SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! İ OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Stomme TT, maar Paul is TS dus bal is rond.
gras is groenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Stomme TT, maar Paul is TS dus bal is rond.
Er zit een knop op je tv hequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Nu even hun best doen om zo enthousiast mogelijk te doen tijdens dit nummer
Wat is dit?twitter:Kwak1Dirk twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 20:27:48die facking kut retards die alles verpesten kut retards kom hier en ik sla je kapot niemand komt aan de 24u special van jan!! #3FM reageer retweet
Nee, ik ben geen rasechte hater hoor, ik kijk ook gewoon nog veel. Maar ik hou wel van een beetje klagen over hoe uitgemolken en ontspontaan het geworden isquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is dit?twitter:Kwak1Dirk twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 20:27:48die facking kut retards die alles verpesten kut retards kom hier en ik sla je kapot niemand komt aan de 24u special van jan!! #3FM reageer retweet
Wat een figuurtwitter:YaraskyGaming twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 20:11:33Zojuist contact gehad met mijn internetprovider en politie. Alle IPs zijn bekend dus verwacht een boete! reageer retweet
Tja het is de plaat waar de DJ's zelf vrolijk van worden... dus ik vind het prima...quote:
Daar gaat dit topic al de hele tijd over.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen rasechte hater hoor, ik kijk ook gewoon nog veel. Maar ik hou wel van een beetje klagen over hoe uitgemolken en ontspontaan het geworden is
Is ook niet echt meer iets dat ik hele dagen zou kijken, of speciaal een nachtje voor door zou halen. Was 4 jaar geleden wel zo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen rasechte hater hoor, ik kijk ook gewoon nog veel. Maar ik hou wel van een beetje klagen over hoe uitgemolken en ontspontaan het geworden is
Hij wilde 24 uur een game streamen voor SR maar een lul of meerdere zitten de boel te hacken steeds.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Heel erg verkeerd is hij nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja het is de plaat waar de DJ's zelf vrolijk van worden... dus ik vind het prima...
Alles beter dan Toverbal
Wutquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:30 schreef CrashO het volgende:
[..]Wat een figuurtwitter:YaraskyGaming twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 20:11:33Zojuist contact gehad met mijn internetprovider en politie. Alle IPs zijn bekend dus verwacht een boete! reageer retweet
*iesch retweet van die beunhaas
Gedeeltelijk mee eens, ze moeten sommige dingen echt laten inderdaad... maar ik probeer er vooral doorheen te kijken... net alsof je naar de Tour kijkt waarbij je stiekem toch hoopt dat iemand niets heeft gesliktquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Morgen van 22:00 tot 2:00. Hij heeft nooit de graveyardshift omdat hij altijd 6 uur moet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer gaat Gerard een keer snachts draaien?
Oh, da's wel jammer. Dan zo'n tweet de wereld in slingeren gaat vast helpen ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij wilde 24 uur een game streamen voor SR maar een lul of meerdere zitten de boel te hacken steeds.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:26 schreef Guanabana het volgende:
God wat ben ik het concept zat![]()
Het is (vooral dankzij Gerard) nog best leuke tv hoor, maar verder mag het nu toch wel klaar zijn.
ook wat dat betreft heeft hij dit slim gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:32 schreef Guanabana het volgende:
Het dieptepunt zou Gerard zijn die Living Doll weer moet doen, maar ik hoop dat dat nu gelukkig een beetje vergeten wordt door zijn eigen kerstplaat.
nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer gaat Gerard een keer snachts draaien?
Ik vermoed dat hij toch niet helemaal aan Living Doll ontkomt, genoeg mensen die dat nog steeds GE-WEL-Di-GE tv vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ook wat dat betreft heeft hij dit slim gedaan
Heeft hij het expres gedaan dat hij snachts niet hoeft te draaien?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Morgen van 22:00 tot 2:00. Hij heeft nooit de graveyardshift omdat hij altijd 6 uur moet.
Normaal gesproken had Giel altijd de ochtendshift omdat hij de ochtendshow heeft, maarja, die is er nu niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heeft hij het expres gedaan dat hij snachts niet hoeft te draaien?
Zou kunnen, hij heeft altijd de graveyard gedaan misschien is hij er nu wel klaar mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heeft hij het expres gedaan dat hij snachts niet hoeft te draaien?
Volgens mij wel, zoiets zeiden ze eerder op de avond.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:36 schreef JenHermes het volgende:
Wordt die benefiet voetbalwedstrijd dit jaar ook weer uitgezonden tussen het 3FM team en het RTL sterrenteam?
2.4quote:
Al die hoge bedragen die al binnen zijn kunnen niet nog eens binnenkomen en ik heb het idee dat ze nu eerder binnen zijn dan andere jarenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga wel de ontknoping kijken omdat ik dat gewoon altijd een tof moment vind, hoe ze het huis uitkomen, maar ik ga me echt enorm ergeren aan de 'we hebben wéér een hoger bedrag opgehaald-halleluja''.
Dat vind ik nu niet meer het ergste.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga wel de ontknoping kijken omdat ik dat gewoon altijd een tof moment vind, hoe ze het huis uitkomen, maar ik ga me echt enorm ergeren aan de 'we hebben wéér een hoger bedrag opgehaald-halleluja''.
Ik weet wel dat die wedstrijd na de wedstrijd Dordrecht - Cambuur gespeeld wordt. Hoelaat die spelen weet ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, zoiets zeiden ze eerder op de avond.
Waarschijnlijk geen gast waarvan je over een uur denkt, oja die was er ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef DaMook het volgende:
Johny, goede gast, zal wel een leuke nacht worden.
Zeker niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen gast waarvan je over een uur denkt, oja die was er ook.
Rond 22u dacht ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik weet wel dat die wedstrijd na de wedstrijd Dordrecht - Cambuur gespeeld wordt. Hoelaat die spelen weet ik niet
Morgen staat ie op 1.quote:
Denk 't niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:40 schreef Mascleta het volgende:
Wordt die wedstrijd uitgezonden op 101tv?
Spelen dan Dordrecht en Cambuur pas tegen elkaar? Beetje laat vind je niet?! Dan zou het betekenen dat die benefietwedstrijd pas om 23:30 gespeeld wordtquote:
Volgens mij wel hoor.quote:
Oh nee, de benefiet is rond 22u.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Spelen dan Dordrecht en Cambuur pas tegen elkaar? Beetje laat vind je niet?! Dan zou het betekenen dat die benefietwedstrijd pas om 23:30 gespeeld wordt
2 jaar terug deed hij het ook erg tofquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen gast waarvan je over een uur denkt, oja die was er ook.
En dit soort volk heeft ook gewoon stemrechtquote:
Vorig jaar en het jaar daarvoor werd het wel uitgezondenquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
En dit soort volk heeft ook gewoon stemrecht![]()
Misschien toch maar opschieten met die dictatuur waar Rutte zo hard zijn best voor doet
http://seriousrequest.3fm(...)-het-rtl-sterrenteamquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:42 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Vorig jaar en het jaar daarvoor werd het wel uitgezonden
En hij komt niet eens uit A'dam, tenminste hij is in het Gooi opgegroeid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:42 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Johnny de Mol echt een naar mannetje, zo'n kut Amsterdammer met een veel te grote bek en een tattoo zodat ie je altijd kan laten zien dat Mokum 'zijn' stad is.
Maar alsnog 10 keer beter dan alle andere nachtgasten.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:42 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Johnny de Mol echt een naar mannetje, zo'n kut Amsterdammer met een veel te grote bek en een tattoo zodat ie je altijd kan laten zien dat Mokum 'zijn' stad is.
Maar alsnog 10 keer beter dan alle andere nachtgasten.
Thanks, altijd lachen die benefiet wedstrijdenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)-het-rtl-sterrenteam
Start 21.50u en op 101TV
Ja, het is zo'n verwend rijkeluiskind en daar irriteer ik mij als Amsterdammer dus enorm aan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
En hij komt niet eens uit A'dam, tenminste hij is in het Gooi opgegroeid.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, het is zo'n verwend rijkeluiskind en daar irriteer ik mij als Amsterdammer dus enorm aan.
Je weet wat het thema is dit jaar?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Gewoon wat naakte wijven als nachtkracht, a la Blurred Lines.
Oja HAHA, sorry.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wat het thema is dit jaar?
Ja hij is tenminste niet saai.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, vond 'm twee jaar geleden in het glazen huis wel sfeerverhogend.
Was ook mooi ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hij is tenminste niet saai.
Ik zou graag zien dat Dennis Weening weer langskomt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Normaal gesproken had Giel altijd de ochtendshift omdat hij de ochtendshow heeft, maarja, die is er nu niet.
Laten we dat vooral zo houden. Ik vond die ene keer wel genoeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Aronchupa - I'm An Albatraoz komt wel te weinig langs.
Nee, gewoon op 101tvquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt op een aparte stream en op foxie uitgezonden denk ik
IS HAARLEM NOG EEN BEETJE WAKKER!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
MEEDOEN!
WAAR ZIJN DIE HANDJES!?!?!?!?!
Al een paar jaar niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef Evertjan het volgende:
Is er dit jaar geen lege flessenactie?
rip statiegeldmanquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef Evertjan het volgende:
Is er dit jaar geen lege flessenactie?
Kuddevolk springt alleen maar als die DJ's springen.quote:
Welkom in 2014quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:52 schreef Paul het volgende:
wtf is dat steeds met die tekstjes op de mobiel. Kan je teksten maken met de 3fm app ofzo
O.a. jaquote:
Echt? Dat kan niet, hij is te cutequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef Paul het volgende:
En Domien is z'n carriere begonnen bij FOKradio
Hij heeft zelfs een account Domien.Verschuuren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Dat kan niet, hij is te cute
In 2002 besloot Verschuuren om te beginnen met internetradio. Hij heeft programma's gemaakt voor stations als Now FM, WebJam Radio, Sundance Radio, HotShot Radio en ActionRadio.nl.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Dat kan niet, hij is te cute
FOK! heeft alle 3fm DJ's verjaagd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een account Domien.Verschuuren.
FOK! heeft hem verjaagd.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! heeft alle 3fm DJ's verjaagd.
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! heeft alle 3fm DJ's verjaagd.
http://seriousrequest.3fm(...)kt-eigen-kerstsinglequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef ddx het volgende:
[..]
Is daar volledig filmpje van eigenlijk, totaal gemist.
waar hed jij het opeens over heequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef Zaktabak het volgende:
Ze vergeten natuurlijk elke keer te melden dat "een nacht-DJ van 3FM zo dapper was om live op de nationale radio uit de kast te komen" als Harm den Besten weer in beeld komt!!111!!1233!!
Super knap natuurlijk!!111!!11elf!
Harm (dat blonde kneusje uit de nacht) is 2 weken geleden live op de radio uit de kast gekomen, en opeens kent elke 3FM DJ hem en is het "dapper" en is hij "waar dj-talent", enzovoorts.quote:
quote:
He gatver, ik heb net gegetenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
Nou als er een mee leest: Laat Ekdom mij even dmmen, ik wil hem wel tongen![]()
Coen ook wel trouwens.
Doe allebei maar
Wie?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Harm (dat blonde kneusje uit de nacht) is 2 weken geleden live op de radio uit de kast gekomen, en opeens kent elke 3FM DJ hem en is het "dapper" en is hij "waar dj-talent", enzovoorts.
Giel bied zich vast wel aanquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
Coen ook wel trouwens.
Doe allebei maar
Geen idee ook eigenlijk.quote:
Echt he, de radiowereld is nou niet het meest anti-homo wereldje dat er is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen idee ook eigenlijk.
Geloof ik heeft Paul Rabbering nog wel eens gezegd "Wie de fuck is Harm" in de backstage bij Ekstra Weekend. Tot die Harm 's nachts uit de kast kwam 2 weken geleden en Paul het als de zoveelste behandelde in zijn uitzending overdag. En toen was het opeens "een enorm radiotalent' en "een dappere jongen die uit durft te komen voor wie hij is".
Ik wil met jou tongen heequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
Coen ook wel trouwens.
Doe allebei maar
Ja is wel erg lachenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:10 schreef Paul het volgende:
SER / 'De omzet tijdens Serious Request valt zwaar tegen'
quote:Weer een ander denkt dat er simpelweg te veel aanbod is. "Je kunt maar één hamburger per persoon eten", zegt Kragten van Coffeedate.
Bakvisquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef miieejj het volgende:
Deze editie is leuker dan vorig jaar 😄 domien is zo schattig aan ut doen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:17 schreef D. het volgende:
Ruim 2,4 miljoen voor Serious Request
Had ik niet verwacht
Originele teksten dit.quote:Toen stond de doorzichtige 3FM-studio in Leeuwarden.
Da's toch de vrouw van Stenders.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:17 schreef D. het volgende:
Ruim 2,4 miljoen voor Serious Request
Had ik niet verwacht
Geloof ik zijn die gescheiden inmiddels.quote:
Weet ik eindelijk die naam te onthouden, ben ik te laatquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geloof ik zijn die gescheiden inmiddels.
Die moet je hebben!!!1!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
de tapdanceschoenen van ralf mackenbach
man man man
Moet je die veilingsite eens doorlopen, er staan echt dingen op dat je denkt...wil iemand dit?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
de tapdanceschoenen van ralf mackenbach
man man man
quote:Propper de propper de prop! Margje Teeuwen haalde inspiratie uit een prop papier en besloot hier een lamp van te maken. Precies... een proplamp! En die gaat jou het licht brengen.
Heel stilletjes hoor, maar die status is bijvoorbeeld uit zijn bio op 3fm.nl gehaald:quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet ik eindelijk die naam te onthouden, ben ik te laat
Hier stond altijd nog iets tussen als:quote:• Muziekfreak (getuige de Freakolympics)
• Gehuwd geweest met voormalig sidekick Fred Siebelink
• Ochtend-, middag- en nacht DJ
• Living, breathing pop-encyclopedia
• Winnaar van Marconi Oeuvre Award en Zilveren Reismicrofoon (geen van beide opgehaald)
• Bewoner van het Glazen huis tijdens Serious Request 2007
• Gastheer tijdens lunchprogramma Stenders Eetvermaak tot 2010
Ik snap die fascinatie voor handtekeningen nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Handtekeningen erop zodat hij misschien nog iets opbrengt.
Aha...om maar ontopic te blijvenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heel stilletjes hoor, maar die status is bijvoorbeeld uit zijn bio op 3fm.nl gehaald:
http://www.3fm.nl/dj/Rob-Stenders
[..]
Hier stond altijd nog iets tussen als:
• Hockeyman (als in Voetbalvrouw) van voormalig international Margje Teeuwen
Overal zijn liefhebbers voorquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je die veilingsite eens doorlopen, er staan echt dingen op dat je denkt...wil iemand dit?
Truequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap die fascinatie voor handtekeningen niet
Op een cd van de artiest kan ik nog inkomen, of op het product van de producent (of daaraan gelinkt), anders verpest het juist het product
Ik zat ook wild om me heen te slaan net..zonder het door te hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:29 schreef Againzender het volgende:
Gerard kan overdrijven met z'n acts, maar bij dit nummer heb ik ook de neiging dit te doen.
En het volume op max te zetten.
Daar bestaat medicatie voor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat ook wild om me heen te slaan net..zonder het door te hebben.
Een dag meelopen bij de 2e kamer met die dinges lutz van de PVDA.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Overal zijn liefhebbers voor
*ff gaat kijken
Het is gelukkig alleen muziekgerelateerd, dus ik kan het onder controle houden.quote:
Dat scheelt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is gelukkig alleen muziekgerelateerd, dus ik kan het onder controle houden.
Dit wil anders ook niemand hebben: https://veiling.3fm.nl/olympische-jas-ireen-w-stquote:
Staat er net op denk ik hequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit wil anders ook niemand hebben: https://veiling.3fm.nl/olympische-jas-ireen-w-st
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een dag meelopen bij de 2e kamer met die dinges lutz van de PVDA.
Een boxershort van Sander de Heer van R2.
Zou jij er op bieden?
TS welquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
Die ingelijste foto's snap ik ook niet. Dat hang je toch niet thuis aan de muur?
twitter:fcdordrechtnl twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 21:40:27Onder de klanken van Dean Saunders komen de elftallen van 3FM en RTL het veld op! #SR14 #fcdordrecht #SeriousRequest reageer retweet
Je bedoelt het moment dat ze nog niet helemaal zeker zijn, dat het veilig is?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:40 schreef D. het volgende:
Al 660 euro om als eerste in de nieuwe achtbaan van de efteling te mogen zitten
Is die weer vrij dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
twitter:fcdordrechtnl twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 21:40:27Onder de klanken van Dean Saunders komen de elftallen van 3FM en RTL het veld op! #SR14 #fcdordrecht #SeriousRequest reageer retweet
Nee dat is Ben.quote:
quote:
Dean was degene die zijn ex mepte, dat weet ik zeker.quote:
klopt.... Bijna geen tijd en ik volg het dit jaar ook niet zo intensief.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hee jou hadden we dit jaar nog niet gezien hier
Precies, testenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bedoelt het moment dat ze nog niet helemaal zeker zijn, dat het veilig is?
Oh ja Ben zat bij die motorclub.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dean was degene die zijn ex mepte, dat weet ik zeker.
Never a dull moment, die familiequote:
Ik troost me maar met de gedachte dat de mensen die daarop bieden het geld sowieso wel gedoneerd hadden, en dat ze het niet doen omdat ze het item zo graag willen hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie ingelijste foto van Niels Geussenbroek gezien. Ow en een kerstbal van Blöf.![]()
![]()
ik vind het een mooie gedachte...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik troost me maar met de gedachte dat de mensen die daarop bieden het geld sowieso wel gedoneerd hadden, en dat ze het niet doen omdat ze het item zo graag willen hebben
101tvquote:
Ik geloof er niks van. Dan komt er iemand (met enorm trollface) die 100k gaat bieden ofzo en doet hij het alsnog met enorm veel tegenzinquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:54 schreef MarijeH het volgende:
We Will Rock YouHet nummer waardoor ik Queen leerde kennen.
ik vind hem ook niet echt goed lijken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef D. het volgende:
https://veiling.3fm.nl/portret-david-bowie
Maar goed dat er bij staat wie het moet voorstellen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Dat is bijna net zo erg als mensen die Kiss fan zijn en alleen I was made for loving you leuk vinden
wat heeft PEC eigenlijk gedaan vandaag? xdquote:
2-2 gelijkspel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat heeft PEC eigenlijk gedaan vandaag? xd
afgekeurde gols tellen niet he.quote:
Ik keur Cambuur ook af, tellen ze nu ook niet? xdquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
afgekeurde gols tellen niet he.
Waarom kan dat niet hier?quote:
3FM Dreamteamquote:
Sterrenquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef Pino112 het volgende:
RTL Sterrenteam
Het RTL Sterrenteam bestaat uit:
- rijtje B, C, D, E en F artiesten -
Beide bahquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Who cares about football if you can have wine.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Who cares about football if you can have wine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |