quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik trap daar niet meer in. KLB begint een beetje een aft in je mond te worden, altijd hetzelfde, je blijft er een beetje aanzitten terwijl je weet dat het daar helemaal niks mee opschiet.
Daar zal het wel weer op uitlopen jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook jij gaat mee. Vrijwillig of in een nekklem.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een drama om niets eigenlijks
Frank.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Na deze periode gaan jullie daar weer heen. Jullie zijn niet van suiker en daarnaast, ze zijn echt niet zo verkeerd daar hoor.
Dat is het voordeel van zo'n boeren ecto, mag dan zeer erudiet zijn, maar als het moet gaat voederbieteltje gewoon onder mijn arm mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar zal het wel weer op uitlopen ja.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Valt reuze mee. In het begin zijn ze wat knorrig, veranderingen en alles wat daarmee samenhangt natuurlijk, maar op lange termijn valt alles reuze mee. Zelfs 2 harige, zeer kleine, nootjes.
Ik heb jullie weleens vaker meegenomen naar de SC. Ging prima.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Frank.![]()
Nu moet je zelf eens gaan posten zonder dat je mod bent.
Opvallend was wel dat de users die normaliter in de SC zitten er op dat moment niet waren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb jullie weleens vaker meegenomen naar de SC. Ging prima.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
Joh over die SC
Bijna elk topic hier verzandt in SC
Zeker als er een bepaalde groep mensen in gaat posten
Precies. Jullie vullen wat dat betreft een lacune op. Jullie zijn er vooral 's avonds wat later.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Opvallend was wel dat de users die normaliter in de SC zitten er op dat moment niet waren.
Exact, daarom is die nachtbaggerreeks die 's avonds weer z'n weg naar boven vindt lang zo hinderlijk niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies. Jullie vullen wat dat betreft een lacune op. Jullie zijn er vooral 's avonds wat later.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb jullie weleens vaker meegenomen naar de SC. Ging prima.
Frank, als meeposten in de SC een goed idee was, dan zat iedereen er nu al. Waar zijn we een jaar later? Juist. En aan onze goede wil ligt het niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:54 schreef voederbietel het volgende:
Opvallend was wel dat de users die normaliter in de SC zitten er op dat moment niet waren.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
En aan onze goede wil ligt het niet.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Exact, daarom is die nachtbaggerreeks die 's avonds weer z'n weg naar boven vindt lang zo hinderlijk niet.
Het gaat er gewoon om dat niet in ieder topic een SC onstaat zoals deze. Maar goed, volgens mij weten jullie dat zelf ook wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Frank, als meeposten in de SC een goed idee was, dan zat iedereen er nu al. Waar zijn we een jaar later? Juist. En aan onze goede wil ligt het niet.
Ik ga nog liever naar de R&P SC, daar werd ik laatst wel met open armen ontvangen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er gewoon om dat niet in ieder topic een SC onstaat zoals deze. Maar goed, volgens mij weten jullie dat zelf ook wel.
Dreigt dat te veranderen dan nemen we jullie mee naar de KLB SC. Niets meer en niets minder.
Ja, Frank. Dat was allang duidelijk en daar gaat het ook gewoon niet om. Wat mij betreft worden dan gewoon alle SC's dichtgejankt, want met z'n allen in 1 SC is blijkbaar onmogelijk. De users die in de SC komen die posten nooit in andere topics van KLB.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gaat er gewoon om dat niet in ieder topic een SC onstaat zoals deze. Maar goed, volgens mij weten jullie dat zelf ook wel.
Dreigt dat te veranderen dan nemen we jullie mee naar de KLB SC. Niets meer en niets minder.
kan...sloos dat mensen dat doen idd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:59 schreef DjeDje het volgende:
Wel fijn dat jullie hier niet met kk/kanker "schelden".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |