Wat moet hij er aan gaan doen dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef hoink581 het volgende:
Ik hoop trouwens dat Netsplitter echt wat gaat doen aan die KLB SC.
Wat heeft iedereen het toch druk daarmee tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat moet hij er aan gaan doen dan?
Na deze periode gaan jullie daar weer heen. Jullie zijn niet van suiker en daarnaast, ze zijn echt niet zo verkeerd daar hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef hoink581 het volgende:
Post er eens voor de grapquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat moet hij er aan gaan doen dan?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
ze zijn echt niet zo verkeerd daar hoor.
Ja weet ik maar wat moet hij gaan doen, iedereen een note geven ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Post er eens voor de grapHet is zo'n inteelt groep dat je er niet eens wil posten
Je moet je bek houden over 2NutZ man.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daar zit die kerel met zo'n vechtende bal als plaatje toch de hele dag infantiel te doen?
Ben je daar ooit geweest zonder blauwe kleur? Ze kunnen daar niet eens echt met elkaar overweg volgens mij, laat staan met "buitenstaanders".quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na deze periode gaan jullie daar weer heen. Jullie zijn niet van suiker en daarnaast, ze zijn echt niet zo verkeerd daar hoor.
Die vent is altijd ongesteld volgens mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daar zit die kerel met zo'n vechtende bal als plaatje toch de hele dag infantiel te doen?
het zal allemaal welquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet je bek houden over 2NutZ man.
Valt reuze mee. In het begin zijn ze wat knorrig, veranderingen en alles wat daarmee samenhangt natuurlijk, maar op lange termijn valt alles reuze mee. Zelfs 2 harige, zeer kleine, nootjes.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die vent is altijd ongesteld volgens mij.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet je bek houden over 2NutZ man.
2nutz adorerenquote:
Voelt een beetje als een deja vu dit. Het gebrek aan migratie naar de SC spreekt w.m.b. boekdelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Valt reuze mee. In het begin zijn ze wat knorrig, veranderingen en alles wat daarmee samenhangt natuurlijk, maar op lange termijn valt alles reuze mee. Zelfs 2 harige, zeer kleine, nootjes.
Sarcasme druipt er vanaf gelukkig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een kerel is dat, zo veel levenswijsheid.
De CRE SC is nog beschikbaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
SC is geen optie, paar keer geprobeerd, maar daar kom je niet tussen
Komen weer quotes aan. Neem ik jullie weer gezellig mee. Net een schoolreisje, alleen zonder bus om je in te verstoppen als jullie weer opgehaald worden door moeders en vaders.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een deja vu dit. Het gebrek aan migratie naar de SC spreekt w.m.b. boekdelen.
Ik trap daar niet meer in. KLB begint een beetje een aft in je mond te worden, altijd hetzelfde, je blijft er een beetje aanzitten terwijl je weet dat het daar helemaal niks mee opschiet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komen weer quotes aan. Neem ik jullie weer gezellig mee. Net een schoolreisje, alleen zonder bus om je in te verstoppen als jullie weer opgehaald worden door moeders en vaders.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik trap daar niet meer in. KLB begint een beetje een aft in je mond te worden, altijd hetzelfde, je blijft er een beetje aanzitten terwijl je weet dat het daar helemaal niks mee opschiet.
Ook jij gaat mee. Vrijwillig of in een nekklem.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik trap daar niet meer in. KLB begint een beetje een aft in je mond te worden, altijd hetzelfde, je blijft er een beetje aanzitten terwijl je weet dat het daar helemaal niks mee opschiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |