thanksquote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
stoere foto van jou in dat fototopic, leuk
wil ze 1e én 2e kerstdag komen eten ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef sig000 het volgende:
Het jaarlijkse kerstoffensief van schoonmoeder is weer begonnen, elke dag even bellen met familiedingen.
Ooh, is dat hetquote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daarvoor ben je ook een meisje
Welke heuvels? Dit land is zo plat als een dubbeltje.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Arnhem moet je altijd omrijden met al die heuvels.
Heb geen idee wat ze dit jaar wil, ben niet thuis en heb geen tijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
wil ze 1e én 2e kerstdag komen eten ?
Waar ik woon is het echt niet vlak hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke heuvels? Dit land is zo plat als een dubbeltje.
dat is niet de ware kerstgedachte..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb geen idee wat ze dit jaar wil, ben niet thuis en heb geen tijd.
Woon je wel in Nederland dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar ik woon is het echt niet vlak hoor.
Bij PP op de Veluwse Heuvelrug of zo in de buurt?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Woon je wel in Nederland dan?
Geef mijn schoonmoeder nooit een vinger.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
dat is niet de ware kerstgedachte..
Richting het oosten voorbij Utrecht wordt het steeds heuvelachtiger, kom je daar weleens?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Woon je wel in Nederland dan?
Mijn moeder de dag na mij ... Ook zo'n dooddoener ...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef mijn schoonmoeder nooit een vinger.
Daarnaast is ze de 30e ook nog jarig.
Nee, volgens mij niet. Ik kom uit het Noorden en rijd af en toe wel naar een vriendin die helemaal in het Zuiden woont. Maar voor mijn gevoel is het daar net zo plat als hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Richting het oosten voorbij Utrecht wordt het steeds heuvelachtiger, kom je daar weleens?
Zaterdag is kleinzoon voor het eerst jarig, dan mag ie met slagroomtaart spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder de dag na mij ... Ook zo'n dooddoener ...
Brabant is ook vrij vlak ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik kom uit het Noorden en rijd af en toe wel naar een vriendin die helemaal in het Zuiden woont. Maar voor mijn gevoel is het daar net zo plat als hier.
Ahah ja die kleine die op Piet lijkt ... Dat wordt een guitig jochie volgens mij...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zaterdag is kleinzoon voor het eerst jarig, dan mag ie met slagroomtaart spelen.
Hier in het noorden hebben we terpen en dijken, en de Drentse heuvelrug.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik kom uit het Noorden en rijd af en toe wel naar een vriendin die helemaal in het Zuiden woont. Maar voor mijn gevoel is het daar net zo plat als hier.
Hij heeft altijd schik, dat wordt lachen met die taart.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahah ja die kleine die op Piet lijkt ... Dat wordt een guitig jochie volgens mij...
Als Geoloog moet ik hier natuurlijk op reageren... Nederland heeft slechts enkele heuvelachtige regios... nml: Drente, Oost Overijssel, Gelderland en Limburg...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent er ook net zo dol op als PPquote:Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij heeft altijd schik, dat wordt lachen met die taart.
Terpen en dijken hebben we zelf gemaakt,,, .. Daar staan we bekend om ... Drente is geshaped door een bewegende ijsmassaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier in het noorden hebben we terpen en dijken, en de Drentse heuvelrug.
Dat platte valt dus best mee
Het gaat niet om zelfgemaakt of niet, het gaat om plat of niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Terpen en dijken hebben we zelf gemaakt,,, .. Daar staan we bekent om ... Drente is geshaped door een bewegende ijsmassa
Naturel dus ...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat niet om zelfgemaakt of niet, het gaat om plat of niet.
De pannenkoek die ik net op heb is pas plat.
Ja, en toch minder lekker zonder iets erop, maar ja ik kreeg het dus vond het wel heel leuk.quote:
lekker met die dikke knuistjes keihard erin slaanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zaterdag is kleinzoon voor het eerst jarig, dan mag ie met slagroomtaart spelen.
Echt triest met de opvoeding van die jongeren onder ons hier ...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef sig000 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig kent hun eigen land niet meer.
Of met de vlakke handjes. Ook lollig.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
lekker met die dikke knuistjes keihard erin slaan
Ik heb nog ergens een foto van mezelf met taart en 1 kaarsje nog net voordat de handen erin gingen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
lekker met die dikke knuistjes keihard erin slaan
met slagroom spelen is voor iedereen lollig, jong én oudquote:Op donderdag 18 december 2014 23:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Of met de vlakke handjes. Ook lollig.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
met slagroom spelen is voor iedereen lollig, jong én oud
Plaats die maar in het fotot topic als je hem ooit gescanned heb..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van mezelf met taart en 1 kaarsje nog net voordat de handen erin gingen.
Zwart wit nog
Posten in het jeugdfoto-topic!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van mezelf met taart en 1 kaarsje nog net voordat de handen erin gingen.
Zwart wit nog
Toen ik nog kranten rondbracht op mijn 15e en 16e was de zaterdagochtend altijd feest.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Met chocola wordt anders ... Maar blijft wel lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon per doos inscannen... Heb je geen scanner? PP heeft er vast nog wel ergens 1 liggenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel foto's ik in schoenendozen heb liggen.
Af en toe een kleine greep doen en dan scannen & posten.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel foto's ik in schoenendozen heb liggen.
1 gevonden met moeitequote:Op donderdag 18 december 2014 23:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Af en toe een kleine greep doen en dan scannen & posten.Is tof toch?
Oh, dan hebben ze ons in Friesland zeker overgeslagen?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier in het noorden hebben we terpen en dijken, en de Drentse heuvelrug.
Dat platte valt dus best mee
Ik wou dat ik zelf schoenendozen vol oude foto's had. Dan zou ik ze wel (in porties) scannen.quote:
We kijken er naar uit .. Net weer wat actie van mezelfquote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zelf schoenendozen vol oude foto's had. Dan zou ik ze wel (in porties) scannen.(ik weet nu hoe het moet
)
ik heb dozen en dozen met foto's..... maar ook veel van mijn kinderen en die willen niet op internetquote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zelf schoenendozen vol oude foto's had. Dan zou ik ze wel (in porties) scannen.(ik weet nu hoe het moet
)
De Friezen zijn juist de terpenmakers en dijkenleggers, Die heuvelrug is niet zichtbaar vanuit Friesland, maar die ligt wel in het noorden, zelfs een deel daarvan ligt in Groningen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze ons in Friesland zeker overgeslagen?
Nee maar je kunt ze toch wel gewoon scannen en lokaal opslaan en dan aan ze geven ...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb dozen en dozen met foto's..... maar ook veel van mijn kinderen en die willen niet op internet
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt triest met de opvoeding van die jongeren onder ons hier ...
Eigenlijk zegt dit al genoeg, Sjoef, leer jij eens met je Friese naam dat Friesland niet helemaal plat is.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze ons in Friesland zeker overgeslagen?
Oh, ik herken dat gevoel. Ik sta amper op foto's (bewust).quote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Eska het volgende:
[..]
)
Ik zag het ja. Je duikt daar lekker enthousiast.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
We kijken er naar uit .. Net weer wat actie van mezelf
ze komen ze maar lekker zelluf uitzoekenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar je kunt ze toch wel gewoon scannen en lokaal opslaan en dan aan ze geven ...
Of ik uit Friesland kom... Maar op terpen en wierden na za mogelijk het oostelijk gedeelte vaag vervormd zijn... EN natuurlijk de eilanden die de duinen hebben met hun mooie schelpenfietspadenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zegt dit al genoeg, Sjoef, leer jij eens met je Friese naam dat Friesland niet helemaal plat is.
ik maak graag foto's dan sta ik er ook niet op !quote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik herken dat gevoel. Ik sta amper op foto's (bewust).
Ik heb ook wel flink wat foto's. Maar niet echt uit m'n (vroege) jeugd. Dan moet ik eens bij m'n moeder gaan browsen. Ga ik wel doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb dozen en dozen met foto's..... maar ook veel van mijn kinderen en die willen niet op internet
Of je houdt ze zelf, of geeft ze weg... maar voor een kopie zal iemand het moeten scannenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ze komen ze maar lekker zelluf uitzoeken
Oja, dat is tegenwoordig ook het probleem bij mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik maak graag foto's dan sta ik er ook niet op !
dat is een schone taak als ik dood ben!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je houdt ze zelf, of geeft ze weg... maar voor een kopie zal iemand het moeten scannen
Laten we het erop houden dat ik ze in ieder geval nog niet gezien heb.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
De Friezen zijn juist de terpenmakers en dijkenleggers, Die heuvelrug is niet zichtbaar vanuit Friesland, maar die ligt wel in het noorden, zelfs een deel daarvan ligt in Groningen.
Nee, nu hoef ik ook niet zo nodig op de foto. Of nou ja, niet geforceerd iig. Kiekjes kunnen wel heel leuk zijn. Gewoon vanwege de hele setting en zo.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik herken dat gevoel. Ik sta amper op foto's (bewust).
O ja De Duinen, die zijn hard nodig om niet nat te worden. Verder vergeet je de dijken te noemen, ook al zijn die handgemaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ik uit Friesland kom... Maar op terpen en wierden na za mogelijk het oostelijk gedeelte vaag vervormd zijn... EN natuurlijk de eilanden die de duinen hebben met hun mooie schelpenfietspaden
dit jaar voor het eerst in 15 jaar een acceptabele foto van de schoolfotograafquote:Op donderdag 18 december 2014 23:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee, nu hoef ik ook niet zo nodig op de foto. Of nou ja, niet geforceerd iig. Kiekjes kunnen wel heel leuk zijn. Gewoon vanwege de hele setting en zo.
Ogen open doen? Of kom je nooit buiten?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik ze in ieder geval nog niet gezien heb.
Of sturen we kaartjes, die komen wel te laat natuurlijk dan ..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:56 schreef just me het volgende:
gaan we bijna jarige golfer hier feliciteren trouwens of krijgt hij een apart topic?
Mutsquote:Op donderdag 18 december 2014 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Jeetje, ik voel me zo stom.
M'n beste vriendin is morgen in Haarlem en vroeg zonet of ik dan met haar wil afspreken. Ik heb haar al een tijdje niet gezien en eigenlijk wil ik heel graag weer met haar afspreken.
Maar om de één of andere reden sloeg ik helemaal dicht. Ik werd helemaal zenuwachtig en begon zelfs een beetje te huilen. En uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ik niet kon.
Ik snap niet wat het is... ze is helemaal niet eng, ze bijt niet... dus waar ben ik dan bang voor?
Nouja, ik vind foto's van mezelf nu juist wel leuk. Zo kan ik de verschillen tussen nu en een jaar terug wel zien enzo. En Ik begin mezelf steeds mooier te vinden en schaam me niet meer voor m'n uiterlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee, nu hoef ik ook niet zo nodig op de foto. Of nou ja, niet geforceerd iig. Kiekjes kunnen wel heel leuk zijn. Gewoon vanwege de hele setting en zo.
Leert ze weinig vanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef drakin het volgende:
Adora, ik heb voor je gegoogeld zodat jij vanaf nu weet hoe een terp eruit ziet:
[ afbeelding ]
Oh ja, die vallen idd zo vaak tegen.... Lekker dat 't nu meeviel dan!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
dit jaar voor het eerst in 15 jaar een acceptabele foto van de schoolfotograaf
Open jij een topic ga ik een leuk kaartje zoekenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:56 schreef just me het volgende:
gaan we bijna jarige golfer hier feliciteren trouwens of krijgt hij een apart topic?
Als ze nu meer wil weten kan ze google gebruiken of jou vragen, ik ga tv kijken, lezen of slapen. 1 van de 3 of misschien wel alle 3.quote:
En je wil eigenlijk het liefst wel afspreken? In dat geval misschien alsnog laten weten dat je wel wil?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Jeetje, ik voel me zo stom.
M'n beste vriendin is morgen in Haarlem en vroeg zonet of ik dan met haar wil afspreken. Ik heb haar al een tijdje niet gezien en eigenlijk wil ik heel graag weer met haar afspreken.
Maar om de één of andere reden sloeg ik helemaal dicht. Ik werd helemaal zenuwachtig en begon zelfs een beetje te huilen. En uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ik niet kon.
Ik snap niet wat het is... ze is helemaal niet eng, ze bijt niet... dus waar ben ik dan bang voor?
Ja, dat kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik vind foto's van mezelf nu juist wel leuk. Zo kan ik de verschillen tussen nu en een jaar terug wel zien enzo. En Ik begin mezelf steeds mooier te vinden en schaam me niet meer voor m'n uiterlijk.
Dus daar verschillen we dan in denk ik.
Die gaat strakkies open?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom hier even buurten voor mijn lieve g
[ afbeelding ]
Ben je steeds beetje verliefd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Van harte met & voor golfer!quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds als ik in die dozen ga zoeken naar foto's om in te scannen, raak ik het doel van mijn missie kwijt en vergeet dan er aantal apart te houden.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ze komen ze maar lekker zelluf uitzoeken
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
Bijgelezen. Niets gemist zie ik alleen de piemel van FANN.
leuke binnenkomer danquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:19 schreef Bayswater het volgende:
Vakantie tot 5 januari dus meng me weer wat vaker hier
Sterkte morgen Chuf, nog één dagje en dan is het voorbij ...quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
Fijne nacht nog.. Ik ga voor de laatste loodjes.
wat is er voorbij?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Sterkte morgen Chuf, nog één dagje en dan is het voorbij ...
tis dat je geld nodig hebt...quote:
Zijn ergere dingen in het leven. Mijn vriendin heeft een topbaan qua salaris maar wil gewoon wat anders, gewoon verder kijken evt tegen minder salaris.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Zijn klotebaan, tenminste, hij vindt het een klotebaan...
Ja, zo is het, geld is leuk, maar niet ten koste van alles...quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen in het leven. Mijn vriendin heeft een topbaan qua salaris maar wil gewoon wat anders, gewoon verder kijken evt tegen minder salaris.
Neuh hoor, iedere dag naar mijn zin eigenlijk naast de files dan.quote:
niet iedereen heeft die keus hèquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen in het leven. Mijn vriendin heeft een topbaan qua salaris maar wil gewoon wat anders, gewoon verder kijken evt tegen minder salaris.
Heb je al weleens je eigen dingen geregeld zonder baan en op tijden dat de files weg zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Neuh hoor, iedere dag naar mijn zin eigenlijk naast de files dan.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Sterkte morgen Chuf, nog één dagje en dan is het voorbij ...
quote:
Ik heb het gezegd, maar ze zei dat ze niet meer wouquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:02 schreef Eska het volgende:
[..]
En je wil eigenlijk het liefst wel afspreken? In dat geval misschien alsnog laten weten dat je wel wil?
Ik schaam mij vaak ook voor het geluk dat wij hebben met alles, super gezinsleven en zie best wel veel ellende in mijn priveomgeving. Kan ieder moment veranderen,besef ik, dus wil nu genieten. En ja, doneer best vaak(veel te veel volgens vriendin), vader verloren 5 jaar geleden, gescheiden een keer, wel wat ellende meegemaakt dus. Maar het leven kan zo mooi zijn!quote:
misschien is ze teleurgesteld dat je in 1e instantie nee gezegd heb... vrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gezegd, maar ze zei dat ze niet meer wou. Volgens mij is ze nu in slaap gevallen, want toen ik vroeg waarom kreeg ik geen reactie meer.
Welterusten chufi. En sterkte met de laatste loodjes!quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
Fijne nacht nog.. Ik ga voor de laatste loodjes.
het leven kan inderdaad mooi zijn en iedereen heeft zo zijn/haar rugzakje, geniet van de mooie dingen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik schaam mij vaak ook voor het geluk dat wij hebben met alles, super gezinsleven en zie best wel veel ellende in mijn priveomgeving. Kan ieder moment veranderen,besef ik, dus wil nu genieten. En ja, doneer best vaak(veel te veel volgens vriendin), vader verloren 5 jaar geleden, gescheiden een keer, wel wat ellende meegemaakt dus. Maar het leven kan zo mooi zijn!
Misschien proberen uit te leggen dat je even overvallen werd door het voorstel, of dat je niet goed verwoord kreeg dat je wel graag wilde. Of zo. Zodat ze wel weet dat je eigenlijk niet hebt gezegd wat je had willen zeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gezegd, maar ze zei dat ze niet meer wou. Volgens mij is ze nu in slaap gevallen, want toen ik vroeg waarom kreeg ik geen reactie meer.
Moet je je niet voor schamen. Heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik schaam mij vaak ook voor het geluk dat wij hebben met alles, super gezinsleven en zie best wel veel ellende in mijn priveomgeving. Kan ieder moment veranderen,besef ik, dus wil nu genieten. En ja, doneer best vaak(veel te veel volgens vriendin), vader verloren 5 jaar geleden, gescheiden een keer, wel wat ellende meegemaakt dus. Maar het leven kan zo mooi zijn!
Na 25 jaar op een bedrijf kreeg ik dikke oprotpremie, samen met 2x 100% winst op huis en tussendoor een handige belegging kan ik rentenieren nu.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb je het goed voor elkaar, er zijn zat mensen die het dadelijk met minder gaan proberen uit te zingen,quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:01 schreef sig000 het volgende:
Ben vrijwillig vertrokken toen overigens. Mooie afvloeiregeling omdat er nog geld was.
Was ook veel toeval en geluk, je moet ook mazzel hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb je het goed voor elkaar, er zijn zat mensen die het dadelijk met minder gaan proberen uit te zingen,
Mooi inderdaad, die van mij wordt bijna 3. Zo onbevangen nog, waar ik soms een traan om moet laten in onze huidige gewelddadige wereld. Dan denk ik gvd, waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:17 schreef sig000 het volgende:
Waar ik trots op ben is mijn dochter die zonder studieschuld inmiddels een goede baan heeft, moeder is en slimmer dan d'r vader.
Ben bijna jaar opa nu, da's wel mooi.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Mooi inderdaad, die van mij wordt bijna 3. Zo onbevangen nog, waar ik soms een traan om moet laten in onze huidige wereld. Dan denk ik gvd, waarom?
Ik heb mijn moeder naar hier verhuisd, woont nu 100 meter van mij. Gewoon omdat ze niet mag verpieteren achter de welbekende geraniums. Optimaal genieten van kleindochter dus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben bijna jaar opa nu, da's wel mooi.
Wanneer de band goed is en je kan het regelen is dat prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:24 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder naar hier verhuisd, woont nu 100 meter van mij. Gewoon omdat ze niet mag verpieteren achter de welbekende geraniums. Optimaal genieten van kleindochter dus.
He lieverd!quote:
Zijn daar pics van?quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He lieverd!
Ik heb afgelopen week je sjaal om gehad.
Hmm, dan moet ik eens zoeken.quote:
Da's wel een mooie sjaal.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik eens zoeken.
Edit: Gevonden.
[ afbeelding ]
En 3,5 meter lang.quote:
Die kan wel paar keer om je nek dan.quote:
Redelijk vaak ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kan wel paar keer om je nek dan.
Dat is wel een leuke.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelf ben ik grote liefhebber van wintermutsen met oorflappen als het echt koud wordt.
[ afbeelding ]
Kan pijnlijk zijn ja.quote:
Het was nog steeds klotenweer....quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:32 schreef sig000 het volgende:
Soms zijn KLB topics zo slecht dat ze weer goed worden. KLB / Extreem harde wind
Die heeft me keurig op tijd afgeleverdquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja dan zit je daar op je elektrische fiets.
Heb je niet zo'n overkapping erbij?quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft me keurig op tijd afgeleverd
Regenkleding, das allesquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n overkapping erbij?
maak 'm af!quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee met 99999999 aka Duke een lamlul.
Ow... tis ook niet echt een kerstgedacht van mijquote:
Hey jij!quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He lieverd!
Ik heb afgelopen week je sjaal om gehad.
Heb niet zoveel met kerstgedachtes maar verder ben ik best wel aardig soms.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ow... tis ook niet echt een kerstgedacht van mij
Misschien ga ik wel na de lunch weg...quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:46 schreef sig000 het volgende:
Ik vind het wel knap dat je gewoon tot einde blijft.
Ach zo ben ik dan weer niet, maar erg produktief zal ik niet meer zijn.. Ik heb al een handtekening voor mijn uren.quote:
Wie weet dat je nog een keer verlenging krijgt, 3x tijdelijk contract mag toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach zo ben ik dan weer niet, maar erg produktief zal ik niet meer zijn.. Ik heb al een handtekening voor mijn uren.
Geen idee eigenlijk, maar als ze willen verlengen had ik het wel gehoord... Maar je weet nooit...quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wie weet dat je nog een keer verlenging krijgt, 3x tijdelijk contract mag toch?
Zijn ze al druk mee bezig.. Maar er is meer dan alleen maar Nederland....quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:51 schreef sig000 het volgende:
Ze gaan het druk krijgen daar met die fusie.
Als ik zou weten hoe zou ik het poberen, maar helaas geen ideequote:Op vrijdag 19 december 2014 08:52 schreef sig000 het volgende:
*btw ken je niet nog ff mij van de zwarte lijst bij upc afhalen?
Cobra wilde graag een doctor Who-sjaal, dus die heb ik toen voor hem gemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:06 schreef sig000 het volgende:
Die sliertjes aan het uiteinde maken het af, zo kleurig.
Die maken de sjaal helemaal af.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:59 schreef Eska het volgende:
[..]
Cobra wilde graag een doctor Who-sjaal, dus die heb ik toen voor hem gemaakt.En daar horen idd sliertjes aan.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:59 schreef Eska het volgende:
[..]
Cobra wilde graag een doctor Who-sjaal, dus die heb ik toen voor hem gemaakt.En daar horen idd sliertjes aan.
Heb jij soms ergens een topic lopen "Eska breit op verzoek" ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:59 schreef Eska het volgende:
Sorry.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven sig!! Ik ben niet zo'n sjalen man
Ik weet niet hoe snel ze breit, maar als ze voor alle FOK!kers een sjaal moet breien, dan is ze nog wel even bezig.quote:
Zoiets Eskaquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:19 schreef sacha het volgende:
Aap wil een Minecraft Creeper sjaal voor bij zijn Creeper muts
Ik heb alleen gezegd dat ik niet hoef... En Aap kun je niets weigeren, dus voorbeeld er vast bijquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij draait ook om als een blad aan een boom.
lezen of slapen sigquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij draait ook om als een blad aan een boom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:28 schreef chufi het volgende:
Patroontje ?Als jij nou patroontjes utzoekt, dan gaat Eska breien, ga ik ze verkopen en dan kan sig ze op zijn paard naar de klanten brengen. Verdienen we er allemaal een centje bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat is de ware ondernemersmentaliteit, ik zie er wel wat in inzitten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij nou patroontjes utzoekt, dan gaat Eska breien, ga ik ze verkopen en dan kan sig ze op zijn paard naar de klanten brengen. Verdienen we er allemaal een centje bij.
Goed plan... Heb ik gelijk weer een baanquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij nou patroontjes utzoekt, dan gaat Eska breien, ga ik ze verkopen en dan kan sig ze op zijn paard naar de klanten brengen. Verdienen we er allemaal een centje bij.
Jij had toch niks met sjalen en nu ineens wel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed plan... Heb ik gelijk weer een baan
Breien, haken....1 pot nat voor ons leken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:33 schreef Eska het volgende:
De sjaal is niet gebreid, is gehaakt.(breien is niks voor mij
)
Ik niet ....quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:39 schreef Eska het volgende:
Dank voor de complimenten!
Of zitten jullie me gewoon enorm in de maling te nemen??![]()
Ik vind het een mooie sjaal en die sliertjes maken 'm helemaal af.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:39 schreef Eska het volgende:
Waar zie je ons voor aan zeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:39 schreef Eska het volgende:
Oei, dat is een gevaarlijke opmerking.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar zie je ons voor aan zeg.![]()
2015 wordt haken tot je er bij neervalt voor jou.
"Haak je raak " een betere slogan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:47 schreef sig000 het volgende:
Oei, dat is een gevaarlijke opmerking.
Haken tot je neervalt is prima.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Haak je raak " een betere slogan?
Had een heel verhaal getypt over iets gerelateerds, maar fucking internet verpest alles. Je kunt bijna alles achterhalen.Ze zouden het moeten verbieden.
Zolang je maar niet opeens een band met Nico voelt, want dan kan het echt gevaarlijk worden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:00 schreef sig000 het volgende:
Haken tot je neervalt is prima.
Heb ineens een band met Frank.
Een toffe KLB mod, zit ik nu in de gevarenzone?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je maar niet opeens een band met Nico voelt, want dan kan het echt gevaarlijk worden.
Da's een linke band, ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je maar niet opeens een band met Nico voelt, want dan kan het echt gevaarlijk worden.
Volgens mij ben jij al royaal voorzien van (potentiële) echtgenotes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand die me begrijpt....trouwen?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:35 schreef Eska het volgende:
Volgens mij ben jij al royaal voorzien van (potentiële) echtgenotes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef chufi het volgende:
Fijn zo'n werkgever die niet aan zn externen denkt .... Dus geen envelop voor mij met een gelukscode iets leuks te bestellen...
Het is ongelijk verdeeld in de wereld sjoef,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet jij meer dan ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb jij meer aanbidders, dan ik ooit echtgenotes zal hebben.![]()
Ja, dat is (bij vlagen) een hobby van me.quote:Maar om even op het haken terug te komen....is dat echt een hobby van je of iets wat je heel af en toe doet? Mijn huishoudster zweert er ook bij (haken en breien) . Die raakt daar helemaal ontspannen van.
Fijn zo'n werkgever die niet aan zn externen denkt .... Dus geen envelop voor mij met een gelukscode iets leuks te bestellen...
Ah wat ontzettend flauw van je werkgever, chufi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domper ook, zo op je laatste dag daar....
Ik kan goed begrijpen dat je het na de lunch voor gezien houdt, ja.
Doe eens een linkje sig,quote:
Nice en dat van die lagere school is zo herkenbaar. Een tijdje terug in een ander topic (buiten 40+) ging het over gescheiden gymmen en handwerken/handenarbeid op de lagere school en ze dachten dat ik aan het trollen was.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef Eska het volgende:
Ja, dat is (bij vlagen) een hobby van me.
Heeft eerst wel jaren geduurd voor ik het 'trauma' van de lagere school kwijt was overigens.Toen moesten de meisjes verplicht (o.a.) haken. En ik wilde liever zagen en timmeren. Maar dat was alleen voor de jongens toen.
Maar nu vind ik het weer leuk, gelukkig.
Ah, zo'n soort topic heb ik ook wel eens getroffen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice en dat van die lagere school is zo herkenbaar. Een tijdje terug in een ander topic (buiten 40+) ging het over gescheiden gymmen en handwerken/handenarbeid op de lagere school en ze dachten dat ik aan het trollen was.Over oud voelen gesproken.
Mja, ik heb altijd wat moeite met (hooggespannen) verwachtingen.quote:Mocht je weer in zo'n vlaag komen, vergeet het dan niet om hier te melden, want er is genoeg animo voor je kunstwerkjes.Eens met sig trouwens over die sliertjes.
kan alleen maar tussen de spaken van je fiets komenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven sig!! Ik ben niet zo'n sjalen man
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is ongelijk verdeeld in de wereld sjoef,
Het gaat niet om die bon van ¤ 10,00 maar het idee dat er toch aan je gedacht wordt, ik zou ze dadelijk vriendelijk bedanken voor de fijne tijd en het waanzinnige afscheidskadoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Het is een hele mooie, ik heb nog nooit een sjaal gehaakt, wel genoeg gebreid, laatst nog één voor een vriendin van mijn dochter.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:33 schreef Eska het volgende:
De sjaal is niet gebreid, is gehaakt.(breien is niks voor mij
)
quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:59 schreef Eska het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet om die bon van ¤ 10,00 maar het idee dat er toch aan je gedacht wordt, ik zou ze dadelijk vriendelijk bedanken voor de fijne tijd en het waanzinnige afscheidskado
Ik kreeg wel het antwoord op mn afscheidmail of ik al wat had, want mogelijk dat etc ..... Bullshitquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gek hè, dat je contract niet wordt verlengd
Dat was ook je antwoord? Bullshit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg wel het antwoord op mn afscheidmail of ik al wat had, want mogelijk dat etc ..... Bullshit
Yes.quote:
nee ik heb nog niets ontvangen en heel attent als het alsnog geregeld gaat wordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef chufi het volgende:
.
Ik kreeg wel het antwoord op mn afscheidmail of ik al wat had, want mogelijk dat etc ..... Bullshit
Budget en prioriteiten .... Nieuw jaar nieuwe kansenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:06 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik heb nog niets ontvangen en heel attent als het alsnog geregeld gaat worden
goed zo!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Budget en prioriteiten .... Nieuw jaar nieuwe kansen
30 miljoen winnen met de oudejaarsloterij en je bent van al het gezeik af.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:10 schreef chufi het volgende:
Budget en prioriteiten .... Nieuw jaar nieuwe kansen
Ik heb vandaag het winnende lot gekregen, dus Sjoef moet nog even verder zoeken...quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
30 miljoen winnen met de oudejaarsloterij en je bent van al het gezeik af.
Lenen nog wel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vandaag het winnende lot gekregen, dus Sjoef moet nog even verder zoeken.
Maar Sjoef mag dan wel een miljoentje van me lenen...
Zoals gebruikelijk komen we daar ook wel weer uit...quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lenen nog wel?![]()
Je bent te goed voor deze wereld.
Tegen 0% rente dat is echt te gek....quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het winnende lot gekregen, dus Sjoef moet nog even verder zoeken...
<kerstgedachte>Maar Sjoef mag dan wel een miljoentje van me lenen...</kerstgedachte>
Ja, dat is zeker te gek.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen 0% rente dat is echt te gek....
Laat Hut het maar niet horenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Wegens verplichtingen vanavond nu aan de whisky om een gokje in de Blind Tasting Competitie te kunnen doen. Kansen op winst zijn al een tijdje verkeken, maar de Olympische gedachte overheerst.
Ik gok dat deze whisky rond de 60% zit qua alcohol, stevige borrel...
Die is op pelgrimstocht naar Bethlehem...quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat Hut het maar niet horen![]()
Waar hangt die uit tegenwoordig trouwens?
zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is op pelgrimstocht naar Bethlehem...
Maar het kan ook zijn dat 'ie het verkeerd begrepen heeft en nu aan het klunen is richting Bartlehiem...quote:
Die is gestopt met praten. Dumpt af en toe nog wat YT's.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:24 schreef FANN het volgende:
Laat Hut het maar niet horen![]()
Waar hangt die uit tegenwoordig trouwens?
Ik denk dat z'n Ctrl-knop defect is wegens overmatig gebruik...quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is gestopt met praten. Dumpt af en toe nog wat YT's.
Graag gedaan, had nog een schoenendoos vol van vorig jaar...quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef golfer het volgende:
Opeens een stel verjaardagskaarten in de brievenbus van een aantal mensen uit deze SC. Heel hartelijk dank daarvoor.
je bent toch wel een lieverdquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb, vooruitlopend op die 30 miljoen, maar vast geboden voor justme:
https://veiling.3fm.nl/masterclass-hockey-van-ellen-hoog
Ellen Hoog is een beetje voor jm haar tjd en geen keepster. Jo Jurissen en Det de Beus gaat niet meer lukken, maar hoe zit het met bieden op Jacqueline Toxopeus? Dat moderne gedoe past niet zo in 40+....quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb, vooruitlopend op die 30 miljoen, maar vast geboden voor justme:
https://veiling.3fm.nl/masterclass-hockey-van-ellen-hoog
Mutsje gaat gewoon met Ellen afpilsen in het clubhuis. Misschien wel met een stickie in het rookkhockey erbij...quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ellen Hoog is een beetje voor jm haar tjd en geen keepster. Jo Jurissen en Det de Beus gaat niet meer lukken, maar hoe zit het met bieden op Jacqueline Toxopeus? Dat moderne gedoe past niet zo in 40+....
Graag gedaan golferquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef golfer het volgende:
Opeens een stel verjaardagskaarten in de brievenbus van een aantal mensen uit deze SC. Heel hartelijk dank daarvoor.
Maak het niet te bont na dat debacle van gister tegen Vitessquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Op naar de binnenstad voor een reünie met wat voormalige mede 'supporters', zoals Sjoef zou zeggen...
Graag gedaan! Fijne verjaardagquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
Er worden weleens wielrenners bstrapt op doping en soms hebben ze gewoon een prima excuus.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die volg ik ook. Zitten een paar hele leuke tussen. In deel 1 ook al.
Soury, je leeft nogquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:47 schreef Soury het volgende:
Ahh wat lief, Er zijn mensen bezorgd. Gaarne op zouten, flikker op en de doei
ik ook van jouquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:47 schreef Soury het volgende:
Ahh wat lief, Er zijn mensen bezorgd. Gaarne op zouten, flikker op en de doei
quote:
Hij klinkt heel kerstachtig, dus ik had eerst niet in de gaten wat ze zongquote:
Ja was even zo van hoor ik het nu wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij klinkt heel kerstachtig, dus ik had eerst niet in de gaten wat ze zong
Ja, maar dan zonder die geeuwsmileyquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was even zo van hoor ik het nu wel goed![]()
Hij moet toch ergens inquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder die geeuwsmiley
hij gaat straks vast zeggen dat het geen grap wasquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Chuf wordt nog grappig op zijn oude dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |