Als er een tweede ronde Ryder - Weber komt, ga ik in mezelf snijden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die moet eruit zodat hij Van Gerwen niet kan uitschakelen.
Jenkins lijkt op een karakter uit een nieuwe serie Probleemwijkenquote:
Laat me niet hopen dat Weber wintquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er een tweede ronde Ryder - Weber komt, ga ik in mezelf snijden.
Zijn tegenstander zou een homofiele serieverkrachter/moordenaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jenkins lijkt op een karakter uit een nieuwe serie Probleemwijken
Kijkt wat engig uit zijn ogen, klopt. Beetje zoals die freak die Steve Buscemi speelt in Con Airquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn tegenstander zou een homofiele serieverkrachter/moordenaar kunnen zijn.
#rtl7dartsquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
Straks nog wel even vragen of John familie is van Marianne.
Schijnt in zn vrije tijd wel een aardig barbecuetje in elkaar te kunnen schroevenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
Nee, deze is van de BBQ'squote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
Zo ongeveer iedereen volgens mijquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 uit 4 op de dubbels. Er zijn mensen slechter gestart op de dubbels.
MvG gaat het lastig krijgen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 uit 4 op de dubbels. Er zijn mensen slechter gestart op de dubbels.
Kun je onmogelijk nu al met zekerheid zeggen.quote:
Niet altijd, sommige spelers kunnen er gewoon helemaal niks vanquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tevens is het altijd een kwestie van vorm van de dag.
Ik heb het over van Gerwen en Jenkins, daar is vorm van de dag altijd een variabele die van doorslaggevend belang kan zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet altijd, sommige spelers kunnen er gewoon helemaal niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |