quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:52 schreef Eska het volgende:
Ik zat op zo'n lagere school waar de meisjes moesten haken & breien wanneer de jongens mochten timmeren en zagen.(nou vind ik haken tegenwoordig toevallig heel leuk, maar oh wat ik toen graag willen timmeren & zagen).
Naderhand naar een andere lagere school gegaan. Daar deed de hele klas gelukkig hetzelfde. Ik bleek niet zo goed te zijn in timmeren & zagen.Maar ik vond het evengoed wel heel leuk.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:52 schreef Eska het volgende:
Ik zat op zo'n lagere school waar de meisjes moesten haken & breien wanneer de jongens mochten timmeren en zagen.(nou vind ik haken tegenwoordig toevallig heel leuk, maar oh wat ik toen graag willen timmeren & zagen).
Naderhand naar een andere lagere school gegaan. Daar deed de hele klas gelukkig hetzelfde. Ik bleek niet zo goed te zijn in timmeren & zagen.Maar ik vond het evengoed wel heel leuk.
Het zou de opdracht maar zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:02 schreef Eska het volgende:
Een doodskist?Had je daar een voorliefde voor? Of was dat de opdracht?
Ah, komt vast nog eens van pas?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zou de opdracht maar zijn![]()
Mja ik vond het praktisch ofzo
Nooit daadwerkelijk gebruikt? Of heb je 'm nog?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was wel een klein dingetje hoor, dus voor een vogel ofzo.
Ik zat toen dan ook op een erg traditionele lagere school (en ik ben van '68quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]wij deden op de basisschool ook altijd hetzelfde
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik zat toen dan ook op een erg traditionele lagere school (en ik ben van '68).
Ik bedoel overal, lagere school, middelbare school. Ik ben niet zo kritischquote:Maar als ik jouw 2e post nog eens bekijk, met dat elektrische apparaat, dan doelde jij misschien meer op de middelbare school?
quote:Ik herinner me de allereerste opdracht daar; 'een torentje van splijthout'.Zo hoog & stevig mogelijk en we mochten geen lijm & spijkers gebruiken (volgens mij). Dat vond ik nog best heel erg vreselijk lastig. Maar toch ook leuk.
Nooit meer gezien.. weet niet waar dat ding slingert.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Nooit daadwerkelijk gebruikt? Of heb je 'm nog?
Succesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:37 schreef Eska het volgende:
In die tijd werd ik ook nog netjes naar bed gestuurd, overigens. Nu moet ik dat zelf regelen, en da's bijna net zo lastig als handenarbeiden.![]()
Nu toch maar proberen.
Dank je (lukt nog niet erg, so far.quote:
Dat doe je altijd in de discotheek, maar daar verveelde het nooit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:59 schreef Eska het volgende:
[..]
Dank je (lukt nog niet erg, so far.)
Oh, en ik moet ook ineens denken aan schuren. Veel schuren. Weet niet meer wàt precies. Maar er moest heel veel geschuurd worden. Dat ging toch wel vervelen, na verloop van tijd.
Nou, soms toch ook wel hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doe je altijd in de discotheek, maar daar verveelde het nooit.
Papier-maché vond ik ook heel leuk, ja! Thuis ook nog veel gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:04 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik was er goed in en het was ook gewoon hartstikke leuk. Intensief met je "kunstwerk" bezig zijn, muziekje op de achtergrond: hemels.! Bij papier-maché lekker met je handen in de lijm zitten.
Zo....dat is er uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ok...
Ik had er altijd een schijthekel aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |