Wat bedoel je nou? Muil houden of praten?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Met slechts 759 post moet jij gewoon je muil houden als volwassenen. Praten
Triest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Met slechts 759 post moet jij gewoon je muil houden als volwassenen praten
Ach, dat weet ie zelf ook niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Muil houden of praten?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zijn muil houden ongeacht welk argument ik aanvoer.
Het is behoorlijk triest en verboden om een quote aan te passen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Muil houden of praten?
Als jij geen interpunctie gebruikt, wordt het voor mij een beetje gissen vind je niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is behoorlijk triest en verboden om een quote aan te passen.
Dit voelt als een Zipportal post, leg eens uit?quote:
Jij plaats er een . en een hoofdletter in, dat is verbodenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als jij geen interpunctie gebruikt, wordt het voor mij een beetje gissen vind je niet?
Was die linker niet bekend om zijn ''dimmen''.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit voelt als een Zipportal post, leg eens uit?
Nee man geen idee, vandaar de verwarring.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was die linker niet bekend om zijn ''dimmen''.
weet jij wie dat is
Jij plaatst een zin zonder punten, komma's en hoofdletters. Hierdoor is die op meerdere manieren uit te leggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij plaats er een . en een hoofdletter in, dat is verboden
Alle oude helden gaan de vuilnisbak in, en er komen dooie grijze muizen voor in de plaats.quote:
Zoals de kantoorklerk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle oude helden gaan de vuilnisbak in, en er komen er dooie grijze muizen voor in de plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |