Was gewoon terecht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:34 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb wel zin in Valentijn vanavond, die gaat alleen maar jammeren over de onterechte overwinning van PSV. Heerlijk is dat.
Vertel dat maar aan Valentijn, ik zag vandaag een artikel voorbij komen waarin Driessen maar bleef volhouden hoe Kuipers de 1-1 en 3-2 had moeten afkeuren. Zelfs over Ajax-PSV (moment Rekik/Sigthorsson), is hij nog altijd niet heen.quote:
Geflatteerd inderdaad, had ook gewoon 4-0 kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ajax vernederd''
Dat valt ontzettend mee.
Vernederd vind ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ajax vernederd''
Dat valt ontzettend mee.
Gisteravond echt niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Geflatteerd inderdaad, had ook gewoon 4-0 kunnen zijn.
Naar maatstaven van Ajax is dit toch echt wel een vernedering. PSV en Real Madrid zijn de enige twee ploegen die ooit met deze cijfers wonnen in de ArenAquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:09 schreef MouzurX het volgende:
Ik zit na te denken over wat nou echt vernederend is, maar ik denk dat je het dat vooral kan noemen wanneer er in korte tijd meerdere goals achter elkaar vallen. Zoals bij Brazilië - Duitsland. Of enorm veel goals. (10-0)
De 4-0 nu is gewoon weer 1 van de jaarlijkse potjes waar Ajax keihard op de bek gaat.
Jaja, volgens Valentijn ging Pelle naar Ajax.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Valentijn, ik zag vandaag een artikel voorbij komen waarin Driessen maar bleef volhouden hoe Kuipers de 1-1 en 3-2 had moeten afkeuren. Zelfs over Ajax-PSV (moment Rekik/Sigthorsson), is hij nog altijd niet heen.
Dat wordt een topshow. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Hopelijk ook met Faalentijn een topshow, want ... ...
PSV won van Feyenoord
Ajax vernederd door Vitesse
Louis op Sportgala
Nederlands Elftal op Sportgala
Miss Nederland's vluggertje met Didier Drogba
IN HET NOORDEN IS ER MAAR EEN CLUB JAquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een god, eens zien of ik een stream kan vinden binnenkort.
Kijken of Faalentijn dit ook zodadelijk gaat roepen en heel hard wordt uitgelachen door de restquote:
Gijp is niet een of andere lul met 3 sjalen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijp met 3 sjalen, terwijl het 10 graden is.
En hoeveel kettingen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gijp is niet een of andere lul met 3 sjalen.
Nu vraag ik me af waarom je me telkens herhaalt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes en ik zijn ook van satire.
Je bent mijn voorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af waarom je me telkens herhaalt.
Darten is geen sport.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Ik pleit voor darters op het Sportgala.
Zo'n "Mij-hoef-je-niks-te-vertellen-want-ik-heb-alles-al-gezien-en-ken-jan-en-alleman-in-de-voetballerij"-hoofdquote:
Bacootjes tikken, niks mis mee...quote:
Kunnen wij dit ook op Twitch volgen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:35 schreef Pascalus het volgende:
Hier ben ik jongens.![]()
Was net bezig met alle namen van de Premier League clubs te veranderen in PES.
Dit boeit echt niemand.
Daar is mijn internet te traag voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kunnen wij dit ook op Twitch volgen?
Thijsquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)n-spelletje-is.dhtml
Stijn en ik hebben dit gelezen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zelfmoordquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik heb wat gemist over Robben kkzooi zeg
Jammer dat jij er niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is helemaal niet mijn beoordeling
Ik heb het een 1 gegeven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is helemaal niet mijn beoordeling
Ik heb een 9 gegeven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het een 1 gegeven.
Nu is het gemiddelde 8 ,7
Dat zal hem leren.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
(door dit gifje snapt Davy hopelijk hoe het werkt)
Ik had de foto al eerder gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zat niet eens een minuut tussen jullie posts.
Ik zie dat als promotie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter Heerschop zat ook een keer naakt in bed met Linda de Mol.
Nu staat hij naast Stefano Denswil.
Jammer dat Linda toen niet een harde kutscheet lietquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter Heerschop zat ook een keer naakt in bed met Linda de Mol.
Nu staat hij naast Stefano Denswil.
Iemand riep vanmiddag dat Serero en Gudelj beter zijn dan Guardado.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:45 schreef GGMM het volgende:
Het middenveld stond gewoon niet met Serero, Riedewald en Klaassen.
Toen Andersen er in kwam werd het beter.
Ja, Syntix zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand riep vanmiddag dat Serero en Gudelj beter zijn dan Guardado.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Syntix zeker.
Die mongool neem ik niet zo serieus.
Ah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voetbalzone natuurlijk, topvermaak
Een stel 14-jarigen mad fucks die geen voetbalverstand hebben. Trieste boel dat Voetbalzonequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voetbalzone, als ik daar soms in de comments kijk blijken daar de grootste en meest gefrustreerde mongolen te zittenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet eens op fr12.nl kijken, dat is een website vol met pizzageiten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah.
Ik kom daar nooit.
Een website vol met syntixen.
Alsof je naar apen kijkt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah.
Ik kom daar nooit.
Een website vol met syntixen.
Vind je het gek met dat veld.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Kwam door het veld, kon hij niet veel aan doen.
Gijp ging er van fluisterenquote:
Ik vond ElfVoetbal interessanter, maar toen ging de Cuil daar weg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je moet eens op fr12.nl kijken, dat is een website vol met pizzageiten.
Dat vergeten we allemaal even. Of de rode kaart tegen Heerenveen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef rubbereend het volgende:
PSV had nog een pingel kunnen krijgen
rood kaartje voor Feyenoord
een beetje? een heel veel beetjequote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:52 schreef tong80 het volgende:
Oh nu gaat van der Gijp het op agressie schuiven. De enige sliding die hij heeft gemaakt was bij het zesde huwelijk van Hans Kraaij.
Ja hoor de scheids heeft het gedaan
Hier ben ik het mee eens. Fout van Vermeer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Die 2e is gewoon een fout van Vermeer. Die moet zo'n speler wegduwen.
Wij worden nog eens dikke vrienden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Fout van Vermeer.
Ze hadden elkaar idd vast.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:53 schreef rubbereend het volgende:
had Kongolo ook niet De Jong vast?
Daley of Danny?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Rot toch op man de vierde en de 3e en de 9e man ik weet niet hoeveel mannen er zijn moeten dat hebben gezien anders ben je Blind
en ze hebben weer gescoordquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[breaking]Bayern heeft een tegendoelpunt gekregen[/breaking]
WER HAT DIE BESTE ANGRIFF?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[breaking]Bayern heeft een tegendoelpunt gekregen[/breaking]
Zit nog wat wit aan de originele buitenkant van toen ie hoorde dat ie over Kuipers mocht zeikenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heeft Valentijn z'n jasje binnenstebuiten?
De rijgdraadjes zitten er nog in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heeft Valentijn z'n jasje binnenstebuiten?
Als Kees een echte anchorman wil acteren kan hij niet met zo'n gedateerd kapsel aan komen zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees wil ook wel eens gel op zijn kop.
En fohnen :pquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees wil ook wel eens gel op zijn kop.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees wil ook wel eens sjel op zijn kop.
Spuiten doe je op een Pquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Benieuwd of Kees dadelijk nog een mooi verhaal over spuiten en parkeerplaatsen heeft.
uiteraardquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Robben en Memphis 2 andere zijn?
Nee, Cillessen, Janmaat en Blindquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu doe je Thijs Slegers te kort.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de laatste is Ten Rouwelaar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een saaie tussen 2 nietszeggende spelersquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topic gaat ook niet snel, is er een of andere darts wedstrijd?
Ik een tripel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Saind en ik pakken ook een trippel.
Heerenveen - ADOquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Darts, wie kijkt daar naar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
plofkopquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:26 schreef KingRoland het volgende:
wat vinden jullie van die chick achter johan
Is belichtingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |