Ah joh, Annabel93 is ook zo vaak ontmaskerd, gewoon deze kloon een paar jaar parkeren en dan is ie weer zo goed als nieuwquote:
Creepy?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is gewoon creepy.. Ik ben echt
Slaap zak en madeliefff zeggen zo wel of ik t echt ben of nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Creepy?
Ik denk eerder dat jij creepy bent.
Als ze fake is heeft ze het wel heel groots opgezet inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Slaap zak en madeliefff zeggen zo wel of ik t echt ben of niet
Ja want als iets op facebook staat, dan is het de waarheid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ze fake is heeft ze het wel heel groots opgezet inderdaad
Ik heb haar facebook gezien en ze antwoord terug
Ik kan me ook weer niet voorstellen dat je al 4 jaar en FB account hebt om een troll op FOK! te creeren
Dus ik zeg, ze is echt
Dan toch nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want als iets op facebook staat, dan is het de waarheid.
Nou ja, ik bedoel alleen dat als je zover gaat om een heel profiel met foto's vier jaar te onderhouden voor een fok kloon ... ja nou ja... lijkt me wel heel ver gaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want als iets op facebook staat, dan is het de waarheid.
Het zal mij ook aan mijn reet roesten wie hij/zij is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel alleen dat als je zover gaat om een heel profiel met foto's vier jaar te onderhouden voor een fok kloon ... ja nou ja... lijkt me wel heel ver gaan
Ach, als jij een spaanse fake site gelooft en nieteens heb vertaalt wat er in die bericht stond en dat gelooft boven een fucking prive facebook account. Mijn bestquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zal mij ook aan mijn reet roesten wie hij/zij is.
Ik deel gewoon een stukje informatie, voor de personen zelf te beslissen wat ze daarmee doen of hoe ze het opvatten.
down forum - down user. loop niet zo te klagen man!quote:Op zaterdag 20 december 2014 03:42 schreef Skillstorm het volgende:
Dit kan toch niet.![]()
Gelukkig is het nu weer up, maar alsnog.....
Smack is nogal obsesief.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ach, als jij een spaanse fake site gelooft en nieteens heb vertaalt wat er in die bericht stond en dat gelooft boven een fucking prive facebook account. Mijn best
Heb die foto 5 weken geleden gemaakt. Dus dat 2010 gebeuren..quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wel bizar dat je foto ineens op een vreemde site staat
Ja... ik vind het wel bizar ..quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb die foto 5 weken geleden gemaakt. Dus dat 2010 gebeuren..
Dude wtfquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier, kan je nog meer foto's vinden van de meid in je fobo:
http://www.gsmspain.com/f(...)firefox-guardan.html
gr gr Ivo O
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Dude wtf
Ik ken Demi irl, dus wel raar dat haar foto ineens op zo'n site staatMaar goed, zal wel iets vaags zijn.
Nou bedankt, maar ik zei het gewoon maar hoor.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou bedankt, maar ik zei het gewoon maar hoor.
En laten we uitsluiten dat DjeDje mijn kloon is. Bij voorbaat dank.
Neuh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ook niet, is het beter geworden!?..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |