Gamen is saai, vind ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik wacht vandaag op een videokaart die ik ter vervanging krijg voor de kapotte videokaart die ik terug stuurde.oh wat heb ik gamen en 3 monitoren gemist.
Tja, iedereen zijn hobby, jij een boerenlul, ik een stadsjochie, andere opvoeding etcquote:Op zaterdag 20 december 2014 06:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gamen is saai, vind ik.![]()
Wel eens geprobeerd, maar ik vind er niets aan.
Dat klopt wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, iedereen zijn hobby, jij een boerenlul, ik een stadsjochie, andere opvoeding etc
Ik houd helemaal niet van die dingen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 06:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Ik houd van in de wei bivakkeren, fietsen, fierljeppen (in de simmer), zwemmen, schaatsen (it giet oan), filosoferen, bessen en aardbeien zoeken in de herfst, tekenen, kamperen, wandelen, met bomen praten, vogels kijken en soms urenlang gewoon in een weiland staan en kijken naar de sterren, de zon, de maan, de vogels, eekhoorntjes in de bomen.
Dus deze zin heb je ongeveer 3 uur geleden geformuleerd?quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:14 schreef madeliefff het volgende:
Ik denk toch drie uur over 1 zin na dus had er niet echt last van
antwoord volgt over drie uurquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus deze zin heb je ongeveer 3 uur geleden geformuleerd?
Eigenlijk viel ik in slaap en werd ik toevallig nadat fok het weer deed wakker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
DjeDje de lieve schat
wacht gewoon drie uur lang
voordat FOK! weer up is
Dit rijmt voor geen meter
kan me ook niet schelen.
Wie?quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wajong is voor de echte bazen, uiteraard heb ik WAJONG.WoW heb ik nog nooit gespeeld, ik speel nooit computerspelletjes, ik lees en luister liever toespraken van Osho.
Hier, kan je nog meer foto's vinden van de meid in je fobo:quote:
Moet je wel een goede gemeente uitzoeken, sommige zijn socialer dan anderen volgens mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 05:48 schreef LelijKnap het volgende:
Ik wil ook WAJONG. Waar haal je dat?
Dat is gewoon creepy.. Ik ben echtquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier, kan je nog meer foto's vinden van de meid in je fobo:
http://www.gsmspain.com/f(...)firefox-guardan.html
gr gr Ivo O
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier, kan je nog meer foto's vinden van de meid in je fobo:
http://www.gsmspain.com/f(...)firefox-guardan.html
gr gr Ivo O
Verhuizen in de hoop dan maar?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Moet je wel een goede gemeente uitzoeken, sommige zijn socialer dan anderen volgens mij.
haha ontmaskerdquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is gewoon creepy.. Ik ben echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |