Eens broeder, wat wij hebben moeten meemaken is nog erger dan vastzitten op Guantanamo bay.quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef Skillstorm het volgende:
Dit kan toch niet.![]()
Gelukkig is het nu weer up, maar alsnog.....
Wauw, echt uniek dat je zoiets kunt. De rest van ons is vanuit een andere dimensie gereisd om te zien op welk tijdstip in onze dimensie FOK! weer up is. Nu kunnen we met een gerust hart weer teruggaan, want zo'n reis duurt anderhalf uur.quote:
EWat een fantasieeeeeeeequote:Op zaterdag 20 december 2014 04:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wauw, echt uniek dat je zoiets kunt. De rest van ons is vanuit een andere dimensie gereisd om te zien op welk tijdstip in onze dimensie FOK! weer up is. Nu kunnen we met een gerust hart weer teruggaan, want zo'n reis duurt anderhalf uur.
DjeDje de lieve schatquote:
De reis heeft 30 minuten vertraging.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wauw, echt uniek dat je zoiets kunt. De rest van ons is vanuit een andere dimensie gereisd om te zien op welk tijdstip in onze dimensie FOK! weer up is. Nu kunnen we met een gerust hart weer teruggaan, want zo'n reis duurt anderhalf uur.
Dit is niet met de NS via Utrecht Centraal over Den Bosch, nee, dit is een directe lijn van A naar B. Geen vertraging, niks.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:25 schreef Tassendief het volgende:
[..]
De reis heeft 30 minuten vertraging.
Viva... als je er een paar uur naar kijkt dan zie je het wel...quote:
Ik lig al een uur in bed, en waarschijnlijk slaap ik pas over een uur met mijn ritme.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn slaap ritme Is ook helemaal naar de poep
Lig echt net in bed pas.
Vakantie he.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:34 schreef KutMug het volgende:
[..]
Ik lig al een uur in bed, en waarschijnlijk slaap ik pas over een uur met mijn ritme.
FOK!kers hebben altijd vakantie toch?quote:
Wajong heb ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 05:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
FOK!kers hebben altijd vakantie toch?![]()
Beetje WAJONG, beetje slapen, beetje WoW, je moeder die eten komt brengen, kortom het goede leven.
Wajong is voor de echte bazen, uiteraard heb ik WAJONG.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wajong heb ik nietjij wel? WoW al 2 maanden gestopt
Lees A Song of Ice and Firequote:Op zaterdag 20 december 2014 05:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wajong is voor de echte bazen, uiteraard heb ik WAJONG.WoW heb ik nog nooit gespeeld, ik speel nooit computerspelletjes, ik lees en luister liever toespraken van Osho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |