SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
quote:Je zou verwachten dat dit lijstje zou worden aangevoerd door een stel vrouwen, maar niets is minder waar. De nummer een is namelijk een vent met een inactieve zak!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je nick is vanaf nu dus empathische zak
Emphatisch betekent toch stoer en ruig?quote:
Ja. Met leer en metalen knoppen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
Emphatisch betekent toch stoer en ruig?
ja ik zat het net terug te lezenquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:12 schreef terrastegel het volgende:
Het is me allemaal wat in dat kan feedback topic
ja zie je wel, dat dacht ik al, nee okquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja. Met leer en metalen knoppen.
Die is blind gok ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kijk daar heb je die chick die mij een Tatjana vindt
Kinderen, je moet er wat mee héquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja ik zat het net terug te lezenman man toestanden
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
Pic?quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]pffffff
Ik ben een lekkere boi hoor
Nu denk ik aan Van Gaal.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nu denk ik aan Van Gaal.
Komt door die sanasoufi kut
Ik lijk meer op David Hasselhofquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nu denk ik aan Van Gaal.
Komt door die sanasoufi kut
je weet dat ze een man is toch? Zie ontmaskering andere topicquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja, boeit toch nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je weet dat ze een man is toch? Zie ontmaskering andere topic
Whahah kom op. Geloof je dat echt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je weet dat ze een man is toch? Zie ontmaskering andere topic
Die post is uit 2010, je verouderd niet? Of was dat toen je 13 was?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Whahah kom op. Geloof je dat echt.als je wilt gooi ik mn facebook wel
Zo'n spaanse achterlijke site.
Als ik nep was haf ik wel een mooier meisje uitgekozen hoor
Serieus. Ik ga mn facebook sturen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die post is uit 2010, je verouderd niet? Of was dat toen je 13 was?
is goed Geef je facebook dan.dan stuur ik je een pb en moet je antwoorden om te bewijzen dat t jouw account is. De foto van die spaanse site is mooi wel vier jaar oud.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Whahah kom op. Geloof je dat echt.als je wilt gooi ik mn facebook wel
Zo'n spaanse achterlijke site.
Als ik nep was haf ik wel een mooier meisje uitgekozen hoor
okquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Serieus. Ik ga mn facebook sturen.
Snap niet eens waarom ik het ga bewijzen. Dat is een virus site ofzo ey
waar is jouw foto dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is goed Geef je facebook dan.dan stuur ik je een pb en moet je antwoorden om te bewijzen dat t jouw account is. De foto van die spaanse site is mooi wel vier jaar oud.
Als ze fake is heeft ze het wel heel groots opgezet inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Slaap zak en madeliefff zeggen zo wel of ik t echt ben of niet
ik heb gekeken, maar ik kan je nergens een bericht sturen om te testen of het jouw fb is omdat je dat hebt afgeschermd, hoe kan slaapzak jou dan wle iets sturen...is het jouw kloon slaapzakkiequote:
Stuur jouw fb dan stuur ik een bericht. Er staat ergens een knop met bericht of message.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb gekeken, maar ik kan je nergens een bericht sturen om te testen of het jouw fb is omdat je dat hebt afgeschermd, hoe kan slaapzak jou dan wle iets sturen...is het jouw kloon slaapzakkie![]()
zet dan je privacyinstellingen even zo dat ik je een privebericht kan sturen als jij het wel bent dje dje
prima, je snapt dat dit een kloonaccount is, ik ga natuurlijk niet mijn echte facebook sturenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Stuur jouw fb dan stuur ik een bericht. Er staat ergens een knop met bericht of message.
Nog steeds twijfelachtigquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:50 schreef madeliefff het volgende:
oke ze heeft idd geantwoord op facebook, dus ze zou echt kunnen zijn.
tja sommige mensen gaan ver op het internet, maar ik denk wel dat je echt bent.quote:
ik stuur niks door van mensenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
link van Djedje d'r facebook in DM graag
Ja sommige wel. Maar aan de ene kant zie ik het als ene compliment.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja sommige mensen gaan ver op het internet, maar ik denk wel dat je echt bent.
Nope... ik ben betrouwbaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
link van Djedje d'r facebook in DM graag
ja daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:55 schreef DjeDje het volgende:
Want waarschijnlijk als ik volgens jullie een "lelijke autist" had gebruikt had ik echt geweest
hihiquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zijn mensen altijd zo druk met of vrouwelijke accounts hier wel of niet echt zijn?
Ook al zijn ze soms niet echt heb ik toch al gefapt, laat mij lekker in de illusie.
Ey dushi.quote:
Anna is geen kloon ik heb naaktfoto's van haar en haar Facebook die ze speciaal voor mij heeft gemaakt ja? Verder camsexen we ook soms via Skype.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anna is geen kloon ik heb naaktfoto's van haar en haar Facebook die ze speciaal voor mij heeft gemaakt ja? Verder camsexen we ook soms via Skype.
do i look stupidquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anna is geen kloon ik heb naaktfoto's van haar en haar Facebook die ze speciaal voor mij heeft gemaakt ja? Verder camsexen we ook soms via Skype.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee je ziet er heel slim uit en ik zou nooit durven liegen tegen je.quote:
Oeh doe je ook rollenspellen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben wie jij wilt dat ik ben
yvonne dusquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben wie jij wilt dat ik ben
Als my little pony???quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:10 schreef DjeDje het volgende:
Ik zou best wel een keer willen LARPen. Dat lijkt me zo geweldig.
Lijkt mij geen reet aan, ik snap niet hoe een volwassene dat serieus kan doen ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:10 schreef DjeDje het volgende:
in het weekeind ben ik altijd Pinky Piequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:11 schreef Catkiller het volgende:
Dat is wel zonde ik ben een groot MLP fan, heb er net nog twee gekocht, Pinky Pie en Fluttershy.
En dan met Harry Potterquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:10 schreef DjeDje het volgende:
ohquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij geen reet aan, ik snap niet hoe een volwassene dat serieus kan doen ook.
OMG jaaaaquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:12 schreef richolio het volgende:
[..]
En dan met Harry PotterMaar dat gaat zo moeilijk, want dat kan je niet echt nadoen
Zwerkbal.... En ik heb een lichtelijke hekel aan Harry Potter, kan je nagaan.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:14 schreef richolio het volgende:
[..]zwerkbal*
Of nou ja, quidditch natuurlijk
Harry Potter is baas jonguh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwerkbal.... En ik heb een lichtelijke hekel aan Harry Potter, kan je nagaan.
Helaas is magie niet echt en kunnen ballen niet vliegen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]![]()
Alsnog. Zie het voor je! Rennen met bezems. Want ja, vliegen kan niet..
Meh, zo kinderlijk. Op het einde werd dat natuurlijk wel stukken minder.quote:
Als je ze gooit wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Helaas is magie niet echt en kunnen ballen niet vliegen.
Je groeit ook met de personages mee he. Net als toy story.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meh, zo kinderlijk. Op het einde werd dat natuurlijk wel stukken minder.
S_Z = DjeDje toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet jij waar slaapzak isik las dat hij lag te kwijlen in bed
djedje is zijn magnum opus, jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
S_Z heeft 403434923 klonen, maar djedje is echt
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:42 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
djedje is zijn magnun opus, ja
quote:
Geen idee! Misschien heeft ie een kater van gisterenn..quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet jij waar slaapzak isik las dat hij lag te kwijlen in bed
Was 'ie weer dronken?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geen idee! Misschien heeft ie een kater van gisterenn..
wat is een magnun opus?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:42 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
djedje is zijn magnun opus, ja
Oh oh oh!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jajoh, die stomme kerstborrels tegenwoordig!
Lekker heel de dag slapen. Lekker toch!?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh oh oh!
Ik lag vannacht voor pampus
Nacht. Ben sinds 12 uit bed, moet eerst m'n ouders whatsappen want ik kan mezelf niet eens aankledenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lekker heel de dag slapen. Lekker toch!?
Zal ik helpen ahahquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nacht. Ben sinds 12 uit bed, moet eerst m'n ouders whatsappen want ik kan mezelf niet eens aankleden
Ik weet dat het kut is, maar ik moest een beetje lachenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nacht. Ben sinds 12 uit bed, moet eerst m'n ouders whatsappen want ik kan mezelf niet eens aankleden
Leedvermaak beste vermaak, hč.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik weet dat het kut is, maar ik moest een beetje lachen
Maar ik weet dat je er snel weer bovenop komt!
Pff.. Dus met de feestdagen doe je niet veel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leedvermaak beste vermaak, hč.
Nja, als de hechtingen eruit zijn gaat het hopelijk beter. 13 dagen als het goed is nog.
Niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Pff.. Dus met de feestdagen doe je niet veel?
Dit lijkt op nikonloverquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als dat komt door de operatie dan is dat best kut..
WORDT IKquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef DjeDje het volgende:
MAAR WAAROM WORDT IK VERGELEKEN MET HEM !? NIEMAND W8KT ZEGGEN WIE HIJ WAS EN WAT HIJ DEED.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
komt door te veel emotie op dit moment. Laat het.
Kusje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had op je gestemd, maar ik denk dat ik het gewoon ga weg halen.
Spoken bestaan niet.quote:
whut?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:43 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
nee, maar ik weet wel waar hij werkt
Iedereen weet dat je de portier bent voor Anna haar kamertje.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zeg vaak; ik leef dus het gaat goed
O dat had ik allang vergeven hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oh mijn onderschrift...
Die moet ik weer aanpassen ja... ik was laatst toch voor Hoink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O dat had ik allang vergeven hoor.Beter zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verder vertellen hoor![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Beter zo?
Niet verder vertellen hoor
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Beter zo?
Niet verder vertellen hoor
Is dat een mooi kerstcadeautje voor jequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Moeilijk doen om 20 euro.
BRADDIE
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Is dat een mooi kerstcadeautje voor je
Hey Hermann alles goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben ff een avondje en ochtend niet in KLB en we zijn alweer 3 topics verder, doe eens een beetje rustig joh
ahwquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
godver ik zie nu pas dat er een tussenstand is
ctrl + f Der_Mann
0 van 0 resultaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja hoor, massaal room 101quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
ik probeer nu uiteraard zielig te doen zodat andere mensen nog op mij stemmen
hihiquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jongen waarom verklap je mijn spoiler, sommige mensen klikken die niet eens aan
Waarquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
godver ik zie nu pas dat er een tussenstand is
ctrl + f Der_Mann
0 van 0 resultaten
Awh ik voel met je meequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
kansen om te winnen nog meer verpest
meest empatische user my ass
In de OP, in de spoiler.quote:
Is hij terug?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:57 schreef DjeDje het volgende:
Iedereen zit natuurlijk in braddies topic ;')
Ik kijk altijd save the last dancequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:58 schreef deadprez het volgende:
Films onderverdelen in mannen- en vrouwenfilms
Nooit van gehoord. Is het flauwe humor, want daar houd ik wel van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:54 schreef DjeDje het volgende:
Ik ging een film kijken, How to be a man. En natuurlijk had ik kunnen verwachten dat dit echt een mannen film zou zijn. Maar dit..![]()
Denk wel wat voor jullie.
Dit is behoorlijk mannelijk hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:58 schreef deadprez het volgende:
aight ff lezenquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.
KLB / Moeilijk doen om 20 euro.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is het flauwe humor, want daar houd ik wel van.
Ga jij op oudejaarsdag met je dronken schedel stemmen tellen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het er om spant natuurlijk.
Ik heb hardop moeten lachen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
de categorie voor beste mod kan nog alle kanten op
Deadline is 28 december 00.00. Ik zit met Oudjaar in London, dus ik kan alleen de 29ste nog tellen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga jij op oudejaarsdag met je dronken schedel stemmen tellen?
Is het gen idee om de deadline duidelijker te omschrijven?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het er om spant natuurlijk.
Kan gewoon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:58 schreef deadprez het volgende:
Zo. Nou. Dan valt het nieuwe jaar voor jou een uur later.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deadline is 28 december 00.00. Ik zit met Oudjaar in London, dus ik kan alleen de 29ste nog tellen.
'meer voor mannen'quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is die film zoals het programma "meer voor mannen" op RTL7?
Dat valt meer onder actie. Deze film meer comedy.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is die film zoals het programma "meer voor mannen" op RTL7?
Klinkt fout jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
'meer voor mannen'klinkt echt als iets voor onzekere kasthomo's
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt fout ja. Zag laatst dat programma 'nog meer voor mannen', dat was zo tenenkrommend dat ik hem maar over heb gezet.
Nog meer voor mannen, dat heb ik opgespaard en krijg jij vanavond, harig beertje van me.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]geen aantekeningen maken bij zoiets
godverdomme ik werd hardquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog meer voor mannen, dat heb ik opgespaard en krijg jij vanavond, harig beertje van me.
lolquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt fout ja. Zag laatst dat programma 'nog meer voor mannen', dat was zo tenenkrommend dat ik hem maar over heb gezet.
Had inderdaad ook een keer zoiets op tv, hete ook echt 'mannentv' ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Speciaal plekje in het hart voor de knappe man, met - helaas nu niet meer - snor natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mijn naam nog ergens in een lijstje terecht komt, ik heb jaren in zowat alle lijstjes gestaan, het lijkt soms wel alsof iedereen bgtje is vergeetje.
ik zie je alleen in FBquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mijn naam nog ergens in een lijstje terecht komt, ik heb jaren in zowat alle lijstjes gestaan, het lijkt soms wel alsof iedereen bgtje is vergeetje.
Iedereen beseft nu gewoon dat je geen troll bent maar echt een mongool.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Actie?.. Heb je het ooit gezien?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat valt meer onder actie. Deze film meer comedy.
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 15:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Actie?.. Heb je het ooit gezien?
Jij dingt iig wel mee naar een van de negatieve plaatsingen wat mij betreftquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen beseft nu gewoon dat je geen troll bent maar echt een mongool.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
'meer voor mannen'klinkt echt als iets voor onzekere kasthomo's
quote:
Harde waarheid dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen beseft nu gewoon dat je geen troll bent maar echt een mongool.
Ik krijg er echt plaatsvervangende schaamte van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik moet daar af en toe wel om lachen hoor![]()
Klopt, je kan heel de 28ste nog stemmen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Is het gen idee om de deadline duidelijker te omschrijven?
Dus 28 december 0:00 uur ofzo? want nu zou je kunnen denkne dat je nog heel de 28e kan stemmen
Nederlandse of Engelse tijd?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klopt, je kan heel de 28ste nog stemmen.
Wat moet hij er aan gaan doen dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef hoink581 het volgende:
Ik hoop trouwens dat Netsplitter echt wat gaat doen aan die KLB SC.
Wat heeft iedereen het toch druk daarmee tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat moet hij er aan gaan doen dan?
Na deze periode gaan jullie daar weer heen. Jullie zijn niet van suiker en daarnaast, ze zijn echt niet zo verkeerd daar hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef hoink581 het volgende:
Post er eens voor de grapquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat moet hij er aan gaan doen dan?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
ze zijn echt niet zo verkeerd daar hoor.
Ja weet ik maar wat moet hij gaan doen, iedereen een note geven ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Post er eens voor de grapHet is zo'n inteelt groep dat je er niet eens wil posten
Je moet je bek houden over 2NutZ man.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daar zit die kerel met zo'n vechtende bal als plaatje toch de hele dag infantiel te doen?
Ben je daar ooit geweest zonder blauwe kleur? Ze kunnen daar niet eens echt met elkaar overweg volgens mij, laat staan met "buitenstaanders".quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na deze periode gaan jullie daar weer heen. Jullie zijn niet van suiker en daarnaast, ze zijn echt niet zo verkeerd daar hoor.
Die vent is altijd ongesteld volgens mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daar zit die kerel met zo'n vechtende bal als plaatje toch de hele dag infantiel te doen?
het zal allemaal welquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet je bek houden over 2NutZ man.
Valt reuze mee. In het begin zijn ze wat knorrig, veranderingen en alles wat daarmee samenhangt natuurlijk, maar op lange termijn valt alles reuze mee. Zelfs 2 harige, zeer kleine, nootjes.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die vent is altijd ongesteld volgens mij.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet je bek houden over 2NutZ man.
2nutz adorerenquote:
Voelt een beetje als een deja vu dit. Het gebrek aan migratie naar de SC spreekt w.m.b. boekdelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Valt reuze mee. In het begin zijn ze wat knorrig, veranderingen en alles wat daarmee samenhangt natuurlijk, maar op lange termijn valt alles reuze mee. Zelfs 2 harige, zeer kleine, nootjes.
Sarcasme druipt er vanaf gelukkig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een kerel is dat, zo veel levenswijsheid.
De CRE SC is nog beschikbaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
SC is geen optie, paar keer geprobeerd, maar daar kom je niet tussen
Komen weer quotes aan. Neem ik jullie weer gezellig mee. Net een schoolreisje, alleen zonder bus om je in te verstoppen als jullie weer opgehaald worden door moeders en vaders.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een deja vu dit. Het gebrek aan migratie naar de SC spreekt w.m.b. boekdelen.
Ik trap daar niet meer in. KLB begint een beetje een aft in je mond te worden, altijd hetzelfde, je blijft er een beetje aanzitten terwijl je weet dat het daar helemaal niks mee opschiet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komen weer quotes aan. Neem ik jullie weer gezellig mee. Net een schoolreisje, alleen zonder bus om je in te verstoppen als jullie weer opgehaald worden door moeders en vaders.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik trap daar niet meer in. KLB begint een beetje een aft in je mond te worden, altijd hetzelfde, je blijft er een beetje aanzitten terwijl je weet dat het daar helemaal niks mee opschiet.
Ook jij gaat mee. Vrijwillig of in een nekklem.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik trap daar niet meer in. KLB begint een beetje een aft in je mond te worden, altijd hetzelfde, je blijft er een beetje aanzitten terwijl je weet dat het daar helemaal niks mee opschiet.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar zal het wel weer op uitlopen jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook jij gaat mee. Vrijwillig of in een nekklem.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een drama om niets eigenlijks
Frank.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Na deze periode gaan jullie daar weer heen. Jullie zijn niet van suiker en daarnaast, ze zijn echt niet zo verkeerd daar hoor.
Dat is het voordeel van zo'n boeren ecto, mag dan zeer erudiet zijn, maar als het moet gaat voederbieteltje gewoon onder mijn arm mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar zal het wel weer op uitlopen ja.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Valt reuze mee. In het begin zijn ze wat knorrig, veranderingen en alles wat daarmee samenhangt natuurlijk, maar op lange termijn valt alles reuze mee. Zelfs 2 harige, zeer kleine, nootjes.
Ik heb jullie weleens vaker meegenomen naar de SC. Ging prima.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Frank.![]()
Nu moet je zelf eens gaan posten zonder dat je mod bent.
Opvallend was wel dat de users die normaliter in de SC zitten er op dat moment niet waren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb jullie weleens vaker meegenomen naar de SC. Ging prima.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
Joh over die SC
Bijna elk topic hier verzandt in SC
Zeker als er een bepaalde groep mensen in gaat posten
Precies. Jullie vullen wat dat betreft een lacune op. Jullie zijn er vooral 's avonds wat later.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Opvallend was wel dat de users die normaliter in de SC zitten er op dat moment niet waren.
Exact, daarom is die nachtbaggerreeks die 's avonds weer z'n weg naar boven vindt lang zo hinderlijk niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies. Jullie vullen wat dat betreft een lacune op. Jullie zijn er vooral 's avonds wat later.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb jullie weleens vaker meegenomen naar de SC. Ging prima.
Frank, als meeposten in de SC een goed idee was, dan zat iedereen er nu al. Waar zijn we een jaar later? Juist. En aan onze goede wil ligt het niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:54 schreef voederbietel het volgende:
Opvallend was wel dat de users die normaliter in de SC zitten er op dat moment niet waren.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
En aan onze goede wil ligt het niet.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Exact, daarom is die nachtbaggerreeks die 's avonds weer z'n weg naar boven vindt lang zo hinderlijk niet.
Het gaat er gewoon om dat niet in ieder topic een SC onstaat zoals deze. Maar goed, volgens mij weten jullie dat zelf ook wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Frank, als meeposten in de SC een goed idee was, dan zat iedereen er nu al. Waar zijn we een jaar later? Juist. En aan onze goede wil ligt het niet.
Ik ga nog liever naar de R&P SC, daar werd ik laatst wel met open armen ontvangen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er gewoon om dat niet in ieder topic een SC onstaat zoals deze. Maar goed, volgens mij weten jullie dat zelf ook wel.
Dreigt dat te veranderen dan nemen we jullie mee naar de KLB SC. Niets meer en niets minder.
Ja, Frank. Dat was allang duidelijk en daar gaat het ook gewoon niet om. Wat mij betreft worden dan gewoon alle SC's dichtgejankt, want met z'n allen in 1 SC is blijkbaar onmogelijk. De users die in de SC komen die posten nooit in andere topics van KLB.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gaat er gewoon om dat niet in ieder topic een SC onstaat zoals deze. Maar goed, volgens mij weten jullie dat zelf ook wel.
Dreigt dat te veranderen dan nemen we jullie mee naar de KLB SC. Niets meer en niets minder.
kan...sloos dat mensen dat doen idd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef DjeDje het volgende:
Wel fijn dat jullie hier niet met kk/kanker "schelden".
"godkk mi gado wat een kneus" lees je daar wel vaakquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef DjeDje het volgende:
Alles is mogelijk. christina dinges, mortaxx, het waren ook geen SC'ers maar uiteindelijk wel. Als je gewoon normaal doet dan is er niets aan de hand. Bovendien, jullie zijn niet van suiker geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, Frank. Dat was allang duidelijk en daar gaat het ook gewoon niet om. Wat mij betreft worden dan gewoon alle SC's dichtgejankt, want met z'n allen in 1 SC is blijkbaar onmogelijk. De users die in de SC komen die posten nooit in andere topics van KLB.
Lijkt me niet dat het een voorwaarde moet zijn voor participatie in een SC dat je je mengt in de schijt stroom die KLB vormt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, Frank. Dat was allang duidelijk en daar gaat het ook gewoon niet om. Wat mij betreft worden dan gewoon alle SC's dichtgejankt, want met z'n allen in 1 SC is blijkbaar onmogelijk. De users die in de SC komen die posten nooit in andere topics van KLB.
Niet van suiker zijn is nog iets anders dan expres in een SC gaan posten met users die jij niet leuk vindt en die jou ook niet leuk vinden. We heten niet allemaal Jezus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. christina dinges, mortaxx, het waren ook geen SC'ers maar uiteindelijk wel. Als je gewoon normaal doet dan is er niets aan de hand. Bovendien, jullie zijn niet van suiker geloof ik.
Wat doe je dan in de SC van dat subforum? Ga je toch lekker msn-en.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef voederbietel het volgende:
Lijkt me niet dat het een voorwaarde moet zijn voor participatie in een SC dat je je mengt in de schijt stroom die KLB vormt.
Ja dat vind ik ook kk gaafquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef DjeDje het volgende:
Niet zo zeuren voederbietel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet van suiker zijn is nog iets anders dan expres in een SC gaan posten met users die jij niet leuk vindt en die jou ook niet leuk vinden. We heten niet allemaal Jezus.
Wat doe je dan in de verkapte SC van dat subforum? Ga toch lekker msn-en.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de SC van dat subforum? Ga je toch lekker msn-en.
ik wilde hetzelfde zeggen maar toen dacht ik ''nee, too obvious''quote:
Wil je vechten? Met je recalcitrant gezeur. Kom dan, met je vuile aardekluwen klauwen. Pets ik je zo op je neus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de verkapte SC van dat subforum? Ga toch lekker msn-en.
Ik zeur geenszins. Het maakt mij geen reet uit verder. Maar dat gedoe dat de SC best wel leuk is, Frank plsquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren voederbietel.
Sinds ik weer actief ben als arbeider ben ik weer in beast mode dus ik zou een beetje oppassen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je vechten? Met je recalcitrant gezeur. Kom dan, met je vuile aardekluwen klauwen. Pets ik je zo op je neus.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
Ik zeur geenszins. Het maakt mij geen reet uit verder. Maar dat gedoe dat de SC best wel leuk is, Frank pls. Die is niet leuk voor users die er volgens de SC niet bij horen en die wordt ook niet leuk voor users die er volgens de SC niet bij horen.
IS GEWOON NIET MOGELIJKquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom is een tweede slowchat eigenlijk zo'n groot probleem?
Gewoon posten en niet zaniken. Het wordt vanzelf leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zeur geenszins. Het maakt mij geen reet uit verder. Maar dat gedoe dat de SC best wel leuk is, Frank pls. Die is niet leuk voor users die er volgens de SC niet bij horen en die wordt ook niet leuk voor users die er volgens de SC niet bij horen.
Ik heb zo mijn talentenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het niveau daalt gelijk, bedankt sz
Ik djoek je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
Sinds ik weer actief ben als arbeider ben ik weer in beast mode dus ik zou een beetje oppassen.
Ja, was dus even kijken in dat topic toen deze gesloten werd. Ntm oid kwam wel aardig over, er zijn dr een paar. Maar de rest... Die nemen het woord "bagger" wel serieus. En beetje respectloos wordt er gepraat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
"godkk mi gado wat een kneus" lees je daar wel vaak
Waarom kun je wat wij zeggen nu niet gewoon accepteren Frank. Dit experiment duurt al een jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon posten en niet zaniken. Het wordt vanzelf leuk.
Ik kan oprecht zeggen dat ik m'n best gedaan heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon posten en niet zaniken. Het wordt vanzelf leuk.
Modus is ook wel oké.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, was dus even kijken in dat topic toen deze gesloten werd. Ntm oid kwam wel aardig over, er zijn dr een paar. Maar de rest... Die nemen het woord "bagger" wel serieus. En beetje respectloos wordt er gepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |