Dus jij doet volgend jaar mee aan de Nieuw-Zeelandse kwalificatie?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:19 schreef Sked het volgende:
Die McGrath kan er werkelijk geen kloot van
Ik denk dat ik nog best kans zou maken. Ik kan ook wel een legje uitgooien in 9 beurtenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij doet volgend jaar mee aan de Nieuw-Zeelandse kwalificatie?
Bij de Lakeside vorig jaar deed ook een fossiel mee uit NZ, die kon er werkelijk geen klote van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het gemiddelde niveau in Nieuw-Zeeland?
Hopp doet mee ja, tot groot genoegen van Sjak.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef icloud het volgende:
Doen hopp en hubbard ook mee? Of is er geen ruimte voor dit soort talenten op dit wk.
Aha dan moet ik beter in het schema kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopp doet mee ja, tot groot genoegen van Sjak.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hubbard![]()
Die kan er dus helemaal niks van. Dat is gewoon de zoon van Cocu.
Je hebt gewoon een hekel aan Merv King.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Aha dan moet ik beter in het schema kijken
Hoezo, heb juist gewonnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef Bugno het volgende:
Ik vrees dat je jouw inleg kwijt bent iCloud
Leg uit?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan Merv King.
quote:
Haal wat dingen door elkaar, never mindquote:
Ik vind king een oninteressante speler maar heb er geen hekel aan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kijkt toch als eerste tegen wie King moet, ik in ieder geval wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |