SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112![]()
elk jaar hier komen en dan nog niks kennenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef asco het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet tot het kliekje te behoren om hier te komen?
Dit is elk jaar mijn Fok hoogtepunt!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben hem wel gedraaidIk had My Bloody Valentine aangevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gehoord![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Twee maal.quote:
Zijn er kliekjes?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef asco het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet tot het kliekje te behoren om hier te komen?
Dit is elk jaar mijn Fok hoogtepunt!
Tsja, oud hè. Helaas geen Fok <1997 dan had ik het ook gekend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
elk jaar hier komen en dan nog niks kennen
apart
Nou, als het van de stamppot isquote:
Ok?quote:
Koop nieuw internet!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:41 schreef Qunix het volgende:
Of misschien niet... 140p zie je niet veel, maar is als enige stabiel...
Joh, is toch veel leuker manquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef heloef het volgende:
Er staan er nu echt 3x keer zoveel mensen als rond 18:00.
En ze vragen zich allemaal af waarom.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef heloef het volgende:
Er staan er nu echt 3x keer zoveel mensen als rond 18:00.
Één nieuw internet aub.quote:
Ik zie niets? Heb toch een behoorlijke 360 graden uitzicht.quote:
Tinie en Trudy zijn van de partij!!!!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef Againzender het volgende:
Madchen, echt de slechtste actie van Stenders om dit destijds te pushenkutnummer
Ik zie niks?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Schijtlol, dat gifje van Tan in de OP.
Pino heeft geen humor en haalt hem er dan uit. Zie vorig topic.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Schijtlol, dat gifje van Tan in de OP.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pino heeft geen humor en haalt hem er dan uit. Zie vorig topic.
En terecht. Irritant kansloos gekut met die Tan steeds.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
fantastische muziek gemaakt in Duitsland, maar dit is kut.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:44 schreef asco het volgende:
[..]
Duitsland is de bom. Nederlanders weten niet.
Dat is na jaren niet echt humor meer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond ondertussen wel al 25 uur in de OPquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terecht. Irritant kansloos gekut met die Tan steeds.
HAHA OMG ECHT GRAPPIGquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond ondertussen wel al 25 uur in de OP
Oja sorry, te veel autisten op FOK!quote:
Völlig los ge nog wat. 1983?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
fantastische muziek gemaakt in Duitsland, maar dit is kut.
Het is niet meer leuk na 5000 keer hansquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja sorry, te veel autisten op FOK!
Kijk uit zometeen ben je zuur.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja sorry, te veel autisten op FOK!
Ach, dat deed jij ook in 2011.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:47 schreef heloef het volgende:
De mensen komen duidelijk alleen om een selfie te maken, naar de camera te zwaaien en hun behoefte aan aandacht te stillen.
major Tomquote:
Leugens, ik kwam om te zuipen.quote:
Jan Delayquote:
''er vervolgens weer uit te gooien'' is wel een understatement.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, ik kwam om te zuipen.
En dat er vervolgens weer uit te gooien.
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:50 schreef asco het volgende:
[..]
Hij is goed. En ik hoor het voor het eerst.
Oh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bent niet de enige![]()
tis een nieuw nummer
Terjequote:
quote:
quote:
Oerend hard draait weer als ik in het cafe ben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer zin in de Top 2000
is dr niet aan te zienquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee Sjakkelien leeft ook nog.
Mwoah, zombies die er beter uitzienquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kunstmatig in leven gehouden door 3fm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zie het nu pas. Nice.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vond hem wel subtiel genoeg anders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu ik haar zo hoor heeft ze best een mooie stem.quote:
quote:
mijn kinderen van 4en 7 ook. Die van 9 gaat nu voor de Specials.quote:
jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Snowballed het volgende:
Maarre is er al iets historisch grappigs gebeurt..?
Dan kan Madness ook welquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn kinderen van 4en 7 ook. Die van 9 gaat nu voor de Specials.
Misschien wordt het nog wat met die opvoeding.
* asco aan favorieten toegevoegdquote:
Nee joh, alles gaat perfect volgens het draaiboek.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Snowballed het volgende:
Maarre is er al iets historisch grappigs gebeurt..?
dat is verplichte kost hierquote:
En toen riep er iemand: boodschaaaaap..... ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja
Gerard trok zn onderbroek uit
Nee,..."Die lucht!"....quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En toen riep er iemand: boodschaaaaap..... ?
NIET LIKKEN!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
of een bruine ster blok natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Poep ze...quote:
quote:
Terecht welquote:
Ermagerd leeft dat trolletje nog?quote:
Wat een artwork ook.quote:
Worden er nog echt bans gegeven tegenwoordig? Mijn laatste was in 2003, toen mocht ik geen foto's posten van het roken van mij en een maat van zoethout.quote:
DOEN!quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef Stickertje het volgende:
zou het erg ongepast zijn om' the bad touch - bloodhoundgang 'aan te vragen bij deze SR editie
Hij vroeg een hit voor sinterklaas dit jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ermagerd leeft dat trolletje nog?
quote:Jordy van Loon
21 November at 23:50 ·
Hoi allemaal, zijn jullie als ik ook zo benieuwd wat Sinterklaas komt brengen?
Ik vraag een hit!!!
Eerder Blurred Lines.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef Stickertje het volgende:
zou het erg ongepast zijn om' the bad touch - bloodhoundgang 'aan te vragen bij deze SR editie
Mijn laatste is alweer van een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef asco het volgende:
[..]
Worden er nog echt bans gegeven tegenwoordig? Mijn laatste was in 2003, toen mocht ik geen foto's posten van het roken van mij en een maat van zoethout.
Kan het topic niet vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef asco het volgende:
[..]
Worden er nog echt bans gegeven tegenwoordig? Mijn laatste was in 2003, toen mocht ik geen foto's posten van het roken van mij en een maat van zoethout.
Banmeldtopic bestaat niet meer, je krijgt nu een DM als je een ban hebt.quote:
You and me baby ain't nothing but mammals, so let's do it like they do it on Discovery Channelquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef Stickertje het volgende:
Wat is een DM?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Banmeldtopic bestaat niet meer, je krijgt nu een DM als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
You and baby ain't nothing but mammals, so let's do it like they do it on Discovery Channel
Vorig jaar nog geband omdat ik ongecensureerde gif'jes van die clip hier plaatstequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerder Blurred Lines.
"I know you want it"
ik zocht van de week nog het topic waar Stenders mijn telefoonnummer door de ether gooide. Daar is volgens mij een heel stuk wegquote:
Direct Message.quote:
stoer wijfquote:
Vies dikquote:
Wut?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:10 schreef asco het volgende:
[..]
Zoek het topic. Volgens mij is het weg. Was KN dag, volgens mij 2003, of 04.
absoluut!quote:
Zeker meneer..quote:
2003 sta je niet bij:quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:10 schreef asco het volgende:
[..]
Zijn zij even MADquote:
Die vrouw wordt nu door Wilbert weggesleept uit het callcenter.quote:
En nu al hun twitter en fb accounts opzoeken en volblaten met onzin...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef Zaktabak het volgende:
"Stalk ze kapot daar in het callcenter"
Gerard![]()
Wat zeg je?quote:
En hier ook niet:quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:10 schreef asco het volgende:
[..]
Het is zo misplaatst met het thema ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En nu al hun twitter en fb accounts opzoeken en volblaten met onzin...
ik hoop t wel eigenlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen bij haar niet, dus dat zegt niets
keihard met mijn autootje van de brug af als dit voorbij komt op de radioquote:
Dat het bestaat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En hier ook niet:
MED / Banmeldtopic, deel 16.
Ah, een fanquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
keihard met mijn autootje van de brug af als dit voorbij komt op de radio
2010 was de laatste keer dat er wel eens niemand stond buiten.quote:
ciaoquote:
jij gaat zingen?quote:
Een zelfscanner is om je boodschappen te scannen, die kan toch helemaal niet zingen gekkie! xDquote:
Een zelfscanner is om jezelf te scannen, anders heet het wel boodschappenscannerquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een zelfscanner is om je boodschappen te scannen, ...
het is dus zoeken naar een autist die een mobiel in de hand heeft.. speld in een hooibergquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee die ben ik gelukkig niet
Ok.quote:
Ieder z'n fetisj.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Een zelfscanner is om jezelf te scannen, anders heet het wel boodschappenscanner
Toen ik er stond kon het al in het straatje richting het plein prima horen anders.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef Qunix het volgende:
Ondanks de drukte buiten is niemand die iets meekrijgt van het program binnen.
Zonde. Waarom? Je wilt SR hebben in je stad/dorp en doe je het geluid uit.
Gewoon lijndansen toch?quote:
vies dikquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:27 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik mis toch wel de mac op de grote markt
heb het meegekregen uit de platenkast van mijn moeder, jeugdsentimentquote:
pics or it didnt happenquote:
De Mac is niet zover lopen anders.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:27 schreef Zelfscanner het volgende:
Je woont vrijwillig in Haarlem?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Ja, het geluid staat wat zachter. Maar je kan het prima horen over het hele plein.
Klopt. Maar die hier zat was 1 stap. Nu zijn dat er 300.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
De Mac is niet zover lopen anders.
De producer van Jacqueline heeft er net eentje neergeplempt in het Glazen Huis zelf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:27 schreef Zelfscanner het volgende:
Een dude.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dat een meisje of een jongen
Denk toch gewoon een heel lelijk meisje.quote:
Het is gewoon een heel lelijk jochie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Denk toch gewoon een heel lelijk meisje.
Zoooo jammer dat ie geen graveyard doet...quote:
Och, op die manier heb je het extra vet er al af voordat je bij de mac bent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Klopt. Maar die hier zat was 1 stap. Nu zijn dat er 300.
Geen echte studentenstad helaasquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zoooo jammer dat ie geen graveyard doet...
Maar hopen dat er om 6 uur nog genoeg dronken lui zijn..
Bekend pianist joh! Zat jaren bij Paul de Leeuw.quote:
dan lig ik ook in mn nest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zoooo jammer dat ie geen graveyard doet...
Maar hopen dat er om 6 uur nog genoeg dronken lui zijn..
En volgend jaar wordt het nog erger. Heerlenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen echte studentenstad helaas
Klopt, maar wel dichtbij een hoop andere studentensteden. Zullen best wat bezoekers uit Amsterdam en Leiden staan nu.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen echte studentenstad helaas
Je rechterhand kan ook geen tv kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef asco het volgende:
[..]
Cor Bakker. Echt geen enkel idee.
En mijn vriendin ook niet.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan lig ik ook in mn nest.
wat dat betreft: dag tegen de luisteraars, en trusten. En van je af![]()
Tsja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je rechterhand kan ook geen tv kijken
Haha, humor om te lachen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je rechterhand kan ook geen tv kijken
Hooguit uit Leiden denk ik. Amsterdammers zijn te blij met hun eigen stadquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar wel dichtbij een hoop andere studentensteden. Zullen best wat bezoekers uit Amsterdam en Leiden staan nu.
Nee ze spelen namelijk beide tuba...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:37 schreef Stickertje het volgende:
nieuwe piano met 2 handtekeningen die niks met elkaar te maken hebben.. top
de waarde is omhoog gegaan met 10 euro dankzij dat feitjequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee ze spelen namelijk beide tuba...
Jammer dat Geraldine dit jaar niet langskomtquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:37 schreef asco het volgende:
Het blondmens van krezip voegt ook niet echt iets toe, wel?
http://seriousrequest.3fm.nl/veilingquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Stickertje het volgende:
is er weer een marktplaats site waar je de 'geweldige' veilingen kan zien?
Zoals sinds altijd 3fm.nl/veilingquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Stickertje het volgende:
is er weer een marktplaats site waar je de 'geweldige' veilingen kan zien?
Ach hij is makkelijk terug te vinden als ie gejat word..quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de waarde is omhoog gegaan met 10 euro dankzij dat feitje
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/veiling
Hayseed dixiquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |