Ze vinden het zelf waarschijnlijk HILARISCH!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
538 is dan ook een hele trieste zender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
trieste verkiezing, trieste zender, trieste winnaarquote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
538 is dan ook een hele trieste zender.
Henk Krol heeft al de award meest vervelende relnicht van het jaar gewonnenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:41 schreef BasEnAad het volgende:
Henk Krol had ook wel mogen winnen. Of Opstelten.
Die neger had z'n hoogtepunt vorig jaar al.
https://twitter.com/quinsyg/status/545636844315369473quote:Hahahaha! Dus 538 probeert na hun rampzalige zomercampagne mij te gebruiken om weer relevant te lijken #klootzakkentruc
Afrika heeft al gezegd dat ze hem niet meer willen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:51 schreef waxxx het volgende:
Quinsy Gario zou terug naar Afrika gestuurd moeten worden.
https://twitter.com/Italiamiacasa/status/545641743702847488quote:Op donderdag 18 december 2014 18:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://twitter.com/quinsyg/status/545636844315369473
538 ZIJN KLOOTZAKKEN!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef Donnis het volgende:
[..]
https://twitter.com/Italiamiacasa/status/545641743702847488
lekkere reactie ook weer erop
Mocht ik ooit nog eens een Quinsy worden dan zou ik ook wat accounts aanmaken om mezelf te bedreigen. Niks doet het beter dat een ''ze bedreigen mij'' in de media.quote:@quinsyg 80.000 mensen hebben gestemd, kun je nagaan wat een verschrikkelijke klootzak jij bent. Komt nog een extra prijs bij... Op je hoofd
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:41 schreef BasEnAad het volgende:
Henk Krol had ook wel mogen winnen. Of Opstelten.
Die neger had z'n hoogtepunt vorig jaar al.
Het is een ludieke verkiezing, kijk naar alle genomineerden. Met een korreltje zout nemen AUB.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef whosvegas het volgende:
Wat flauw
Echt van dat PVV kutvolk dat aan zo iets mee doet, volgens mij
PVV hier bij halen,quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef whosvegas het volgende:
Wat flauw
Niet alleen de PVV-stemmers, een groot deel van Nederland. En terecht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De pvv stemmers waren zeer fanatiek.
Vind ik van niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Niet alleen de PVV-stemmers, een groot deel van Nederland. En terecht.
Overigens bedoel ik met fanatiek niet doodsbedreigingen en racistische uitlatingen, dat is natuurlijk niet terecht.quote:
Dat kwam ook niet in mij opquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Overigens bedoel ik met fanatiek niet doodsbedreigingen en racistische uitlatingen, dat is natuurlijk niet terecht.
Om je gék te lachen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het is een ludieke verkiezing,
Je zei het z-woord.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:37 schreef Confetti het volgende:
Jammer dat hij de zwarte piet krijgt toegespeeld.
Met zo'n 90% voorstanders van Zwarte Piet in NL beperkt de groep die door Quinsy gediscrimineerd wordt zich niet alleen tot PVVers. De racist Quinsy heeft de complete bevolking van NL beledigd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef whosvegas het volgende:
Wat flauw
Ben jij wel goed bij je hoofd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef whosvegas het volgende:
Wat flauw
Timmermans, inderdaad ook een hele goede kandidaat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Rutte of timmermans, wat mij betreft..
Quincy is een onbeduidend figuur dat voornamelijk door de media tot irriterens toe is opgeklopt.
Verdient 2 blauwe ogen en striemen op zn rug voor zn over lijken scoren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:40 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Timmermans, inderdaad ook een hele goede kandidaat.
Wat haat ik die man.
Haten nog wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:40 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Timmermans, inderdaad ook een hele goede kandidaat.
Wat haat ik die man.
Ik zag laatst, in de herhaling, die rede / voorstelling van hem die hij gaf voor de VN.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Verdient 2 blauwe ogen en striemen op zn rug voor zn over lijken scoren.
Ik ga er nieteens meer naar kijken, 1 keer mn wenkbrouwen op mn kin voelen was genoeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:50 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik zag laatst, in de herhaling, die rede / voorstelling van hem die hij gaf voor de VN.
Tenenkrommend , die enorme zelfingenomenheid bij het als een volleerd acteur uitspreken van die zorgvuldig op tranen trekken geteste zinnen.
Beschrijvend datgene dat er gebeurd zou zijn, tot in detail.
Compleet met de perfect getrainde brok in keel.
Ranzig
Terecht, Hitler had ook nog goede kanten. Hij zorgde goed en liefdevol voor zijn dieren, heeft snelwegen laten aanleggen en de Kever is voor hem ontwikkeld door Ferdinand Porsche.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:52 schreef Ceberut het volgende:
Wat een haat jegens die man. Als niet Wilders maar Hitler in de lijst had gestaan, dan had Quincy waarschijnlijk nog steeds gewonnen.
En wie mag die wel niet gaan uitdelen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Verdient 2 blauwe ogen en striemen op zn rug voor zn over lijken scoren.
Henk Krol benadeelt wat mensen. Quinsy benadeelt een heel volk. Aangezien er meer Nederlanders dan Joden zijn in totaal maakt hem dat erger dan dat mannetje met dat snorretje van 70 jaar geleden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef Buitendam het volgende:
Een fraudeur als Henk Krol is minder erg dan een jongen die zanikt over Zwarte Piet.
Hoe heeft Gario het 'volk' precies benadeeld?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Henk Krol benadeelt wat mensen. Quinsy benadeelt een heel volk. Aangezien er meer Nederlanders dan Joden zijn in totaal maakt hem dat erger dan dat mannetje met dat snorretje van 70 jaar geleden.
Door een feest te willen afschaffen vanuit een persoonlijke verongelijktheid en terwijl een zware minderheid ertegen is, een heel volk weg te zetten als racistisch en door spanningen tussen bevolkingen te kweken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe heeft Gario het 'volk' precies benadeeld?
Mja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Door een feest te willen afschaffen vanuit een persoonlijke verongelijktheid en terwijl een zware minderheid ertegen is, een heel volk weg te zetten als racistisch en door spanningen tussen bevolkingen te kweken.
En daarbij te bijten op de hand die hem voedt.
Dus jij voelt je benadeeld door een onwelgevallige mening? Want er is helemaal niets afgeschaft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Door een feest te willen afschaffen vanuit een persoonlijke verongelijktheid en terwijl een zware minderheid ertegen is, een heel volk weg te zetten als racistisch en door spanningen tussen bevolkingen te kweken.
En daarbij te bijten in de hand die hem voedt.
Er zijn wel onnodig veel tegenstellingen gekweekt en daarvoor is hij verantwoordelijk. Bovendien heeft hij een beweging in gang gezet die nog niet aan momentum verloren is en eindigt in de realisatie van de natte droom van zelfhatend Nederland.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij voelt je benadeeld door een onwelgevallige mening? Want er is helemaal niets afgeschaft.
Kap nou man.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zijn wel onnodig veel tegenstellingen gekweekt en daarvoor is hij verantwoordelijk. Bovendien heeft hij een beweging in gang gezet die nog niet aan momentum verloren is en eindigt in de realisatie van de natte droom van zelfhatend Nederland.
Tsja, m'n familie heeft gewoon met heel veel plezier Sinterklaas gevierd. En daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zijn wel onnodig veel tegenstellingen gekweekt en daarvoor is hij verantwoordelijk. Bovendien heeft hij een beweging in gang gezet die nog niet aan momentum verloren is en eindigt in de realisatie van de natte droom van zelfhatend Nederland.
Het is ook wat allemaalquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga er nieteens meer naar kijken, 1 keer mn wenkbrouwen op mn kin voelen was genoeg.
Zijn kunstenaarsuitkering misschien?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
De hand die hem voedt? Moet hij als negertje de blanke meesters dankbaar zijn dat hij hier mag wonen ja?
Lol
Kunstenaars moeten juist kritiek durven hebben op de mainstream.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn kunstenaarsuitkering misschien?
Was meer bedoeld dat ie geld krijgt omdat hij kunstenaar is, niet omdat het een negertje is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kunstenaars moeten juist kritiek durven hebben op de mainstream.
Je doelt op het bedrag dat hij van een museum ontving voor zijn voorstelling.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn kunstenaarsuitkering misschien?
Nee, zijn kunstenaarsuitkering, dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doelt op het bedrag dat hij van een museum ontving voor zijn voorstelling.
Dat had hij gratis moeten doen?
Je doelt op de tijdelijke uitkering waar alle afgestudeerde kunstenaars in ons land recht op hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, zijn kunstenaarsuitkering, dat zeg ik toch![]()
http://www.cultuur-ondernemen.nl/
Jij noemt het aanzetten tot haat en geweld tegen Nederlanders en het aanvallen van kinderfeestjes 'zaniken' ??quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef Buitendam het volgende:
Een fraudeur als Henk Krol is minder erg dan een jongen die zanikt over Zwarte Piet.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Jij noemt het aanzetten tot haat en geweld tegen Nederlanders en het aanvallen van kinderfeestjes 'zaniken' ??
Ja, daarbij noem ik jou een rare mafketel met rare mafketelteksten,quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Jij noemt het aanzetten tot haat en geweld tegen Nederlanders en het aanvallen van kinderfeestjes 'zaniken' ??
Nou heb je 11 minuten kunnen nadenken over een respons en dan kom je met dit ??quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, daarbij noem ik jou een rare mafketel met rare mafketelteksten,
Je hebt gelijk, tegenwoordig hebben ze daar geen volwaardige uitkering meer voor. Alleen een regeling van pas afgestudeerden, de overige kunstenaars vallen onder de uitkering voor kleine ondernemers, mijn fout.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doelt op de tijdelijke uitkering waar alle afgestudeerde kunstenaars in ons land recht op hebben.
En wtf gaat dit over?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap wel dat negers niet dezelfde rechten behoren te hebben als wij nette witte mensen, maar het is nou eenmaal niet anders.
Koewinsie kan zich beter verdiepen in de omstandigheden waarin het gros van de Nederlanders (en overigens ook de rest van de bevolking van landen, waar multinationals in de slavenhandel gevestigd waren) tot ver in de negentiende eeuw in leefde. Alsof de voorouders van al die racistische hedendaagse Nederlanders toen niet een soort van eigendom waren van de happy few. Om nog maar te zwijgen over lijfeigenen en horigen in de middeleeuwen...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:43 schreef kawotski het volgende:
Quinsy Gario moet zich maar eens verdiepen in Boko Haram of IS en daar zijn energie insteken. Los de hedendaagse slavenhandel eerst maar eens op Quinsy! (en madam van de VN) Pas dan verdient hij mijn respect.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:16 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Nou heb je 11 minuten kunnen nadenken over een respons en dan kom je met dit ??
Slap !!
Overigens is er al aangifte gedaan tegen je grote idool voor het aanzetten tot haat en geweld:
http://regio.thepostonlin(...)-tot-haat-en-geweld/
Dat is slechts 1 van de vele, vele uitkeringen en financiële ondersteuningsmiddelen betaald uit de staatsruif waar mensen met een kunstzinnig diploma beroep op kunnen doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doelt op de tijdelijke uitkering waar alle afgestudeerde kunstenaars in ons land recht op hebben.
Waar heeft LTVDK iets over huidskleuren gezegd? Ik neem aan dat hij gedrag ala Gario van een blank mens die leeft van een staatsuitkering precies even ergerlijk zou vinden.quote:Ik snap wel dat negers niet dezelfde rechten behoren te hebben als wij nette witte mensen, maar het is nou eenmaal niet anders.
Wel, hij krijgt subsidies voor zijn kunst. Tevens mag hij inderdaad blij zijn dat hij hier woont, net als wij dat mogen zijn. Nederland is een goed land om te wonen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
De hand die hem voedt? Moet hij als negertje de blanke meesters dankbaar zijn dat hij hier mag wonen ja?
Lol
Ik heb absoluut racistische trekjes. Dat hoef ik niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is slechts 1 van de vele, vele uitkeringen en financiële ondersteuningsmiddelen betaald uit de staatsruif waar mensen met een kunstzinnig diploma beroep op kunnen doen.
En ja, dat is dus inderdaad 'gevoed worden door de staat'.
[..]
Waar heeft LTVDK iets over huidskleuren gezegd? Ik neem aan dat hij gedrag ala Gario van een blank mens die leeft van een staatsuitkering precies even ergerlijk zou vinden.
Jij komt uit het niets met dit soort misselijkmakende teksten. Maar ja, je bent dan ook een politiek correcte racist.
Afgestudeerde staatskunstenaarsquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap wel dat negers niet dezelfde rechten behoren te hebben als wij nette witte mensen, maar het is nou eenmaal niet anders.
Uiteraard geloof jij nog in ras. Puzzelstukjes vallen overal vandaag.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb absoluut racistische trekjes. Dat hoef ik niet te ontkennen.
Iedereen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wie mag die wel niet gaan uitdelen?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En daarbij te bijten in de hand die hem voedt.
Stop dan aub eens met dat op anderen te projecteren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb absoluut racistische trekjes. Dat hoef ik niet te ontkennen.
Projecteren is meestal niet nodig op FOK!quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Stop dan aub eens met dat op anderen te projecteren.
Proest. Daar zijn de mensen die zich zo laten op fokken door hem zelf bij. Je had er ook gewoon voor kunnen kiezen die hele kerel te negeren en Sinterklaas te vieren met familie, vrienden en collega's. Dat er dan uiteindelijk toch voor wordt gekozen om die kerel met de dood te bedreigen, doen alsof Quinsy met z'n zwarte vriendjes ons land van binnenuit sloopt en wat dies meer zij is alleen maar zelfgeilerij. Lekker Quinsy bashen om jezelf beter te voelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zijn wel onnodig veel tegenstellingen gekweekt en daarvoor is hij verantwoordelijk.
Namens de VARA, NTR en meer in het bijzonder bedankt voor je feedback. We zullen het meenemen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:28 schreef UltraR het volgende:
Moet overigens zeggen dat de publieke omroep in z'n geheel en de VARA en NTR in het bijzonder nog meer in aanmerking zouden komen voor deze titel. Zijn natuurlijk geen mensen maar organisaties, maar dan maar de directeuren ervan ofzo. Erger dan Gario zijn ze, en dat betekent dat je absolute rock bottom hebt bereikt.
Zelfgeilerij als je vindt dat iemand een negatieve invloed heeft op Nederland? Hoe kan dat in godsnaam zelfgeilerij zijn?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Proest. Daar zijn de mensen die zich zo laten op fokken door hem zelf bij. Je had er ook gewoon voor kunnen kiezen die hele kerel te negeren en Sinterklaas te vieren met familie, vrienden en collega's. Dat er dan uiteindelijk toch voor wordt gekozen om die kerel met de dood te bedreigen, doen alsof Quinsy met z'n zwarte vriendjes ons land van binnenuit sloopt en wat dies meer zij is alleen maar zelfgeilerij. Lekker Quinsy bashen om jezelf beter te voelen.
Op zich niets mis mee natuurlijk, maar wees dan ook een beetje dankbaar voor Quinsy dat hij die rol met verve voor je vervult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |