hihiquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zijn mensen altijd zo druk met of vrouwelijke accounts hier wel of niet echt zijn?
Ook al zijn ze soms niet echt heb ik toch al gefapt, laat mij lekker in de illusie.
Ey dushi.quote:
Anna is geen kloon ik heb naaktfoto's van haar en haar Facebook die ze speciaal voor mij heeft gemaakt ja? Verder camsexen we ook soms via Skype.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anna is geen kloon ik heb naaktfoto's van haar en haar Facebook die ze speciaal voor mij heeft gemaakt ja? Verder camsexen we ook soms via Skype.
do i look stupidquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anna is geen kloon ik heb naaktfoto's van haar en haar Facebook die ze speciaal voor mij heeft gemaakt ja? Verder camsexen we ook soms via Skype.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee je ziet er heel slim uit en ik zou nooit durven liegen tegen je.quote:
Oeh doe je ook rollenspellen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben wie jij wilt dat ik ben
yvonne dusquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben wie jij wilt dat ik ben
Als my little pony???quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:10 schreef DjeDje het volgende:
Ik zou best wel een keer willen LARPen. Dat lijkt me zo geweldig.
Lijkt mij geen reet aan, ik snap niet hoe een volwassene dat serieus kan doen ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:10 schreef DjeDje het volgende:
in het weekeind ben ik altijd Pinky Piequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:11 schreef Catkiller het volgende:
Dat is wel zonde ik ben een groot MLP fan, heb er net nog twee gekocht, Pinky Pie en Fluttershy.
En dan met Harry Potterquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:10 schreef DjeDje het volgende:
ohquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij geen reet aan, ik snap niet hoe een volwassene dat serieus kan doen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |