Hehe ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:33 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Goed bezig MaJo! Verleid hem maar!
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:47 schreef gestreeptestoel het volgende:
Majo gaat vanavond flink van bil
Kan nog steeds toch? Wel klote dat je volgende week een wortelkanaal behandeling moet doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe ik ga mijn best doen
[..]
Ik hoop het![]()
![]()
Al verga ik inmiddels wel van de kiespijnNet dus naar de tandarts geweest en het gaat een wortelkanaalbehandeling worden (nu baal ik dat ik "blij" was dit jaar nog iets te hebben
) Omdat het natuurlijk erg druk is zo aan het eind van het jaar kan ik volgende week woensdag (de dag voor kerst
) terecht voor de eerste helft van de behandeling en in het nieuwe jaar voor de tweede helft. Had ik misschien toch mijn tandartsverzekering van volgend jaar op moeten schroeven
Hier ben ik dus heel bang voor... Mijn man probeert me gerust te stellen door te vertellen dat ze nu toch al zo tevreden zijn en dat het ze ook geld kost om iemand anders weer van vooraf op te leiden, dus dat ze dat dan wellicht helemaal niet willen. Ik heb zoveel specifieke kennis dat ze me echt niet kwijt willen, zegt ie. En dat klinkt heel leuk. Maar toch he...quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:31 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zie ik begrijp je afweging, al zou ik zelf er niet op gaan wachten.
Ik had vlak voor dat ik er vast contract hoorde te krijgen verteld dat ik zwanger was.. En lag er uit! Of de zwangerschap er mee te maken had, weet ik niet.
Zo denk ik er inderdaad ook over op dit moment.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
óf je had hem gewoon rond dag 14. Ik had ook een lange cyclus (10 weken) en daardoor ook te laat begonnen met testen (dag 18), maar toen ik begon was ik dus al zwanger ontdekte ik later. Dus als je rond die tijd geen avonddiensten had is er sowieso nog hoop!
Zoe_Hart, waarschijnlijk dat je lichaam toch nog even moet herstellen van jarenlang pilgebruik, en een regelmatige cyclus kan best een tijd op zich laten wachten (al is dat niet noodzakelijk voor een zwangerschap). Nu met de pil stoppen betekent dat je lichaam alvast daarmee kan beginnen, dus wat dat betreft is het geen weggegooide tijd! En in jouw geval had ik precies hetzelfde gedaan, een contract niet verlengen hoeven ze geen reden voor te geven, en het zal nooit gezegd worden, maar een zwangerschap is toch een reden voor een werkgever om hier nog eens goed over na te denken. Ik moet ook nog een nieuw contract krijgen (ander aantal uren, heb al een vast contract), maar pas daarna krijgen ze op mijn werk te horen dat ik zwanger ben (dan ben ik ook pas rond de 12~14 weken). Misschien niet helemaal netjes van mij, maar ik heb ook niet zoveel vertrouwen in mijn werkgever wat dat betreft dus dan laat ik de zwangerschap liever nog iets langer buiten beschouwing.
Ik ben al overgestapt dus ben bang dat als ik het nu verhoog dat ze dan onraad ruiken en het niet accepteren. Bovendien ben ik al per ongeluk 2x verzekerd omdat ik me 2x heb aangemeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Kan nog steeds toch? Wel klote dat je volgende week een wortelkanaal behandeling moet doenLekker vlak voor kerst inderdaad. En vervelend dat het in twee delen moet!
Oh! Nou, goed poetsen dan maar volgend jaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben al overgestapt dus ben bang dat als ik het nu verhoog dat ze dan onraad ruiken en het niet accepteren. Bovendien ben ik al per ongeluk 2x verzekerd omdat ik me 2x heb aangemeld
Ik heb het toch maar gedaan, zag dat ik het nog aan kon passen. Geeft me toch een beter gevoelquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:58 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Oh! Nou, goed poetsen dan maar volgend jaar
Beter! Zorg maar dat je gebit goed op orde is, mijn zus had tijdens haar zwangerschappen drie gaatjes erbij gekregen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar gedaan, zag dat ik het nog aan kon passen. Geeft me toch een beter gevoel
Bovendien moet ik eigenlijk al 2 jaar een kroon maar daar blijf ik ook maar mee doorlopen wegens geen geld
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Vond het alleen niet een hele logische reactie, omdat je aangaf dat je je eisprong wrs gemist had.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Wow, dat hoop ik echt niet! Dan ben ik deze ronde namelijk echt niet zwanger....
![]()
Hihi, snap het wel hoor... en een kortere cyclus mag voortaan ook, anders had ik het maar niet aan Sinterklaas moeten vragen.... (tja, be careful what you wish for, right?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Vond het alleen niet een hele logische reactie, omdat je aangaf dat je je eisprong wrs gemist had.
Ik hoop dat het bij mij andersom isquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:21 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Beter! Zorg maar dat je gebit goed op orde is, mijn zus had tijdens haar zwangerschappen drie gaatjes erbij gekregen.
Uh nou niet echt nee. Ik moet aan de paracetamol en als ik het niet red tot woensdag moet ik de spoeddienst bellen. Paracetamol werkt tot nu toe wel goed gelukkigquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Vond het alleen niet een hele logische reactie, omdat je aangaf dat je je eisprong wrs gemist had.
Majo hebben ze wel wat aan je kiespijn kunnen doen?
done.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef JantinaGr het volgende:
Gefeliciteerd Limone! Het topic ging alweer zo snel, dus ik dacht al dat er weer streepjes waren!
[..]
Mag mijn NOD naar 13 januari??
Met een beetje mazzel is die zenuw woensdag al helemaal kapotdoodweggevroten! Dan voel je helemaal niks meer van die wortelkanaalbehandeling...!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij mij andersom isAl vele vullingen, wortelkanaalbehandelingen en alle verstandskiezen getrokken. En nu dus wachtend op 2 wortelkanaalbehandelingen én een kroon. Dat wordt feest volgend jaar
[..]
Uh nou niet echt nee. Ik moet aan de paracetamol en als ik het niet red tot woensdag moet ik de spoeddienst bellen. Paracetamol werkt tot nu toe wel goed gelukkig
Ah dus dat was de koude testquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:08 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is die zenuw woensdag al helemaal kapotdoodweggevroten! Dan voel je helemaal niks meer van die wortelkanaalbehandeling...!![]()
Zelf ook eens gehad... beetje eigenwijs met een zeurende kies doorgelopen (want hé, dat gaat vast vanzelf weer over) totdat ik na een paar dagen met de tranen in de ogen wiegend op de bank zat... De volgende dag bij de tandarts gaan ze kijken hoeveel pijn ie doet.
Assistente met ijswatje in dr tangetje: "Zeg maar wanneer het pijn gaat doen, en hoe lang het pijn blijft doen als ik het watje weer weghaal."
*zet watje tegen zieke kies*
Ik:![]()
Assistente: "Niks?"
Ik: "Ja maar, wat moet ik voelen dan..?"
Assistente:"Dit"
![]()
*zet watje op een andere kies*
*Sara vliegt tegen het plafond*
Maargoed, verder geen centje pijn gehad..! Kiesje was morsdood!
Lastig hoor.. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Behalve dat, toen de tijd kwam voor contractverlenging het beleid aangepast is en ik een contract voor een jaar kreeg (vast contract was niet toegezegd, wel ongeschreven regel). Dus wat nu? Als ik zwanger zou raken, loopt mijn contract af in mijn verlof. Men zegt wel als je echt goed bent, wordt je contact wel verlengd, maar als je blijkbaar gemist kan worden...quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:27 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Zo denk ik er inderdaad ook over op dit moment.
En ik ga nu gewoon niet meer met de pil verder, om in ieder geval alvast zicht te krijgen op mijn cyclus.
+1 en dan is mijn tandarts ook nog eens mijn zwagerquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Hilzillah het volgende:
Wat klote van je kies Majo. Ik ben stiekem als de dood voor te tandarts. Terwijl ik nog nooit wat heb hoeven laten doen. Eind januari mag ik weer en daar ben ik nú al een beetje zenuwachtig van.
Ik ben ook geen fan van de tandarts maar heb helaas wel vaak ietsquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Hilzillah het volgende:
Doeiiiii Limone! Hopelijk tot snel!
Wat klote van je kies Majo. Ik ben stiekem als de dood voor te tandarts. Terwijl ik nog nooit wat heb hoeven laten doen. Eind januari mag ik weer en daar ben ik nú al een beetje zenuwachtig van.
Ik las zwangerquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Skoap het volgende:
[..]
+1 en dan is mijn tandarts ook nog eens mijn zwager
ik heb trouwens wel mijn verstandskiezen moeten laten verwijderen, maar dat was bij de kaakchirurg
Wat gaaf & stoer!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef MaJo het volgende:
Wat werk betreft hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken, deze week besloten om de zaak van mijn ouders over te nemen met mijn vriend
Zie DMquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Skoap het volgende:
[..]
Wat gaaf & stoer!
Heel benieuwd wat voor soort zaak dat is! Eventueel via DM?
Heel veel succes i.i.g.
Van welke uitkering hadden ze misbruik gemaakt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de tandarts maar heb helaas wel vaak iets
[..]
Ik las zwanger
Lastig hoor die werkissues. Ze zouden je niet mogen ontslaan (of contract niet verlengen) omdat je zwanger bent maar dat gebeurd wel. Kan me er wel iets bij voorstellen, bij ons in het bedrijf hebben ook 2 meiden misbruik gemaakt van de zwangerschap om zo uitkering te ontvangen, je wordt er daardoor wel huiverig voor. Het vervelende is dat dit soort meiden het verpesten voor de anderen.
Wat werk betreft hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken, deze week besloten om de zaak van mijn ouders over te nemen met mijn vriend
Ziektewet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Daui het volgende:
[..]
Van welke uitkering hadden ze misbruik gemaakt?
Yup. Konden allebei het werk niet meer aan omdat ze zo ziek/zwak/misselijk waren. En geloof me ik heb echt wel begrip voor zwangerschapskwalen maar dit was echt ontzettend dik aangezet door beiden.quote:
dat is absoluut niet mijn bedoeling, wil ook zeker niet de klachten van anderen bagataliseren omdat ik zeker geloof dat je er ontzettend last van kunt hebben! Maar geloof me, dit waren echt meiden die er misbruik van hebben gemaakt. Ik zal morgen wat meer uitleg geven, lig nu op bed en ben mobiel. Maar wilde je absoluut geen rotgevoel geven!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Moppert het volgende:
Opmerkingen als dit zijn voor mij dus de reden geweest dat ik niet eerlijk durf te zijn over mijn 50 keer per dag overgeven voor 40 weken lang. Het is zo makkelijk om te oordelen dat het dik aangezet is. Maar ook zonder het te zien kan je zo zwak en ziek en kapot gaan van vermoeidheid.
Ik vind het nogal iets om mensen van te beschuldigen, en dat doe je nu vast niet maar het raakt mij gewoon een beetje. Ik ben flink aan het pmsen en blugh.dus je bedoelde het vast niet zo. ik wil het gewoon even kwijt ofzo
![]()
Een beetje leidinggevende kan wel door een zwangerschap heen prikken. En laat een goede kracht niet gaan om een hele natuurlijke reden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:24 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Hier ben ik dus heel bang voor... Mijn man probeert me gerust te stellen door te vertellen dat ze nu toch al zo tevreden zijn en dat het ze ook geld kost om iemand anders weer van vooraf op te leiden, dus dat ze dat dan wellicht helemaal niet willen. Ik heb zoveel specifieke kennis dat ze me echt niet kwijt willen, zegt ie. En dat klinkt heel leuk. Maar toch he...
Dus iets langer wachten lijkt mij dan toch fijner. Maar wel lastig, want ik wil het wel graag...
Gefeliciteeeeeeeerd alsnog!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:25 schreef Limone het volgende:
Ik ben helemaal verlegen van alle felicitaties!![]()
Dank, dank!
Ik ben inderdaad niet 1.60m, maar draag wel gewoon hakken.En.. gister moest ik naar een borrel en kneep 'm wel een beetje. Ik heb namelijk alleen maar van die 'treurige' vrienden- en kennissengroepen waar het direct op zou vallen dat ik niet zou drinken. Dacht ik. Want ik heb de hele avond water gedronken en ik heb geen een keer een opmerking er over gekregen.
Worth a try zou ik zeggen!
Dit was een beetje een afscheidspost.. Tot snel in Z&G!![]()
Pff, het zit echt niet mee zo...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus dat was de koude testIk dacht dat het juist niet goed was als ik dat zou voelen
Dus ik steeds heel stoer "mwah valt wel mee" enzo
Bij 1 kies voelde ik inderdaad niks, maar dacht dus dat al mijn kiezen verrot waren
Het stomme is wel dat ik tot vandaag het zonder paracetamol afkon en nu echt om de 4 uur moet slikken, anders verga ik van de pijn
Oh en iets anders leuks: vandaag wintercheck gedaan op onze auto, krijg ik te horen dat er van alles mis mee is. Kost zeker 1000 euro om dat te reparerenDit is niet mijn dag
Nopequote:Op zaterdag 20 december 2014 10:26 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Pff, het zit echt niet mee zo...
In het contract dat ik getekend heb, staat dat het na een jaar automatisch vast wordt bij goed functioneren. En dat is tot nu toe bij al mijn collega's ook gebeurd. Op een na, maar daar waren ze ook echt niet blij mee. Vandaar dat ik heel erg naar die datum uitkijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Lastig hoor.. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Behalve dat, toen de tijd kwam voor contractverlenging het beleid aangepast is en ik een contract voor een jaar kreeg (vast contract was niet toegezegd, wel ongeschreven regel). Dus wat nu? Als ik zwanger zou raken, loopt mijn contract af in mijn verlof. Men zegt wel als je echt goed bent, wordt je contact wel verlengd, maar als je blijkbaar gemist kan worden...
Toch gaan we er wel voor. M'n baan is tof, maar ik rammel al zo lang, zo hard dat het toch ondergeschikt is!
Succes in elk geval met wachten, maar het is zo maart!
Lastig! Mijn man zat een tijd terug ook in zo'n situatie. Toen bleek gelukkig dat het alsnog meeviel, maar hij had ook heel veel moeite met het idee dat zijn auto misschien weg moest. Dus kan me voorstellen dat dit een lastige keus is. Hopelijk valt het bij jullie ook alsnog mee!quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
NopeWe zijn nu aan het kijken of een andere auto een optie is. Maar eerst het telefoontje maandag van de garage maar even afwachten met een precieze prijsopgaaf en de vraag of het nog zin heeft om te investeren in deze auto. Maar hij is zo fijn
Als je verder goed functioneert dan zal het wel goed moeten komen toch? Heb je wel eens tussentijdse beoordelingsgesprekken gehad? Dan weet je ook een beetje hoe ze over je denken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:32 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
In het contract dat ik getekend heb, staat dat het na een jaar automatisch vast wordt bij goed functioneren. En dat is tot nu toe bij al mijn collega's ook gebeurd. Op een na, maar daar waren ze ook echt niet blij mee. Vandaar dat ik heel erg naar die datum uitkijk.
Lijkt me wel heel zuur als beleid intussen aangepast wordt waardoor je alsnog een jaarcontract krijgt.. In zo'n geval denk ik dat wij er ook alsnog voor zouden gaan. Nog een jaar uitstellen is wel lang ja..
Het stomme is dat we 1,5 jaar geleden precies hetzelfde hebben gehad en toen deze auto de oplossing was. Het zou balen zijn als we nu weer op zoek moeten naar een nieuwe autoquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:34 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Lastig! Mijn man zat een tijd terug ook in zo'n situatie. Toen bleek gelukkig dat het alsnog meeviel, maar hij had ook heel veel moeite met het idee dat zijn auto misschien weg moest. Dus kan me voorstellen dat dit een lastige keus is. Hopelijk valt het bij jullie ook alsnog mee!
Ze zijn volgens mij wel heel soepel wanneer een kind ziek is. Mannelijke collega had een paar weken terug een ziek kind en kon gewoon bellen dat ie later kwam, was geen probleem. Deze week moest hij ook wat eerder weg ivm kerstvieringen op school, ook allemaal prima. Ze weten dat hij op andere momenten ook flexibel is. Dus wat dat betreft heb ik wel goede hoop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:59 schreef Daui het volgende:
[..]
Een beetje leidinggevende kan wel door een zwangerschap heen prikken. En laat een goede kracht niet gaan om een hele natuurlijke reden.
Bij het UWV krijg je je zwangerschapsverlof trouwens 100% vergoed.
En je kan altijd nog naar Duitsland verhuizen waar de familie minister je met open armen zal verwelkomen(niet weggaan hoor). Of Japan waar ze ook heel graag zwangere vrouwen willen hebben. In zulke landen zijn ze wel bezig met betere opvang enzo. Ik heb maar 1 baan gehad waar een opvang was.
Maar een werkgever die je ontslaat omdat je zwanger bent is een slechte werkgever. Dan wordt het ook niet leuk als je kind een keer ziek is of jij of zoals Moppert zei en je hebt zware klachten van de zwangerschap
Maaarrrr ik ken je dilemma. Nu ik binnenkort met een vast dienstverband ga werken voel ik me toch wat veiliger. Ik was alleen al wel begonnen want ik word oud. Kon het niet meer uitstellen want dan was ik bezweken aan rammelitis.
Ik krijg in januari een tussentijdse beoordeling, dus dat is wel handig. Man had ook al geopperd om gewoon te vragen wat de policy is bij zwangerschap oid, maar ik wil eigenlijk geen slapende honden wakker makenquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je verder goed functioneert dan zal het wel goed moeten komen toch? Heb je wel eens tussentijdse beoordelingsgesprekken gehad? Dan weet je ook een beetje hoe ze over je denken.
Succes in ieder geval!
[..]
Het stomme is dat we 1,5 jaar geleden precies hetzelfde hebben gehad en toen deze auto de oplossing was. Het zou balen zijn als we nu weer op zoek moeten naar een nieuwe auto
Dat is dan die extra maanden studie wel waard ja!quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeerd alsnog!
hier weinig te melden, ik wacht rustig af tot 27 decemberrondom mijn ei wel wat geklust maar minder deze maand als voorgaande maanden.
Geniet er nog steeds van dat ik me er nog maar weinig druk om kan maken eigenlijk![]()
wil nog steeds liever gisteren als volgende maandag zwanger zijn, maar we zien wel wanneer het gebeurd! in januari eerst maar eens even afstuderen! Gisteren op de diploma uitreiking geweest van collega's die later dan mij gestart zijn met hun opleiding, blijft altijd een beetje stom, hoe blij ik ook voor ze ben dat ze klaar zijn!
Maargoed door mijn 9 maanden extra studeren wel mooi een rang hoger, meer loon en betere/snellere kansen tot bevordering in de toekomst (scheelt me zeker 3 jaar)
Ik zou inderdaad geen slapende honden wakker maken! En je weet ook niet hoe lang het duurt om zwanger te worden, wie weet heb je dan al je vaste contract in de pocketquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:45 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik krijg in januari een tussentijdse beoordeling, dus dat is wel handig. Man had ook al geopperd om gewoon te vragen wat de policy is bij zwangerschap oid, maar ik wil eigenlijk geen slapende honden wakker maken
Ze hadden ook al wel eens gezegd dat ze in het eerste kwartaal volgend jaar eventueel een intentieverklaring konden geven wanneer je die nodig hebt voor verhuizen/hypotheek bv. Maar is geen garantie natuurlijk.
En dat is helemaal stom van je auto!Hoe oud is ie?
Balen Deadly.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:05 schreef deadly_kiss het volgende:
Blood....![]()
Had liever wat anders gezien maar 1 voordeel... ik loop gewoon strak op schema en wijk nog geen 12u af![]()
Ben ik er met de kerst hopelijk weer vanaf
Als je binnenkort zwanger bent houden ze je dan deze keer extra goed in de gaten? Of is de kans dat het nog een keer gebeurd heel klein?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Moppert het volgende:
Opmerkingen als dit zijn voor mij dus de reden geweest dat ik niet eerlijk durf te zijn over mijn 50 keer per dag overgeven voor 40 weken lang. Het is zo makkelijk om te oordelen dat het dik aangezet is. Maar ook zonder het te zien kan je zo zwak en ziek en kapot gaan van vermoeidheid.
Ik vind het nogal iets om mensen van te beschuldigen, en dat doe je nu vast niet maar het raakt mij gewoon een beetje. Ik ben flink aan het pmsen en blugh.dus je bedoelde het vast niet zo. ik wil het gewoon even kwijt ofzo
![]()
Wauw! Wel handig opzich ;pquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:24 schreef Daui het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? Ik zag het gisteren staan op Hoog Catherijne
[ afbeelding ]
Zouden ze extra beveiliging op de automaat hebben voordat iemand het openbreekt?
Ik weet eigenlijk niet wat ze dan gaan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Daui het volgende:
[..]
Als je binnenkort zwanger bent houden ze je dan deze keer extra goed in de gaten? Of is de kans dat het nog een keer gebeurd heel klein?
Het klinkt wel echt als een hele nare zwangerschap. Gelukkig met een happy end
En ik hoop dat ze op je werk begrip konden tonen (zo niet dan zijn ze stom )
Lieve Majo. Je bent lief. je zei niet iets verkeerds het is gewoon een gevoelig onderwerp voor mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:12 schreef MaJo het volgende:
Hiermee wil ik niks afdoen aan de meiden die wel echte klachten hebben!
Ah dat is liefquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:24 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ze dan gaan doen.
Gelukkig was ik al gestopt met werken maar toch de omgeving reageerde allemaal zo stom.
Het heeft wel een grote kans op herhaling en ze kunnen heel weinig er tegen doen.
En de dingen die ze wel kunnen reageer ik niet of slecht op of is geen optie ivm sufheid![]()
Ik maak mij ook wel zorgen over hoe dat de volgende keer gaat.
Maar ik zou mijn eerste 2 zwangerschappen zo overdoen dus 2 van de 3 waren niet extreem en dat helpt.
[..]
Lieve Majo. Je bent lief. je zei niet iets verkeerds het is gewoon een gevoelig onderwerp voor mij.
Kan ik het zien als een zware prednison kuur?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef kwakz0r het volgende:
Dingen die met immuunsysteem te maken hebben worden vaak beter tijdens de zwangerschap (eczeem en colitis enzo), omdat je eigen immuunsysteem ivm de zwangerschap een tandje lager geschakeld wordt. Je bent daardoor wel ook vatbaardeer voor infecties.
Hmm weet ik niet... Zo diep zit ik niet in de materie...quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Kan ik het zien als een zware prednison kuur?
Wel wb het zwaarder/voller wordenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Kan ik het zien als een zware prednison kuur?
Hopelijk krijg je niet de befaamde plofkop die bij prednison hoortquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wel wb het zwaarder/voller worden
Heb ik niet gehad, terwijl ik met prednison idd 3 extra onderkinnen heb...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef Daui het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je niet de befaamde plofkop die bij prednison hoort
Kakzooi Joycie... Schiet niet op zo he... ik ga wel mee, misschien krijgen we groepskorting!quote:Op zondag 21 december 2014 11:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Pfff na een vorige ronde een korte cyclus. Lijkt er nu geen eind te komen. Zit volgens mij al weer over de 50, tegen de 60 dagen aan.
Baal enorm. En denk dat ik na het nieuwjaar naar de dokter ga......
Bleh, wat een ellende....quote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Moppert het volgende:
Ik was 3 dagen overtijd (stress etc ) en het is nu losgebarsten..
Het is zo erg veel bloed dat ik maar ben overgestapt op kraamverband
Och moppertquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Moppert het volgende:
Boh ik ken het, hopelijk is het snel voorbijquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Moppert het volgende:
Al 's gedacht aan ovulatietesten?quote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Boh ik ken het, hopelijk is het snel voorbij
Vandaag ook nog maar even aan de slag gegaan, deze ronde dus echt goed bezig geweestNu hopen dat de app ook klopt
quote:Op zondag 21 december 2014 17:27 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Al 's gedacht aan ovulatietesten?
Daat weet ik niet natuurlijk het was pas cyclus nummer 2.quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef Sethiwe het volgende:
Heb je alweer een hele regelmatige cyclus, ondanks borstvoeding, omdat je weet dat je 3 dagen overtijd bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef Moppert het volgende:
[..]
Daat weet ik niet natuurlijk het was pas cyclus nummer 2.
Ik ga nu cyclus 3 in maar tot nu toe is mijn cyclus altijd hetzelfde geweest ook tijdens borstvoeding.
Ik ben of ik nu wel of niet anticonceptie gebruik altijd heel stipt.MoppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte meis
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef Moppert het volgende:
[..]
Daat weet ik niet natuurlijk het was pas cyclus nummer 2.
Ik ga nu cyclus 3 in maar tot nu toe is mijn cyclus altijd hetzelfde geweest ook tijdens borstvoeding.
Ik ben of ik nu wel of niet anticonceptie gebruik altijd heel stipt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
+1quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Kakzooi Joycie... Schiet niet op zo he... ik ga wel mee, misschien krijgen we groepskorting!
Nog een grotere korting!quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef Sara82 het volgende:
Och Moppert... Wat naar...![]()
Nou gezellig Silver, kun je ook mee!
Strepsils en paracetamol kunnen wel volgens mij.. Trachitol eventueel? Thijmsiroop is ook lekker voor je keel! Voor je neusje zoutoplossing.quote:Op maandag 22 december 2014 11:43 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand tips voor keelpijn/griep en wat wel niet in te nemen ivm wachten op nod
Ach het is meer een beginnend iets waar ik geen zin in heb. Is net de eerste dag van de vakantie. Zout op keelpijn en griep!quote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Strepsils en paracetamol kunnen wel volgens mij.. Trachitol eventueel? Thijmsiroop is ook lekker voor je keel! Voor je neusje zoutoplossing.
En lekker heet douchen! Beterschap
We kunnen de naam het topic aanpassen. Wachten op het tweede streepje/vruchtwaterpunctie?quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Cygne het volgende:
Sterkte lieve moppert.![]()
Ik ga een tijdje stoppen met hier meelezen en posten. Het voelt voor mij niet echt meer als wachten op een streepje maar meer als wachten op een goede uitslag van een vruchtwaterpunctie, een streepje zegt bij mij niks meer, voor mijn gevoel.
je moet helemaal doen waar je je fijn bij voel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Cygne het volgende:
Sterkte lieve moppert.![]()
Ik ga een tijdje stoppen met hier meelezen en posten. Het voelt voor mij niet echt meer als wachten op een streepje maar meer als wachten op een goede uitslag van een vruchtwaterpunctie, een streepje zegt bij mij niks meer, voor mijn gevoel.
Go go Saraquote:Op maandag 22 december 2014 14:16 schreef Sara82 het volgende:
Nou, ik ben er over uit, denk ik. Waarschijnlijk heb ik mijn eisprong niet gemist, want dan had ik nu zo onderhand wel pijn aan mijn tieten gehad.![]()
Dus we sproeien vrolijk verder over de stokjes! Wel jammer dat mijn nod nu niet meer met oud&nieuw is, en ik niet meer op mijn 32e moeder kan worden. Maar ach. Game on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |