Radio49-achtig incest geheim.quote:
Ik ben de laatste tijd geobsedeerd door dit albumquote:Op zondag 21 december 2014 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Post eens een goed obscuur bandnummer dat jij vaak luistert als je wil?
Zal eens luisteren en je mijn mening geven.quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd geobsedeerd door dit album
http://foreignfields.band(...)the-willow-tree-died
ik ging altijd die pure rune essences ofzo minen en dan verkopen voor mad moniesquote:Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ging vroeger altijd willows choppen op runescape
Ok, ik wachtquote:Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal eens luisteren en je mijn mening geven.
Vroeger zette ik altijd zo een bot op mijn RS account om te levelenquote:Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit.quote:Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je wachtwoord is Hermann, of was dat nu je gebruikersnaam?quote:Op zondag 21 december 2014 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ff kijken of ik kan inloggen op mijn runescape account, is alweer 5 jaar geleden ofzo
ben wachtwoord vergeten
ik gooi een terrastegel tegen je kop aanquote:Op zondag 21 december 2014 01:18 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Je wachtwoord is Hermann, of was dat nu je gebruikersnaam?
quote:Op zondag 21 december 2014 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik gooi een terrastegel tegen je kop aan
Oké ik heb het geluisterd. Omdat ik je mag zal ik zeggen dat ik het een leuk nummer vond.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oké ik heb het geluisterd. Omdat ik je mag zal ik zeggen dat ik het een leuk nummer vond.
Leuk nummer!
Ik vond de melodie wel aardig maar de vocals tenenkrommend.. Sorry, bedoel het niet slechtquote:Op zondag 21 december 2014 01:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ok geeft niet
Nee tuurlijk niet, wat dacht jij dan.quote:Op zondag 21 december 2014 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
dit is kaolo niet het inlogscherm die ik me herinner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |