Eens kijken hoe de kaarten komende donderdag zullen zijn.quote:
Eens, wat mij betreft nog iets te ver weg om al in jubelstemming te geraken. Het staat al wel een paar dagen in de modellen, maar allemaal nog heel erg ver weg en onzekerquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:32 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Eens kijken hoe de kaarten komende donderdag zullen zijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil best wel wat sneeuw hoor!Maar het zal wel overal vallen, behalve hier
Blijft wel boeiend om in de gaten te houden komende dagen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Eens, wat mij betreft nog iets te ver weg om al in jubelstemming te geraken. Het staat al wel een paar dagen in de modellen, maar allemaal nog heel erg ver weg en onzeker
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Fred0w het volgende:
Wat is dit dan voor kaart joh:
[ afbeelding ]
En dat met lage temperaturen...quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje met weinig zuurstofquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat je een redelijk geclusterde hoeveelheid koude leden hebt maar tegelijkertijd een erg brede spreiding.quote:
De 18Z run van gfs gaf een hele lading sneeuw, waar vervolgens in de 0Z run niks meer van terug te vinden is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:08 schreef Beauke het volgende:
Wat sneeuw deze winter zou wel weer leuk zijn.
M'n zoon blijft maar vragen: 'mama, wanneer krijgen we sneeuw, wanneer gaat het sneeuwen.'
Kan nog steedsquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:23 schreef Resistor het volgende:
Vorig jaar Sinterklaasstorm, nu kerststorm? (hoewel het wel een beetje te laat is)
En ik wilde zaterdag nog wel gaan vissen
Ik heb dat een keer meegemaakt op de canarische eilanden... gingen we met een boot de zee op.... 95% van die boot zeeziekquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan nog steeds
Gewoon tegen de wind in
Lekker windje hoor. Zou surfen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:47 schreef Fred0w het volgende:
Flinke storm op de kaarten inderdaad:
[ afbeelding ]
Als je echt kotsmisselijk bent en plots moet overgeven ga je niet nog eerst nadenken over de windrichting denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer meegemaakt op de canarische eilanden... gingen we met een boot de zee op.... 95% van die boot zeeziek. Was er 1 dumb ass die tegen de wind over boord ging zitten kotsen, die kreeg alles meteen terug in haar eigen smoel
.
Overigens hoorde ik bij de 5% die nergens last van had die boot trip
'Wit' is eigenlijk ook maar een tint van grijs.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:16 schreef dick_laurent het volgende:
Hier is het grijs... En morgen? Grijs. En overmorgen? Grijs. En de dagen daarna?
.... Grijs.
http://www.wetteronline.de/wetter/utrecht
Pff ja weet je ik ben dit grijze weer inmiddels ZO fucking zat, dat ik het prima zou vinden als het zou gaan sneeuwen, alleen al omdat het gewoon eens wat anders zou zijn dan de grijze depri soep waar we min of meer al wekenlang in zitten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:23 schreef Resistor het volgende:
[..]
'Wit' is eigenlijk ook maar een tint van grijs.
Witte kerst, grijze kerst... volgens mij niet veel verschil
Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pff ja weet je ik ben dit grijze weer inmiddels ZO fucking zat, dat ik het prima zou vinden als het zou gaan sneeuwen, alleen al omdat het gewoon eens wat anders zou zijn dan de grijze depri soep waar we min of meer al wekenlang in zitten.
Gisteren was er ook een zonnetje hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pff ja weet je ik ben dit grijze weer inmiddels ZO fucking zat, dat ik het prima zou vinden als het zou gaan sneeuwen, alleen al omdat het gewoon eens wat anders zou zijn dan de grijze depri soep waar we min of meer al wekenlang in zitten.
Er werd van te voren nog gewaarschuwd, niet over boordquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:05 schreef Beauke het volgende:
[..]
Als je echt kotsmisselijk bent en plots moet overgeven ga je niet nog eerst nadenken over de windrichting denk ik.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:47 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:39 schreef GekkePoes het volgende:
mooie golven hier http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
De stormdepressies volgen elkaar lekker op zo. volgens mij heeft het nu al een hele maand stevig gewaaidquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef Dven het volgende:
Twee weken geleden lag de verwachting voor kerst onder het vriespunt en met sneeuw. Vandaag de dag is het wat anders. De 20 graden kan gehaald worden
Die eindigt ongeveer ter hoogte van Engeland als hij een goede windvlaag heeft.quote:
Winderigste december ooitquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De stormdepressies volgen elkaar lekker op zo. volgens mij heeft het nu al een hele maand stevig gewaaid
En bijna de warmste eerste kerstdag, maar we hebben nog 5 dagenquote:
Zal wel een leuke candid camera grap zijn, om op het engelse strand te lopen met een kitesurf pak aan, en als er dan politie komt,tegen ze zeggen dat je uit Nederland komt en door een windvlaag vanuit Schevenigen daar op het strand bent aangespoeldquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:55 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Die eindigt ongeveer ter hoogte van Engeland als hij een goede windvlaag heeft.
Haha sorry hoor maar dat boerentaaltje daar in drenthe lijkt ook net Duitsquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:07 schreef Djeez het volgende:
Het Noorden is, wederom, weer de hoek waar de klappen vallen. Gisteren was bij RTL Weer al te zien dat Assen deze maand weer eens de natste plek van het land is. Denk dat ik maar ga emigreren naar Limburg, maar dan mag ik eerst wel een cursus Duits volgen
Kan zomaar in de buurt komen ja. Hier zal het ook tot de warmere kerstdagen gaan behorenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En bijna de warmste eerste kerstdag, maar we hebben nog 5 dagen
http://www.nu.nl/binnenla(...)an-warmste-ooit.html (artikel 2012)
Het is dan ook geen voorspelling maar verwachting.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Net even 'tussen de buien door' naar de supermarkt gesjeest. Helaas zat buienradar er wel naast met de voorspelling.
*kleding uitwring...*
De Dinkel is nu een meer van een kilometer breed, reed er vanmiddag nog langs (bij keetnzwart)quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef MaLo het volgende:
In Overijssel zijn twee rivieren buiten hun oevers getreden: de Vecht en de Dinkel. Was te verwachten.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=206690
Das toevallig, wij zijn vandaag ook langs keet'n zwart gekomenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Gwywen het volgende:
[..]
De Dinkel is nu een meer van een kilometer breed, reed er vanmiddag nog langs (bij keetnzwart)
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Gwywen het volgende:
[..]
De Dinkel is nu een meer van een kilometer breed, reed er vanmiddag nog langs (bij keetnzwart)
Sinds wanneer is die weg weer open danquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Das toevallig, wij zijn vandaag ook langs keet'n zwart gekomen.
De oorspronkelijke Dinkel was alleen nog aan het bruggetje te herkennen
Geinigquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:47 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Eind november.quote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is die weg weer open dan? Morgen dan zelf eens kijken hoe het er daar bij staat
!
twitter:weerslagnl twitterde op zondag 21-12-2014 om 10:03:11Hoog water in de Hollandse IJssel bij Moordrecht. Komende dagen blijft wisselvallig. Foto: Hans Kasbergen http://t.co/LvSOdbozJr reageer retweet
Geen springtij, anders was het echt gevaarlijk geworden.quote:Op zondag 21 december 2014 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Prachtige hoek
Jammer dat ik weer moet werken
Dat zeker, dat zou ook een van de zeldzame gevallen zijn dat ik er iets minder blij mee was.quote:Op zondag 21 december 2014 11:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen springtij, anders was het echt gevaarlijk geworden.
972 in Denemarkenquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 08:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Eind november.
Ga je foto's maken voor dit topic?
Ik ga zo even op meerdere plekken kijken hoe het er voor staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |