Is denk ik ook wel iets waar je ervaring mee moet krijgen inderdaad! Lees er in ieder geval veel goeds over als je het onder de knie hebt, omdat je alles uit dagen haalt waarin je je goed voelt en op dagen dat het wat minder gaat je alsnog je werk er in krijgt. Sowieso vind ik hoe je je voelt een trainingsfactor die over het algemeen te weinig wordt meegenomem, soms zet ik met gemak een of meerdere PR's en soms krijg ik ~85% met moeite omhoog door stress/brakheid/moeheid of andere factoren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:33 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Ben er pas twee geleden weken mee begonnen (PowerLiftingToWin, PNP3), het blijft natuurlijk natte vinger werk. Maar ik log echt ALLESdus het is soms wel handig om terug te vinden van hoe een bepaalde set voelde. Ik heb zoiets van beter teveel informatie loggen dan te weinig, en vind het wel fijn. De ene dag gaat beter dan de ander, maar ik denk dat het over de lange termijn wel veel kan zeggen over de progressie. 130kg voelde een paar maanden terug als 9 RPE en nu 6 RPE dus ja. Geeft wel voldoende motivatie.
Denk alleen niet dat ik bv het verschil tussen RPE 9 of 9,5 kan aanvoelen, die ervaring heb ik nog niet met liften.
Iets wat ik ook erg handig vind is je totale volume op een bepaalde exercise te loggen. Als je bijvoorbeeld ergens 4x6x100kg hebt op een lift hebt (totale volume 2400kg) en een maand later meer repped ipv gewicht verhoogt bv 4x8x100kg (totale volume 3200kg) heb je toch een flinke gain. Leuk om bij te houden ipv alléén op de 1RMs te fixeren.
Permabulken is ook een vorm van trainen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:09 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Is denk ik ook wel iets waar je ervaring mee moet krijgen inderdaad! Lees er in ieder geval veel goeds over als je het onder de knie hebt, omdat je alles uit dagen haalt waarin je je goed voelt en op dagen dat het wat minder gaat je alsnog je werk er in krijgt. Sowieso vind ik hoe je je voelt een trainingsfactor die over het algemeen te weinig wordt meegenomem, soms zet ik met gemak een of meerdere PR's en soms krijg ik ~85% met moeite omhoog door stress/brakheid/moeheid of andere factoren.
Wbt dat laatste ben ik het volledig met je eens. Het moment dat jij 1 rep of meerdere erbij kan pakken ben je wel degelijk sterker geworden, zonder dat je het test aan de hand van je 1RM inderdaad.
Vraagje voor iedereen hier trouwens, hoe doen jullie het met trainen rond de kerst dagen en oud en nieuw? Hier is de gym dicht of open op bepaalde tijden, en je bent natuurlijk met familie, vrienden en whatever. Vind het dan ontzettend moeilijk om een schema aan te houden. Probeer zelf wel alle dagen te gaan waar mogelijk is en focus me dan zelf lekker op de big 3, gewoon back to basic zeg maar.
Einde van het jaar, dus alles eens maxen. Dan heeft het toch weinig zin om je aan een of ander schema te houden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:09 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Is denk ik ook wel iets waar je ervaring mee moet krijgen inderdaad! Lees er in ieder geval veel goeds over als je het onder de knie hebt, omdat je alles uit dagen haalt waarin je je goed voelt en op dagen dat het wat minder gaat je alsnog je werk er in krijgt. Sowieso vind ik hoe je je voelt een trainingsfactor die over het algemeen te weinig wordt meegenomem, soms zet ik met gemak een of meerdere PR's en soms krijg ik ~85% met moeite omhoog door stress/brakheid/moeheid of andere factoren.
Wbt dat laatste ben ik het volledig met je eens. Het moment dat jij 1 rep of meerdere erbij kan pakken ben je wel degelijk sterker geworden, zonder dat je het test aan de hand van je 1RM inderdaad.
Vraagje voor iedereen hier trouwens, hoe doen jullie het met trainen rond de kerst dagen en oud en nieuw? Hier is de gym dicht of open op bepaalde tijden, en je bent natuurlijk met familie, vrienden en whatever. Vind het dan ontzettend moeilijk om een schema aan te houden. Probeer zelf wel alle dagen te gaan waar mogelijk is en focus me dan zelf lekker op de big 3, gewoon back to basic zeg maar.
Hahah, nee geen pump. Die rug pic is wel nog beetje pump na DL trainen dou.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
jaja even snel de pomp gepakt met die dumbbells daaro.
ziet dr goed uit man! hoe ver ga je cutten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rug mirrin'.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef RaymondK het volgende:
Hahah, nee geen pump. Die rug pic is wel nog beetje pump na trainen dou.
Tot 10%. Dus tot over een jaar of 3![]()
![]()
Lol. Nee moet toch wel te doen zijn zou je zeggen hopen?
Ik meen 120$ maar wellicht was dat de kickstarter prijsquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:09 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Die rug mirrin'.
Succes met de cut, moet wel lukken!
Zijn die Barbell broeken een beetje te doen kwa prijs? Zag 150 dollar, maar hoe zit het met taxes + shipping + douane?
Ik ook sinds een jaar lol.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:10 schreef Deuce92 het volgende:
Eerste keer dat ik een pic van Ray zie in jeans.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:03 schreef Xa1pt het volgende:
Deze man beer.
XXL zit goed van jack en johnes. Maar wel tent van onder als het geen strech achtige stof is idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na die foto's van Derive durft-ie niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:48 schreef Beach het volgende:
Ray je zou die foto's hier moeten posten lol US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:03 schreef Xa1pt het volgende:
Deze man beer.
hoe kan iets boven nou passen en onder te klein te zijn. Vetpens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik bedoel onder te groot ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoe kan iets boven nou passen en onder te klein te zijn. Vetpens.
Holy shit. Goed om te zien dat die quads van jou dr ook in passen. Ik had hem niet van de kickstarter preorder maar van de website besteld. Ze hadden op het pakket gezet dat ze 50 dollar waren, dus ik moest wel 21 euro bij betalen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik meen 120$ maar wellicht was dat de kickstarter prijs
Ik hoefde geen fee te betalen hier iig. Zo binnen gekomen. Misschien toeval hoor? Die andere gast had vd week ook die jeans binnen gekregen. Ben zn naam ff kwijt. Misschien dat die nog moest bijlappen?
Met mn do-wins vorigjaar kwam er bijna 100 eu bij met shipping en import
Broertje van verbosity toevallig?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Holy shit. Goed om te zien dat die quads van jou dr ook in passen. Ik had hem niet van de kickstarter preorder maar van de website besteld. Ze hadden op het pakket gezet dat ze 50 dollar waren, dus ik moest wel 21 euro bij betalen.
Ik heb bijna al m'n doelen gehaald dit jaar. Alleen m'n bench net niet, estimate 1rm is nu 87.5 kg. Het gaat nu eindelijk goed met m'n vorm en techniek en ga ff flink gainz maken nu.
Met de squats is t nu ong 160 kg. Maar ga nu overstappen naar low bar squats.
Vandaag 185x3 gedeadlift. Moet nog even werken aan m'n lockout. M'n boven lichaam gaat iets sneller dan m'n knieën.
Bodyweight is nu nog steeds rond de 74kg.
Verder erg tevreden met Candito's strength program.
Mooi man goede quads en rug.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:42 schreef RaymondK het volgende:
Hier wat laatste pics voor mn cut gaat beginnen volgende week.
Wat voor een bodyfat% zou dit moeten zijn?
Verder doe ik geen pica's meer tot ik de 10% denk gehaald te hebben.
So help me gawd![]()
Nu 119 a 120kg in de ochtend.
Volgende week nog ff maxen met bench na de kerst
Ohja, nog een paar met mn kersbroek aan, Barbell denim jeans waren binnen gekomen.
Ik had maat 36 lengte besteld terwijl ik normaal 34 heb, omdat ik daar ook buiten hun tabel viel LOL
Maar je kan gewoon je lengte bestellen die je hebt als je dr buiten valt, en dan de grootste maat, ze rekken echt mega mee.
Ik ga nog een paar laten komen iig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nice man. Wat bedoel je met "tricpes pakken dat je buik er moeite mee heeft"?quote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef Xa1pt het volgende:
Hop, BP 1x100. Eerste keer ging niet, maar lag er ook niet helemaal lekker onder. Tweede keer wel omhoog gekregen.![]()
DL 140 ook gehaald met 2x140, SQ alleen niet. Loop al een tijdje te tobben maar ben er nu wel achter waar het aan ligt denk ik. Trainde eigenlijk nooit buikspieren en merk vooral met triceps pakken dat m'n buik er moeite mee heeft. Ab wheel besteld dus eens kijken of dat verschil gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |