quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Champy het volgende:
Ray heeft helemaal geen chicky nodig getuige die witte vlekken op z'n broek
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Champy het volgende:
Ray heeft helemaal geen chicky nodig getuige die witte vlekken op z'n broek
gewoon bulken maatjequote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Potluckparty op werk. Mon dieu.
Pigs in a blanketquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
conservatieve kneus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
een vrouw met zo'n lichaam wel
Tajine..... jammer dat je dat niet kent, hebben ze die in polen niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nice!
Heb jij die turkse stoof ding meegebracht?
Geen idee. Daar eten ze karperquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Tajine..... jammer dat je dat niet kent, hebben ze die in polen niet?
De restjes kunnen dus naar voedselbank-Ray.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nice!
True 10/10quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De restjes kunnen dus naar voedselbank-Ray.
tajine, is van de mocro's.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nice!
Want niemand mag met kerst alleen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef Eleiko het volgende:
Ik zou best wel eens een keer een kerst alleen willen zijn en iets van 10 van de 100.000 dingen/klusjes die ik nog wil doen eindelijk eens afmaken.
Dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef Eleiko het volgende:
Ik zou best wel eens een keer een kerst alleen willen zijn en iets van 10 van de 100.000 dingen/klusjes die ik nog wil doen eindelijk eens afmaken.
Post de lijst eensquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef Eleiko het volgende:
Ik vertrek lekker naar Rome. Dag kerst!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Lang leve een familie die geen kerst viert. Eerste kerstdag met een vriendin koken en relaxen, 3e kerstdag groot feest bij mij met vrienden, sinterkerstennieuw. Beginnen met schoencadeaus, daarna cliché gourmetten (wel van de keurslagert) en eindigen met oliebollen, champagne en vuurwerk.
Let je een beetje op je bloeddruk?quote:
Ik durf niks meer over de gymchick te zeggen. Vorige keer kreeg ik Rozekwarts over me heenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
een vrouw met zo'n lichaam wel
Ik ben nou niet echt conservatief, maar ik vind t ook gewoon lelijk.quote:
Was ook wel terechtquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf niks meer over de gymchick te zeggen. Vorige keer kreeg ik Rozekwarts over me heen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt conservatief, maar ik vind t ook gewoon lelijk.Vooral de benen.
Daarentegen... de gymmascotte ook. Die kijkt alsof t licht is uitgegaan en hij niet meer weet hoe hij moest poepen.
quote:
Hahah, nee hoor.quote:
Welnee, mijn blik is veel meer zo dan --->quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Hahah, nee hoor.
Jij kijkt immers elk weekend zo als je vriendje zn penner uit zn broek en in je a.....
Nee. Maar het moet wel een gymchick zijn. Er zijn al genoeg topics voor lekkere vouwen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt conservatief, maar ik vind t ook gewoon lelijk.Vooral de benen.
LOLquote:Daarentegen... de gymmascotte ook. Die kijkt alsof t licht is uitgegaan en hij niet meer weet hoe hij moest poepen.
Mijn opmerking of t feit dat ze "boos" werd?quote:
Ga ergens anders gallen. In t dikke wijventopic ofzoquote:
Je weet dat het een vrouw is die zijn nou eenmaal emotioneel. Je hoeft niet van iedere user foto's uit het fobo hier te posten om deze vervolgens te becritiseren. Smaken verschillen nou eenmaal en niet iedereen is even gezegend met een voortreffelijk uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn opmerking of t feit dat ze "boos" werd?
Er zijn vast charmantere foto's van je te vinden die facebook straks mag/kan/zal gebruiken voor een reclame voor fitnessartikelen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Hahah, nee hoor.
Jij kijkt immers elk weekend zo als je vriendje zn penner uit zn broek en in je a.....
Ten eerste: Hoe weet ik dat de gymchick foto van iemand z'n fobo is? Ik ga niet de URL checken. 9 van de 10x is t een image-googlequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je weet dat het een vrouw is die zijn nou eenmaal emotioneel. Je hoeft niet van iedere user foto's uit het fobo hier te posten om deze vervolgens te becritiseren. Smaken verschillen nou eenmaal en niet iedereen is even gezegend met een voortreffelijk uiterlijk.
Wat me zo te binnen schiet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |