc.tweakers.net/fokloos begon het, maar toen stuurden ze me naar een andere chat en daar was het raar :s
Stop the violence
Down with the hate
pi_147787871
doet het nog steeds niet heel fatsoenlijk trouwens
Stop the violence
Down with the hate
pi_147787883
Wanneer stopt deze onzin :r
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_147787891
Ik vind dat we een whatsapp chat moeten maken om deze moeilijke downtime tijden door te komen en voor de gezelligheid O+
pi_147787899
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:43 schreef terrastegel het volgende:
Ik vind dat we een whatsapp chat moeten maken om deze moeilijke downtime tijden door te komen en voor de gezelligheid O+
nee
Stop the violence
Down with the hate
pi_147787905
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:43 schreef terrastegel het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_147787923
kan danny niet achterhalen wie dit iedere keer doet zodat we diegene dood kunnen trappen
Stop the violence
Down with the hate
pi_147787931
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:44 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Kan alsjeblieft de server voor jou voor altijd en eeuwig down blijven? Dat zou prachtig zijn ;(
pi_147787944
Мы ищем партнеров в россии
pi_147787969
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:45 schreef Toto69 het volgende:
Aha, een kenner zo te lezen :)
  zaterdag 20 december 2014 @ 22:46:21 #19
438188 WoodenAxe
hakt de knoop door
pi_147787972
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:45 schreef Toto69 het volgende:
Da Comrade
to Major Tom...
pi_147788003
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:46 schreef WoodenAxe het volgende:

[..]

Da Comrade
Kurwa
pi_147788016
ik wil even zeggen dat ik de lapo van deadprez in het vorige topiek volkomen onterecht vindt. ik type lapo, klikte op invoeren, en terwijl hij bezig was met invoeren ging de site down. fok! heeft me dus belazerd.

grgr
pi_147788018
lijkt wel alsof ik via een inbelverbinding FOK!
Stop the violence
Down with the hate
pi_147788048
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil even zeggen dat ik de lapo van deadprez in het vorige topiek volkomen onterecht vindt. ik type lapo, klikte op invoeren, en terwijl hij bezig was met invoeren ging de site down. fok! heeft me dus belazerd.

grgr
Ik zou ze aanklagen hiervoor. Dit mag natuurlijk niet kunnen.
Ik zie al voor me wat voor emotionele schade dit opgeleverd heeft.
pi_147788078
Wat een drama hč
pi_147788082
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:48 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Ik zou ze aanklagen hiervoor. Dit mag natuurlijk niet kunnen.
Ik zie al voor me wat voor emotionele schade dit opgeleverd heeft.
een rechtbank erbij halen vind ik nou wel te ver gaan, maar ze kunnen zeker verwachten dit ik even een bezoekje breng aan klacht.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 22:50:32 ]
pi_147788109
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

een rechtbank erbij halen vind ik nou wel te ver gaan, maar ze kunnen zeker verwachten dit ik even een bezoekje breng naar klacht.nl
Ja, dan kom je in het klacht.nl topic hier op fok! terecht :W
pi_147788116
volgende keer allemaal naar irc.tweakers.net/fokloos komen
Stop the violence
Down with the hate
pi_147788149
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
Daar ben ik al
pi_147788185
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
Kan het nog erger? die chat is bij mij ook al down :')
pi_147788232
maarja, ik ben tijdens de downtime begonnen met series te kijken. daar ga ik maar weer mee verder.

toedeloe

p.s. mijn neem is geen Hermann

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 22:57:27 ]
pi_147788267
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
maarja, ik ben tijdens de downtime begonnen met series te kijken. daar ga ik maar weer mee verder.

toedeloe
Doei Hermann :)
pi_147788334
Fok! heeft zelfs een onderhoud twitterkanaal :o https://twitter.com/fokonderhoud
pi_147788360
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef terrastegel het volgende:
Fok! heeft zelfs een onderhoud twitterkanaal :o https://twitter.com/fokonderhoud
Laatste keer dat er iets op geplaatst werd is in 2013 :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147788438
Draait radio retry nog?
pi_147788452
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:01 schreef hoink581 het volgende:
Draait radio retry nog?
Al een hele tijd niet meer
Stop the violence
Down with the hate
pi_147788470
godverdomme nu mag het wel weer eens op normale snelheid gaan werken allemaal
Stop the violence
Down with the hate
pi_147788482
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:01 schreef hoink581 het volgende:
Draait radio retry nog?
nee :'(
pi_147788494
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:03 schreef terrastegel het volgende:

[..]

nee :'(
Nog shit gemist?
pi_147788551
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
kan danny niet achterhalen wie dit iedere keer doet zodat we diegene dood kunnen trappen
Is toch serveronderhoud o.i.d?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_147788554
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:04 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Nog shit gemist?
Nee niet echt, en in de tussentijd is fok! nog maar eens down geweest :')
pi_147788579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat ze iedere dag serveronderhoud doen?
Normaal kan dat toch ook zonder heel het forum down te halen?
pi_147788589
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Nee pubers die ddosen volgens danny
Stop the violence
Down with the hate
pi_147788608
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:06 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat ze iedere dag serveronderhoud doen?
Normaal kan dat toch ook zonder heel het forum down te halen?
Ik heb er geen verstand van maar las laatst iets over een totaal nieuwe programma achter de zoekfunctie/sherlock en zoiets lijkt me nogal ingrijpend.
pi_147788620
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee pubers die ddosen volgens danny
Ik duw gewoon vaak op f5 in het sexy en gewaagd topic :@ .
pi_147788627
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:05 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Maar ik wil even iets serieus bespreken (alsjeblieft alleen serieus antwoorden!), ik heb een half jaar geleden een overval meegemaakt waarbij ik ook bedreigd ben door pistolen. 12 juni is door middel van het A. T. mijn vader opgepakt, hij heeft mij eerder al meerdere keren bedreigt met zijn wapen (had hij voor als de overvallers terugkwamen). Nu heb ik emdr therapie gehad, maar nog steeds loop ik rond met dit probleem.. Ben ook wat banger om s nachts te gaan slapen... Wat kan ik hiertegen nog doen?
De arme meid is bedreigd door pistolen :D
sorry :')
pi_147788635
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik duw gewoon vaak op f5 in het sexy en gewaagd topic :@ .
:')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147788653
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:08 schreef terrastegel het volgende:

[..]

De arme meid is bedreigd door pistolen :D
sorry :')
Beetje raar om dit te quoten maar oké.
pi_147788679
man man man
Stop the violence
Down with the hate
pi_147788700
Dit is toch niet meer te doen :')
pi_147788716
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
man man man
Ebola is ee niets bij
pi_147788798
toto hoe is het. snel voordat die aids site weg valt
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_147788832
kk
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:23:20 #53
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_147788844
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_147788850
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:21 schreef Thezappa het volgende:
toto hoe is het. snel voordat die aids site weg valt
Mwah t gaat
Met jou?
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:23:54 #55
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_147788862
Toto!
pi_147788889
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toto!
Frank
pi_147788894
quote:
Ben je weer dronken ouwe dibbes?
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:25:48 #58
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_147788917
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ben je weer dronken ouwe dibbes?
Een klein beetje.
pi_147788933
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Een klein beetje.
_O-
pi_147788958
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mwah t gaat
Met jou?
ik zit met baby's

heb je pijn
'
komt t goed of
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:27:05 #61
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_147788960
Steven. O+
pi_147788974
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toto!
gvd heb je gemist net..

pfffff

geen fok
pi_147789020
Als ik die lelijke champion vind wat fok! zit te terroriseren, dan krijgt hij ze gereten, wees daar maar zeker van.
pi_147789027
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:27 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ik zit met baby's

heb je pijn
'
komt t goed of
Baby's :o
Ja best wel
Ja hoop het
pi_147789073
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja best wel
Ja hoop het
heb je morpfine hehe

hoop weinig pijn maat
pi_147789112
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:30 schreef Thezappa het volgende:

[..]

heb je morpfine hehe

hoop weinig pijn maat
Nee had ik alleen in t ziekenhuis
pi_147789157
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee had ik alleen in t ziekenhuis
o,

maar je voeltnu wel goed>?
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:34:06 #68
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_147789234
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja best wel
Ja hoop het
Komt goed toto!
pi_147789284
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Thezappa het volgende:

[..]

o,

maar je voeltnu wel goed>?
Ja best ok..
Frank vast wel
  zaterdag 20 december 2014 @ 23:36:14 #70
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_147789317
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja best ok..
Frank vast wel
Een geweldige solo om even het gebeuren te vergeten.

pi_147789564
Hij doet het weer *O* *O*
pi_147789641
WAT IS ER AAN DE HAND
pi_147789680
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND
We gaan eraan. Allemaal
pi_147789688
Watskebeurt dan?
pi_147789703
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:41 schreef terrastegel het volgende:
Hij doet het weer *O* *O*
Deed het de hele tijd wel man
pi_147789707
Ik vraag me af hoeveel fok!ers al hebben liggen ijsberen omdat fok! down was.
En hoeveel er verloren zijn gegaan.
pi_147789720
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Deed het de hele tijd wel man
hij ligt er net driekwartier uit, en toestraks halfuurtje

pi_147789734
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:48 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

hij ligt er net driekwartier uit, en toestraks halfuurtje

Lijkt me sterk, ik was ook gamen trouwens
pi_147789763
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, ik was ook gamen trouwens
kijk dan naar de posttijden van frank en terrastegel
pi_147789791
Ik vraag me eigenlijk ook af of het een oud fok!er is. Iemand die flik op zn lul getrapt is door iemand van de hogere rangen en nu revenge wilt nemen.
Vragen, vragen, vragen.
Maar geen antwoorden :'(
pi_147789911
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef terrastegel het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af of het een oud fok!er is. Iemand die flik op zn lul getrapt is door iemand van de hogere rangen en nu revenge wilt nemen.
Vragen, vragen, vragen.
Maar geen antwoorden :'(
Misschien struikelde Danny wel over het snoer, weet jij veel
pi_147789922
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Misschien struikelde Danny wel over het snoer, weet jij veel
Dan struikelt Danny wel iedere dag over dat snoer. Maarja het kan he :')
pi_147789960
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:57 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Dan struikelt Danny wel iedere dag over dat snoer. Maarja het kan he :')
Die kerel wordt ook ouder
pi_147789969
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Die kerel wordt ook ouder
Niet draadloos zijn anno 2014 :')
pi_147789980
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 00:59 schreef terrastegel het volgende:

[..]

wifi hebben :')
pi_147789991
Die Danny is massive 4k porn aan het downen.
pi_147789993
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

wifi hebben :')
Wifi *O*
pi_147790015
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:00 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Wifi *O*
Lekker gamen en downloaden met 1 kb per minuut
pi_147790020
:W
(she/her)
pi_147790035
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:01 schreef Fylax het volgende:
  zondag 21 december 2014 @ 01:02:41 #91
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790038
Gone Girl was wel goeie
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
pi_147790052
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Lekker gamen en downloaden met 1 kb per minuut
Ik gebruik wifi alleen om te surfen, downloaden etc uiteraard met de kabel _O_
  zondag 21 december 2014 @ 01:03:10 #93
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790058
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:01 schreef Fylax het volgende:
hoi had je radio klb geluisterd
pi_147790068
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:03 schreef Blackings het volgende:

[..]

:D
pi_147790072
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:03 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Ik gebruik wifi alleen om te surfen, downloaden etc uiteraard met de kabel _O_
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 00:59 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Nu ben ik in de war.
  zondag 21 december 2014 @ 01:03:44 #96
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790074
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:00 schreef PausNicolaas het volgende:
Die Danny is massive 4k porn aan het downen.
Ik had ooit 3D porn gedownload en bekeken, was wel geinig lol
pi_147790077
quote:

[..]

nee man
(she/her)
pi_147790081
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:02 schreef Blackings het volgende:
Gone Girl was wel goeie
Is ze pleitte?
pi_147790082
quote:

[..]

Wtf had je het nou tegen mij? Het was niet eens on :')
pi_147790086
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:03 schreef Blackings het volgende:

[..]

Met of zonder 3D brilletje? :P
pi_147790087
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:03 schreef Blackings het volgende:

[..]

Zit je dan met zo'n bril op voor je scherm?
pi_147790091
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:04 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Met of zonder 3D brilletje? :P
gmta
  zondag 21 december 2014 @ 01:04:32 #103
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790093
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:04 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Wtf had je het nou tegen mij? Het was niet eens on :')
Ja ik deed anderhalfuur oderzo
  zondag 21 december 2014 @ 01:04:59 #104
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790097
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Zit je dan met zo'n bril op voor je scherm?
Ja, wel een zeer licht passief 3d brilletje.
pi_147790100
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:04 schreef Blackings het volgende:

[..]

Ja, wel een zeer licht passief 3d brilletje.
En hoe was het :D
  zondag 21 december 2014 @ 01:05:24 #106
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790106
Mijn opa liep toen trouwens binnen, gelukkig dat hij 80% zichtvermindering heeft :D
pi_147790108
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:02 schreef Blackings het volgende:
Gone Girl was wel goeie
ja, joh? is het die paar klikjes om te torrenten waard?
pi_147790113
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:04 schreef Blackings het volgende:

[..]

Ja ik deed anderhalfuur oderzo
Ik keek 15 min na je post maar was offline

Wat ging je doen dan met mij? :')
pi_147790116
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:05 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

hoi
(she/her)
pi_147790123
Ik krijg bij torrents nooit ondertiteling ;(
  zondag 21 december 2014 @ 01:06:05 #111
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790127
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:05 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ja hoor hermann
pi_147790135
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daarom popcorn _O_
pi_147790137
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:05 schreef Fylax het volgende:

[..]

hoi
  zondag 21 december 2014 @ 01:06:35 #114
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790138
quote:
Zozo, iemand kan geen Engels :D
En de SRT bestanden zitten er vaak bij, anders apart downloaden via google zoeken.
pi_147790141
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:06 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Daarom popcorn _O_
Die is zo sloooom en traag
  zondag 21 december 2014 @ 01:06:52 #116
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790147
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:06 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Daarom popcorn _O_
:r
Magic Player > Popcorn
pi_147790149
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:06 schreef Blackings het volgende:

[..]

Zozo, iemand kan geen Engels :D
En de SRT bestanden zitten er vaak bij, anders apart downloaden via google zoeken.
jawel, maar dan moet ik echt opletten enzo
  zondag 21 december 2014 @ 01:07:02 #118
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790153
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

jij ook
pi_147790154
Popcorn Time _O_
(she/her)
pi_147790157
quote:
waarom heb je ondertiteling nodig

ar joe not very goet at spieking du inglish?
pi_147790160
quote:

[..]

Bij mij doet hij het prima hoor :)
pi_147790161
ik wil gewoon foutieve nederlandse ondertiteling ;(
pi_147790168
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef Blackings het volgende:

[..]

jij ook
Keiharde grap.
pi_147790170
quote:
9s.gif Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil gewoon foutieve nederlandse ondertiteling ;(
Waarom foutieve? :D
pi_147790173
quote:
Ondertiteling bij porno :')
  zondag 21 december 2014 @ 01:07:49 #126
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790177
quote:

[..]

jawel, maar dan moet ik echt opletten enzo
Als je paar keer gewoon aandachtig een film in het Engels kijkt terwijl je woordenschat en kennis van de engelse taal degelijk is, is het nooit meer een issue.
pi_147790181
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

dit
(she/her)
pi_147790184
quote:

[..]

porno binnenhalen via torrents... :')
pi_147790186
quote:

[..]

bij porno vind ik het wel juist handig, voor als ik het verhaal wil volgen zonder de volume aan te hebben
pi_147790193
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Waarom foutieve? :D
ze vertalen het altijd fout
  zondag 21 december 2014 @ 01:08:25 #131
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790197
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

porno binnenhalen via torrents... :')
Zó snap je.
Ik kijk sowieso geen porno (meer).
pi_147790198
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef Blackings het volgende:

[..]

Als je paar keer gewoon aandachtig een film in het Engels kijkt terwijl je woordenschat en kennis van de engelse taal degelijk is, is het nooit meer een issue.
Het is ook geen issue, maar ik wil het gewoon.
pi_147790209
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:08 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

bij porno vind ik het wel juist handig, voor als ik het verhaal wil volgen zonder de volume aan te hebben
(she/her)
  zondag 21 december 2014 @ 01:09:04 #134
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790210
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Het is ook geen issue, maar ik wil het gewoon.
opensubtitles is goed hiervoor.
  zondag 21 december 2014 @ 01:09:21 #135
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790219
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef Fylax het volgende:

[..]

fylax kijkt amateurporn
pi_147790223
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef Fylax het volgende:

[..]

zitten soms verrek goeie verhalen in hoor :o
pi_147790224
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef Blackings het volgende:

[..]

fylax kijkt amateurporn
Neen.
(she/her)
pi_147790227
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:08 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

"oh ja neuk me. Oja, neuk me hard. Harder, harder, oh ja schatje."
pi_147790229
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Ja geweldig
(she/her)
pi_147790231
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef hoink581 het volgende:

[..]

_O-
(she/her)
  zondag 21 december 2014 @ 01:09:50 #141
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790234
Fylax Friday is wel tof, want hij draait iedere request omdat ik blank ben.
pi_147790235
Sowieso waar heb ik het ook over ik heb nog nooit wat binnen gehaald via torrents :')
pi_147790244
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef Blackings het volgende:
Fylax Friday is wel tof, want hij draait iedere request omdat ik blank ben.
O+
(she/her)
  zondag 21 december 2014 @ 01:10:20 #144
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790249
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

MENEER MENEER WAAROM KRIJG IK GEEN 10.
BITCH JE BENT EEN 10
*slaps butt*
pi_147790255
Der_Mann volgt hentai pornstories :')
pi_147790257
Draait fylax inmiddels alweer dan?
pi_147790259
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Draai fylax inmiddels alweer dan?
allang joh
(she/her)
pi_147790262
Dat niet weten. ;(
(she/her)
  zondag 21 december 2014 @ 01:10:52 #149
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790263
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Draai fylax inmiddels alweer dan?
Fylax Friday was op Zaterdag toch
pi_147790266
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:

[..]

allang joh
Oh.
pi_147790271
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:10 schreef Blackings het volgende:

[..]

Fylax Friday was op Zaterdag toch
nee
(she/her)
pi_147790276
weet ik veel, als ik een goed nummer wil horen ga ik wel naar youtube...
pi_147790277
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef hoink581 het volgende:

[..]

nee, er is soms wel een leuk verhaaltje voorafgaand van 10 minuten ofzo. 2 vrouwen die bijvoorbeeld ruzie krijgen, en elkaar allemaal verrot schelden, en dan gaan ze vechten, belanden ze op bed... dan geeft de ene vrouw een kusje. ''Wait... we shouldn't'' ''Sshhhh, don't talk''

EN DAN KEIHARDE LESBISCHE SEKS BAM
  zondag 21 december 2014 @ 01:11:30 #154
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790281
Maar Fylax draait bij Grutter FM ofzo, beetje kaki, beter draait ie gewoon voor KLB.
pi_147790291
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef Blackings het volgende:
Maar Fylax draait bij Grutter FM ofzo, beetje kaki, beter draait ie gewoon voor KLB.
GutterFM draait voor iedereen ookal zit het in ONZ. :P
(she/her)
pi_147790296
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

nee, er is soms wel een leuk verhaaltje voorafgaand van 10 minuten ofzo. 2 vrouwen die bijvoorbeeld ruzie krijgen, en elkaar allemaal verrot schelden, en dan gaan ze vechten, belanden ze op bed... dan geeft de ene vrouw een kusje. ''Wait... we shouldn't'' ''Sshhhh, don't talk''

EN DAN KEIHARDE LESBISCHE SEKS BAM
_O_
Mooi verhaal Hermann
pi_147790302
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
weet ik veel, als ik een goed nummer wil horen ga ik wel naar youtube...
niet naar obscure bandjes op bandcamp luisteren :')
wat kijk jij
  zondag 21 december 2014 @ 01:12:24 #158
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790307
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:

[..]

GutterFM draait voor iedereen ookal zit het in ONZ. :P
o. ik dacht dat het vieze incest was net zoals dat R49.
pi_147790308
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef terrastegel het volgende:

[..]

_O_
Mooi verhaal Hermann
(she/her)
pi_147790310
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef Blackings het volgende:

[..]

o. ik dacht dat het vieze incest was net zoals dat R49.
Neeeeejoh zo zijn wij niet
(she/her)
pi_147790313
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef terrastegel het volgende:

[..]

_O_
Mooi verhaal Hermann
bedankt, maar ik wil nogmaals even zeggen dat mijn naam NIET HERMANN IS GODVERDOMME
  zondag 21 december 2014 @ 01:12:57 #162
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790318
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Muziek op Bandcamp :')
Bandcamp _O_
pi_147790319
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is.
pi_147790321
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

bedankt, maar ik wil nogmaals even zeggen dat mijn naam NIET HERMANN IS GODVERDOMME
Jouw naam is Her_mann
(she/her)
pi_147790322
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Ok, komt goed Hermann
  zondag 21 december 2014 @ 01:13:17 #166
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790326
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

je weet niet waarom wij hem hermann noemen
pi_147790328
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jouw naam is Her_mann
begin jij nu ook al?
pi_147790336
Even rustig hermann..
pi_147790338
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef Blackings het volgende:

[..]

je weet niet waarom wij hem hermann noemen
wrm dan
(she/her)
pi_147790339
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

begin jij nu ook al?
nee
(she/her)
pi_147790342
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef Blackings het volgende:

[..]

Muziek op Bandcamp :')
Bandcamp _O_
...wat
wat kijk jij
pi_147790343
Fylax weet niets.
pi_147790353
quote:
8s.gif Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

...wat
Post eens een goed obscuur bandnummer dat jij vaak luistert als je wil?
  zondag 21 december 2014 @ 01:14:21 #174
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790354
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is.
http://music.ghetts.com/track/in-a-zone
pi_147790355
Hermann Göring _O_

Oh, wacht...
pi_147790369
jongens hou op

zondag 21 december 2014 @ 01:15:02 #177
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790374
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:

[..]

wrm dan
Radio49-achtig incest geheim.
pi_147790376
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
jongens hou op

[ afbeelding ]
Sorry hermann
pi_147790389
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef Blackings het volgende:

[..]

Radio49-achtig incest geheim.
(she/her)
pi_147790391
quote:
3s.gif Op zondag 21 december 2014 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Post eens een goed obscuur bandnummer dat jij vaak luistert als je wil?
Ik ben de laatste tijd geobsedeerd door dit album
http://foreignfields.band(...)the-willow-tree-died
wat kijk jij
pi_147790393
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
jongens hou op

[ afbeelding ]
Geil wijf is dat jonge :9~
pi_147790398
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Geil wijf is dat jonge :9~
ja dat wit ik tog jonguh
pi_147790401
ik ging vroeger altijd willows choppen op runescape
pi_147790409
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ik ben de laatste tijd geobsedeerd door dit album
http://foreignfields.band(...)the-willow-tree-died
Zal eens luisteren en je mijn mening geven.
pi_147790416
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ging altijd die pure rune essences ofzo minen en dan verkopen voor mad monies
pi_147790417
quote:

[..]

Zal eens luisteren en je mijn mening geven.
Ok, ik wacht
wat kijk jij
pi_147790419
quote:
Vroeger zette ik altijd zo een bot op mijn RS account om te levelen :')
pi_147790424
quote:
Dit.

_O_

Firemaking 99 _O_
pi_147790442
ik ga ff kijken of ik kan inloggen op mijn runescape account, is alweer 5 jaar geleden ofzo

ben wachtwoord vergeten ;(
pi_147790446
flikkers
pi_147790456
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ff kijken of ik kan inloggen op mijn runescape account, is alweer 5 jaar geleden ofzo

ben wachtwoord vergeten ;(
Je wachtwoord is Hermann, of was dat nu je gebruikersnaam?
pi_147790458
kkjava moet weer een update
pi_147790463
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2014 01:18 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Je wachtwoord is Hermann, of was dat nu je gebruikersnaam?
ik gooi een terrastegel tegen je kop aan
pi_147790484
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:19 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ik gooi een terrastegel tegen je kop aan
:'( :|W
pi_147790489
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ok, ik wacht
Oké ik heb het geluisterd. Omdat ik je mag zal ik zeggen dat ik het een leuk nummer vond.

Leuk nummer!
pi_147790497

dit is kaolo niet het inlogscherm die ik me herinner
pi_147790499
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Oké ik heb het geluisterd. Omdat ik je mag zal ik zeggen dat ik het een leuk nummer vond.

Leuk nummer!
9.gif ok geeft niet
wat kijk jij
pi_147790509
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:20 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ok geeft niet
Ik vond de melodie wel aardig maar de vocals tenenkrommend.. Sorry, bedoel het niet slecht ;(
pi_147790510
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]

dit is kaolo niet het inlogscherm die ik me herinner
Nee tuurlijk niet, wat dacht jij dan.
pi_147790524

:{
pi_147790551
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]

:{
pi_147790561
Ik heb gewoon nog wel account
pi_147790562

GAST IK HEB JAREN NIET GESPEELD

EN DAT BERICHT IS VAN DEZE MAAND

WAT DE FAKAKAKAK
pi_147790574
copthorne doet stoer lol

ONZ / mannen die
(she/her)
  zondag 21 december 2014 @ 01:24:31 #205
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790576
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ik vond de melodie wel aardig maar de vocals tenenkrommend.. Sorry, bedoel het niet slecht ;(
Ik had eigenlijk verwacht dat je vannacht in d'r vagijn zou kruipen na haar hint vandaag.
pi_147790580
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Fylax het volgende:
copthorne doet stoer lol

ONZ / mannen die
Ja, wat een kneus man
pi_147790588
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Blackings het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk verwacht dat je vannacht in d'r vagijn zou kruipen na haar hint vandaag.
Welke hint nog maar? Ooh, met die doel in 't leven?
pi_147790589
quote:
15s.gif Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja, wat een kneus man
Precies bah. :r Beetje persoonlijk gaan doen en schelden ook nog
(she/her)
pi_147790605
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb gewoon nog wel account
jammer
pi_147790617
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Blackings het volgende:

[..]

welke hint?
wat kijk jij
pi_147790620
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:25 schreef Thezappa het volgende:

[..]

jammer
kan ik doorverkopen
pi_147790632
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

kan ik doorverkopen
aids is verkoopbaar

behalve aan aidsboys
pi_147790635

fijn om te weten dat een of andere kankermongool mijn runescape naam heeft voortgeleefd
pi_147790636
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Fylax het volgende:
copthorne doet stoer lol

ONZ / mannen die
Dat niet doen :')

Haatzaaien tegen Copthorne :')
pi_147790642
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

Precies bah. :r Beetje persoonlijk gaan doen en schelden ook nog
jezus zeg, het is echt een lul :')
pi_147790645
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]

fijn om te weten dat een of andere kankermongool mijn runescape naam heeft voortgeleefd
Ja niet want hij is banned
  zondag 21 december 2014 @ 01:27:28 #217
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790650
mensen ik ben een kloon van fylax :D
pi_147790655
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef terrastegel het volgende:

[..]

jezus zeg, het is echt een lul :')
Idd.
(she/her)
pi_147790658
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]

ook leuk dat ze niet even willen melden waarom je gebanned bent enzo :')
pi_147790659
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef Blackings het volgende:
Zou je willen
(she/her)
pi_147790663
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

gay,moet jij niet na bed
pi_147790676
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef Fylax het volgende:

[..]

Zou je willen
hoe was je danche?
  zondag 21 december 2014 @ 01:28:42 #223
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790682
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Waar woon je?
pi_147790689
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef terrastegel het volgende:

[..]

ook leuk dat ze niet even willen melden waarom je gebanned bent enzo :')
ik ga ff appeal typen en sturen
pi_147790702
pi_147790703
is die weer kapot?
pi_147790706
pi_147790712
quote:
pi_147790714
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:28 schreef Blackings het volgende:

[..]

Waar woon je?
Grunn dus kom dan 050
pi_147790715
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef Blackings het volgende:
Wij wachten op die gemaakte hint hč
  zondag 21 december 2014 @ 01:30:25 #232
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790717
quote:
voetbalzone :')
pi_147790721
Copthorne die z'n woedeaanvalposts weghaalt. _O-
(she/her)
pi_147790724
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:30 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Grunn dus kom dan 050
meer een assen boy ben je
  zondag 21 december 2014 @ 01:30:51 #235
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790726
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Wij wachten op die gemaakte hint hč
ik bedoelde die van doel in leven idd
pi_147790728
quote:
Gayporn bij tablad :') x100
pi_147790733
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:30 schreef Thezappa het volgende:

[..]

meer een assen boy ben je
Wat is er mis met Assen?
  zondag 21 december 2014 @ 01:31:08 #238
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790735
als ik mensen runescape zie spelen weet ik gelijk dat het nerdjes zijn
  zondag 21 december 2014 @ 01:31:36 #239
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790747
HZAW heeft MSN nog :')!!!!!!!!!!
pi_147790752
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:30 schreef Fylax het volgende:
Copthorne die z'n woedeaanvalposts weghaalt. _O-
Zo'n trieste zak is het wel.
pi_147790760
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:31 schreef Blackings het volgende:
HZAW heeft MSN nog :')!!!!!!!!!!
Ik heb al die zooi nog ja
pi_147790764
Met je 1,74.. Kneus :')
pi_147790766
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Wat is er mis met Assen?
mijn broertje gaat er wonen
pi_147790772
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:31 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Zo'n trieste zak is het wel.
Hhah jij niet, meeloper _O-
pi_147790775
Tevens al die kontenlikkers van Copthorne (lees paus) zijn irritante gastjes. Die ben je liever kwijt dan rijk.
pi_147790790
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef terrastegel het volgende:
Tevens al die kontenlikkers van Copthorne (lees paus) zijn irritante gastjes. Die ben je liever kwijt dan rijk.
(she/her)
pi_147790801
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Hhah jij niet, meeloper _O-
hijs jou mattie.

wij scharen m onder jou
pi_147790810
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef terrastegel het volgende:
stakker
pi_147790819
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef Fylax het volgende:

[..]

Fylax, je weet dat ik als kontlikker van Copthorne beschouwd kan worden?
pi_147790821
  zondag 21 december 2014 @ 01:35:02 #251
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790822
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Met je 1,74.. Kneus :')
lol ik zie alleen mensen online struggelen over lengte
pi_147790835
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

(she/her)
  zondag 21 december 2014 @ 01:35:44 #253
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790836
niks mis met assen
pi_147790837
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef Blackings het volgende:

[..]

lol ik zie alleen mensen online struggelen over lengte
Ja, omdat jouw soort in 't echie z'n bek wel houdt hč :+
pi_147790842
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Ik heb het vooral over paus hoor.
pi_147790843
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef Blackings het volgende:
niks mis met assen

Sowieso.. Niet in Assen wonen :')
pi_147790849
kijk hier trouwens mijn eckte engels skills

Hello,

I've just decided to log back onto Runescape for the first time in quite a few years. I was talking with some friends about it and randomly decided to get back on. I entered my credentials, tried to log in... and it said that my account was disabled. Since I thought it was simply because my account had been inactive for a long time, I went to see if I could make it active again somehow.

Then I found out I was apparently banned, a little over a week ago. You can obviously see my problem seeing as a little over a week ago... I wasn't playing this game. It was for ''macroing major'' and I honestly don't even know what that means. This has led me to believe that someone else has been playing under my account at least as of recent.

I'd appreciate it if you guys could look into this.

Thanks,

Hermann
  zondag 21 december 2014 @ 01:36:23 #258
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790850
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja, omdat jouw soort in 't echie z'n bek wel houdt hč :+
In het echt krijg ik geen bans.
pi_147790867
oja en hier een kont

pi_147790873
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:36 schreef Blackings het volgende:

[..]

Niet? Nooit van school gestuurd?
pi_147790877
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
oja en hier een kont

[ afbeelding ]
pi_147790880
quote:
oja en hier een kont

[ afbeelding ]
bohhhh
(she/her)
pi_147790885
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:36 schreef Blackings het volgende:

[..]

Geen bans op school krijgen wegens docentbash :')
pi_147790893
quote:
oja en hier een kont

[ afbeelding ]
ik dacht echt dat jij een gaytje was.

no bitch
pi_147790899
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef Fylax het volgende:

[..]

bohhhh
hier meer voor de liefhebbers

http://instagram.com/hells_fitness
pi_147790909
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

[..]

hier meer voor de liefhebbers

http://instagram.com/hells_fitness
Ik ben geen liefhebber van insta
pi_147790911
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ik dacht echt dat jij een gaytje was.

no bitch
pi_147790914
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ik ben geen liefhebber van insta
dat is dan behoorlijk homoseksueel van je
pi_147790922
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

?
pi_147790926
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:39 schreef Thezappa het volgende:

[..]

?
waarom dacht je dat ik gaytje was
  zondag 21 december 2014 @ 01:39:23 #271
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790928
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Niet? Nooit van school gestuurd?
Dat is een vakantie imo.
Maar nee, mijn school schorste mensen echt nooit.
  zondag 21 december 2014 @ 01:40:05 #272
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790943
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Geen bans op school krijgen wegens docentbash :')
Dat gebeurt alleen op tokkiescholen.
pi_147790944
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:39 schreef Blackings het volgende:

[..]

Dat is een vakantie imo.
Maar nee, mijn school schorste mensen echt nooit.
Beginner
pi_147790962
Er is toch zo'n topic waar ze je gebruikersplaatje onder handen nemen?
  zondag 21 december 2014 @ 01:41:03 #275
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790968
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Beginner
Kil ik heb de gekste dingen gedaan en het uiterste wat ik moest doen was 4 uur lang de school schoonmaken.
pi_147790969
beetje metal is hier zeker teveel
  zondag 21 december 2014 @ 01:41:15 #277
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790973
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Er is toch zo'n topic waar ze je gebruikersplaatje onder handen nemen?
ja in fee
pi_147790980
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Blackings het volgende:

[..]

ja in fee
Thanks.
pi_147790981

dit is niet voor de tere 15 jarige oogjes van fylax
  zondag 21 december 2014 @ 01:41:33 #280
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147790983
sorry dat ik jouw sneeuw ui niet fix ik heb geen zin tbf
pi_147790994
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Blackings het volgende:
sorry dat ik jouw sneeuw ui niet fix ik heb geen zin tbf
Weet ik. Lijkt me ook kutwerk om te doen
pi_147791012
En hoe kom ik precies bij dat fee?
  zondag 21 december 2014 @ 01:43:02 #283
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147791016
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Weet ik. Lijkt me ook kutwerk om te doen
Nee, boekhouden is kut.
pi_147791018
staat dat ergens voor?
pi_147791027
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:43 schreef Blackings het volgende:

[..]

Nee, boekhouden is kut.
Weet ik. Daarom doe ik het ook niet meer.
  zondag 21 december 2014 @ 01:43:32 #286
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147791031
pi_147791033
wie hier is nicehat
pi_147791041
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:43 schreef Thezappa het volgende:
wie hier is nicehat
Wie?
  zondag 21 december 2014 @ 01:44:07 #289
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147791045
pi_147791053
  zondag 21 december 2014 @ 01:44:42 #291
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147791058
pi_147791061
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:44 schreef Blackings het volgende:

terringgg
pi_147791067
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:44 schreef Blackings het volgende:

naam? :9
pi_147791070
wie heeft dit keer de lapo? :D
pi_147791078
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:45 schreef terrastegel het volgende:
wie heeft dit keer de lapo? :D
de laatste keer werd ik belazerd dus ik probeer het niet eens meer
  zondag 21 december 2014 @ 01:45:52 #296
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147791082
lapo
pi_147791086
er zijn nog 5 posts te gaan :')
pi_147791087
lpo
(she/her)
pi_147791089
Lapo
pi_147791090
gr
(she/her)
pi_147791091