je liegt, want ik heb gekeken en zij heeft haar privacy zo staan dat je helemaal geen berichten kan sturen naar haarquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ze fake is heeft ze het wel heel groots opgezet inderdaad
Ik heb haar facebook gezien en ze antwoord terug
Ik kan me ook weer niet voorstellen dat je al 4 jaar en FB account hebt om een troll op FOK! te creeren
Dus ik zeg, ze is echt
ja wel ik snapte het ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je liegt, want ik heb gekeken en zij heeft haar privacy zo staan dat je helemaal geen berichten kan sturen naar haar
oke ik geloof dat ze niet jouw kloon isquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja wel ik snapte het ook niet
Maar ik klikte op vriendschapsverzoekper ongeluk, serieus
, ik heb zelf pas 2 weken FB en toen berichtte ze naar mij...
En waarom zou ik liegen
Ik heb veel kloons, maar je weet ook dat ik niet zo gek ben om een FB account van 4 jaar te onderhouden voor een kloon op FOK!
Mensen die wel eens naar Annabel93 hebben gehengeld weten dat ik bijna direct op DM toegeef een kloon te zijn van S_Z
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke ik geloof dat ze niet jouw kloon is
Als mijn eisen niet worden ingewilligd voor de 26ste van deze maand, dan zal er nog meer informatie naar buiten komen, kloongate wil destroy many of your internetcareers.quote:
Tja eens op het internet staat het voor altijd, wat maakt het echter uit. Als mensen je niet geloven moet je je afvragen of je wel wilt dat ze je geloven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb die foto 5 weken geleden gemaakt. Dus dat 2010 gebeuren..
Ach. Wat maakt het nog uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tja eens op het internet staat het voor altijd, wat maakt het echter uit. Als mensen je niet geloven moet je je afvragen of je wel wilt dat ze je geloven.
Ik zie dat ik al te laat was men ging massaal bewijzen gooien zonder dat dat nodig was .quote:
Die van mij al om m'n nekquote:
Ik maak bij deze mijn eisen bekend:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik maak bij deze mijn eisen bekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik maak bij deze mijn eisen bekend:TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |