Doe een pijnstillertje in je koffie Stijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak me niet aan het lachenik heb al een beetje pijn
John Henderson.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Fordham, Taylor, Part, Van Barneveld, Lewis, Van Gerwen, Hamilton ze leven allemaal nog.
Het Golvende Galjoen komt dinsdag pas, flopshow.quote:
Andy Fordham, wat een held was datquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Fordham, Taylor, Part, Van Barneveld, Lewis, Van Gerwen, Hamilton ze leven allemaal nog.
Tony David. Die heeft een ziektequote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die ene dude die een keer Lakeside won, kwam volgens mij uit Australië en kon zijn elleboog niet helemaal buigen. Hoe heette die knakker ook alweer? Tony nog wat ofzo?
Tony David ja, werd ziek en speelt nu alleen nog in Australië.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die ene dude die een keer Lakeside won, kwam volgens mij uit Australië en kon zijn elleboog niet helemaal buigen. Hoe heette die knakker ook alweer? Tony nog wat ofzo?
Ah oké. Dus die dart ook niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tony David. Die heeft een ziekte
Maakte een eenmalige comeback op Lakeside 2008.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tony David ja, werd ziek en speelt nu alleen nog in Australië.
Ja, zonde! Die gast kon ondanks zijn irritante worpstijl best goed gooienquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakte een eenmalige comeback op Lakeside 2008.
Die hervindt hij weer als hij tegen Jelle L. moet gooienquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Monolith het volgende:
Gary heeft zijn ritme ook nog niet helemaal gevonden.
Die had op zich wel een mooie stijl, die was echt aan het mikken als een soort boogschutter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakte een eenmalige comeback op Lakeside 2008.
Ik heb er twee setjes van liggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had op zich wel een mooie stijl, die was echt aan het mikken als een soort boogschutter.
Echt te bizar voor woorden.quote:
Dat waren bommetjes toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er twee setjes van liggen
Lijken een beetje op de pijlen van Jelle Larue, die heb ik hier liggen. Zijn echt kutpijlen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bommetjes noem ik die darts van Wright/Taylor
[ afbeelding ]
Zijn vroegere pijlen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de pijlen van Jelle Larue, die heb ik hier liggen. Zijn echt kutpijlen.
25 gram?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bommetjes noem ik die darts van Wright/Taylor
[ afbeelding ]
Die Amerikaan tankt een kratje per dag sowieso.quote:
Ja die dus, wat een ebola pijlen. Sowieso die masterdarts pijlen zuigen apenballen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn vroegere pijlen?
[ afbeelding ]
Die man is cult, serieus. Ik heb me geweldig vermaakt met deze partij.quote:Op zondag 21 december 2014 00:39 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een drama om naar te kijken ook zo ontzettend traag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, werk jij de OP bij of moet ik dat straks doen?
Het probleem is dat hij zijn plek niet kent als presentator en zich constant in de discussie wil mengen alsof zijn mening even belangrijk is als die van Co en Roland. Wat een paardenmongool is het toch.quote:Op zondag 21 december 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer was weer gruwelijk irritant vandaag.
Marcel Maijer doet alles geforceerd. Hij neemt zichzelf zo serieus.quote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zijn plek niet kent als presentator en zich constant in de discussie wil mengen alsof zijn mening even belangrijk is als die van Co en Roland. Wat een paardenmongool is het toch.
Ok ook gedaan, denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog het schema van de tweede ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |