SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112![]()
Snelle reactiequote:
Oh, Ik was even wegquote:
Nee het is best rustigquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
lijkt het of is het hier ook niet zo druk als voorafgaande jaren
SR is ook steeds minder leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
lijkt het of is het hier ook niet zo druk als voorafgaande jaren
Tuurlijk niet, barbaar. Het is tijd voor DER RUDY!!!quote:
Het is wordt steeds meer een beetje van hetzelfde.quote:
Vond ik gisteren al. Ik vond heel Fok rustiger. Maar dat kwam door de centrale topics ofzo.quote:
Het kan nog aantrekken nu het weekend is enzo, we merken het welquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef asco het volgende:
[..]
Vond ik gisteren al. Ik vond heel Fok rustiger. Maar dat kwam door de centrale topics ofzo.
Achja, weet al een tijdje dat vroeger alles beter was. Vroeger een uitspraak, tegenwoordig feitelijk aantoonbaar.
Jaartje pauze zou het evenement goed doen. Volgend jaar in Heerlen is natuurlijk het dieptepunt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wordt steeds meer een beetje van hetzelfde.
Ja, en dus minder leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wordt steeds meer een beetje van hetzelfde.
Volgend jaar in Heerlen ja. Heb nu al vrij want ik sta er want vlakbij. Maar Godverdomme dat gaat me vaak een partij kansloos worden met dat volk daar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Jaartje pauze zou het evenement goed doen. Volgend jaar in Heerlen is natuurlijk het dieptepunt.
limburgquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Jaartje pauze zou het evenement goed doen. Volgend jaar in Heerlen is natuurlijk het dieptepunt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
limburg![]()
zal nog erger worden dan de friesland editie, hele beschaafde wereld verlaten om naar het glazen huis af te reizen
Groningen en Leeuwarden viel ook reuze mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef asco het volgende:
[..]
Volgend jaar in Heerlen ja. Heb nu al vrij want ik sta er want vlakbij. Maar Godverdomme dat gaat me vaak een partij kansloos worden met dat volk daar.
Precies. Jammer dat Maastricht zich nooit kandidaat stelt, de beste plek van Limburg en nog redelijk normaal volk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef asco het volgende:
[..]
Volgend jaar in Heerlen ja. Heb nu al vrij want ik sta er want vlakbij. Maar Godverdomme dat gaat me vaak een partij kansloos worden met dat volk daar.
Maar wel onverstaanbaar. Niet handig voor een radio eventquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Precies. Jammer dat Maastricht zich nooit kandidaat stelt, de beste plek van Limburg en nog redelijk normaal volk.
heerlen wel, binnen een uur zijn de ramen ingegooidquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef asco het volgende:
[..]![]()
Wij Limburg zijn met zulke "Hollandse" dingen kansloos to the max.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Precies. Jammer dat Maastricht zich nooit kandidaat stelt, de beste plek van Limburg en nog redelijk normaal volk.
Brometquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef asco het volgende:
[..]![]()
2015 krijg je dit soort volk:
Dat is echt:
yep, het gemiddelde inkomen in Heerlen is 1K per maand. Wordt weinig geld ophalen daar haha.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef asco het volgende:
[..]![]()
2015 krijg je dit soort volk:
Dat is echt:
Stoned denk.quote:
Rondjes fietsen om het huisquote:
De kut-editie met kut-publiek die 3FM gaat laten beseffen dat het inmiddels een kut-format isquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De kut-editie met kut-publiek die 3FM gaat laten beseffen dat het inmiddels een kut-format is
In Eindhoven ofzo hadden ze een glazen huis georganiseerd (lokaal), maar daar kwam niemand. Kostte uiteindelijk 250k ¤ ofzo, zonder dat ze iets opgehaald hadden.quote:
Ik ook. Vooral omdat we weggestuurd werden omdat we een prachtige fietschoreografie uitvoerden op het plein tijden een optredenquote:
Aha, nieuwe info. Thx.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Eindhoven ofzo hadden ze een glazen huis georganiseerd (lokaal), maar daar kwam niemand. Kostte uiteindelijk 250k ¤ ofzo, zonder dat ze iets opgehaald hadden.
De Gemeente Eindhoven probeerden hun naam als 'Glazen Huis' stad in 2011 te behouden, nadat ze in 2012 het echte Glazen Huis hadden. Daardoor werd samen met de stadsomroep Studio040 het project 'Serieuzzz Live' op gezet. Alleen faalde dit jammerlijk.quote:
Aha, nieuwe info. Thx.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De Gemeente Eindhoven probeerden hun naam als 'Glazen Huis' stad in 2011 te behouden, nadat ze in 2012 het echte Glazen Huis hadden. Daardoor werd samen met de stadsomroep Studio040 het project 'Serieuzzz Live' op gezet. Alleen faalde dit jammerlijk.
Baas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral omdat we weggestuurd werden omdat we een prachtige fietschoreografie uitvoerden op het plein tijden een optreden
was er vorig jaar ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Pandaplint het volgende:
Is er dit jaar ook weer een "man met zwarte jas" ?
misschien de radio even aandoen en afstemmen op 3fm?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef asco het volgende:
[..]
Heb al tijden geen muziek meer gehoord.
Heeft zijn beste tijd gehadquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Sowieso loopt de activiteit op FOK! terug denk ik.
Ook wel logisch, als je niet eens een abonnement kan afsluitenquote:
Hoor nu tussenstanden enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien de radio even aandoen en afstemmen op 3fm?
Ja, vervelend is dat, ik zou graag betalen om te postenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook wel logisch, als je niet eens een abonnement kan afsluiten
She want's the D.quote:
Dat niet, maar het is gewoon als website met 430.000+ geregistreerde gebruikers fataal als je dat soort dingen niet op orde hebt tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dat, ik zou graag betalen om te posten
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef asco het volgende:
Dit nummer. Las Vegas. Voodoo Lounge. Rio. Never forget.
430K? Dat geeft een vertekend beeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is gewoon als website met 430.000+ geregistreerde gebruikers fataal als je dat soort dingen niet op orde hebt tochIk heb één keer een abo gehad, gekregen van een medeFOK!ker
Zag er een paar met bontkraag netquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Sowieso loopt de activiteit op FOK! terug denk ik.
Er staat ook geregistreerde en niet actievequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
430K? Dat geeft een vertekend beeld
Ik denk dat er zo'n 1000 actieve gebruikers zijn
Even aan Arcee vragen.quote:
Bij 100 heb je het meeste wel gehad lijkt het.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
430K? Dat geeft een vertekend beeld
Ik denk dat er zo'n 1000 actieve gebruikers zijn
In Haarlem heb je alleen maar amateur-negersquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vreemd, die vermijden cameras meestal als de pest
Dat klopt, maar dat gaf dus een vertekend beeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat ook geregistreerde en niet actieve
147 miljoen posts blijven er toch veel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat gaf dus een vertekend beeld
Behoorlijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
147 miljoen posts blijven er toch veel.
Komt door Tongquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
147 miljoen posts blijven er toch veel.
Onderschat D. niet.quote:
Het is dat ik net thee heb gehaald...quote:
Bij mij wel hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Behoorlijk
Gelukkig is maar een klein deel de moeite van het lezen waard
Negers zitten allemaal in Amsterdam Zuid-Oost.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:51 schreef Qunix het volgende:
Negers negeren SR
(en nu niet het verkeerd lezen, hé...)
Hoitjesquote:
>GAYquote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi stelletje madboys van me.
Heb ik wat gemist vandaag? Meest aangevraagde plaat? Eerste tussenstand?
gelukkig had ik wel tetten vandaag, dus dat maakt veel van mijn gemis goed
Gaaaast, Die is 15 manquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef asco het volgende:
Gewoon omdat het kan, de mooiste chick in haar tijd to be:
[ afbeelding ]
1.125.334 volgens mij,quote:
Interesseert me geen fuck want ik was ook 15 en ik ging naar Parijs.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gaaaast, Die is 15 man
En der pa is eng
Pics van de tetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi stelletje madboys van me.
Heb ik wat gemist vandaag? Meest aangevraagde plaat? Eerste tussenstand?
gelukkig had ik wel tetten vandaag, dus dat maakt veel van mijn gemis goed
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef Qunix het volgende:
Witte kerst kan het altijd worden...
*snuif*
Ik meende Albatrouse te horen op een gegeven moment, maar dat was m dus niet?quote:
Was vanmiddag meest aangevraagdquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik meende Albatrouse te horen op een gegeven moment, maar dat was m dus niet?
Ze staat er leuk bij.quote:
Ohja dat was hem. Maar Domien vindt dat geen anthem waard, en even later zegt ie dat iedereen You & I aan moest vragenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik meende Albatrouse te horen op een gegeven moment, maar dat was m dus niet?
toch weer geregisseerd dus. Tsja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat was hem. Maar Domien vindt dat geen anthem waard, en even later zegt ie dat iedereen You & I aan moest vragen
Het was me nog niet eens opgevallen dat ze d'r wasquote:
Das heel SR tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toch weer geregisseerd dus. Tsja.
Ze hebben ons profiel daar gewist.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het was me nog niet eens opgevallen dat ze d'r was![]()
Soort kerstboom ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Soort Gers Pardoel dus. Hangt er leuk bij maar voert geen flikker uit.
Dan weten we het welquote:
Een kerstboom brengt nog sfeer.quote:
Allemaal Hands van Jewel aanvragen en dan springen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef asco het volgende:
Die mensen staan daar allemaal voor handjes en er komt geen handjes muziek. Niks van dat.
Vroeger, toen een nachtopdracht nog bestond uit een band die een nummer improviseerde in 10 verschillende stijlen.quote:
Jaaaaaaa dat was echt geniaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vroeger, toen een nachtopdracht nog bestond uit een band die een nummer improviseerde in 10 verschillende stijlen.VanVelzen tijdens #SR12 met Veenstra. Legendarische avond.
![]()
Leuk geweest weer.quote:
FIREquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
De halve Ekdom-bingo kan na 1 minuut van dit nummer al afgevinkt worden
Krijg de iksdeequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Daar mag een Jett Rebel voor klinken Xd
Ik kan bevestigen dat Coen het eerder deze avond riep.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Domien WAAR ZIJN DIE HANDJES? riep?
En nog steeds actueel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme die bingo is al een jaar oud
quote:
P25 in de T2Kquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Happiness. Zo mooi.
Happiness > Happy
Sowieso.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Happiness. Zo mooi.
Happiness > Happy
die is echtquote:
Volgens mijj niet, maar heeft wel iets op de veiling staan.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
die is echtik heb hem ontmoet bij een huiskamerconcert
Heel awkward in het begin, voor beiden kanten ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]Tof, lijkt me knus, gaaf en awkward tegelijk, zo'n setting.
Uh, okéquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:24 schreef asco het volgende:
[..]
Gelukkig, nog iemand.
Wat een kut plaat.
Sorry voor de lovers.
Iedereen staat stil maar wat wil je? Waar moet je dan los op gaan met je handjes enzo? Hier was 75% wat daar staat niet eens geboren.quote:
Social radio hequote:
asco is zuur.quote:
Kijk uit voor je het weet moet je wat anders gaan doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef miieejj het volgende:
Saaie slaapgast .. Leuke editie.. Ik volg ut steeds minder .. Hoe gaat het met jullie?
kippenvelquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:34 schreef Cee het volgende:
Als het drie dagen later was geweest lag ie jankend tegen de vangrail.
velardquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:34 schreef miieejj het volgende:
Julian verard .. ( schrijf ik ut goe zo :p )is toch een vriend geworden van Gerard ekdom?
Godsamme.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kippenvel
wow wow wow
dit was even een momentje
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kippenvel
wow wow wow
dit was even een momentje
Anders kijk je toch naar iets anders?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:36 schreef Pino112 het volgende:
Dat Staat als een paal boven water xD
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders kijk je toch naar iets anders?
Ik luister.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders kijk je toch naar iets anders?
wel een goed idee trouwensquote:
Touchequote:
Input Source Selectquote:
Input Source Select, nieuwe versie.quote:
Je hoeft toch niet tot het kliekje te behoren om hier te komen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar hoe kom jij eigenlijk hier terecht als je niks kent
Ze hebben hem wel gedraaidquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef miieejj het volgende:
[klaag berichtje]Een paar jaar geleden .. Had ik ook een liedje van de staat aangevraagd... Toen draaide ze m helemaal niet.. Klaag kaag .. [/klaag berichtje sluit]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef asco het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet tot het kliekje te behoren om hier te komen?
Dit is elk jaar mijn Fok hoogtepunt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |