Al 's gedacht aan ovulatietesten?quote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Boh ik ken het, hopelijk is het snel voorbij
Vandaag ook nog maar even aan de slag gegaan, deze ronde dus echt goed bezig geweestNu hopen dat de app ook klopt
quote:Op zondag 21 december 2014 17:27 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Al 's gedacht aan ovulatietesten?
Daat weet ik niet natuurlijk het was pas cyclus nummer 2.quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef Sethiwe het volgende:
Heb je alweer een hele regelmatige cyclus, ondanks borstvoeding, omdat je weet dat je 3 dagen overtijd bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef Moppert het volgende:
[..]
Daat weet ik niet natuurlijk het was pas cyclus nummer 2.
Ik ga nu cyclus 3 in maar tot nu toe is mijn cyclus altijd hetzelfde geweest ook tijdens borstvoeding.
Ik ben of ik nu wel of niet anticonceptie gebruik altijd heel stipt.MoppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte meis
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef Moppert het volgende:
[..]
Daat weet ik niet natuurlijk het was pas cyclus nummer 2.
Ik ga nu cyclus 3 in maar tot nu toe is mijn cyclus altijd hetzelfde geweest ook tijdens borstvoeding.
Ik ben of ik nu wel of niet anticonceptie gebruik altijd heel stipt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
+1quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Kakzooi Joycie... Schiet niet op zo he... ik ga wel mee, misschien krijgen we groepskorting!
Nog een grotere korting!quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef Sara82 het volgende:
Och Moppert... Wat naar...![]()
Nou gezellig Silver, kun je ook mee!
Strepsils en paracetamol kunnen wel volgens mij.. Trachitol eventueel? Thijmsiroop is ook lekker voor je keel! Voor je neusje zoutoplossing.quote:Op maandag 22 december 2014 11:43 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand tips voor keelpijn/griep en wat wel niet in te nemen ivm wachten op nod
Ach het is meer een beginnend iets waar ik geen zin in heb. Is net de eerste dag van de vakantie. Zout op keelpijn en griep!quote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Strepsils en paracetamol kunnen wel volgens mij.. Trachitol eventueel? Thijmsiroop is ook lekker voor je keel! Voor je neusje zoutoplossing.
En lekker heet douchen! Beterschap
We kunnen de naam het topic aanpassen. Wachten op het tweede streepje/vruchtwaterpunctie?quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Cygne het volgende:
Sterkte lieve moppert.![]()
Ik ga een tijdje stoppen met hier meelezen en posten. Het voelt voor mij niet echt meer als wachten op een streepje maar meer als wachten op een goede uitslag van een vruchtwaterpunctie, een streepje zegt bij mij niks meer, voor mijn gevoel.
je moet helemaal doen waar je je fijn bij voel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Cygne het volgende:
Sterkte lieve moppert.![]()
Ik ga een tijdje stoppen met hier meelezen en posten. Het voelt voor mij niet echt meer als wachten op een streepje maar meer als wachten op een goede uitslag van een vruchtwaterpunctie, een streepje zegt bij mij niks meer, voor mijn gevoel.
Go go Saraquote:Op maandag 22 december 2014 14:16 schreef Sara82 het volgende:
Nou, ik ben er over uit, denk ik. Waarschijnlijk heb ik mijn eisprong niet gemist, want dan had ik nu zo onderhand wel pijn aan mijn tieten gehad.![]()
Dus we sproeien vrolijk verder over de stokjes! Wel jammer dat mijn nod nu niet meer met oud&nieuw is, en ik niet meer op mijn 32e moeder kan worden. Maar ach. Game on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |