Ga kerstbomen verkopen in Syrie en Irak.quote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef NiceHat het volgende:
Nu ik zo teruglees wat ik net gezegd heb snap ik het wel. Heeft iemand nog een goede zelfmoordmethode in gedachten...
Ik heb er serieus over gedacht om naar Syrië te gaan en tegen IS te gaan vechten. Maar dat is toch niet mij ding. Lol.quote:Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ga kerstbomen verkopen in Syrie en Irak.
Je bent dus Emo?quote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef NiceHat het volgende:Op school heb ik wel contact met wat mensen maar die geven mij vaak het idee zo snel mogelijk weg willen te komen als ik met ze praat. Vinden ze mij raar ofzo? Oké ik ben nogal negatief ingesteld en praat iets te vaak over de docenten slaan en mensen vermoorden, maar dat maakt me nog geen slecht mens toch?
Ja zoiets?quote:
Dat ook.quote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Werkman het volgende:
[..]
Je kunt dan nog altijd Emo worden toch?
Nah. Niet op die manier.quote:Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Privé berichten sturen. Je zoekt toch contact?
Goed, je zoekt dus serieus hulp en advies...quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn probleem gebruikt voor je eigen vertier. Genieten joh.
Van seks voel je je altijd beter dus wat doe je moeilijk.quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn probleem gebruikt voor je eigen vertier. Genieten joh.
Ik heb hier een prachtige vrouw in bed liggen. Maar het enige dat ik kan doen is haar afstoten.quote:Op zondag 21 december 2014 01:44 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Van seks voel je je altijd beter dus wat doe je moeilijk.
Erg relativerende opmerking wel.quote:Op zondag 21 december 2014 01:45 schreef Blackings het volgende:
Yo man, niet zo drama doen, er zijn veel meer enzame mensen, en die leven in armoede zonder internet.
Ik ben een mooie jongen. Waarom probeer je mij niet een keer?quote:Op zondag 21 december 2014 01:45 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik heb hier een prachtige vrouw in bed liggen. Maar het enige dat ik kan doen is haar afstoten.
En jij kiest er voor om op FOK! te zitten ipv hele nacht seks te hebben?quote:Op zondag 21 december 2014 01:45 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik heb hier een prachtige vrouw in bed liggen. Maar het enige dat ik kan doen is haar afstoten.
Mischien eens buiten de familie zoeken naar iemand met wie het wederzijds is?quote:Op zondag 21 december 2014 01:45 schreef NiceHat het volgende:
[..]
No hommoquote:Op zondag 21 december 2014 01:46 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ik ben een mooie jongen. Waarom probeer je mij niet een keer?
En verandering van spijs doet eten. Misschien kunnen jullie erna samen diepgaande gesprekken hebben, en regelmatig afspreken. Zo heeft ts ook iemand om mee te praten in rl.quote:Op zondag 21 december 2014 01:46 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ik ben een mooie jongen. Waarom probeer je mij niet een keer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |