Eens broeder, wat wij hebben moeten meemaken is nog erger dan vastzitten op Guantanamo bay.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef Skillstorm het volgende:
Dit kan toch niet.![]()
Gelukkig is het nu weer up, maar alsnog.....
Wauw, echt uniek dat je zoiets kunt. De rest van ons is vanuit een andere dimensie gereisd om te zien op welk tijdstip in onze dimensie FOK! weer up is. Nu kunnen we met een gerust hart weer teruggaan, want zo'n reis duurt anderhalf uur.quote:
EWat een fantasieeeeeeeequote:Op zaterdag 20 december 2014 04:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wauw, echt uniek dat je zoiets kunt. De rest van ons is vanuit een andere dimensie gereisd om te zien op welk tijdstip in onze dimensie FOK! weer up is. Nu kunnen we met een gerust hart weer teruggaan, want zo'n reis duurt anderhalf uur.
DjeDje de lieve schatquote:
De reis heeft 30 minuten vertraging.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wauw, echt uniek dat je zoiets kunt. De rest van ons is vanuit een andere dimensie gereisd om te zien op welk tijdstip in onze dimensie FOK! weer up is. Nu kunnen we met een gerust hart weer teruggaan, want zo'n reis duurt anderhalf uur.
Dit is niet met de NS via Utrecht Centraal over Den Bosch, nee, dit is een directe lijn van A naar B. Geen vertraging, niks.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:25 schreef Tassendief het volgende:
[..]
De reis heeft 30 minuten vertraging.
Viva... als je er een paar uur naar kijkt dan zie je het wel...quote:
Ik lig al een uur in bed, en waarschijnlijk slaap ik pas over een uur met mijn ritme.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn slaap ritme Is ook helemaal naar de poep
Lig echt net in bed pas.
Vakantie he.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:34 schreef KutMug het volgende:
[..]
Ik lig al een uur in bed, en waarschijnlijk slaap ik pas over een uur met mijn ritme.
FOK!kers hebben altijd vakantie toch?quote:
Wajong heb ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 05:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
FOK!kers hebben altijd vakantie toch?![]()
Beetje WAJONG, beetje slapen, beetje WoW, je moeder die eten komt brengen, kortom het goede leven.
Wajong is voor de echte bazen, uiteraard heb ik WAJONG.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wajong heb ik nietjij wel? WoW al 2 maanden gestopt
Lees A Song of Ice and Firequote:Op zaterdag 20 december 2014 05:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wajong is voor de echte bazen, uiteraard heb ik WAJONG.WoW heb ik nog nooit gespeeld, ik speel nooit computerspelletjes, ik lees en luister liever toespraken van Osho.
Ken ik niet, maar ik heb op wikipedia gekeken en duckduckgo en het ziet er interessant uit. Fantasieverhaal, maar ik houd wel van draken, elfjes, eenhoorns en zo.quote:
Gewoon zeggen dat je fulltime op Fok zit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:48 schreef LelijKnap het volgende:
Ik wil ook WAJONG. Waar haal je dat?
UWV. Er is altijd wel een UWV bij u in de buurt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:48 schreef LelijKnap het volgende:
A Song of Ice and Fire is niet alleen fantasy dat doen ze er juist heel weinig in om het leuk te houden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik heb op wikipedia gekeken en duckduckgo en het ziet er interessant uit. Fantasieverhaal, maar ik houd wel van draken, elfjes, eenhoorns en zo.
Ah, ik hoef niet eens te liegen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je fulltime op Fok zit.
Nee, ze begrijpen het wel als dit forum ter sprake komt. Iedereen die hier op zit zal het hard nodig hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ik hoef niet eens te liegen?
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ik hoef niet eens te liegen?
Ik was daar een tijd geleden coor het eerst. Op de ceerste verdieping: een trap en een lift. Verder niets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
UWV. Er is altijd wel een UWV bij u in de buurt.![]()
Een rekening hebben lopen op dit forum is voldoende om een WAJONG aan te vragen.
Top!quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, ze begrijpen het wel als dit forum ter sprake komt. Iedereen die hier op zit zal het hard nodig hebben.
Van alles denk ik, ken iemand die het ontvangt en zijn probleem Is dat hij een angststoornis heeft, faalangst maar dan 10000x erger.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Top!
Iets serieuzer tho, wat voor een psychische aandoeningen zorgen voor het in aanmerking komen tot?
Weet ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 06:13 schreef LelijKnap het volgende:
Jarenlang angstremmers geslikt. Is dat afdoende bewijs?
Google het zou ik zeggen. Ik denk dat jouw methode ook wel kan maar dat Is een beetje te eerlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:16 schreef LelijKnap het volgende:
Maar je gaat langs en zegt dan...Ik wil geld? Welke uitkering past bij mij?
Ah boetes.... Enige boete die ik ooit kreeg Was voor geen licht hebben op mijn fiets..... In de ochtend.... 15 euro, toen ik nog 14 Was, wat een honden die agenten die daar stonden zeg. Puur om scholieren aan te houden.quote:
Ga maar lopen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben nog altijd wakker, maar ik moet voor 15 uur mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker in het dorp hier, dat gaat niet lukken zo.
Ik wacht vandaag op een videokaart die ik ter vervanging krijg voor de kapotte videokaart die ik terug stuurde.quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben nog altijd wakker, maar ik moet voor 15 uur mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker in het dorp hier, dat gaat niet lukken zo.
Gamen is saai, vind ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik wacht vandaag op een videokaart die ik ter vervanging krijg voor de kapotte videokaart die ik terug stuurde.oh wat heb ik gamen en 3 monitoren gemist.
Tja, iedereen zijn hobby, jij een boerenlul, ik een stadsjochie, andere opvoeding etcquote:Op zaterdag 20 december 2014 06:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gamen is saai, vind ik.![]()
Wel eens geprobeerd, maar ik vind er niets aan.
Dat klopt wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, iedereen zijn hobby, jij een boerenlul, ik een stadsjochie, andere opvoeding etc
Ik houd helemaal niet van die dingen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Ik houd van in de wei bivakkeren, fietsen, fierljeppen (in de simmer), zwemmen, schaatsen (it giet oan), filosoferen, bessen en aardbeien zoeken in de herfst, tekenen, kamperen, wandelen, met bomen praten, vogels kijken en soms urenlang gewoon in een weiland staan en kijken naar de sterren, de zon, de maan, de vogels, eekhoorntjes in de bomen.
Dus deze zin heb je ongeveer 3 uur geleden geformuleerd?quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:14 schreef madeliefff het volgende:
Ik denk toch drie uur over 1 zin na dus had er niet echt last van
antwoord volgt over drie uurquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus deze zin heb je ongeveer 3 uur geleden geformuleerd?
Eigenlijk viel ik in slaap en werd ik toevallig nadat fok het weer deed wakker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
DjeDje de lieve schat
wacht gewoon drie uur lang
voordat FOK! weer up is
Dit rijmt voor geen meter
kan me ook niet schelen.
Wie?quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wajong is voor de echte bazen, uiteraard heb ik WAJONG.WoW heb ik nog nooit gespeeld, ik speel nooit computerspelletjes, ik lees en luister liever toespraken van Osho.
Hier, kan je nog meer foto's vinden van de meid in je fobo:quote:
Moet je wel een goede gemeente uitzoeken, sommige zijn socialer dan anderen volgens mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:48 schreef LelijKnap het volgende:
Dat is gewoon creepy.. Ik ben echtquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier, kan je nog meer foto's vinden van de meid in je fobo:
http://www.gsmspain.com/f(...)firefox-guardan.html
gr gr Ivo O
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
gr gr Ivo O
Verhuizen in de hoop dan maar?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Moet je wel een goede gemeente uitzoeken, sommige zijn socialer dan anderen volgens mij.
haha ontmaskerdquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is gewoon creepy.. Ik ben echt
Ah joh, Annabel93 is ook zo vaak ontmaskerd, gewoon deze kloon een paar jaar parkeren en dan is ie weer zo goed als nieuwquote:
Creepy?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is gewoon creepy.. Ik ben echt
Slaap zak en madeliefff zeggen zo wel of ik t echt ben of nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Creepy?
Ik denk eerder dat jij creepy bent.
Als ze fake is heeft ze het wel heel groots opgezet inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Slaap zak en madeliefff zeggen zo wel of ik t echt ben of niet
Ja want als iets op facebook staat, dan is het de waarheid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ze fake is heeft ze het wel heel groots opgezet inderdaad
Ik heb haar facebook gezien en ze antwoord terug
Ik kan me ook weer niet voorstellen dat je al 4 jaar en FB account hebt om een troll op FOK! te creeren
Dus ik zeg, ze is echt
Dan toch nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want als iets op facebook staat, dan is het de waarheid.
Nou ja, ik bedoel alleen dat als je zover gaat om een heel profiel met foto's vier jaar te onderhouden voor een fok kloon ... ja nou ja... lijkt me wel heel ver gaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want als iets op facebook staat, dan is het de waarheid.
Het zal mij ook aan mijn reet roesten wie hij/zij is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel alleen dat als je zover gaat om een heel profiel met foto's vier jaar te onderhouden voor een fok kloon ... ja nou ja... lijkt me wel heel ver gaan
Ach, als jij een spaanse fake site gelooft en nieteens heb vertaalt wat er in die bericht stond en dat gelooft boven een fucking prive facebook account. Mijn bestquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zal mij ook aan mijn reet roesten wie hij/zij is.
Ik deel gewoon een stukje informatie, voor de personen zelf te beslissen wat ze daarmee doen of hoe ze het opvatten.
down forum - down user. loop niet zo te klagen man!quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef Skillstorm het volgende:
Dit kan toch niet.![]()
Gelukkig is het nu weer up, maar alsnog.....
Smack is nogal obsesief.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ach, als jij een spaanse fake site gelooft en nieteens heb vertaalt wat er in die bericht stond en dat gelooft boven een fucking prive facebook account. Mijn best
Heb die foto 5 weken geleden gemaakt. Dus dat 2010 gebeuren..quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wel bizar dat je foto ineens op een vreemde site staat
Ja... ik vind het wel bizar ..quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb die foto 5 weken geleden gemaakt. Dus dat 2010 gebeuren..
Dude wtfquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
gr gr Ivo O
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Dude wtf
Ik ken Demi irl, dus wel raar dat haar foto ineens op zo'n site staatMaar goed, zal wel iets vaags zijn.
Nou bedankt, maar ik zei het gewoon maar hoor.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou bedankt, maar ik zei het gewoon maar hoor.
En laten we uitsluiten dat DjeDje mijn kloon is. Bij voorbaat dank.
Neuh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ook niet, is het beter geworden!?..
je liegt, want ik heb gekeken en zij heeft haar privacy zo staan dat je helemaal geen berichten kan sturen naar haarquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ze fake is heeft ze het wel heel groots opgezet inderdaad
Ik heb haar facebook gezien en ze antwoord terug
Ik kan me ook weer niet voorstellen dat je al 4 jaar en FB account hebt om een troll op FOK! te creeren
Dus ik zeg, ze is echt
ja wel ik snapte het ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je liegt, want ik heb gekeken en zij heeft haar privacy zo staan dat je helemaal geen berichten kan sturen naar haar
oke ik geloof dat ze niet jouw kloon isquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja wel ik snapte het ook niet
Maar ik klikte op vriendschapsverzoekper ongeluk, serieus
, ik heb zelf pas 2 weken FB en toen berichtte ze naar mij...
En waarom zou ik liegen
Ik heb veel kloons, maar je weet ook dat ik niet zo gek ben om een FB account van 4 jaar te onderhouden voor een kloon op FOK!
Mensen die wel eens naar Annabel93 hebben gehengeld weten dat ik bijna direct op DM toegeef een kloon te zijn van S_Z
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke ik geloof dat ze niet jouw kloon is
Als mijn eisen niet worden ingewilligd voor de 26ste van deze maand, dan zal er nog meer informatie naar buiten komen, kloongate wil destroy many of your internetcareers.quote:
Tja eens op het internet staat het voor altijd, wat maakt het echter uit. Als mensen je niet geloven moet je je afvragen of je wel wilt dat ze je geloven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb die foto 5 weken geleden gemaakt. Dus dat 2010 gebeuren..
Ach. Wat maakt het nog uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tja eens op het internet staat het voor altijd, wat maakt het echter uit. Als mensen je niet geloven moet je je afvragen of je wel wilt dat ze je geloven.
Ik zie dat ik al te laat was men ging massaal bewijzen gooien zonder dat dat nodig was .quote:
Die van mij al om m'n nekquote:
Ik maak bij deze mijn eisen bekend:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik maak bij deze mijn eisen bekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik maak bij deze mijn eisen bekend:TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |