abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147769250
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Moppert het volgende:
Opmerkingen als dit zijn voor mij dus de reden geweest dat ik niet eerlijk durf te zijn over mijn 50 keer per dag overgeven voor 40 weken lang. Het is zo makkelijk om te oordelen dat het dik aangezet is. Maar ook zonder het te zien kan je zo zwak en ziek en kapot gaan van vermoeidheid.

Ik vind het nogal iets om mensen van te beschuldigen, en dat doe je nu vast niet maar het raakt mij gewoon een beetje. Ik ben flink aan het pmsen en blugh. }:| dus je bedoelde het vast niet zo. ik wil het gewoon even kwijt ofzo :{ :'(
Als je binnenkort zwanger bent houden ze je dan deze keer extra goed in de gaten? Of is de kans dat het nog een keer gebeurd heel klein?
Het klinkt wel echt als een hele nare zwangerschap. Gelukkig met een happy end
En ik hoop dat ze op je werk begrip konden tonen (zo niet dan zijn ze stom )
pi_147775037
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:24 schreef Daui het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? Ik zag het gisteren staan op Hoog Catherijne
[ afbeelding ]

Zouden ze extra beveiliging op de automaat hebben voordat iemand het openbreekt?
Wauw! Wel handig opzich ;p
pi_147778050
Alleen opvolgmelk... Gewone melkpoeder mogen ze nl. geen reclame voor maken en daar valt zo'n automaat ook onder denk ik.
Kwak
pi_147778116
misschien dat er in het menu wel babymelk staat? dan valt het niet onder reclame.
  zaterdag 20 december 2014 @ 17:24:01 #155
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147778299
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Daui het volgende:

[..]

Als je binnenkort zwanger bent houden ze je dan deze keer extra goed in de gaten? Of is de kans dat het nog een keer gebeurd heel klein?
Het klinkt wel echt als een hele nare zwangerschap. Gelukkig met een happy end
En ik hoop dat ze op je werk begrip konden tonen (zo niet dan zijn ze stom )
Ik weet eigenlijk niet wat ze dan gaan doen.
Gelukkig was ik al gestopt met werken maar toch de omgeving reageerde allemaal zo stom.
Het heeft wel een grote kans op herhaling en ze kunnen heel weinig er tegen doen.
En de dingen die ze wel kunnen reageer ik niet of slecht op of is geen optie ivm sufheid -O-

Ik maak mij ook wel zorgen over hoe dat de volgende keer gaat.
Maar ik zou mijn eerste 2 zwangerschappen zo overdoen dus 2 van de 3 waren niet extreem en dat helpt. :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:12 schreef MaJo het volgende:

Hiermee wil ik niks afdoen aan de meiden die wel echte klachten hebben!
Lieve Majo. Je bent lief. je zei niet iets verkeerds het is gewoon een gevoelig onderwerp voor mij.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator zaterdag 20 december 2014 @ 18:25:17 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147779688
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:24 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet wat ze dan gaan doen.
Gelukkig was ik al gestopt met werken maar toch de omgeving reageerde allemaal zo stom.
Het heeft wel een grote kans op herhaling en ze kunnen heel weinig er tegen doen.
En de dingen die ze wel kunnen reageer ik niet of slecht op of is geen optie ivm sufheid -O-

Ik maak mij ook wel zorgen over hoe dat de volgende keer gaat.
Maar ik zou mijn eerste 2 zwangerschappen zo overdoen dus 2 van de 3 waren niet extreem en dat helpt. :Y

[..]

Lieve Majo. Je bent lief. je zei niet iets verkeerds het is gewoon een gevoelig onderwerp voor mij.
Ah dat is lief :*

Het is ook wel een angst van mij hoor dat ik er vreselijk ziek van ga worden. Heb al niet het beste lichaam en ME helpt ook niet mee natuurlijk. Maar lees ook wel dat de klachten juist minder kunnen worden door de hormonen. We gaan het zien!

Ik hoop in ieder geval dat als je weer zwanger bent dat je dan niet zulke erge klachten hebt, lijkt me echt slopend!

En sowieso vind ik dat je hier op het forum met al je klachten moet kunnen komen, het is toch een stukje van je af schrijven hier op het forum :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147780485
Dingen die met immuunsysteem te maken hebben worden vaak beter tijdens de zwangerschap (eczeem en colitis enzo), omdat je eigen immuunsysteem ivm de zwangerschap een tandje lager geschakeld wordt. Je bent daardoor wel ook vatbaardeer voor infecties.
Kwak
pi_147782765
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef kwakz0r het volgende:
Dingen die met immuunsysteem te maken hebben worden vaak beter tijdens de zwangerschap (eczeem en colitis enzo), omdat je eigen immuunsysteem ivm de zwangerschap een tandje lager geschakeld wordt. Je bent daardoor wel ook vatbaardeer voor infecties.
Kan ik het zien als een zware prednison kuur?
pi_147782883
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef Daui het volgende:

[..]

Hmm weet ik niet... Zo diep zit ik niet in de materie...
Kwak
pi_147786641
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef Daui het volgende:

[..]

Wel wb het zwaarder/voller worden :+
S. 2014
J. 2016
pi_147786984
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wel wb het zwaarder/voller worden :+
Hopelijk krijg je niet de befaamde plofkop die bij prednison hoort :)
pi_147787220
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef Daui het volgende:

[..]

Hopelijk krijg je niet de befaamde plofkop die bij prednison hoort :)
Heb ik niet gehad, terwijl ik met prednison idd 3 extra onderkinnen heb...
Maar mijn buik blaast ook altijd op van prednison....

Je kunt t helaas niet voorspellen...
S. 2014
J. 2016
pi_147788547
Heel lang geleden heb ik hier ook nog meegeschreven. En nooit netjes "doei" gezegd. Ik was ermee gestopt, met meelezen en schrijven, omdat ik er te veel mee bezig was. Maar inmiddels heb ik een zoontje van 4 maanden en man, man, man wat is het prachtig! Ik wens jullie ook heel veel succes en geluk :) En "doei!" ;)
  Moderator zondag 21 december 2014 @ 11:21:58 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147795633
Gefeliciteerd nog Neana! Leuk dat je je nog even 'afmeld' :) hoe lang ben je uiteindelijk bezig geweest voordat je zwanger werd?

Volgens de app is mijn eisprong vandaag dus gisteren nog even aan de slag geweest :9 vandaag misschien nog een onderhoudsbeurt en dan zijn we officieel goed aan de slag geweest deze ronde *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147795781
Pfff na een vorige ronde een korte cyclus. Lijkt er nu geen eind te komen. Zit volgens mij al weer over de 50, tegen de 60 dagen aan.
Baal enorm. En denk dat ik na het nieuwjaar naar de dokter ga......
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_147795809
Even nageteld.. dag 55 it is...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator zondag 21 december 2014 @ 12:17:24 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147796832
Dat is wel echt balen Joycie! Ik vind mijn cycli van rond de 40 dagen al ontzettend lang. Zou zeker eens een afspraak maken met de huisarts :Y
pi_147799054
Je kan er op dit moment zo weinig mee, he Joycie. Lijkt mij goed om eens te spreken met de dokter :*

@Majo: Lekker bezig geweest dus. ^O^ Op naar 4 januari. ;)

Ik ga woensdag of donderdag weer beginnen met de ovulatie testen (dag 13/14), had de vorige keer een positieve test op dag 19.
  zondag 21 december 2014 @ 14:52:58 #169
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147802083
Ik was 3 dagen overtijd (stress etc ) en het is nu losgebarsten..
Het is zo erg veel bloed dat ik maar ben overgestapt op kraamverband -O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147803011
Neana gefeliciteerd.

Joycie wat irritant zo'n onregelmatige cyclus. Ik hoop dat bezoek aan de huisarts niet nodig is en anders dat die je goed kan helpen.

Jantina aan de slag dan met en na de kerstdagen.

Moppert dat is wel een hele hevige menstruatie, hopelijk is het snel minder hevig.
Heb je alweer een hele regelmatige cyclus, ondanks borstvoeding, omdat je weet dat je 3 dagen overtijd bent?
pi_147803370
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Pfff na een vorige ronde een korte cyclus. Lijkt er nu geen eind te komen. Zit volgens mij al weer over de 50, tegen de 60 dagen aan.
Baal enorm. En denk dat ik na het nieuwjaar naar de dokter ga......
Kakzooi Joycie... Schiet niet op zo he... ik ga wel mee, misschien krijgen we groepskorting! ;)
pi_147803418
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Moppert het volgende:
Bleh, wat een ellende.... -O-
pi_147806933
quote:
Och moppert :* Wat vreselijk! Sterkte!
  Moderator zondag 21 december 2014 @ 16:49:15 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147807135
quote:
Boh ik ken het, hopelijk is het snel voorbij :*

Vandaag ook nog maar even aan de slag gegaan, deze ronde dus echt goed bezig geweest :9 Nu hopen dat de app ook klopt :')
pi_147808295
Dankjulliewel!

MaJo, in totaal ongeveer 2 jaar bezig geweest. Uiteindelijk toch met hulp van Clomid zwanger geworden. En vanaf toen is alles helemaal goed verlopen.

Ik hoop voor jullie dat het ook snel zo mag zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')