Ik had eigenlijk verwacht dat je vannacht in d'r vagijn zou kruipen na haar hint vandaag.quote:Op zondag 21 december 2014 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vond de melodie wel aardig maar de vocals tenenkrommend.. Sorry, bedoel het niet slecht
Ja, wat een kneus manquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Fylax het volgende:
copthorne doet stoer lol
ONZ / mannen die
Welke hint nog maar? Ooh, met die doel in 't leven?quote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat je vannacht in d'r vagijn zou kruipen na haar hint vandaag.
jammerquote:Op zondag 21 december 2014 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb gewoon nog wel account
welke hint?quote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat je vannacht in d'r vagijn zou kruipen na haar hint vandaag.
Dat niet doenquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Fylax het volgende:
copthorne doet stoer lol
ONZ / mannen die
jezus zeg, het is echt een lulquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies bah.Beetje persoonlijk gaan doen en schelden ook nog
Ja niet want hij is bannedquote:Op zondag 21 december 2014 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
fijn om te weten dat een of andere kankermongool mijn runescape naam heeft voortgeleefd
Idd.quote:Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef terrastegel het volgende:
[..]
jezus zeg, het is echt een lul
ook leuk dat ze niet even willen melden waarom je gebanned bent enzoquote:Op zondag 21 december 2014 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
fijn om te weten dat een of andere kankermongool mijn runescape naam heeft voortgeleefd
Waar woon je?quote:
ik ga ff appeal typen en sturenquote:Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef terrastegel het volgende:
[..]
ook leuk dat ze niet even willen melden waarom je gebanned bent enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |