neequote:Op zondag 21 december 2014 01:10 schreef Blackings het volgende:
[..]
Fylax Friday was op Zaterdag toch
nee, er is soms wel een leuk verhaaltje voorafgaand van 10 minuten ofzo. 2 vrouwen die bijvoorbeeld ruzie krijgen, en elkaar allemaal verrot schelden, en dan gaan ze vechten, belanden ze op bed... dan geeft de ene vrouw een kusje. ''Wait... we shouldn't'' ''Sshhhh, don't talk''quote:Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"oh ja neuk me. Oja, neuk me hard. Harder, harder, oh ja schatje."
GutterFM draait voor iedereen ookal zit het in ONZ.quote:Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef Blackings het volgende:
Maar Fylax draait bij Grutter FM ofzo, beetje kaki, beter draait ie gewoon voor KLB.
quote:Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, er is soms wel een leuk verhaaltje voorafgaand van 10 minuten ofzo. 2 vrouwen die bijvoorbeeld ruzie krijgen, en elkaar allemaal verrot schelden, en dan gaan ze vechten, belanden ze op bed... dan geeft de ene vrouw een kusje. ''Wait... we shouldn't'' ''Sshhhh, don't talk''
EN DAN KEIHARDE LESBISCHE SEKS BAM
niet naar obscure bandjes op bandcamp luisterenquote:Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
weet ik veel, als ik een goed nummer wil horen ga ik wel naar youtube...
o. ik dacht dat het vieze incest was net zoals dat R49.quote:Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
GutterFM draait voor iedereen ookal zit het in ONZ.
Neeeeejoh zo zijn wij nietquote:Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef Blackings het volgende:
[..]
o. ik dacht dat het vieze incest was net zoals dat R49.
Muziek op Bandcampquote:Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet naar obscure bandjes op bandcamp luisteren
Geen idee wat dat is.quote:Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet naar obscure bandjes op bandcamp luisteren
Jouw naam is Her_mannquote:Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, maar ik wil nogmaals even zeggen dat mijn naam NIET HERMANN IS GODVERDOMME
Ok, komt goed Hermannquote:Op zondag 21 december 2014 01:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, maar ik wil nogmaals even zeggen dat mijn naam NIET HERMANN IS GODVERDOMME
je weet niet waarom wij hem hermann noemenquote:
wrm danquote:Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
je weet niet waarom wij hem hermann noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |