SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First Round
Thursday December 18
20:10 John Part (30) v Keegan Brown 2-3
21:15 Christian Perez v Cristo Reyes (P) 0-4
22:00 Jelle Klaasen (29) v Christian Kist 3-1
23:00 Michael van Gerwen (1) v Joe Cullen 3-1
00:00 Wes Newton (13) v Christian Perez/Cristo Reyes 2-3
Friday December 19
20:10 Andy Hamilton (12) v Dave Richardson 3-2
21:15 Kim Viljanen v Sascha Stein (P) 1-4
22:00 Peter Wright (5) v Gerwyn Price 3-0
23:00 Phil Taylor (2) v Jyhan Artut 3-0
00:00 Stuart Kellett (32) v Sascha Stein 1-3
Saturday December 20
Afternoon Session
13:40 Andy Smith (28) v Ronny Huybrechts 0-3
15:15 Scott Mackenzie v Daryl Gurney (P) 3-4
16:00 Justin Pipe (17) v Lawrence Ryder 2-3
17:00 Robert Thornton (9) v Andrew Gilding 3-0
18:00 Ronnie Baxter (24) v Daryl Gurney 3-1
Evening Session
20:10 Steve Beaton (21) v Kyle Anderson 0-3
21:15 Mark McGrath v Scott Kirchner (P) 0-4
22:00 Terry Jenkins (16) v John Weber 3-1
23:00 Simon Whitlock (7) v Darren Webster 1-3
00:00 Gary Anderson (4) v Scott Kirchner 3-1
Sunday December 21
Afternoon Session
13:40 Paul Nicholson (25) v Benito van de Pas
15:15 Boris Koltsov v Haruki Muramatsu (P)
16:00 Mark Webster (31) v Ron Meulenkamp
17:00 Dean Winstanley (26) v Wayne Jones
18:00 Kevin Painter (20) v Boris Koltsov/Haruki Muramatsu
Evening Session
20:10 Kim Huybrechts (18) v Michael Mansell
21:15 Jani Haavisto v John Michael (P)
22:00 Dave Chisnall (8) v Ryan De Vreede
23:00 James Wade (6) v Jamie Lewis
00:00 Ian White (15) v Jani Haavisto/John Michael
Monday December 22
20:10 Jamie Caven (19) v Jason Hogg
21:15 Nolan Arendse v Alex Hon (P)
22:00 Michael Smith (22) v Mensur Suljovic
23:00 Raymond van Barneveld (14) v Rowby-John Rodriguez
00:00 Brendan Dolan (11) v Nolan Arendse/Alex Hon
Tuesday December 23
20:10 Vincent van der Voort (23) v John Henderson
21:15 Jermaine Wattimena v Robert Marijanovic (P)
22:00 Mervyn King (10) v Max Hopp
23:00 Adrian Lewis (3) v David Pallett
00:00 Stephen Bunting (27) v Jermaine Wattimena/Robert Marijanovic
Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter
15:15 Jenkins v Lawrence Ryder
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts
Evening Session
20:10 Chisnall/De Vreede v Nicholson/Van de Pas
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein
23:15 G Anderson v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v K Anderson
15:15 Cristo Reyes v Painter/Koltsov/Muramatsu
16:45 White/Haavisto/Michael v K Huybrechts/Mansell
Evening Session
20:10 D Webster v Winstanley/Jones
21:40 Phil Taylor v M Webster/Meulenkamp
23:15 A Lewis/Pallett v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Dolan/Arendse/Hon v M Smith/Suljovic
15:15 King/Hopp v Van der Voort/Henderson
16:45 Van Barneveld/Rodriguez v Caven/Hogg
Evening Session
20:10 Wade/J Lewis v Bunting/Wattimena/Marijanovic
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
[ Bericht 0% gewijzigd door Mani89 op 21-12-2014 00:46:32 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iemand die heroïne in serie verkracht?quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Weet ik veel man, maar leuk is het allerminst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iemand die heroïne in serie verkracht?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iemand die heroïne in televisieseries verkrachtquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iemand die heroïne in serie verkracht?![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:37 schreef Kopiko het volgende:
Wie van de twee is nou de Bronzed Adonis?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Meer spelers zouden moeten opkomen met hardstyle.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ad Onis bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef Sked het volgende:
Na een middagje Ad van Gameren krijg ik bijna een orgasme van Frank en Jacques![]()
![]()
HE-LE-MAAL LOSquote:Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
,waarom heeft niemand the best als opkomst nummer? Dat is zo krachtig nummer dat is de ultieme mindfuck![]()
Wat een rommeltje deze post. Probeer het nog eensquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef icloud het volgende:
,waarom heeft niemand the best als opkomst nummer? Dat is zo krachtig nummer dat is de ultieme mindfuckFitter. Happier. More productive
Ze mogen niet liegen van de PDCquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef icloud het volgende:
,waarom heeft niemand the best als opkomst nummer? Dat is zo krachtig nummer dat is de ultieme mindfuck![]()
Interpunctie is niet de sterkste kant van icloudquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat een rommeltje deze post. Probeer het nog eens![]()
Met slechts 759 post moet jij gewoon je muil houden als volwassenen pratenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat een rommeltje deze post. Probeer het nog eens![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Met slechts 759 post moet jij gewoon je muil houden als volwassenen pratenJack does it in real time...![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Met slechts 759 post moet jij gewoon je muil houden als volwassenen praten
Fitter. Happier. More productive
Dit is een vrij treurig argumentquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Met slechts 759 post moet jij gewoon je muil houden als volwassenen praten![]()
Wat bedoel je nou? Muil houden of praten?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Met slechts 759 post moet jij gewoon je muil houden als volwassenen. PratenFitter. Happier. More productive
Triest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Met slechts 759 post moet jij gewoon je muil houden als volwassenen praten![]()
![]()
Ach, dat weet ie zelf ook niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Muil houden of praten?![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zijn muil houden ongeacht welk argument ik aanvoer.![]()
![]()
![]()
Het is behoorlijk triest en verboden om een quote aan te passen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Muil houden of praten?![]()
Jezus wat triest dit van Beaton, kap er dan gewoon mee.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als jij geen interpunctie gebruikt, wordt het voor mij een beetje gissen vind je niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is behoorlijk triest en verboden om een quote aan te passen.Fitter. Happier. More productive
Dit voelt als een Zipportal post, leg eens uit?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jij plaats er een . en een hoofdletter in, dat is verbodenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als jij geen interpunctie gebruikt, wordt het voor mij een beetje gissen vind je niet?![]()
Was die linker niet bekend om zijn ''dimmen''.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit voelt als een Zipportal post, leg eens uit?
weet jij wie dat is![]()
Nee man geen idee, vandaar de verwarring.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was die linker niet bekend om zijn ''dimmen''.
weet jij wie dat isReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jij plaatst een zin zonder punten, komma's en hoofdletters. Hierdoor is die op meerdere manieren uit te leggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij plaats er een . en een hoofdletter in, dat is verboden
Anyways: Dartsen. Wat een sneu niveauFitter. Happier. More productive
Alle oude helden gaan de vuilnisbak in, en er komen dooie grijze muizen voor in de plaats.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zoals de kantoorklerk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle oude helden gaan de vuilnisbak in, en er komen er dooie grijze muizen voor in de plaats.![]()
Als het bij Beaton loopt, dan is het heel mooi om te zien, maar ik verwacht dat hij verder gaat zakken op de ranglijst.![]()
Barney gaat het WK winnen hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef Nober het volgende:
Van Barneveld's carrière nadert ook zijn einde.![]()
Klopt, sprak ook 0 vertrouwen uit in een interview vooraf gaande aan dit toernooi. Hij gooide min of meer de handdoek al.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef Nober het volgende:
Van Barneveld's carrière nadert ook zijn einde.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gewoon voor de centjes blijven gooienquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt, sprak ook 0 vertrouwen uit in een interview vooraf gaande aan dit toernooi. Hij gooide min of meer de handdoek al.Fitter. Happier. More productive
Misschien maar een FEBO vestiging openen. #Viesdik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef Nober het volgende:
Van Barneveld's carrière nadert ook zijn einde.![]()
Ja het verbaasde mij dat hij zei dat hij nog lang niet binnen is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
Gewoon voor de centjes blijven gooienReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Openen? Hij koopt er een en gaat er zelf de hele dag zittenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien maar een FEBO vestiging openen. #Viesdik.![]()
Misschien heeft hij nog flinke schulden bij de FEBO.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het verbaasde mij dat hij zei dat hij nog lang niet binnen is.![]()
Die heeft toch jaren achtereen tonnen bij elkaar gegooid?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het verbaasde mij dat hij zei dat hij nog lang niet binnen is.Fitter. Happier. More productive
Ja daarom, je gaat je afvragen waar Sylvia dat allemaal aan uit geeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die heeft toch jaren achtereen tonnen bij elkaar gegooid?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
#Viesdikkerquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Openen? Hij koopt er een en gaat er zelf de hele dag zitten![]()
Beetje in haai sosaitie kringen verkeerd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja daarom, je gaat je afvragen waar Sylvia dat allemaal aan uit geeft.Fitter. Happier. More productive
BDO niveautje voorspel ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:59 schreef icloud het volgende:
Wat gaat van der pas morgen doen denken jullie?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Darten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:59 schreef icloud het volgende:
Wat gaat van der pas morgen doen denken jullie?![]()
Ik voorspel dat Paul ook BDO niveau gaat gooien, het kan dus alle kanten op.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hmm daar kan ik weinig mee, moet nu beslissenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Nicholson heeft al een tijdje niet meer gespeeld op TV.![]()
![]()
Paul wint ruimquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:02 schreef icloud het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik weinig mee, moet nu beslissenFitter. Happier. More productive
eten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja daarom, je gaat je afvragen waar Sylvia dat allemaal aan uit geeft.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:05 schreef icloud het volgende:
Ingezet op paul, blijft een goeie gozer.
Kirchner lust wel een triple bypass burger.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat shirt hangt echt op zn knieën![]()
Jammer hij doet 't dus wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Kirchner lust wel een triple bypass burger.![]()
Tering die 2 zijn nog trager dan Pipe en die ander
Nee dus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk gaat hij dit laten.
[ afbeelding ]![]()
Dat kan nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Tering die 2 zijn nog trager dan Pipe en die ander![]()
Dus jij doet volgend jaar mee aan de Nieuw-Zeelandse kwalificatie?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:19 schreef Sked het volgende:
Die McGrath kan er werkelijk geen kloot van![]()
Ik denk dat ik nog best kans zou maken. Ik kan ook wel een legje uitgooien in 9 beurtenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij doet volgend jaar mee aan de Nieuw-Zeelandse kwalificatie?![]()
Bij de Lakeside vorig jaar deed ook een fossiel mee uit NZ, die kon er werkelijk geen klote van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het gemiddelde niveau in Nieuw-Zeeland?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hopp doet mee ja, tot groot genoegen van Sjak.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef icloud het volgende:
Doen hopp en hubbard ook mee? Of is er geen ruimte voor dit soort talenten op dit wk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Aha dan moet ik beter in het schema kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopp doet mee ja, tot groot genoegen van Sjak.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hubbard![]()
Die kan er dus helemaal niks van. Dat is gewoon de zoon van Cocu.![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt gewoon een hekel aan Merv King.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Aha dan moet ik beter in het schema kijken![]()
Ik vrees dat je jouw inleg kwijt bent iCloudFitter. Happier. More productive
Hoezo, heb juist gewonnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef Bugno het volgende:
Ik vrees dat je jouw inleg kwijt bent iCloud![]()
Leg uit?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan Merv King.![]()
quote:Haal wat dingen door elkaar, never mindquote:Fitter. Happier. More productive
Ik vind king een oninteressante speler maar heb er geen hekel aan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kijkt toch als eerste tegen wie King moet, ik in ieder geval wel.![]()
Als er een tweede ronde Ryder - Weber komt, ga ik in mezelf snijden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die moet eruit zodat hij Van Gerwen niet kan uitschakelen.![]()
Jenkins lijkt op een karakter uit een nieuwe serie Probleemwijkenquote:Fitter. Happier. More productive
Laat me niet hopen dat Weber wintquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er een tweede ronde Ryder - Weber komt, ga ik in mezelf snijden.![]()
Zijn tegenstander zou een homofiele serieverkrachter/moordenaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jenkins lijkt op een karakter uit een nieuwe serie Probleemwijken![]()
Kijkt wat engig uit zijn ogen, klopt. Beetje zoals die freak die Steve Buscemi speelt in Con Airquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn tegenstander zou een homofiele serieverkrachter/moordenaar kunnen zijn.Fitter. Happier. More productive
#rtl7dartsquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
Straks nog wel even vragen of John familie is van Marianne.![]()
Schijnt in zn vrije tijd wel een aardig barbecuetje in elkaar te kunnen schroevenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
Straks nog wel even vragen of John familie is van Marianne.Fitter. Happier. More productive
Nee, deze is van de BBQ'squote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
Straks nog wel even vragen of John familie is van Marianne.![]()
Zo ongeveer iedereen volgens mijquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 uit 4 op de dubbels. Er zijn mensen slechter gestart op de dubbels.![]()
MvG gaat het lastig krijgen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 uit 4 op de dubbels. Er zijn mensen slechter gestart op de dubbels.![]()
Kun je onmogelijk nu al met zekerheid zeggen.quote:
Hier net een set gespeeld, en hierna nog een ronde die beide heren makkelijk zullen winnen. Tevens is het altijd een kwestie van vorm van de dag.![]()
Niet altijd, sommige spelers kunnen er gewoon helemaal niks vanquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tevens is het altijd een kwestie van vorm van de dag.![]()
Ik heb het over van Gerwen en Jenkins, daar is vorm van de dag altijd een variabele die van doorslaggevend belang kan zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet altijd, sommige spelers kunnen er gewoon helemaal niks van![]()
Hij doet mij denken aan een gestoorde broer van Painterquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil John Weber niet tegenkomen in de nacht als hij op een bankje zit en voor zich uit staart.![]()
Wel leuk aan zo'n eerste ronde, dit soort spelers. Verwacht niet dat hij gaat winnen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil John Weber niet tegenkomen in de nacht als hij op een bankje zit en voor zich uit staart.![]()
Painter zelf lijkt af en toe ook redelijk maf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan een gestoorde broer van PainterL2B's Mixcloud![]()
Hoeveel lijken zou Weber in zijn achtertuin hebben begraven?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zie hem eerder mensen grillen op een Weber-barbequequote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel lijken zou Weber in zijn achtertuin hebben begraven?![]()
Wel eens ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
speelt Tony David nog wel eens eigenlijk?
http://dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=88Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Verdomme man hoe komen dit soort spelers op een WK terecht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zuinige mondje van MVG is goudquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Wist niet dat ze dezelfde smaak qua pr0n hadden
[ afbeelding ]Fitter. Happier. More productive
Webster had MVG eruit moeten gooien een paar weken geleden.. Dat is dus geen misselijke speler.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Had ook Wade vorig jaar met 3-0 moeten bulldozeren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Webster had MVG eruit moeten gooien een paar weken geleden.. Dat is dus geen misselijke speler.![]()
Ik wist trouwens niet eens dat Whitlock zuipt als een oorlogsschip voordat Roland en Co dat zeiden, ik vind het ook altijd een beetje een treurige man om te zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Webster zal de wedstrijd wel weer wegchoken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die gemiddelden
gemiddelden zijn sowieso over ratedquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo slecht is het niet eens voor de eerste ronde![]()
Er komt leven in Whitlock, hij zal in de pauze wel een bel whiskey achterover hebben gegooid.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er komt hierna gewoon nóg een wedstrijd, ik geniet met volle teugen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gerrie tegen die vetzeugquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Er komt hierna gewoon nóg een wedstrijd, ik geniet met volle teugen.TOPSHOW.
![]()
Mwah, niet echt veel spektakel vandaag. Vooral Beaton viel gigantisch door de mand.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een bijzonder goedenavond
Veel gemist vandaag?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gunstig voor Vincent.quote:Simon Whitlock (7) v Darren Webster
Dean Winstanley (26) v Wayne Jones
Mervyn King (10) v Max Hopp
Vincent van der Voort (23) v John Henderson![]()
Ah oke!quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mwah, niet echt veel spektakel vandaag. Vooral Beaton viel gigantisch door de mand.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik moet hier aan denken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
Hij ziet het niet meer zitten lijkt het.
De Nederlandse dartsboom begon natuurlijk bij Bert Vlaardingerbroek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het vorige WK vlogen er echt weinig seeds uit in de eerste ronde. Als ik me niet misreken in totaal 7.
Nu zitten we daar na 15 wedstrijden al op.![]()
Wade heeft een best zware loting.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis koert. En waarom noemen ze wade niet.![]()
Wade> Lewisquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wade heeft een best zware loting.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
The Statement from James Wade two days after this match:quote:
"James Wade has issued a message of thanks for the outpouring of support he has received in the last 48 hours.
The world number three, whose mental health issues have been well documented in recent years, was visibly unsettled during his World Grand Prix defeat against Colin Osborne on Tuesday evening.
Wade, who immediately flew back to the UK, was diagnosed with bipolar disorder, clinical depression and Attention Deficit Hyperactivity Disorder when he was admitted to The Priory Clinic in 2010.
He has continued to receive the necessary treatment to combat his illnesses ever since.
"I want to take this opportunity to say a massive thank you to all of my fans and everyone who has supported me, especially since Tuesday," said Wade, after online fan pages and social media sites were flooded with messages of concern and support.
"I am home now and getting the right help so I can focus on getting myself right for the remainder of the season."
PDC Chairman Barry Hearn has also given his support to the seven-time major winner, saying: "The most important thing for James is that he gets his health right and we echo the sentiments of darts fans everywhere at this difficult time for him.
"James is one of the brightest talents in darts with a long career ahead of him and our thoughts and best wishes are with him as he gets himself on the road to recovery.""![]()
R2: Buntingquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
eerst Bunting maar eens verslaan.
R3: Dolan/M. Smith
QF: Lewis
SF: Taylor
F: MVG/Anderson/Wright
Ik wens 'm veel succes.![]()
Ik zie liever Bunting dit WK winnen, als het bij hem loopt is het echt fantastisch om te zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Leuk feitje dat misschien niet iedereen weet is dat Gary Anderson vroeger Dream Boy als bijnaam had, de meest gaye bijnaam OOIT.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit weet ik wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Leuk feitje dat misschien niet iedereen weet is dat Gary Anderson vroeger Dream Boy als bijnaam had, de meest gaye bijnaam OOIT.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Leuk feitje dat misschien niet iedereen weet is dat Gary Anderson vroeger Dream Boy als bijnaam had, de meest gaye bijnaam OOIT.![]()
![]()
Blijft wel een apart gezicht om een kolos als Kirchner zo voorover gebogen te zien gooien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die fucking shadow kanker dart van die dikke amerikaan begint me echt te irriterenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nigel Heydon was er ook zo eentjequote:Op zaterdag 20 december 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Blijft wel een apart gezicht om een kolos als Kirchner zo voorover gebogen te zien gooien.. Die kwam aantal jaar geleden 0-2 voor tegen Adrian Lewis.
![]()
Vreselijk inderdaad, dat is overgevlogen aids uit de Soft Tip wereld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Die fucking shadow kanker dart van die dikke amerikaan begint me echt te irriterenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij had ook zo'n oorbelletje vroeger, je kan dus best gelijk hebben.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij is dikke matties met Big Robbo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had ook zo'n oorbelletje vroeger, je kan dus best gelijk hebben.
#feitjes![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
13-tonner Kirchner zou dood neervallen bij een 13-setter in de WK-finale.![]()
Die zou de frikandellenvoorraad van Sylvia helemaal leegvreten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kirchner zou dood neervallen bij een 13-setter in de WK-finale.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kirchner zou dood neervallen bij een 13-setter in de WK-finale.
Zonder wrijving geen glans![]()
Die heeft misschien nog wel een lelijkere worpstijl dan Part, gloeiende tering.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij is dikke matties met Big Robbo.
#feitjesReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die herinner ik mij nog welquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan hierna ook nog even deze klassieker bekijken.
Maak me niet aan het lachenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft misschien nog wel een lelijkere worpstijl dan Part, gloeiende tering.ik heb al een beetje pijn
![]()
Fordham, Taylor, Part, Van Barneveld, Lewis, Van Gerwen, Hamilton ze leven allemaal nog.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Kirchner zou dood neervallen bij een 13-setter in de WK-finale.![]()
Doe een pijnstillertje in je koffie Stijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak me niet aan het lachenik heb al een beetje pijn
John Henderson.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Fordham, Taylor, Part, Van Barneveld, Lewis, Van Gerwen, Hamilton ze leven allemaal nog.![]()
Het Golvende Galjoen komt dinsdag pas, flopshow.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat is er eigenlijk gebeurd met die ene dude die een keer Lakeside won, kwam volgens mij uit Australië en kon zijn elleboog niet helemaal buigen. Hoe heette die knakker ook alweer? Tony nog wat ofzo?Zonder wrijving geen glans![]()
Andy Fordham, wat een held was datquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Fordham, Taylor, Part, Van Barneveld, Lewis, Van Gerwen, Hamilton ze leven allemaal nog.
![]()
Tony David. Die heeft een ziektequote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die ene dude die een keer Lakeside won, kwam volgens mij uit Australië en kon zijn elleboog niet helemaal buigen. Hoe heette die knakker ook alweer? Tony nog wat ofzo?![]()
Tony David ja, werd ziek en speelt nu alleen nog in Australië.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die ene dude die een keer Lakeside won, kwam volgens mij uit Australië en kon zijn elleboog niet helemaal buigen. Hoe heette die knakker ook alweer? Tony nog wat ofzo?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ah oké. Dus die dart ook niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tony David. Die heeft een ziekte
Beetje uit het oog verloren die gast
Maakte een eenmalige comeback op Lakeside 2008.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tony David ja, werd ziek en speelt nu alleen nog in Australië.![]()
Gary heeft zijn ritme ook nog niet helemaal gevonden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die Triple Bypass Burger is wel lachen trouwens, hij mag best winnen van mij. Hij lijkt op een teddybeer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, zonde! Die gast kon ondanks zijn irritante worpstijl best goed gooienquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakte een eenmalige comeback op Lakeside 2008.
Die hervindt hij weer als hij tegen Jelle L. moet gooienquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Monolith het volgende:
Gary heeft zijn ritme ook nog niet helemaal gevonden.![]()
Die had op zich wel een mooie stijl, die was echt aan het mikken als een soort boogschutter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakte een eenmalige comeback op Lakeside 2008.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb er twee setjes van liggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had op zich wel een mooie stijl, die was echt aan het mikken als een soort boogschutter.![]()
Echt te bizar voor woorden.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat waren bommetjes toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er twee setjes van liggenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oké, tijd dat ik mijn walk over woorden terug neem
Is er wel een AED aanwezig daar in die zaal?
2-2 in sets en 5-5 in legs overleeft ie niet...Zonder wrijving geen glans![]()
Lijken een beetje op de pijlen van Jelle Larue, die heb ik hier liggen. Zijn echt kutpijlen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bommetjes noem ik die darts van Wright/Taylor
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heren commentatoren hadden al voorspeld dat Gary niet houdt van trage spelers.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zijn vroegere pijlen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de pijlen van Jelle Larue, die heb ik hier liggen. Zijn echt kutpijlen.![]()
![]()
25 gram?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bommetjes noem ik die darts van Wright/Taylor
[ afbeelding ]
Da's too much
ik gooi met 21 gr.
Die Amerikaan tankt een kratje per dag sowieso.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja die dus, wat een ebola pijlen. Sowieso die masterdarts pijlen zuigen apenballen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn vroegere pijlen?
[ afbeelding ]
Ik gooi nu met DNA Dream Boy pijlen en die gaan als een trein.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die man is cult, serieus. Ik heb me geweldig vermaakt met deze partij.quote:Op zondag 21 december 2014 00:39 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een drama om naar te kijken ook zo ontzettend traag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, werk jij de OP bij of moet ik dat straks doen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het probleem is dat hij zijn plek niet kent als presentator en zich constant in de discussie wil mengen alsof zijn mening even belangrijk is als die van Co en Roland. Wat een paardenmongool is het toch.quote:Op zondag 21 december 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer was weer gruwelijk irritant vandaag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Marcel Maijer doet alles geforceerd. Hij neemt zichzelf zo serieus.quote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zijn plek niet kent als presentator en zich constant in de discussie wil mengen alsof zijn mening even belangrijk is als die van Co en Roland. Wat een paardenmongool is het toch.![]()
Ok ook gedaan, denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog het schema van de tweede rondeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: