je weet dat ze een man is toch? Zie ontmaskering andere topicquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kijk daar heb je die chick die mij een Tatjana vindt
Ja, boeit toch nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je weet dat ze een man is toch? Zie ontmaskering andere topic
Whahah kom op. Geloof je dat echt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je weet dat ze een man is toch? Zie ontmaskering andere topic
Die post is uit 2010, je verouderd niet? Of was dat toen je 13 was?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Whahah kom op. Geloof je dat echt.als je wilt gooi ik mn facebook wel
Zo'n spaanse achterlijke site.
Als ik nep was haf ik wel een mooier meisje uitgekozen hoor
Serieus. Ik ga mn facebook sturen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die post is uit 2010, je verouderd niet? Of was dat toen je 13 was?
is goed Geef je facebook dan.dan stuur ik je een pb en moet je antwoorden om te bewijzen dat t jouw account is. De foto van die spaanse site is mooi wel vier jaar oud.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Whahah kom op. Geloof je dat echt.als je wilt gooi ik mn facebook wel
Zo'n spaanse achterlijke site.
Als ik nep was haf ik wel een mooier meisje uitgekozen hoor
okquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Serieus. Ik ga mn facebook sturen.
Snap niet eens waarom ik het ga bewijzen. Dat is een virus site ofzo ey
waar is jouw foto dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is goed Geef je facebook dan.dan stuur ik je een pb en moet je antwoorden om te bewijzen dat t jouw account is. De foto van die spaanse site is mooi wel vier jaar oud.
Als ze fake is heeft ze het wel heel groots opgezet inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Slaap zak en madeliefff zeggen zo wel of ik t echt ben of niet
ik heb gekeken, maar ik kan je nergens een bericht sturen om te testen of het jouw fb is omdat je dat hebt afgeschermd, hoe kan slaapzak jou dan wle iets sturen...is het jouw kloon slaapzakkiequote:
Stuur jouw fb dan stuur ik een bericht. Er staat ergens een knop met bericht of message.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb gekeken, maar ik kan je nergens een bericht sturen om te testen of het jouw fb is omdat je dat hebt afgeschermd, hoe kan slaapzak jou dan wle iets sturen...is het jouw kloon slaapzakkie![]()
zet dan je privacyinstellingen even zo dat ik je een privebericht kan sturen als jij het wel bent dje dje
prima, je snapt dat dit een kloonaccount is, ik ga natuurlijk niet mijn echte facebook sturenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Stuur jouw fb dan stuur ik een bericht. Er staat ergens een knop met bericht of message.
Nog steeds twijfelachtigquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:50 schreef madeliefff het volgende:
oke ze heeft idd geantwoord op facebook, dus ze zou echt kunnen zijn.
tja sommige mensen gaan ver op het internet, maar ik denk wel dat je echt bent.quote:
ik stuur niks door van mensenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
link van Djedje d'r facebook in DM graag
Ja sommige wel. Maar aan de ene kant zie ik het als ene compliment.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja sommige mensen gaan ver op het internet, maar ik denk wel dat je echt bent.
Nope... ik ben betrouwbaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
link van Djedje d'r facebook in DM graag
ja daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:55 schreef DjeDje het volgende:
Want waarschijnlijk als ik volgens jullie een "lelijke autist" had gebruikt had ik echt geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |