Doe een pijnstillertje in je koffie Stijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak me niet aan het lachenik heb al een beetje pijn
John Henderson.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Fordham, Taylor, Part, Van Barneveld, Lewis, Van Gerwen, Hamilton ze leven allemaal nog.
Het Golvende Galjoen komt dinsdag pas, flopshow.quote:
Andy Fordham, wat een held was datquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Fordham, Taylor, Part, Van Barneveld, Lewis, Van Gerwen, Hamilton ze leven allemaal nog.
Tony David. Die heeft een ziektequote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die ene dude die een keer Lakeside won, kwam volgens mij uit Australië en kon zijn elleboog niet helemaal buigen. Hoe heette die knakker ook alweer? Tony nog wat ofzo?
Tony David ja, werd ziek en speelt nu alleen nog in Australië.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die ene dude die een keer Lakeside won, kwam volgens mij uit Australië en kon zijn elleboog niet helemaal buigen. Hoe heette die knakker ook alweer? Tony nog wat ofzo?
Ah oké. Dus die dart ook niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tony David. Die heeft een ziekte
Maakte een eenmalige comeback op Lakeside 2008.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tony David ja, werd ziek en speelt nu alleen nog in Australië.
Ja, zonde! Die gast kon ondanks zijn irritante worpstijl best goed gooienquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakte een eenmalige comeback op Lakeside 2008.
Die hervindt hij weer als hij tegen Jelle L. moet gooienquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Monolith het volgende:
Gary heeft zijn ritme ook nog niet helemaal gevonden.
Die had op zich wel een mooie stijl, die was echt aan het mikken als een soort boogschutter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakte een eenmalige comeback op Lakeside 2008.
Ik heb er twee setjes van liggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had op zich wel een mooie stijl, die was echt aan het mikken als een soort boogschutter.
Echt te bizar voor woorden.quote:
Dat waren bommetjes toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er twee setjes van liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |