quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Champy het volgende:
Ray heeft helemaal geen chicky nodig getuige die witte vlekken op z'n broek
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Champy het volgende:
Ray heeft helemaal geen chicky nodig getuige die witte vlekken op z'n broek
gewoon bulken maatjequote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Potluckparty op werk. Mon dieu.
Pigs in a blanketquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
conservatieve kneus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
een vrouw met zo'n lichaam wel
Tajine..... jammer dat je dat niet kent, hebben ze die in polen niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nice!
Heb jij die turkse stoof ding meegebracht?
Geen idee. Daar eten ze karperquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Tajine..... jammer dat je dat niet kent, hebben ze die in polen niet?
De restjes kunnen dus naar voedselbank-Ray.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nice!
True 10/10quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De restjes kunnen dus naar voedselbank-Ray.
tajine, is van de mocro's.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nice!
Want niemand mag met kerst alleen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef Eleiko het volgende:
Ik zou best wel eens een keer een kerst alleen willen zijn en iets van 10 van de 100.000 dingen/klusjes die ik nog wil doen eindelijk eens afmaken.
Dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef Eleiko het volgende:
Ik zou best wel eens een keer een kerst alleen willen zijn en iets van 10 van de 100.000 dingen/klusjes die ik nog wil doen eindelijk eens afmaken.
Post de lijst eensquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef Eleiko het volgende:
Ik vertrek lekker naar Rome. Dag kerst!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Lang leve een familie die geen kerst viert. Eerste kerstdag met een vriendin koken en relaxen, 3e kerstdag groot feest bij mij met vrienden, sinterkerstennieuw. Beginnen met schoencadeaus, daarna cliché gourmetten (wel van de keurslagert) en eindigen met oliebollen, champagne en vuurwerk.
Let je een beetje op je bloeddruk?quote:
Ik durf niks meer over de gymchick te zeggen. Vorige keer kreeg ik Rozekwarts over me heenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
een vrouw met zo'n lichaam wel
Ik ben nou niet echt conservatief, maar ik vind t ook gewoon lelijk.quote:
Was ook wel terechtquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf niks meer over de gymchick te zeggen. Vorige keer kreeg ik Rozekwarts over me heen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt conservatief, maar ik vind t ook gewoon lelijk.Vooral de benen.
Daarentegen... de gymmascotte ook. Die kijkt alsof t licht is uitgegaan en hij niet meer weet hoe hij moest poepen.
quote:
Hahah, nee hoor.quote:
Welnee, mijn blik is veel meer zo dan --->quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Hahah, nee hoor.
Jij kijkt immers elk weekend zo als je vriendje zn penner uit zn broek en in je a.....
Nee. Maar het moet wel een gymchick zijn. Er zijn al genoeg topics voor lekkere vouwen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt conservatief, maar ik vind t ook gewoon lelijk.Vooral de benen.
LOLquote:Daarentegen... de gymmascotte ook. Die kijkt alsof t licht is uitgegaan en hij niet meer weet hoe hij moest poepen.
Mijn opmerking of t feit dat ze "boos" werd?quote:
Ga ergens anders gallen. In t dikke wijventopic ofzoquote:
Je weet dat het een vrouw is die zijn nou eenmaal emotioneel. Je hoeft niet van iedere user foto's uit het fobo hier te posten om deze vervolgens te becritiseren. Smaken verschillen nou eenmaal en niet iedereen is even gezegend met een voortreffelijk uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn opmerking of t feit dat ze "boos" werd?
Er zijn vast charmantere foto's van je te vinden die facebook straks mag/kan/zal gebruiken voor een reclame voor fitnessartikelen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Hahah, nee hoor.
Jij kijkt immers elk weekend zo als je vriendje zn penner uit zn broek en in je a.....
Ten eerste: Hoe weet ik dat de gymchick foto van iemand z'n fobo is? Ik ga niet de URL checken. 9 van de 10x is t een image-googlequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je weet dat het een vrouw is die zijn nou eenmaal emotioneel. Je hoeft niet van iedere user foto's uit het fobo hier te posten om deze vervolgens te becritiseren. Smaken verschillen nou eenmaal en niet iedereen is even gezegend met een voortreffelijk uiterlijk.
Wat me zo te binnen schiet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat me zo te binnen schiet:Goud kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[..]
Wat me zo te binnen schiet:Linux leren hoeft maar 1 keer vriend en het dikgedrukte kan je volgens mij beter laten doen met jouw salaris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
Ik vat deze critiek goed opquote:
Denken dat de euro waardevast isquote:
quote:
Koe-conclusie hequote:
Waardes van valuta's zijn relatief t.o.v. elkaar.quote:
quote:
Bro. Heb ik ook + 7 jaar meer levenservaring.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koe-conclusie he
Iemand met een drs in economie aanzien voor iemand die denkt dat de euro waardevast is
CHF en GBP zijn redelijk stabiel, dus als je t.o.v. die valuta gaat zitten omrekenen weet je wel wat er met je eigen valuta aan de hand is. Maar t blijft "speculeren".quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waardes van valuta's zijn relatief t.o.v. elkaar.
+1 generaliserend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je weet dat het een vrouw is die zijn nou eenmaal emotioneel. [..]
Ja, de koe/koffer-conclusie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bro. Heb ik ook + 7 jaar meer levenservaring.
Verder nog iets?
Ik heb er geen problemen mee om deze generalisatie te makenquote:
Griepprik....quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Had gvd toch de griepprik moeten halen.
Inb4 survival of the fittest is a bitch.
Allemaal wolfjes van wallstreet hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:47 schreef seto het volgende:
al deze wannabe warren buffetts hier
gewoon in commodities investeren als er grote internationale crisis/oorlog is
ja toch
Spoel meteen 20% door de pleequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:50 schreef Questular het volgende:
Ik geef mn geld uit aan creatine en eiwitshakes van B&F is dat goed inversteren?
Heb je aan afschrijving, afval en verschrotting gedacht jongeman?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik investeer in courgettes. Hoop dat ik ooit zoveel kan bezitten dat er een schaarste op de markt ontstaat. Dan ga ik langzaam verkopen en loop ik hard binnen
Leg dat de boze mensjes op internet maar uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef Questular het volgende:
[..]
-20% is in deze tijden nog niet eens een heel slecht resultaat
Nee dat is het probleem, steeds als ik er een stuk of 10 heb moet ik ze weggooien omdat ze bedervenquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je aan afschrijving, afval en verschrotting gedacht jongeman?
Ik sla gewoon water op in m'n huis. Want volgens sommigen (Nestle) is schoon drinkwater geen recht van de mens. Dus straks moeten we dat heul duur kopen en dan heb ik liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiters!
invriezen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem, steeds als ik er een stuk of 10 heb moet ik ze weggooien omdat ze bederven
belangrijker is welke games er gespeeld zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leg dat de boze mensjes op internet maar uit
Wel toevallig. Woensdag game night gehad en daar begon er ook eentje over de B&F whey-gateIs dit mega huge nieuws of zo?
Was heel nerdy hoor, White Wolf RPGquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:10 schreef Questular het volgende:
[..]
belangrijker is welke games er gespeeld zijn
Wel je FIFO systeem op orde hebben dan he!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem, steeds als ik er een stuk of 10 heb moet ik ze weggooien omdat ze bederven
Ja maar er mag nu nog niks out, dat is het probleem. Anders kan ik nooit de markt beheersen. Ik wil juist op een gegeven moment minimaal 80% van alle courgettes wereldwijd bezitten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel je FIFO systeem op orde hebben dan he!
Maar straks steekt de ene courgette de andere aan en is heel je kapitaal weg!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar er mag nu nog niks out, dat is het probleem. Anders kan ik nooit de markt beheersen. Ik wil juist op een gegeven moment minimaal 80% van alle courgettes wereldwijd bezitten.
Ja dat risico heb ik ingecalculeerd, besmettelijke ziektes zijn een serieus probleem voor courgettes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar straks steekt de ene courgette de andere aan en is heel je kapitaal weg!
Dat we straks zeggen: Weet je nog? De grote courgette crash van 2015?
En de selderij? Voelt die zich nu niet verlaten? Of is dat niet echt een jaloerse groente?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat risico heb ik ingecalculeerd, besmettelijke ziektes zijn een serieus probleem voor courgettes.
Meh, ik werk vnl met kinderen en bejaarden, en dan ben ik op zich wel voor. Die kinderen dragen echt alle virussen die bestaan bij zich, en de bejaarden hebben maar 2 hoestjes nodig om de pijp uit te gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Griepprik....
Niet doen tenzij je t voor je gezondheid echt moet (diabetici en zo).
Heb t een aantal jaren gedaan via het werk, maar het haalde weinig uit.
Nog net zo vaak of net zo weinig griep als in jaren dat ik t niet deed.
Nee nog nooit eigenlijk. Aanrader?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sapangel heb je wel eens een courgette in je poeperd gestopt?
De selderij is idd niet echt een jaloerse groente, die kan er volgens mij wel mee omgaanquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de selderij? Voelt die zich nu niet verlaten? Of is dat niet echt een jaloerse groente?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:23 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel, wat is de verleden tijd van komkommer?
Ik zou wat kleiner beginnen. Rekt t niet dan scheurt t wel, en wat gescheurd is kan weliswaar goed genaaid worden... maar een aanrader zou ik t dan niet noemenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee nog nooit eigenlijk. Aanrader?
O gelukkig. Want anders vind ik t wel wat zielig.quote:[..]
De selderij is idd niet echt een jaloerse groente, die kan er volgens mij wel mee omgaan
Dat klinkt wel heel smerig zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jezus, die grap heeft inmiddels meer schimmel dan de courgettes van Sappie!
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee je krijgt er uitslag van. Doe dan komkommer. Maar pas op dat je hem niet breekt.
Klinkt zo idd alsof t tijd is voor een kuurtje van de GGD jaquote:
Ik weet dat dit mensen vast niet verbaast, maar hier heb ik een keer een video van gezien. Het was alleen niet in de kier maar aan de achterkant.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij gewoon een hele groentesalade gemaakt in je kier?
"Tossing the salad"quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet dat dit mensen vast niet verbaast, maar hier heb ik een keer een video van gezien. Het was alleen niet in de kier maar aan de achterkant.
Letterlijk jaquote:
beetje jammer dat je zo over Seto praat/typtquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef fathank het volgende:
het ergste wijvengezeik hier komt van een kerel waar gaat het heen
[..]
Wat me zo te binnen schiet:Linux is voor langharig werkschuw tuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
game night.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leg dat de boze mensjes op internet maar uit
Wel toevallig. Woensdag game night gehad en daar begon er ook eentje over de B&F whey-gateIs dit mega huge nieuws of zo?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef Questular het volgende:
[..]
beetje jammer dat je zo over Seto praat/typt
alle chicas hier zijn weggejaagd dus ik neem de rol even overquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef Questular het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Letterlijk ja
Ik ben trouwens iets van 3 jaar lang groenteman geweest, vandaar mijn kennis over courgettes. Was wel echt bazenwerk, heb ook nog nooit zoveel fruit gegeten
stokerquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Anders had ik t wel gewoon gaynight genoemdquote:
Als Jos Brink nog zou leven had ik me opgegeven voor Wedden dat!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha echt he was vast gewoon een spelletje "herken de piemel door de gloryhole"
Courgettezwengelquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]"Groenteman Sapstengel! Voor al uw courgettegezwengel!"
Heb t idee dat dat een beetje een uitsteervend beroep aan t worden is, met al die grote supermarkten incl groente-afdelingen. Best jammer eigenlijk.
Hanosquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
CourgettezwengelMaar daarom had ik ook die bleekselderij UI.
Was overigens wel op een soort van groente-afdeling ja, maar dan bij de Hanos. Maarja dat was wel echt het specifiek verkopen van groente, niet gewoon de schappen bijvullen in de supermarkt.
Goed idee. Ff een stuk of 4 of 5 Jos Brinkjes bakken vanavondquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Jos Brink nog zou leven had ik me opgegeven voor Wedden dat!
Of die ander.... Rolf Wouters?
Bak je de saté meteen mee dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goed idee. Ff een stuk of 4 of 5 Jos Brinkjes bakken vanavond
Ik weet t! Ik weet t! Ik weet wat je er mee bedoelt!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, wie is hier nou de friettent? Hij of jij?quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wie is hier nou de friettent? Hij of jij?
Wel verrassend ditquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet t! Ik weet t! Ik weet wat je er mee bedoelt!
Nog 11 dagen bulken en dan creperen. Ik wacht met smart op je foodrage-posts. Ray die compleet uit z'n stekker gaat omdat ie chagrijnig is omdat ie niet mag etenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wordt op eieren lopen hiero.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog 11 dagen bulken en dan creperen. Ik wacht met smart op je foodrage-posts. Ray die compleet uit z'n stekker gaat omdat ie chagrijnig is omdat ie niet mag eten![]()
langharig werkschuw tuig zit wel in je allergiezone, niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Linux is voor langharig werkschuw tuig.
Ik moet gewoon werken tussen Kerst en Oud- en Nieuw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Pff, iedereen begint hier al zo'n beetje de lichten uit te doen.
Hallo, officiele werkjaar voor ons stop pas 24 dec hoor!
Kan ik gvd volgende week in m'n uppie hier die mensen entertainen.
#youredoingitwrong
Normaliter moest Finance & Accounting dat bij ons ook, maar sinds 3 jaar niet meer (geen dochter van Philips meer). En da's dit jaar extra prima want het valt allemaal behoorlijk "gunstig".quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken tussen Kerst en Oud- en Nieuw.
Sexchange gehad?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Normaliter moest Finance & Accounting dat bij ons ook, maar sinds 3 jaar niet meer (geen dochter van Philips meer). En da's dit jaar extra prima want het valt allemaal behoorlijk "gunstig".Dus ik heb mezelf getrakteerd op 5 dagen Rome.
Ja, vroeger heette ik Veronique Philipsquote:
Daar zou ik wel een automatisch schietgeweer op los willen laten ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
langharig werkschuw tuig zit wel in je allergiezone, niet?
Hier zijn 29 dec t/m 2 jan collectieve vrije dagen dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:15 schreef Questular het volgende:
Gewoon werken tussen oud en nieuw en zelfs 2 januari want we doen niet meer aan brugdagen...
31 dec en 2 januari vrij gepaktquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:15 schreef Questular het volgende:
Gewoon werken tussen oud en nieuw en zelfs 2 januari want we doen niet meer aan brugdagen...
Levensgevaarlijke XTC. Levensgevaarlijke cocaine eerst al.....quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:24 schreef seto het volgende:
PAS OP! Levensgevaarlijke xtc in omloop
pas je op henk
M.b.t. opvang vluchtelingen: mijn mening: zoveel mogelijk in de regio, daar kun je veel meer doen met hetzelfde geld dan in Europa. En wat er in Europa binnenkomt gelijkmatig verdelen over de landen, zodat bepaalde landen hun snor niet kunnen drukken. En gezamenlijke grensbewaking uiteraard. Overigens zijn de ratio's in landen als Libanon en Jordanië nog wel iets hoger.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zat mobiel dus kon niet zo makkelijk iets zoeken, maar nu thuis.
[ afbeelding ]
http://swedenreport.org/2014/12/03/down-in-flames/
[..]
De zogenaamde "top 5" is hier wel discutabel, omdat er in veel landen waarschijnlijk 90% of meer niet eens bij de politie terechtkomt. Het lijkt me eerder dat landen als Egypte, Irak of sommige Afrikaanse landen een stuk hoger staan. Toch is Zweden wel de top van de Europese landen, waar wel gewoon gezag heerst en geen IS of andere groep losgeslagen idioten rondtrekt.
Dan zijn er nog zaken zoals dit:
[..]
En de politie verliest ook langzaam gezag
[..]
Ik moet zeggen dat je wel veel dubieuze websites tegenkomt van allerlei anti-islam groeperingen en clubjes met nazi-achtige trekjes, maar ook op reguliere nieuwssites komt genoeg voorbij over de situatie in het land.
En dan het feminisme:
[..]
Prostitutie is niet verboden, maar ervoor betalen wel. Dus een vrouw mag voor hoer spelen, maar wanneer een man ervoor wil betalen wordt hij opgepakt: http://www.theguardian.co(...)ying-not-selling-sex
Zweedse speelgoedboeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLquote:
Eens met het grootste deel van je post. Vluchtelingen opvangen in het gebied waar ze vandaan komen zou meer helpen, of inderdaad spreiden over de EU. Zweden kreeg in 2013 blijkbaar hoge nummers en als ik het nieuws moet geloven is nu Duitsland aan de beurt waar o.a. tienduizenden Syriërs naartoe zijn gevlucht. Dan kunnen de andere Europese landen best helpen en een beetje de druk voor Duitsland eraf halen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:39 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. opvang vluchtelingen: mijn mening: zoveel mogelijk in de regio, daar kun je veel meer doen met hetzelfde geld dan in Europa. En wat er in Europa binnenkomt gelijkmatig verdelen over de landen, zodat bepaalde landen hun snor niet kunnen drukken. En gezamenlijke grensbewaking uiteraard. Overigens zijn de ratio's in landen als Libanon en Jordanië nog wel iets hoger.
M.b.t. politie daar: ik weet er te weinig over om een mening over te vormen.
M.b.t. zittend pissen voor mannen: dat is natuurlijk 100% BS en heeft niets met feminisme te maken. Doe dan ook maar verplicht topless zwemmen voor vrouwen, bv.
M.b.t. generneutraal opvoeden: het is gewoon aangetoond dat veel van de voorkeuren van jongens en meisjes voortkomen uit beïnvloeding van buitenaf. De voorbeelden vanuit Zweden zijn vanuit ons perspectief misschien, maar vergeet niet dat we in Nederland best wel conservatief zijn wat dit betreft. Ik werk samen met mensen van allerlei nationaliteiten en zie dat men in Noord- en Oost-Europa toch wel een stuk progressiever is hierin. In Nederland volgt een vrouw vaak een minder courante opleiding, neemt vervolgens een "simpel" baantje, trouwt met een man die qua opleiding en baan net wat hoger is / meer verdient en gaat vervolgens als er kinderen komen 2, maximaal 3 dagen werken. En dan is het huilie-huilie als er gescheiden wordt, die Vinexwoning onder water staat en de wachtlijst voor een sociale huurwoning 8 jaar is.
Ik ben ook voor goed openbaar vervoer, goed onderwijs (dat kan echt nog een heel stuk beter), energie-onafhankelijkheid/verduurzaming etc etc. En ben zelfs bereid daar (nog) meer belasting voor te betalen, maar dan wel voor structurele verbeteringen (zoals met name partijen als D66 en GL dat voorstaan) en niet voor het blijven vullen van allerlei gaten door vast te houden aan een jaren '50 ideaal (SP/PVV o.a.). Voorbeeldje: waarom krijg ik zoveel HRA? Mijn mening: gelijkelijk helemaal afschaffen, maar dan ook de OZB, huurwaardeforfait etc. en ook huursubsidie afschaffen. Gewoon alle koop- en huurhuizen markconforme geprijsd laten worden en niet met allerlei arbeidsintensieve regels de markt verneuken. Mensen die het dan niet kunnen betalen kunnen evt. gesponsord worden. Ik ben ook erg voor basisloon.
En nu weer aan het werk.
Ik doe alleen drugs die ik heb laten testen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:24 schreef seto het volgende:
PAS OP! Levensgevaarlijke xtc in omloop
pas je op henk
jij bent echt junkie gekquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doe alleen drugs die ik heb laten testen.
Vrouwen daarentegen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog 11 dagen bulken en dan creperen. Ik wacht met smart op je foodrage-posts. Ray die compleet uit z'n stekker gaat omdat ie chagrijnig is omdat ie niet mag eten![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt op eieren lopen hiero.
Maar goed dat ik de gymmascotte opmerking nu nog plaatste ipv over 2 weken
neen, ik zie liever vrouwen die er vrouwelijk uitzien dan zo'n walgelijk gedrochtquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga ergens anders gallen. In t dikke wijventopic ofzo
Dat kan prima, alleen toevallig niet in dit topic.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:48 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
neen, ik zie liever vrouwen die er vrouwelijk uitzien dan zo'n walgelijk gedrocht
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doe alleen drugs die ik heb laten testen.
Vrouwen daarentegen
ik ben hier ook niet speciaal gekomen om aantrekkelijke vrouwen te zienquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat kan prima, alleen toevallig niet in dit topic.
Waarom dan wel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:50 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik ben hier ook niet speciaal gekomen om aantrekkelijke vrouwen te zien
quote:
Hey bois! Alles goed.quote:
In dat geval: welkom!quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
gewoon, een beetje kijken enzo, beetje posten jwz
nee drie foutquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Hey bois! Alles goed.
Was geen vraag. Maar je hebt geluk ben niet boos geworden.quote:
Haha je zit zeker momenteel niet aan de creatine.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Was geen vraag. Maar je hebt geluk ben niet boos geworden.
Streng creatine dieet. Mag alles nemen behalve creatine.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha je zit zeker momenteel niet aan de creatine.
Lol je had er ook een dat hij gymles gaat geven, echt fantastischquote:
Ik stuurde de bon naar Body en Fit en kreeg daar 450 gram eiwit voor, dat was echt fantastisch.quote:
He diktet, dank, die ga ik vanavond eens rustig bekijkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey jakkenhagar.
Thee, paracodeïne en een grote kale Ierse man.
Talks Funny 2008 is ook goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
He diktet, dank, die ga ik vanavond eens rustig bekijken
Aiaiaiaiai.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:15 schreef seto het volgende:
https://www.facebook.com/mirea.dahenriquez
hey sappie
Shiieeeetttquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:15 schreef seto het volgende:
https://www.facebook.com/mirea.dahenriquez
hey sappie
Dankje Seto, jij ook. Moge er vele gains gemaakt worden in 2015quote:
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:56 schreef JaqenHghar het volgende:
He jonks giet jullie nog carbid klappen dit joar?
Gepost vanaf de John Deere 3050
Islamistisch nieuwjaar is ergens in oktoberquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is Marokkaans nieuwjaar op 19 december?
Geen Lambo op t weiland rockenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:56 schreef JaqenHghar het volgende:
He jonks giet jullie nog carbid klappen dit joar?
Gepost vanaf de John Deere 3050
ik snap je obsessie voor deze chick echt niet sap, wat is dezequote:
Waarom niet? Zij is echt mooi toch, kijk die facial aesthetics, donker haar, lichaam, die lippen. 10/10 zou Joods voor worden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik snap je obsessie voor deze chick echt niet sap, wat is deze?
Naast haar face kan ik niet veel zien. Lichaam is niet goed te beoordelen zo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij is echt mooi toch, kijk die facial aesthetics, donker haar, lichaam, die lippen. 10/10 zou Joods voor worden.
Lol christelijk to the maxquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Heb geen collectie, gewoon op haar instagram kijken
http://i.instagram.com/thekillapup/
Zal morgen ff een sessie doenquote:
Ik ben echt een ster in die corpse posequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:12 schreef Beach het volgende:
https://gallery.mailchimp(...)00_Yoga_Poses_01.pdf
hier haar ebook trouwens
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef Klokov het volgende:
Square, half lotus en lotus kan ik allemaal zonder problemen doen trouwens
Ik snap niet eens welk ben welk isquote:
Je kunt een voet zien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik snap niet eens welk ben welk is
Is dat een boek?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:36 schreef Klokov het volgende:
Net "Trots op jouw" gelezen (ja jouw was het einde)
wil meteen rentenieren in duitsland als ik dat filmpje ziequote:
Fysiek onmogelijk diequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef Klokov het volgende:
Hey Ray, doe eens een picca van jouw Firelog (no pun intended, zie ebook)
Hahah misschien is ze het wel, je woont in Amsterdam toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Chick hier in de gym lijkt er voor 90% op. Hurry brah.
Lekker je klodders over haar sixpack naar beneden laten lopen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:50 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Beach.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef seto het volgende:
[..]
wil meteen rentenieren in duitsland als ik dat filmpje zie
quote:
Tx. Ga ik even bekijken.quote:
LOL Ernst ik dacht dat het een foto van jezelf was in eerste instantiequote:
Hahaquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:52 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#meninist
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:52 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#meninist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fukkin feggetquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben begonnen met GoT hihihi
Daaaaag kerstvakantie
Ah mooi, weet je al wie de ouders van Jon Snow zijn?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Daaaaag kerstvakantie
quote:
Zit pas in het begin van aflevering 2 seizoen 1 jon snow is die bastaard toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah mooi, weet je al wie de ouders van Jon Snow zijn?![]()
w8 mara tot de red weddingquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Daaaaag kerstvakantie
Fuck you...ik vind die witteharen chick wel geyl.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
jammer dat ie dood is gegaan
wacht maar tot ze nakend in beeld komtquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fuck you...ik vind die witteharen chick wel geyl.
Dit. Nog nooit zoveel fapjes gezet op een televisieprogramma.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wacht maar tot ze nakend in beeld komt
ik spoot mn broekje vol
lekker, wel de goeie hoop ik?quote:
D8 dat jij wat meer van margaery wasquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wacht maar tot ze nakend in beeld komt
ik spoot mn broekje vol
Jammer dat ze dood gaatquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fuck you...ik vind die witteharen chick wel geyl.
Een groot deel van de figuranten is porno-actrice.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Sahara Knite speelt ook in GoT als een of andere hoer, Armeca oid.
maandag weer yoga, beetje spieren tonen ja toch.quote:
ik dinsdagquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
maandag weer yoga, beetje spieren tonen ja toch.
je vergat de hey dimaquote:
ja dat is het enige wat ik niet kan. Zit gewoon een beetje rechtop voor me uit te staren alsof m'n neus bloed tijdens die oefening, feelssobadmanquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
ik dinsdag
kan het meeste wel net zo goed als de vrouwen alleen met je benen wijd zitten en dan naar voren is killing
[..]
je vergat de hey dima
Hahah.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja dat is het enige wat ik niet kan. Zit gewoon een beetje rechtop voor me uit te staren alsof m'n neus bloed tijdens die oefening, feelssobadman
Voor de gene die het leuk vinden en nooit in BB topic komenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:42 schreef RaymondK het volgende:
Hier wat laatste pics voor mn cut gaat beginnen volgende week.
Wat voor een bodyfat% zou dit moeten zijn?
Verder doe ik geen pica's meer tot ik de 10% denk gehaald te hebben.
So help me gawd![]()
Nu 119 a 120kg in de ochtend.
Volgende week nog ff maxen met bench na de kerst
Ohja, nog een paar met mn kersbroek aan, Barbell denim jeans waren binnen gekomen.
Ik had maat 36 lengte besteld terwijl ik normaal 34 heb, omdat ik daar ook buiten hun tabel viel LOL
Maar je kan gewoon je lengte bestellen die je hebt als je dr buiten valt, en dan de grootste maat, ze rekken echt mega mee.
Ik ga nog een paar laten komen iig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit Ray!quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor de gene die het leuk vinden en nooit in BB topic komen
Thanks bro. Ik ook no muslimquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Ray!
Zou wel samen douchen na het trainen/10
no moslim
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:31 schreef seto het volgende:
hey ramond kan ik jou betalen dat je me gewoon een half uurtje vasthoudt ofzo?
Hey clumsy_clown.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:31 schreef seto het volgende:
hey ramond kan ik jou betalen dat je me gewoon een half uurtje vasthoudt ofzo?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef Drinky het volgende:
gatverdamme man, zet die shit in een spoiler
Alsof je ook maar een seconde zou twijfelen voordat je erin klaarkomtquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat touw een soort draagconstructie voor haar buik?
Leek me een kutfilm, maar nu moet ik 'm zien iddquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef G.R.S. het volgende:
Dat hele gedoe met Sony en The Interview: marketing at its best
Ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik vrouwen met een hoger gewicht dan het mijne niet kan handelen. Kost teveel energie en ik heb nooit zeg maar zekerheid of ik in een kwab zit of niet.quote:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof je ook maar een seconde zou twijfelen voordat je erin klaarkomt
Ja onbegrijpelijk dat vrouwen denken dat die knooptouwbh's sexy zijn. Not even once.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat niet
Alleen die lingerie is niet mijn ding, beetje als die bouwwerken van Marlies Dekkers.
Das toch standaard?quote:
Kettlebell swings met beide armen, jatochquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
Hey Klokov ben je links of rechts dragend?
Kylie Maria.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Deuce zou wel raken wie is het
goed bezig maat!quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor de gene die het leuk vinden en nooit in BB topic komen
Ken een chick van 1.95m. Lesbisch ook nog. Obviously de butch.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel eens willen proberen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik vrouwen met een hoger gewicht dan het mijne niet kan handelen. Kost teveel energie en ik heb nooit zeg maar zekerheid of ik in een kwab zit of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |