Ja, dan kom je in het klacht.nl topic hier op fok! terechtquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een rechtbank erbij halen vind ik nou wel te ver gaan, maar ze kunnen zeker verwachten dit ik even een bezoekje breng naar klacht.nl
Daar ben ik alquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
volgende keer allemaal naar irc.tweakers.net/fokloos komen
Kan het nog erger? die chat is bij mij ook al downquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
volgende keer allemaal naar irc.tweakers.net/fokloos komen
Doei Hermannquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
maarja, ik ben tijdens de downtime begonnen met series te kijken. daar ga ik maar weer mee verder.
toedeloe
Laatste keer dat er iets op geplaatst werd is in 2013quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef terrastegel het volgende:
Fok! heeft zelfs een onderhoud twitterkanaalhttps://twitter.com/fokonderhoud
Al een hele tijd niet meerquote:
Is toch serveronderhoud o.i.d?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
kan danny niet achterhalen wie dit iedere keer doet zodat we diegene dood kunnen trappen
Lijkt me sterk dat ze iedere dag serveronderhoud doen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch serveronderhoud o.i.d?
Nee pubers die ddosen volgens dannyquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch serveronderhoud o.i.d?
Ik heb er geen verstand van maar las laatst iets over een totaal nieuwe programma achter de zoekfunctie/sherlock en zoiets lijkt me nogal ingrijpend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze iedere dag serveronderhoud doen?
Normaal kan dat toch ook zonder heel het forum down te halen?
Ik duw gewoon vaak op f5 in het sexy en gewaagd topicquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee pubers die ddosen volgens danny
De arme meid is bedreigd door pistolenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:05 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Maar ik wil even iets serieus bespreken (alsjeblieft alleen serieus antwoorden!), ik heb een half jaar geleden een overval meegemaakt waarbij ik ook bedreigd ben door pistolen. 12 juni is door middel van het A. T. mijn vader opgepakt, hij heeft mij eerder al meerdere keren bedreigt met zijn wapen (had hij voor als de overvallers terugkwamen). Nu heb ik emdr therapie gehad, maar nog steeds loop ik rond met dit probleem.. Ben ook wat banger om s nachts te gaan slapen... Wat kan ik hiertegen nog doen?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik duw gewoon vaak op f5 in het sexy en gewaagd topic.
Beetje raar om dit te quoten maar oké.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
De arme meid is bedreigd door pistolen
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |