Als je binnenkort zwanger bent houden ze je dan deze keer extra goed in de gaten? Of is de kans dat het nog een keer gebeurd heel klein?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Moppert het volgende:
Opmerkingen als dit zijn voor mij dus de reden geweest dat ik niet eerlijk durf te zijn over mijn 50 keer per dag overgeven voor 40 weken lang. Het is zo makkelijk om te oordelen dat het dik aangezet is. Maar ook zonder het te zien kan je zo zwak en ziek en kapot gaan van vermoeidheid.
Ik vind het nogal iets om mensen van te beschuldigen, en dat doe je nu vast niet maar het raakt mij gewoon een beetje. Ik ben flink aan het pmsen en blugh.dus je bedoelde het vast niet zo. ik wil het gewoon even kwijt ofzo
![]()
Wauw! Wel handig opzich ;pquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:24 schreef Daui het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? Ik zag het gisteren staan op Hoog Catherijne
[ afbeelding ]
Zouden ze extra beveiliging op de automaat hebben voordat iemand het openbreekt?
Ik weet eigenlijk niet wat ze dan gaan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Daui het volgende:
[..]
Als je binnenkort zwanger bent houden ze je dan deze keer extra goed in de gaten? Of is de kans dat het nog een keer gebeurd heel klein?
Het klinkt wel echt als een hele nare zwangerschap. Gelukkig met een happy end
En ik hoop dat ze op je werk begrip konden tonen (zo niet dan zijn ze stom )
Lieve Majo. Je bent lief. je zei niet iets verkeerds het is gewoon een gevoelig onderwerp voor mij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:12 schreef MaJo het volgende:
Hiermee wil ik niks afdoen aan de meiden die wel echte klachten hebben!
Ah dat is liefquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:24 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ze dan gaan doen.
Gelukkig was ik al gestopt met werken maar toch de omgeving reageerde allemaal zo stom.
Het heeft wel een grote kans op herhaling en ze kunnen heel weinig er tegen doen.
En de dingen die ze wel kunnen reageer ik niet of slecht op of is geen optie ivm sufheid![]()
Ik maak mij ook wel zorgen over hoe dat de volgende keer gaat.
Maar ik zou mijn eerste 2 zwangerschappen zo overdoen dus 2 van de 3 waren niet extreem en dat helpt.
[..]
Lieve Majo. Je bent lief. je zei niet iets verkeerds het is gewoon een gevoelig onderwerp voor mij.
Kan ik het zien als een zware prednison kuur?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef kwakz0r het volgende:
Dingen die met immuunsysteem te maken hebben worden vaak beter tijdens de zwangerschap (eczeem en colitis enzo), omdat je eigen immuunsysteem ivm de zwangerschap een tandje lager geschakeld wordt. Je bent daardoor wel ook vatbaardeer voor infecties.
Hmm weet ik niet... Zo diep zit ik niet in de materie...quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Kan ik het zien als een zware prednison kuur?
Wel wb het zwaarder/voller wordenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Kan ik het zien als een zware prednison kuur?
Hopelijk krijg je niet de befaamde plofkop die bij prednison hoortquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wel wb het zwaarder/voller worden
Heb ik niet gehad, terwijl ik met prednison idd 3 extra onderkinnen heb...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef Daui het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je niet de befaamde plofkop die bij prednison hoort
Kakzooi Joycie... Schiet niet op zo he... ik ga wel mee, misschien krijgen we groepskorting!quote:Op zondag 21 december 2014 11:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Pfff na een vorige ronde een korte cyclus. Lijkt er nu geen eind te komen. Zit volgens mij al weer over de 50, tegen de 60 dagen aan.
Baal enorm. En denk dat ik na het nieuwjaar naar de dokter ga......
Bleh, wat een ellende....quote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Moppert het volgende:
Ik was 3 dagen overtijd (stress etc ) en het is nu losgebarsten..
Het is zo erg veel bloed dat ik maar ben overgestapt op kraamverband
Och moppertquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Moppert het volgende:
Boh ik ken het, hopelijk is het snel voorbijquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Moppert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |