"godkk mi gado wat een kneus" lees je daar wel vaakquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef DjeDje het volgende:
Wel fijn dat jullie hier niet met kk/kanker "schelden".
Alles is mogelijk. christina dinges, mortaxx, het waren ook geen SC'ers maar uiteindelijk wel. Als je gewoon normaal doet dan is er niets aan de hand. Bovendien, jullie zijn niet van suiker geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, Frank. Dat was allang duidelijk en daar gaat het ook gewoon niet om. Wat mij betreft worden dan gewoon alle SC's dichtgejankt, want met z'n allen in 1 SC is blijkbaar onmogelijk. De users die in de SC komen die posten nooit in andere topics van KLB.
Lijkt me niet dat het een voorwaarde moet zijn voor participatie in een SC dat je je mengt in de schijt stroom die KLB vormt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, Frank. Dat was allang duidelijk en daar gaat het ook gewoon niet om. Wat mij betreft worden dan gewoon alle SC's dichtgejankt, want met z'n allen in 1 SC is blijkbaar onmogelijk. De users die in de SC komen die posten nooit in andere topics van KLB.
Niet van suiker zijn is nog iets anders dan expres in een SC gaan posten met users die jij niet leuk vindt en die jou ook niet leuk vinden. We heten niet allemaal Jezus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. christina dinges, mortaxx, het waren ook geen SC'ers maar uiteindelijk wel. Als je gewoon normaal doet dan is er niets aan de hand. Bovendien, jullie zijn niet van suiker geloof ik.
Wat doe je dan in de SC van dat subforum? Ga je toch lekker msn-en.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef voederbietel het volgende:
Lijkt me niet dat het een voorwaarde moet zijn voor participatie in een SC dat je je mengt in de schijt stroom die KLB vormt.
Ja dat vind ik ook kk gaafquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef DjeDje het volgende:
Wel fijn dat jullie hier niet met kk/kanker "schelden".
Niet zo zeuren voederbietel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet van suiker zijn is nog iets anders dan expres in een SC gaan posten met users die jij niet leuk vindt en die jou ook niet leuk vinden. We heten niet allemaal Jezus.
Wat doe je dan in de verkapte SC van dat subforum? Ga toch lekker msn-en.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de SC van dat subforum? Ga je toch lekker msn-en.
ik wilde hetzelfde zeggen maar toen dacht ik ''nee, too obvious''quote:
Wil je vechten? Met je recalcitrant gezeur. Kom dan, met je vuile aardekluwen klauwen. Pets ik je zo op je neus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de verkapte SC van dat subforum? Ga toch lekker msn-en.
Ik zeur geenszins. Het maakt mij geen reet uit verder. Maar dat gedoe dat de SC best wel leuk is, Frank plsquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren voederbietel.
Sinds ik weer actief ben als arbeider ben ik weer in beast mode dus ik zou een beetje oppassen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je vechten? Met je recalcitrant gezeur. Kom dan, met je vuile aardekluwen klauwen. Pets ik je zo op je neus.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
Ik zeur geenszins. Het maakt mij geen reet uit verder. Maar dat gedoe dat de SC best wel leuk is, Frank pls. Die is niet leuk voor users die er volgens de SC niet bij horen en die wordt ook niet leuk voor users die er volgens de SC niet bij horen.
IS GEWOON NIET MOGELIJKquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom is een tweede slowchat eigenlijk zo'n groot probleem?
Gewoon posten en niet zaniken. Het wordt vanzelf leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zeur geenszins. Het maakt mij geen reet uit verder. Maar dat gedoe dat de SC best wel leuk is, Frank pls. Die is niet leuk voor users die er volgens de SC niet bij horen en die wordt ook niet leuk voor users die er volgens de SC niet bij horen.
Ik heb zo mijn talentenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het niveau daalt gelijk, bedankt sz
Ik djoek je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
Sinds ik weer actief ben als arbeider ben ik weer in beast mode dus ik zou een beetje oppassen.
Ja, was dus even kijken in dat topic toen deze gesloten werd. Ntm oid kwam wel aardig over, er zijn dr een paar. Maar de rest... Die nemen het woord "bagger" wel serieus. En beetje respectloos wordt er gepraat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
"godkk mi gado wat een kneus" lees je daar wel vaak
Waarom kun je wat wij zeggen nu niet gewoon accepteren Frank. Dit experiment duurt al een jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon posten en niet zaniken. Het wordt vanzelf leuk.
Ik kan oprecht zeggen dat ik m'n best gedaan heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon posten en niet zaniken. Het wordt vanzelf leuk.
Modus is ook wel oké.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, was dus even kijken in dat topic toen deze gesloten werd. Ntm oid kwam wel aardig over, er zijn dr een paar. Maar de rest... Die nemen het woord "bagger" wel serieus. En beetje respectloos wordt er gepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |