SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! İ OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Stomme TT, maar Paul is TS dus bal is rond.
gras is groenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Stomme TT, maar Paul is TS dus bal is rond.
Er zit een knop op je tv hequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Nu even hun best doen om zo enthousiast mogelijk te doen tijdens dit nummer
Wat is dit?twitter:Kwak1Dirk twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 20:27:48die facking kut retards die alles verpesten kut retards kom hier en ik sla je kapot niemand komt aan de 24u special van jan!! #3FM reageer retweet
Nee, ik ben geen rasechte hater hoor, ik kijk ook gewoon nog veel. Maar ik hou wel van een beetje klagen over hoe uitgemolken en ontspontaan het geworden isquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is dit?twitter:Kwak1Dirk twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 20:27:48die facking kut retards die alles verpesten kut retards kom hier en ik sla je kapot niemand komt aan de 24u special van jan!! #3FM reageer retweet
Wat een figuurtwitter:YaraskyGaming twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 20:11:33Zojuist contact gehad met mijn internetprovider en politie. Alle IPs zijn bekend dus verwacht een boete! reageer retweet
Tja het is de plaat waar de DJ's zelf vrolijk van worden... dus ik vind het prima...quote:
Daar gaat dit topic al de hele tijd over.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen rasechte hater hoor, ik kijk ook gewoon nog veel. Maar ik hou wel van een beetje klagen over hoe uitgemolken en ontspontaan het geworden is
Is ook niet echt meer iets dat ik hele dagen zou kijken, of speciaal een nachtje voor door zou halen. Was 4 jaar geleden wel zo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen rasechte hater hoor, ik kijk ook gewoon nog veel. Maar ik hou wel van een beetje klagen over hoe uitgemolken en ontspontaan het geworden is
Hij wilde 24 uur een game streamen voor SR maar een lul of meerdere zitten de boel te hacken steeds.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
Heel erg verkeerd is hij nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja het is de plaat waar de DJ's zelf vrolijk van worden... dus ik vind het prima...
Alles beter dan Toverbal
Wutquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:30 schreef CrashO het volgende:
[..]Wat een figuurtwitter:YaraskyGaming twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 20:11:33Zojuist contact gehad met mijn internetprovider en politie. Alle IPs zijn bekend dus verwacht een boete! reageer retweet
*iesch retweet van die beunhaas
Gedeeltelijk mee eens, ze moeten sommige dingen echt laten inderdaad... maar ik probeer er vooral doorheen te kijken... net alsof je naar de Tour kijkt waarbij je stiekem toch hoopt dat iemand niets heeft gesliktquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Morgen van 22:00 tot 2:00. Hij heeft nooit de graveyardshift omdat hij altijd 6 uur moet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer gaat Gerard een keer snachts draaien?
Oh, da's wel jammer. Dan zo'n tweet de wereld in slingeren gaat vast helpen ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij wilde 24 uur een game streamen voor SR maar een lul of meerdere zitten de boel te hacken steeds.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:26 schreef Guanabana het volgende:
God wat ben ik het concept zat![]()
Het is (vooral dankzij Gerard) nog best leuke tv hoor, maar verder mag het nu toch wel klaar zijn.
ook wat dat betreft heeft hij dit slim gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:32 schreef Guanabana het volgende:
Het dieptepunt zou Gerard zijn die Living Doll weer moet doen, maar ik hoop dat dat nu gelukkig een beetje vergeten wordt door zijn eigen kerstplaat.
nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer gaat Gerard een keer snachts draaien?
Ik vermoed dat hij toch niet helemaal aan Living Doll ontkomt, genoeg mensen die dat nog steeds GE-WEL-Di-GE tv vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ook wat dat betreft heeft hij dit slim gedaan
Heeft hij het expres gedaan dat hij snachts niet hoeft te draaien?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Morgen van 22:00 tot 2:00. Hij heeft nooit de graveyardshift omdat hij altijd 6 uur moet.
Normaal gesproken had Giel altijd de ochtendshift omdat hij de ochtendshow heeft, maarja, die is er nu niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heeft hij het expres gedaan dat hij snachts niet hoeft te draaien?
Zou kunnen, hij heeft altijd de graveyard gedaan misschien is hij er nu wel klaar mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heeft hij het expres gedaan dat hij snachts niet hoeft te draaien?
Volgens mij wel, zoiets zeiden ze eerder op de avond.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:36 schreef JenHermes het volgende:
Wordt die benefiet voetbalwedstrijd dit jaar ook weer uitgezonden tussen het 3FM team en het RTL sterrenteam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |