Utrecht Noord-West ook. Represent jwz.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hier in het zuiden van Utrecht wordt ook je hoofd van je romp geblazen.
Aightquote:Op vrijdag 19 december 2014 05:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Utrecht Noord-West ook. Represent jwz.
20 kilo is geen anorexia meer, dan ben je gewoon dood.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
anorexia is wel lekker op zijn tijd
Mijn storm bestaat uit vaardigheden, niet uit wind.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:40 schreef El_Matador het volgende:
Skillstorm heten en een klaagtopic over harde wind openen. Dan heb je dus echt geen skills.
Ik zie het dagelijks, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn storm bestaat uit vaardigheden, niet uit wind.
Post vaardigheden: snel typen, zonder foutjes Etc.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het dagelijks, inderdaad.
Ehh, ik tel nu al 5 fouten:quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Post vaardigheden: snel typen, zonder foutjes Etc.
Ik heb hele goede game vaardigheden, en nog diverse andere vaardigheden
Lima.quote:
Tja, het Is moeilijk om het te combineren met snel typen, ik maak geen spelfouten over het algemeenquote:Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehh, ik tel nu al 5 fouten:
Postvaardigheden en gamevaardigheden schrijf je aan elkaar, behalve als je aan Engelse ziekte lijdt.
In het Nederlands komt er geen komma voor het woordje "en".
Tussen een komma en het volgende woord komen geen 2 spaties.
Etc. hoort een punt voor, dan wel komma en dan een kleine letter.
Afgekeurd dus, sorry.
Neeuhquote:Op vrijdag 19 december 2014 05:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
20 kilo is geen anorexia meer, dan ben je gewoon dood.
Wat is een Limaboon en waarom zou je die naar mijn hoofd gooien?quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik gooi een Limaboon tegen je hoofd
Een limaboon groeit aan de limboboom.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is een Limaboon en waarom zou je die naar mijn hoofd gooien?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is een Limaboon en waarom zou je die naar mijn hoofd gooien?
1 meter ftwquote:Op vrijdag 19 december 2014 05:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als je 1 meter bent misschien niet.
Aha, ok. Maar Limburg is gelukkig heeeeeeel ver weg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:48 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Een limaboon groeit aan de limboboom.
Nooit van gehoord, maar ik houd ook niet zo van bonen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Limaboon, limabean, ken je dat niet?
Trouwens, ergens ben je wel blij dat er nog mensen actief zijn op dit tijdstip, geef toe. Met het tijdsverschil enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik houd ook niet zo van bonen.
Behalve koffiebonen dan.
Ik ben dol op rumbonen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik houd ook niet zo van bonen.
Behalve koffiebonen dan.
True.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Trouwens, ergens ben je wel blij dat er nog mensen actief zijn op dit tijdstip, geef toe. Met het tijdsverschil enzo.
Bijna 12 uur bij jou nu als ik Google mag geloven
Welterusten dan, ik ga er net uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 05:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
True.
Beide.
Nog een beetje werk afronden en dan lekker slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |